1. Startpagina hotelbeoordelingen

Beoordelingen over World Heritage

Hoogstraat 16, Willemstad, Curaçao

#26 van de 91 vakantiewoningen in Willemstad

Gebaseerd op 45 beoordelingen over dit appartement

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 12

• Beoordeeld op: 12 februari 2019

Koeling op de kamer van 2 mogelijkheden,,airco en ven.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De gedeelde badkamer. In de beschrijving lijkt het net of er ook kamers zijn met eigen badkamer en eigen keuken. Dat is verwarrend. Een wasmachine heb ik niet gezien terwijl die wel staat beschreven. Papiertjes van het toilet in een pedaalemmertje is o.k. op zo’n oude locatie maar van zoveel gasten vind ik dat erg vies in zo’n klein bakje. In het weekend heb ik het zelf leeggehaald en een nieuw zakje erin gedaan omdat het overvol was. Mijn bed zag eruit of er iemand op had geslapen. De witte kussenhoezen roken niet fris naar pas gewassen en zagen er ook niet zo uit.

Koeling op de kamer van 2 mogelijkheden,,airco en ven. De ontvangst van Kurt en zijn uitleg en antwoorden op mijn vragen. Heel plezierig en aardig.

Verbleven in februari 2019

• Beoordeeld op: 31 januari 2019

Een voldoende waard! Tevreden over mijn verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Verbeter-/aandachtspunten: - Betere schoonmaakservice nodig. Na de schoonmaak zag ik op bepaalde zichtbare plekken nog steeds stof liggen. Ook zijn sommige woningen langs de weg, waardoor de kans op stof eerder aanwezig is. Om die reden zou het fijn zijn om vaker schoon te maken. Desnoods in overleg met huurders tegen een zacht prijsje. Denk hierbij aan 3 tot 4 keer per week. - Een hele spiegel op zolder/de kamer zou fijn zijn - Te veel geluid uit de omgeving vooral in de avond onder meer getoeter, getik. Daardoor sliep ik sommige avonden minder goed of schrok ik wakker. Moest ook aan de nieuwe omgeving wennen - Overdag ook best wat geluid, maar daar had ik minder last van want dan was ik al op. En kan World Heritage niet veel aandoen - Trap in de woning is heel authentiek / mooi maar niet erg handig als je zware koffers hebt als dame ;) Overall tevreden klant. Om die reden geef ik World Heritage een voldoende.

Top locatie. Lekker tussen de locals. Is een echt Curaçaos huisje. Als vrouwelijke reiziger kan het best schrikken zijn om alleen daar te verblijven. Vooral als je in de avond op de locatie aankomt. Daarom is het fijn om bij aankomst ontvangen te worden door de gastheer, indien er individuele reizigers aankomen. Pluspunten: - Verblijf tussen de locals - Airco en ventilatoren aanwezig. Fijn die ventilatoren - Het verblijf is van alle gemakken voorzien. Ruime koelkast, koffieapparaat, waterkoker, wasrek, toiletpapier, glazen, theekopjes, televisie, radio etcetera aanwezig - Comfortabel bed - Ideale afstand naar het centrum, winkels voor boodschappen en shoppen, restaurants, bezienswaardigheden in Punda en Otrobanda. Geen file zoals naar de Caracasbaiweg / Jan Thiel - Gratis parkeren tegenover de woning - Fijne gastheer. Hij is makkelijk te bereiken via de Whatsapp en houdt je op de hoogte van eventuele activiteiten in de buurt - Meerdere gasten om je heen in de verschillende appartementen wat weer een fijn gevoel geeft - Veilig gevoel, vooral overdag - Sterke Wi-Fi verbinding - Muggenkaars aanwezig. Niet alleen in World Heritage heb je muggen, maar op t eiland zelf. Dat is goed te bestrijden en niet storend

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Top appartement op top plek!
    • Studio Appartement

Hele fijne grote kamer met hoog plafond, heel goed en gezellig ingericht. En een fantastisch balkon/terras. Prachtige straat met authentieke huizen, en dichtbij de brug naar Punda.

De ligging was goed en de Airco
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De vervangende Hostes/ gastvrouw viel me erg tegen!! Ik kan er een lang verhaal over houden maar zal me beperken tot : Aanbieden op de eerste morgen van ontbijt tegen betaling, dan moet je wel wat fatsoenlijks bieden en geen bevroren brood en Brinta en n paar plakjes kaas. Heb dat dus 1 keer gedaan en tevens de laatste keer. Verder mij op de laatste dag nog eens aan de voorwaarde herinneren dat ik na uitchecken 12.00 uur 20$ moet bij betalen indien ik daar na nog van faciliteiten gebruik maak. De voorwaarde zijn bij boeking ruimschoots bekend dus geheel overbodig nog eens te benoemen,, dat is me vooral verkeerd gevallen ...juist om dat ik iedere dag weg was van smorgens tot S’avonds en dus zeer weinig gebruik heb gemaakt van de faciliteiten ( energie) ik zou om 12.00 uur uitchecken en wilde daar na nog wat blijven tot 15.00 uur om dan naar Airport te gaan... heb tot 13.00 uur gewacht voor uitcheck maar niemand gezien! Had er ook wel n beetje genoeg van daar en ben toen vertrokken om dat op de luchthaven makkelijk te eten is etc en ik een blaar onder mijn voet had dus niet meer veel wilde lopen. Ik ben van mening dat je als Hostes in ieder geval op de uitcheck tijd aanwezig moet zijn ( zeker als je de avond daar voor zegt dat te doen en alles te controleren, verbruik etc.) En even een afrondend gesprek moet houden met de klant. Kortom,, niet klantvriendelijk.

De ligging was goed en de Airco

Rustig, gezellig en net onderkomen vlak bij het centrum van Willemstad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er viel niet echt iets tegen alleen was er geen warm water uit de douche. Dat is handig om te weten.

Het contact met de host, het prachtige huis met heerlijke tuin én de prijs.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Goede en basic verblijf dichtbij het centrum waardoor hartje Willemstad goed lopend te doen is!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het viel niet echt tegen maar bij het boeken heb ik niet opgelet dat er geen warm water was zoals op zoveel plaatsen. Het was even wennen maar zelfs in januari was het water goed te doen!

De vriendelijkheid en gastvrijheid van Kurt was onbeschrijfelijk. Otrobanda ligt op loopafstand van Punda, het centrum, maar is veel rustiger.

• Beoordeeld op: 27 januari 2019

Viel erg tegen
    • Appartement met Balkon

Niks aardige man

• Beoordeeld op: 14 januari 2019

ondanks enig ongemak, prima
    • Appartement met 1 Slaapkamer

een badkamer incluis toitet voor 4 kamers ( max 8 personen)

de locatie

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Mooi appartement, mooie tuin, rustig en toch centraal gelegen

Mooi appartement, mooie tuin, rustig en toch centraal gelegen

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

prima locatie voor bezoek Willemstad
    • Appartement met 1 Slaapkamer

contact met host was via whatsapp. De host zelf niet gezien.

Locatie met heerlijke tuin op loopafstand van het oude gedeelte van Willemstad

Toplocatie voor weinig geld

Super gastvrij

Gastvrijheid

Gastvrijheid

Resultaat 1 – 12

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!