Beoordelingen over Livingstone Jan Thiel Resort 4-sterren

Jan Thiel, Jan Thiel, Willemstad, Curaçao

#33 van de 47 hotels in Willemstad

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Het was een schoon groot huis, goede ligging en erg...
    • Villa met 2 Slaapkamers

Het was een schoon groot huis, goede ligging en erg comfortabel. De bedden lagen goed en de airco werkte goed. De auto kon bij het huisje staan wat erg handig en veilig was

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Super vakantie in een mooi villa
    • Villa met 2 Slaapkamers

Vaatwasser zat een beetje los in de kast, maar werkte evengoed.

Villa was heel mooi en ruim met 2 badkamers en ruime terras. De huizen zijn dusdanig geplaatst, dat je veel privacy heeft. Zwembad is groot en heeft leuke ligbedden en cabana's rondom.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Fijn verblijf, maar veel verbeter punten aanwezig voor een 4 sterren bedrijf.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Binnenkant van het ene huisje was erg verouderd en de bedden waren nogal hard. In het andere huisje zat er ontzettend veel schimmel in de badkamer, durfde hierdoor de kastjes niet eens open te maken. Regelmatig geen handdoeken aanwezig bij de service.

Mooie locatie, mooi zwembad en dicht bij het strand. Tevens prachtig zeezicht vanaf ons huisje. Ruime huisjes met een mooi groot terras.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Goede ligging TOV strand

Vanuit de kamer wilde ik receptie bellen. , Stromende regen. Er stond nergens hoe je intern kan bellen , via mij mobiel en email werd er niet gereageerd. Uiteindelijk door stromende regen ernaartoe moeten lopen Oceanview verkeerde benaming , je zag stukje blauw dat was t Standaard kamer beneden was erg donker

Goede ligging TOV strand

Niet betrokken personeel
    • Best Beschikbare Appartement

Dames bij de balie niet vriendelijk. Betaald voor mijn ontbijt bij booking.com. Dit stond tevens vermeld in mijn reservering. Alsnog wilde het resort mij geen ontbijt aanbieden aangezien zij van mening zijn dat je van te voren niet kan reserveren, ondanks het wél zo vermeld stond in mijn booking.com reservering (ontbijt bij de prijs inbegrepen). Ze nemen geen moeite om de consument tegemoet te komen in een dergelijke situatie.

Goede voorraad handdoeken

De ligging en de uitzicht op het terras was super!
    • Villa met 2 Slaapkamers

In de ene kamer roken de bedden niet zo lekker. De badkamers zijn wel aan vernieuwing toe.

De ligging en de uitzicht op het terras was super! De ruimte binnen is groot. De kamers hebben een eigen badkamer. Het is lekker rustig op het resort. Wil je drukte ga dan langs het strand op loopafstand.

Prima accommodatie
    • Best Beschikbare Appartement

Sanitair is aan vervanging toe: roest bij kranen en zeer geringe waterdruk douche.

Locatie bij Jan Thiel baai is perfect!. Personeel erg behulpzaam. Ontbijt prima en niet duur.

3 weken verblijf
    • Villa met 2 Slaapkamers

Kwaliteit zwemwater in de pool (op sommige dagen). Kwaliteit eten ondermaats (standaard bbq avond). Bbq en geen lomito? Opwarm worstjes, diepvries/kant en klare hamburgers en wat kippenvleugels? Salades waren smakeloos en te eenvoudig, beetje buurt bbq/camping kwaliteit. Make something good out of it! 2X gevraagd om 4 longdrink glazen ipv 1, nooit meer iets van gehoord. Johnny Walker Black Label voor een eenvoudige whisky cola..vele dagen lang op, terwijl eiland er vol mee staat.

Size huisje, airco, locatie.

het was zeer schoon.
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het licht en afzuiger in badkamer konden niet uit. t licht dimde alleen. Heel irrietant als je staat te douchen. Moet je weer met je armen zwaaien. Het onbijt was simpel maar wel goed, toch na een week word je t zat omdat de keuze zo beperkt is. En het is gehorig. Kon ook aan onze buren liggen ...

het was zeer schoon.

Verder wel goed
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Geen ontbijt inbegrepen bij zo’n prijs. Niet goedkoop!!!

