Beoordelingen over Lions Dive and Beach Resort 4-sterren

Bapor Kibra z/n, Willemstad, Curaçao

#19 van de 46 hotels in Willemstad

• Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Dat er geen lift was naar de derde verdieping En de printer in het hotel was kapot waardoor ik helaas mij vliegtickets niet kon uitprinten Maar een van de personeels leden heeft mijn toen heel fijn geholpen en de ticket voor me achter de balie uitgeprint

Personeel was aardig en behulpzaam Kamers waren heel netjes en mooi, ook werden ze netjes onderhouden.. het was iedere keer schoon als we terug op de kamer waren. En het aller mooiste was dat je zo vanuit je kamer op het strand was lekker kon ontbijten. Het was een top vakantie.. genoeg faciliteiten bij het hotel: 2 zwembaden, fitness, verschillende leuke restaurantjes een heeeeel mooi strand en auto verhuur. Aanrader voor iedeeen!!!

• Kamer met uitzicht op de oceaan

Had graag voorkeur voor 2 een-persoons bedden en kamer niet op de begane grond voor aankomst bevestigd willen zien

Ontbijt was prima, keuze uit 4 verschillende restaurants, 3 avonden live muziek, dagelijkse gratis shuttle service naar Willemstad

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Lions Dive en Curacao geeft je dat gevoel wat je nooit meer zult vergeten als je er geweest bent
    • Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op de Oceaan

we hadden alleen graag een bad op de badkamers gehad , meer voor de kinderen dan voor ons zelf

Gewoon de hele sfeer daar die is mega relax. Ons uitzicht was subliem !

Mooie locatie, netjes onderhouden!
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

We sliepen boven de receptie, heel vroeg werd er al heel hard gepraat, en bijna elke ochtend blaffende honden van de bewaking, maken dat je vroeg wordt gewekt! Het ontbijt is goed, maar na 6 jaar nog steeds hetzelfde, dat is jammer!

Mooie locatie, netjes onderhouden!

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Kamer was prima. De rest hebben we hoofdzakelijk elders genuttig, keus genoeg gelukkig
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Het personeel. Bv : bij het inchecken waren er drie balie medewerksters aanwezig, druk in gesprek met elkaar. De gesprekken met elkaar gingen gewoon door en ondertussen werden wij “afgewerkt” nagenoeg zonder oog kontakt. Respdct loos ! Het restaurant personeel in ongeinteresserd en absoluut niet voorkomend , een enkele uitzonderd. De keuken “hemmingway restaarant “ is smakeloos . ( we bestelden een glas wijn en een menu. Het menu stond binnen een minuut op tafel - kapot gegaard- dus prefab. Het glas eijn kwam 15 minuten later .

Het interieur van de kamer, schoon, netjes en alles werkte.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Super, zeker voor herhaling vatbaar!
    • Kamer met uitzicht op de oceaan

Badkamer is een beetje uit de tijd en airco boven het bed had hinderlijk knipperende lampjes die niet gedoofd konden worden.

Heerlijk strand bij het resort, met rustige zee voor de deur waar je heerlijk kunt snorkelen. Veel te zien! Boulevard Mambo Beach op loopafstand, waar in de avond altijd wat te doen is en veel restaurants zijn.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Lekker relaxed
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Hygiëne , bedjes op het strand ( kussens) verouderd , te weinig schaduwplekken, kamers niet echt schoon met name douche ( schimmel) en bedwants aanwezig en ook gebeten. Mensen leggen vanaf 6/7 uur al handdoeken op bedjes op het strand en dat is echt niet gepast op zo n duur resort. Dat gebeurd alleen in goedkope hotels en badplaatsen. Dit zouden ze moeten verbieden. Haalt de exclusiviteit weg.