Ik vond het jammer dat op mijn reservering stond ontbijt bij de kamerprijs, maar toen wij daar waren zeiden ze geen ontbijt bij de kamerprijs. Dus gingen we ergens anders eten.

Jammer dat we toch weer nog bij moesten betalen. Dat is ons eerder gebeurt als we via booming.com hadden geboekt.

Het ontbijt is goed, kamer en bed goed, mooie grote badkamer. Personeel erg vriendelijk.

Heerlijke week gehad
    • Best Beschikbare Appartement

Kamer was niet helemaal schoon. Dit gemeld bij de receptie en is vervolgens opgelost. Mocht je voor dit resort kiezen: huur een auto.

Prima resort. Zag er netjes uit! Zwembad was ideaal met voldoende ligbedjes. Appartement was verassend ruim! Auto kon bij het appartement staan.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Ruime villa was heel prettig!
    • Villa met 2 Slaapkamers

Ontbijt! Ze hadden het vaak niet onder controle. Heel erg eenzijdig eten en soms kon je een half uur op je eieren wachten, één keer kwam er helemaal niks...

Ruime villa was heel prettig!

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Prachtige 3-kamer (2 slp.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Heb er niets op aan te merken.

Prachtige 3-kamer (2 slp.kmrs) villa, van alle gemakken voorzien met uitzicht op zee. Net gerenoveerd, goed in de verf, nette keuken en badkamers. Ook het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Niet conform verwachting
    • Villa met 2 Slaapkamers

Schoonmaak bij het zwembad was slecht, wasmachine en bad ontbraken ondanks dat ze als faciliteiten van de villa waren aangegeven.

De ruimte van de villa

Prijs kwaliteit in orde en toch een aan te bevelen locatie. Gewoon goed!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

De hotelkamers hebben wat tekortkomingen. Klein ijskastje. Geen aanrechtje en het minste bestek dwz helemaal geen. Het wifi modem heel hinderlijk flikkerend tegen het plafond recht tegenover het bed.

De villa's zijn perfect. Jammer voor ons volgeboekt.

Lokatie en personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Hotelkamer gloednieuw. Douche was heerlijk maar scherm veel te kort. Hele badkamer werd nat. Geen schaduw op balkon.

Lokatie en personeel. Uitzicht van balkon geweldig.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Heerlijk de ruimte in ons verblijf. Jammer dat het zo karig was.....
    • Best Beschikbare Appartement

Waarom geen pakketje: vaatwastabletten, vaatdoekje, zakje thee, petje koffie. Afwasmiddel. Wij vonden dit wel heel erg karig

De ruimte, het gevoel van ruimte en privacy

Zeer naar de zin gehad. Voor herhaling vatbaar.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Schoonmaak niet heel goed. Centrale gebouw wat verouderd.

Resort is goed maar niet net dat ene extra punt waard. Ligging super. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Leuk park, op loopafstand van het strand met wat gedateerde huisjes.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Tegengesteld aan boeking met uitzicht, kregen wij in eerste instantie een oudere woning midden tussen de andere huisjes. Geen extra toilet, geen wasmachine, geen strijkijzer en eg vochtige slaapkamers. Ook het genius welkomsdrankje en extra late checkout ontbraken. Was niets van bekend. Na enig protesteren ander / beter huisje gekregen met enigszins uitzicht. Daar verder goed vertoefd. Ontbijt was niet wat wij zouden verwachten in een dergelijk park. Broodje bij AH was goedkoper en smakelijker. Jammer, is duidelijk puntje voor verbetering.

De locatie, het zwembad en algemene aanleg van het park, naast vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Overal teleurstellend.
    • Best Beschikbare Appartement

Veel geluidsoverlast door verbouwingen. De achterkant van het eerst aangewezen appartement leek net een bouwput omdat het werd gebruikt als opslag voor bouw materialen. Na 2 dagen mochten we verhuizen naar een ander appartement, die overigens goed beviel. Helaas werd er besloten om zowel boom snoei werkzaamheden met kettingzaag als ligbedden reinigen met hogedrukspuit binnen enkele dagen van elkaar uit te voeren met daarbij veel geluidsoverlast. Een simpel oplossing was om briefjes op te hangen om de gasten te waarschuwen zodat we andere plannen hadden kunnen maken op die dagen. Wifi is alleen mogelijk bij/in het appartement.