Ontbijt goed, ligging geweldig aan het strand

Heerlijk, genieten, service met een glimlach op een prachtige lokatie!
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Wij verblijven 2 tot 4x per jaar op Curacao, het valt ons op dat wanneer wij ‘s avonds dineren bij Hemingway en het druk is, het chaotisch wordt. Nu wederom 2 avonden exreem lang gewacht tot onze bestelling werd opgenomen, zelf meerdere malen om nieuwe drankjes moeten vragen en erg lang op de maaltijden gewacht. Omdat dit afgelopen januari, september en nu november zo was, denk ik dat er structureel misschien wat minder overzicht bij drukte is. Jammer want de lokatie is echt sfeervol en uniek. Wij hebben hierdoor de Pasta Party zaterdagavond 25/11 maar laten schieten en zijn elders gaan eten.

Ontbijt was geweldig, keus in overvloed en of je nou vroeg of laat komt, altijd alles aangevuld. Wij logeerden in het Lions Dive vanwege onze deelname aan de KLM Marathon, zelfs om 04u ‘snachts iedereen even vrolijk en een heerlijk ontbijt met volop ‘marathon-voer’!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

top lokatie . met ontbijt wat te duur is.
    • Kamer met uitzicht op de oceaan

het ontbijt bij booking.com staat dat de prijs 16,- per persoon is . Dit klopt niet moet zijn 20,-. Dat valt nogal tegen bij 4 personen ipv 64,- per dag blijkt het ineens 80,- per dag te zijn extra. En bij het ontbijt heb je niet eens lekker jusd orange. je hebt dit uit een automaat. Prijs kwaliteit van ontbijt klopt niet is veel en veel te hoog.

de lokatie

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Easy going!
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

We zijn hier een aantal malen eerder geweest. Wat 'negatief' opviel t.o.v. de vorige keren: - Kamer werd niet altijd goed schoongemaakt (volle prullenmand was niet geleegd, vloer niet gedweild); - Ijsblokjesmachines waren ineens verdwenen. Communicatie ontbrak. - Ontbijtbuffet was altijd super verzorgd. Nu een aantal keren meegemaakt dat dingen op waren en nier werden bijgevuld. - Jammer dat de shuttle naar Vreugdenhil niet meer twee keer per dag rijdt.

Locatie t.o.v.strand, horeca, Willemstad. Personeel (van hoog tot laag) is ontzettend vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. De ontvangst is altijd erg hartelijk en attent! Top!

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Mooie ligging, groot strand, mooi complex
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Schoonmaak van de kamers en vooral de badkamer kan beter. Geen lift beschikbaar (alleen nodig voor bagage)

Ligging vlak naast Mambo beach, Hemingway restaurant is een aanrader, veel bedjes op het strand, mooie zwembaden, goede handdoekenservice

Prima vakantie maar achteruit gegaan vergeleken met vorig jaar
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Op Booking stong: "uitzicht op tuin/ zwembad... wij hadden uitzicht op een deel parkeerplaats en een deel van een "tuin". Personeel bij ontbijt zijn bijna allemaal chagerijnig, elke dag weer net als vorig jaar.

Prima lokatie

dit was ons eerste keer op curacao, maar gaan in februari/maart weer terug

Onze kamer mag een opfrisbeurt krijgen maar het was schoon, prima

Een goed ontbijt en deze met je voetjes in het zand nuttigen aan het strand. Hotel ligt pal aan het strand, echt top. Vrijdag tot en met zondag live muziek, erg leuk. Onze kamer was nog niet klaar en kregen later een fles wijn op de kamer met een excuus kaart. Dit was absoluut niet nodig geweest maar ze begrijpen het wel. Top Goede a la cart kaart!!

Geweldig! Voor herhaling vatbaar.
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Kosten ontbijt buffet ($ 18,50 pp) nogal aan de prijs.

Geweldig hotel. Veilig, vriendelijk en van alle gemakken voorzien. Prive strand met rif voor de deur. Snorkelen is daardoor voor groot en klein makkelijk. Veel vissen te zien. Kamers ruim en volledig uitgerust. Queen bed is voor twee volwassenen wat krap.. Dagelijkse shuttle naar supermarkt geeft de mogelijkheid om de ontbijt/lunch kosten wat te drukken. Heerlijke zwembaden. Schoon en goed toegankelijk. Elke dag schone en gratis strand/zwembad handdoeken. Service in hotel (schoonmaak en receptie) uitstekend. Service in Pizza restaurant geweldig goed.