Locatie appartement vlakbij zwembad

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Jan thiel een mooie plek om vakantie te vieren
    • Best Beschikbare Appartement

het huisje mag wel gerenoveerd worden. 2 wastafels, waarvan er maar 1 water uit de kraan kwam. gereclameerd maar niemand heeft er aandacht aan besteed. Verder was er veel lawaai van de verbouwing achter ons. grote vrachtwagens reden voor ons huisje langs.

Het resort en de omgeving waren uitstekend. super zwembad. goede ligstoelen

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Relaxt verblijf om te onthaasten in een fijn appartement dicht bij het levendige strand
    • Best Beschikbare Appartement

De voorzieningen voor kinderen zijn minimaal (onveilige en verouderde speeltuin, geen kinderstoel voor appartement, in het peuterbad niets bijzonders). Schoonmaak in het zwembad duurde lang, kan ook anders/sneller.

Prima appartement met goede airco, relaxte sfeer, zeer comfortabele ligbedden bij zwembad en voldoende beschikbaarheid. Personeel wat zeer vriendelijk. Eigen parkeerplek voor auto dicht bij appartement.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Genieten.
    • Best Beschikbare Appartement

Een starters-pakket met zeep voor de vaatwasser en afwasborstel/sponsje en afwasmiddel zal de reinheid van het bestek en glaswerk bevorderen. Je koopt niet voor een paar dagen een hele fles wasmiddel of doos met wasblokjes. Een keer het appartement goed schoonmaken, ook tussen de kieren en op de kastjes zou het verblijf helemaal afmaken.

Zelf catering, dus eigen tempo en luxe. Ruime appartementen van bijna alle gemakken voorzien. De Senseo koffiemaker is een ideale manier om wakker mee te worden, goede koffie op eigen terras 👍. Goed uitgeruste keuken met grote koelkast en vaatwasser. De internet verbinding was snel en goed te ontvangen in het huisje.

• Best Beschikbare Appartement

Bij aankomst washet appartement niet echt schoon en maar gedeeltelijk opgeruimd Manager op dienst gecontacteerd deze regelde meteen een ander appartement wat ook nog een upgrade bleek te zijn zonder kosten voor mij. Zijn werkhouding en inzet zijn bezonder Ook tijdens het verblijf regelmating kontakt gehouden om te zien of alles naar wens was.

Goede accommodatie, top locatie, heerlijk bijkomen en genieten!
    • Best Beschikbare Appartement

Als je van natuur houdt is dit park echt geweldig: de begroeiing is prachtig en overal zijn mooie dieren te vinden zoals leguanen, hagedissen en vogels. Het zwembad op het resort is ideaal maar je bent ook binnen 5 minuten op het strand. Ook de lokale Albert Heijn is op loopafstand. De huisjes zijn mooi schoon en de bedden slapen prima. We hebben een heerlijke vakantie gehad, zeker een aanrader!

op zich prima appartement, behalve de tegenvallende zaken
    • Villa met 2 Slaapkamers

de kussens van het buitenmeubilair stonken, de douche in een bad is erg armoedig, net als het te weinig watt van de verlichting. De draaideur naar het strand was de hele week !!! kapot waardoor het jan thiel strand toch nog wel een eindje weg was (jammer)

de prijs van het appartement was prima voor wat je ervoor krijgt en voor een weekje curacao, mits auto erbij, een goede uitvalsbasis

Het huis was schoon en netjes.
    • Best Beschikbare Appartement

Het huis was schoon en netjes. Voldoende ruimte en hebben hier een aantal dagen doorgebracht. Door diverse afspraken hebben wij het restaurant niet gezien waardoor ik dit ook niet kan beoordelen. De ligging van het park is ideaal, vlakbij Jan-thiel beach waar diverse restaurants zijn. Kortom; Geen overbodige luxe, maar een prima prijs-kwaliteitverhouding.

Geweldig!!
    • Best Beschikbare Appartement

De wifi bij het zwembad en bij de bar bij het zwembad.

Het was echt een heel erg luxe appartement wij hadden nummer 46 bij de gekleurde huisjes. Op de kamer een eigen router met wifi was geweldig

Een vakantie om nooit meer te vergeten en voor herhaling vatbaar!
    • Best Beschikbare Appartement

Het zwembad was soms s'ochtends nog dicht ivm schoonmaak.