Mooie locatie, kamers echter gehorig en gedateerd.
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

De kamer van Lions Dive. Ondanks de nieuwe meubels in de kamer gedateerd. Het was er erg gehorig, letterlijk de buren verstaanbaar alsof ze in dezelfde kamer zaten. Daarnaast was de kamer smerig.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Top plek!
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Onze kamer (4106) was echt toe aan upgrade qua bed, badkamer en airco.

Heerlijk hotel aan strand voor lekkere relax vakantie. Is de beste plek om te verblijven op Mambo beach.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

wij hebben 1 nachtje geslapen in een upgrade luxe kamer.
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

wij hebben 1 nachtje geslapen in een upgrade luxe kamer.Dus zijn helemaal tevreden. De service is top gelijk krijg je handdoeken mee om lekker aan het strand te gaan liggen.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Kamer schoon en bedden zeer goed
    • Kamer met uitzicht op de oceaan

Bij de frontdesk minder behulpzaam en beetje arogant Ze zouden wat meer kunnen doen voor alleenreizigers met het eten enzo of happy hours Prijs kwaliteit kan net maar aan de dure kant

Kamer schoon en bedden zeer goed Ruim keuze uit verschillende restaurants en bars Direct aan het strand Auto kun je er bewaakt parkeren

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Heerlijke locatie voor relaxte vakantie om de hoek van Willemstad
    • Kamer met uitzicht op de oceaan

Onze heerlijke kamer direct aan het strand. Wakker worden, koffie halen bij de Starbucks om de hoek en in de ochtendzon naar de vogeltjes luisteren met uitzicht op de zee. Genieten van het strand op het resort, met genoeg fijne strandtenten om de hoek. Huur een auto en verken de rest van mooi Curacao.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Hele fijne vakantie met jonge kinderen
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Geen glijbanen bij het zwembad.

Het kinderzwembad, met een hele kist vol speelgoed, was ideaal voor onze kinderen van 2 en 4. Het strand met zacht zand, en afgesloten van de zee met rotsblokken: dus zonder golfslag. Naast een boulevard met veel restaurants en wat winkeltjes.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

super resort op perfecte plek
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

De faciliteiten van de Wellness.Geen kluisjes bij de sauna (alleen bij de sportreceptie) en het was niet echt goed onderhouden en dat we al moesten betalen voor een uur langer op de kamer te blijven voor checkout.

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, gezellige restaurants, super zandstrand (elke dag nieuwe badlakens) en de perfecte ligging.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Relaxen met goed weer garantie (als je een beetje warme regen kunt verdragen).
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Af en toe haperende WiFi.

Prachtige ligging aan de zee met veel gezellige barretjes en restaurants direct aan het water. Fijn duikcentrum en goede fitness.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel.
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Mooie schone prive stranden waar men langs loopt en bestellingen opneemt. Letterlijk niets is te gek en overal wordt een goede oplossing en/of compromis voor aangedragen

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Grandioos!!
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Het is gewoon goed, maar voor de lering en de vermaak: * de kamer iets beter schoonmaken * de vogels bij het ontbijtbuffet, aan het stand, verjagen (vogels eten namelijk de kruimels enz. op het buffet) * de leguanen (4/5 stuks) aan de ontbijttafel, aan het strand, vriendelijk verjagen! (Niets is zo storend als er aantal van die dieren heel dichtbij je eettafel komen om eten te bietsen).

De behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel! Ze doen alles eraan om het naar je zin te maken. Tevens heb je alle voorzieningen bij elkaar, zoals autoverhuur, strand, zee, ontbijt a/h strand, restaurants enz..

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Mooie locatie
    • Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op de Oceaan

Check in was onvriendelijk. Zwembad en faciliteiten zijn verouderd.