De portier! Altijd vriendelijk en geinteresseerd! De tuinen lagen er schitterend bij met heel veel bloeiende bloemen.

Zou er zo weer naartoe gaan!
    • Villa met 2 Slaapkamers

Er waren geen dingen die ons niet bevielen.

De lokatie was fantastisch. Wij keken uit op zee. Eten in het restaurant was goed. Mooie villa met alles erop en eraan. Goede airconditioning.

zwembad
    • Villa met 2 Slaapkamers

zwembad was ruim een week niet schoon. kids hebben niet in het zwembad gezwommen. niet een echt probleem want zee is op 5 minuten lopen en veel lekkerder zwemmen.

was prima
    • Villa met 2 Slaapkamers

Veel muggen op het terras bij onze woning wat in hield dat je savonds niet lang buiten kon zitten.

We hadden het grootste type huis geboekt met 2 slaapkamers en 2 badkamers. De inloopdouches waren een week van te voren geinstalleerd.. Het huis had voldoende ruimte voor 4 personen.

Mooie, ruime accommodatie met voldoende koeling. Goede inventaris en fijne bedden.
    • Best Beschikbare Appartement

Rommel buiten het appartement: bouwafval, blikjes en papier worden niet opgeruimd. Koelkast miste onderdelen: groentenla was weg, ook onderdelen van de deur ontbraken zodat er geen flessen en pakken frisdrank in de deur geplaatst konden worden. Hiervan melding gedaan, maar niets meer over gehoord.

De ruime kamers. Het zwembad. Supermarkt in de buurt. Vlakbij het strand en de zee.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Het was oké, geen luxe
    • Montana Appartement

Het beloofde bad was er niet. Bed was ingezakt aan 1 kant, De manatron deed het ook niet. Wel Aangekaard maar er werd gezegd dat we het er langer in moeten laten. Het eten werd gewoon niet warm Hoelang we het er ook in lieten...houdekeeping kwam iets voor de checkouttijd gewoon binnenstormen zonder te kloppen, terwijl ik nog naakt was

De kamer was oké

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Ruime, schone appartementen vlakbij heg strand.
    • Montana Appartement

Zeer ruime en schone appartementen, heel dicht bij het strand en leuke restaurantjes in de omgeving. Vooral het mega balkon met loungebank, eethoek en ligstoelen was echt perfect!

Goede prijs/kwaliteitverhouding, restaurant rommelig

Achterdeur park na 20.00 gesloten, geen mogelijkheid met kinderwagen doorheen te lopen. Restaurant bestellingen komen langzaam/deels door, menu en beschikbaarheid maaltijden gedurende dag onduidelijk. Elke handdoekenwissel minder handdoeken schoon retour dan op werden gehaald. Lucht van afval/riool op bepaalde dagen op terras. S'weekends drukke kinderfeestjes bij zwembad en niet-hotelgasten krijgen voorrang ten laste van hotelgasten bij het afhalen van maaltijden vs sit down restaurant gasten. Ontbijtbuffet zeer beperkt qua hoeveelheid en diversiteit.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Prachtig en goed verzorgd resort.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Mooi, goed verzorgd park. Sommige villa's hebben een prachtig uitzicht over de jan thiel baai. De villa's zijn schoon en van alle gemakken voorzien. De receptie en het zwembad zijn ook zeer sfeervol ingericht.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Super accommodatie op goede locatie
    • Best Beschikbare Appartement

Zelf koken was niet echt een succes. Pannen werden niet goed heet, bijv een ei koken lukte na een uur nog steeds niet. Dit vonden wij wel een nadeel aangezien het eigenlijk een groot voordeel hoort te zijn dat je af en toe zelf kookt.