Prachtige ligging en mooie 2 kamer suite. Helemaal gerenoveerd en nieuw ingericht. Mooi groot balkon.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

super verblijf
    • Kamer met uitzicht op de oceaan

De prijzen van de kamers en de aanwezige horeca zijn vrij fors. Wifi op strand/buiten redelijk, in de kamer niet bruikbaar. Balkon bij hotelkamer is gezamelijk (geen muren tussen je buren)

Een schone ruime kamer, onwijs mooi en rustig privestrand (ondanks dat Mambo beach op 200 meter is) 2 mooie zwembaden, meerdere goede restaurants. ook horeca en restaurants op loopafstand bij Mambo Beach

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Kamer had mooi balkon met prachtig uitzicht en stand met...
    • Kamer aan de Oceaanzijde

Minibar of winkeltje voor basis dingetjes was niet aanwezig. Er was alleen douchegel, verder geen toletries.

Kamer had mooi balkon met prachtig uitzicht en stand met bedjes was prachtig, schoon en rustig

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Droomvakantie
    • Kamer met uitzicht op de oceaan

De dinerkaart mag uitgebreider (Antilliaanse gerechten zouden ook op de kaart mogen).

Vriendelijk personeel, erg goede locatie met mooi uitzicht (ook bij het ontbijt), mooie kamers. Het was een top vakantie!

• Beoordeeld op: 22 september 2016

De locatie was super !
    • Kamer met uitzicht op de oceaan

De gedeeltelijk zeezicht kamer is verouderd, na overleg met management een frontaal zeezicht kamer gekregen ! Deze kamer is modern en ligt fantastisch aan zee!

De locatie was super ! Het 50 meter zwembad was heerlijk ! Een top vakantie....

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Teleurstellend........
    • Kamer aan de Oceaanzijde

Service is matig tot slecht - lang wachten bij receptie - beperkte handdoeken aanwezig (wasserij komt niet altijd) - sportschool onverwacht dicht in tegenstelling tot openingstijden - schoonmaken kamer niet altijd secuur - strandbedden voor iedereen toegankelijk (ook niet-hotel gasten) - autoverhuur op hotel niet aanwezig op aangegeven tijdstippen Prijs/kwaliteit verhouding klopt niet - bij late check-out om 16:00 moet 289 dollar betaald worden ! (terwijl kamer niet bezet was)

Locatie is prima

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

je boekt kamer met zicht op zee en je krijgt een met zicht...
    • Kamer met uitzicht op de oceaan

je boekt kamer met zicht op zee en je krijgt een met zicht op palmboom . er was zogezegd geen achter veel aandringen en wat discussie toch een met zee zicht gehad . airco werkt niet goed op kamer ... ontbijt voor hetgeen je betaald zeer beperkt ...

Relaxen in de zon aan het strand
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Het strand bij het resort en ontbijten met de voetjes in het zand.

locatie
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

personeel onvriendelijk en niet behulpzaam en kamers erg verouderd

locatie

Relaxte sfeervolle accommodatie
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Fles water werd niet elke dag kosteloos aangevuld.

Sfeer en directe ligging aan zee met mooi strand

Ze hadden mij toe gezegd dat ik een gerenoveerde kamer zou krijgen.

De kamers

Lekker dicht aan het strand

Fantastische ligging aan mambo beach

Fantastische ligging aan mambo beach

• Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Dat de reserveringen voor een activiteit ergens verscholen zit en niet bij de receptie

Alles in 1 woord geweldig was de eerste keer gewoon top

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Lekker
    • Kamer met uitzicht op de oceaan

Dacht dat het hotel nieuwer was

De ligging en personeel

• Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Alles, maar vooral de vriendelijkheid en de wifi

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Wij hebben genoten, prima locatie om lekker vakantie te vieren.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Geweldige locatie om lekker bij te komen!
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Snelheid Wifi was niet overal even goed.

Geweldige locatie met mooie appartementen. Daarnaast goede faciliteiten, zwembad en restaurants.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Een goed en gezellig hotel

Geen aanmerkingen

Goed bed ,alles schoon,iedere dag schoone handdoeken ,strandlakens.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

lokatie is super strand ook

Kamers zijn gadateerd

Ontbijt was gewoon slecht van kwaliteit

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Geweldige locatie met geweldige mensen
    • Kamer met uitzicht op de oceaan

Het heerlijke ontbijt met je voetjes in het zand. Het prachtige uitzicht. De lekkere bedden en het lieve personeel.

De locatie!
    • Kamer met uitzicht op de oceaan

We vroegen kingsize bed maar kregen Queen en die waren niet tegen elkaar aan te schuiven!

De locatie!

• Standaardkamer (Best Beschikbaar)

De prijs van het ontbijt.

De locatie direct aan het mooiste strand van curacao.

Geweldig en voor herhalingsvatbaar
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

een andere kamer zou beter zijn qua uitzicht. S'avond piep-geluid bij de kamer (kwam van buiten af)

Locatie naar centraal geleden (perfect....!)

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Verkeerde onvolledige informatie van de reisagent

Het zwembad was gesloten

Prijs

Prijs

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Strand

Liever 1 groot bed, dan 2 twijfelaars

Strand

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

De gratis Wifi is slecht en er was geen melding vooraf...
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

De gratis Wifi is slecht en er was geen melding vooraf gemaakt dat men aan het verbouwen was en het 50 mtr. zwembad gesloten was.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Dushi Curacao
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Locatie rechtstreeks aan zee, prachtig strand, goede service, lekker eten, gezellige live muziek in het weekend, hele aardige mensen

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Familievakantie
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

De kosten voor het ontbijt

De locatie, vlakbij het Sea Aquarium en Mambo Beach

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Meedenken van het personeel, kamers waren niet zoals...
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Meedenken van het personeel, kamers waren niet zoals verwacht en niet schoon

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Fijne plaats voor een weekje strand en/of duikvakantiebin de zon.
    • Kamer met uitzicht op de oceaan

Shuttle sevice naar de stad. Kwaliteit van de free wifi verbinding. Kwaliteit van de opgeroepen taxi's.

Duik faciliteiten

Uitstekend, hier komen we terug!
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Upgrade gehad naar de suite! Ontbijt op het strand heerlijk!

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

lekker uitgerust
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

de prijs voor het ontbijt

het uitzicht

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

geweldig

alles was gewoon top

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Heerlijke plek voor een week

Standaardkamer zeer basic Slechte terrasstoelen

Eten bij restaurant Hemingway Ligging hotel

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Prima kamer en ontbijt

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

geweldige baaien witte stranden super

Alles was top

De ligging van het hotel ,ontbijt top,personeel super vriendelijk, echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Beste locatie van het eiland voor een heerlijke vakantie.
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

De hotelkamers mogen wat netter/strakker.

De ligging is niet te overtreffen.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Het direct gelegen aan het strand.
    • Kamer aan de Oceaanzijde

Het direct gelegen aan het strand.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Alles goed toegankelijk en bereikbaar.
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Alles goed toegankelijk en bereikbaar. Strand, winkels, restaurants etc

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Deelname klm marathon

Mooie locatie, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 13 november 2016

prachtige locatie, heerlijk ontbijt, vriendelijke mensen

géén idee. Alles gewoon goed

prachtige locatie, heerlijk ontbijt, vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Personeel is weinig gastvrij.
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Personeel is weinig gastvrij. Prijs ontbijt erg hoog

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Was super.

Wifi

Ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Sublime
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

Top location en de sfeer was super gezellig. En er waren keuzes genoeg in de buurt om te gaan eten. Ik zou het zerker aanbevolen om naar toe te gaan.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Heerlijke vakantie gehad
    • Kamer aan de Oceaanzijde

Alle faciliteiten qua eten zijn op het park aanwezig.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

De locatie van het hotel is geweldig!
    • Kamer aan de Oceaanzijde

Prijs kwaliteitsverhouding van het ontbijt is niet in verhouding.

De locatie van het hotel is geweldig!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Heerlijk zwembad en goed ontbijt
    • Standaardkamer (Best Beschikbaar)

De kamers zijn vrij gehorig

Heerlijk zwembad en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

goed resort, wat ver afgelegen van het centrum van Willemstad waardoor een huurwagen noodzakelijk wo
    • Kamer met uitzicht op de oceaan

Ambiance op strand 's avonds kon beter. Was vaak gericht op zeer jong volk.

Kamers ruim, zeer proper

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Fijne locatie, mooi strand
    • Kamer aan de Oceaanzijde

de douche, ruimte om de koffer goed neer te zetten.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Relaxte vakantie

Weinig parasols

Er zijn ook 52 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.