Ideale locatie en hele leuke huisjes. Het zwembad was dichtbij alle huisjes en voldoende ligbedden. Albert Heijn op een paar minuten loopafstand en erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Fijn verblijf, goede prijs kwaliteit verhouding
    • Montana Appartement

Het dripsysteem van de tuin stonk. Ik weet dat er in parken op curacao gebruik wordt gemaakt van rioolwater ivm water(kosten)besparing, maar het is onhygiënisch en stinkt. Het personeel was niet altijd even vlot. Bijv. rommel bij bedjes bij het zwembad werd niet opgeruimd. Weinig ambiance 's-avonds

Huisje was netjes en groot.Park was rustig en mooi aangelegd met mooi zwembad. Goede locatie in Jan Thiel. Loop afstand strand en supermarkt. Receptie was altijd bezet

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Prima ligging nabij het strand

Een oventje in de keuken zou prettig zijn. Verder waren er geen bezems in het appartement aanwezig. Maar wat mij toch wel het meeste tegenviel is dat zij geen American Express kaart accepteren

De ligging vlakbij het strand. Het appartement heeft een ruime balcon en de inrichting en keuken zijn vrij compleet .

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

grote kamer, proper, goed bed, mooi en groot zwembad
    • Best Beschikbare Appartement

inkom en resto ziet er wat pover uit. Kleine menu kaart. geen gratis ligstoelen ah strand, strand op 5 minuten

grote kamer, proper, goed bed, mooi en groot zwembad

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Need to be updated
    • Montana Appartement

Hotel is een beetje outdated en mag wel een opknapbeurt ktijgen, het ziet er uit dat dat redelijk recent is gedaan, met de badkamer, maar dat is een echte korte termijn oplossing geweest want de verf en de tegels beginnen al weer los te komen Niet overal, maar voor die prijs verwacht je een tiptop accommodatie . Verder prima hoor. Magnetron was ook aan vervanging toe.

Dicht hij Jan Thiel

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Luxe en comfort in werkelijkheid cheap en hoge mate van irritatie oproepend!
    • Montana Appartement

Geen luxe en comfort, zoals geadverteerd wordt. Ongeschoold, onvriendelijk en te weinig personeel (bijv 1 iemand voor bar en restaurant gedurende de dag, half uur op koffie moeten wachten). 3 dagen op rij geen schone badhanddoeken beschikbaar. Genius voordeel (gratis 2 uur eerder inchecken en 2 uur later uitschenken) niet geleverd. Extra kosten voor 2 kinderstoelen en 2 babybedjes bedraagt 5€ per dag per stuk, bizar.. bij aankomst babybedjes ook niet klaar in kamer, uur op gewacht en vervolgens zelf op moeten maken. Geen WiFi bij restaurant/zwembad, functioneert niet. Geen bad aanwezig, zoal wel geadverteerd. Veel vieze lakens etc voor de deur van de huisjes verzameld door personeel. Slechte afwerking huisjes aan buitenkant, met gevaarlijke scherpe uiteinden voor kinderen. Al met al hoog Center Parcs gehalte, maar dan nog matigere kwaliteit.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Accommodatie geschikt voor weinig eisen stellende reiziger
    • Montana Appartement

De ligging van de villa lag aan een doorgaande weg. De villa was sober ingedeeld en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Ook was het vrij vochtig in de woning door het ontbreken van voldoende ventilatie. Wanneer 's-nachts de airco aan staat worden de vloertegels spiegelglad.

We kregen een upgrade omdat het door ons gereserveerde kamertype niet beschikbaar was

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

We voelden ons hier welkom en helemaal thuis
    • Montana Appartement

Jan Thiel strand is vrij klein, als je iets van het eiland (of Willemstad) wilt zien heb je echt een auto nodig. Ligt natuurlijk niet aan het hotel, ze regelen zo een huurauto voor je.

Ruim appartement (Montana), goede airco, prima keuken, mooie badkamer, veel privacy en ligbedden op ons terras, fijn groot zwembad waar je iedere dag wel aan kunt liggen, prima werkende wifi, goed restaurant, prettig personeel, vlakbij strand Jan Thiel (met leuke strandtentjes en ligbedden), supermarkt Van den Tweel/Albert Heijn en fitness/gym om de hoek.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

prettig
    • Villa met 2 Slaapkamers

3 dagen geen wifi vanwege defect modem. Pas na drie dagen komt klacht bij resort manager terecht. Totdan bij balie personeel blijven hangen

ligging. ruime villa

Een heerlijke tweede huwelijksreis genoten.
    • Montana Appartement

De douche vond ik maar een klein straaltje hebben, De airco maakte wel wat herrie hadden we liever in de huiskamer gehad zodat je minder last had van het geluid maar wel het gemak van de koelte tijdens het slapen. Wij zijn in november geweest veel muggen....

Het appartement was TOP, rustig gelegen, prima bedden, goed uitgeruste keuken, heerlijke meubels binnen en buiten. Genoeg ruimte om te ontspannen op de patio. Genoeg privacy, mooie omgeving en uitzicht. Zeer vriendelijke mensen. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

We zouden, als we naar Curacao gaan, wel weer terugkomen bij Livingstone.
    • Best Beschikbare Appartement

Misschien viel de hygiëne wel mee, maar de zwarte plekjes zien er niet schoon uit, maar misschien zijn die ook niet meer schoon te krijgen. De vaatwasser was een beetje krakkemikkerig.

Het appartement was gezellig ingericht, goede bedden. de tuin van het resort was prachtig aangelegd

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Genieten in Jan Thiel
    • Best Beschikbare Appartement

Badkamer was oud en versleten.

Het bed sliep heerlijk, enige nadeel dat er twee eenpersoonsdekbedden op lagen.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Prima!!!!
    • Best Beschikbare Appartement

Tip, neem zelf een schaar mee

Comfortabel appartement ,ruim schoon en alles aanwezig

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Appartement verouderd

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Ontbijt, Schoon

Ontbijt, Schoon

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Kamers top!
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Handdoekenservice, niet altijd badhanddoeken voorradig

Kamers top! personeel super!!

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Loopafstand strand.

Loopafstand strand.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Het zwembad, het ontbijt, het personeel.

De airconditioning, niet zozeer in dit resort maar overal.

Het zwembad, het ontbijt, het personeel.

Amazing!

Het persooneel, ze wAren eeeecht liiefff !

Het was een mooie kamer maar wel helemaal achteraan op het...

Geen mogelijkheden tot laat uitchecken terwijl dit eerder wel was aangegeven.

Het was een mooie kamer maar wel helemaal achteraan op het park.

Is geen 4 sterren waard, locatie is prachtig maar de villa’s...

Is geen 4 sterren waard, locatie is prachtig maar de villa’s zijn verouderd

Luvingstone
    • Villa met 2 Slaapkamers

Het was geweldig. Niks om aan te merken. Alleen de airco van de kamer 23 bleef een beetje aan de warme kant.

De ligging van het huis en de ruimte.

Receptie zeer behulpzaam

Geen

Receptie zeer behulpzaam

Wat een ruim goed ,van alle gemakken voorzien appartement ,
    • Villa met 2 Slaapkamers

Wat een ruim goed ,van alle gemakken voorzien appartement , Elke ruimte eigen airco . Top locatie

Schoonmaak viel iets tegen.

Schoonmaak viel iets tegen. 2 weken verbleven bed was nooit verschoond

Heerlijk!
    • Villa met 2 Slaapkamers

Heerlijke bungalow met prachtig uitzicht over de zee! Jan Thiel strand op loopafstand (5 min). Prima zwembad aanwezig.

Top locatie

Kleine kamer

Gastvrijheid

Afstand naar strand
    • Best Beschikbare Appartement

Gastvrijheid personeel. Achterstallig onderhoud van de accomodaties.

Afstand naar strand

Heerlijke vakantie

Sfeer in het restaurant

Wij hadden een “best beschikbare appartement” deal en kregen...
    • Best Beschikbare Appartement

Wij hadden een “best beschikbare appartement” deal en kregen een luxe villa toegewezen toen we incheckten!

Hygiene rust locatie

Kan beter
    • Best Beschikbare Appartement

Inchecken verliep stroef en onduidelijk.

Lekker je eigen appartement met een mooie ruime veranda

Lekker je eigen appartement met een mooie ruime veranda

Super!!!

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Modernisering vh appartementencomplex is noodzakelijk
    • Best Beschikbare Appartement

Het appartement was erg gedateerd en ik had last van een lekkage

De ligging. Dichtbij het strand

• Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Mooie schone kamers. Super aardig personeel

Groot heerlijk bed.

Ontbijt is amateuristisch. Kamer word vuilnisbak niet geleegd, gebruikte plastic bekers niet aangevuld.

Groot heerlijk bed.