Beoordelingen over Boutique Hotel 't Klooster 4-sterren

A. de Veerstraat 12, Willemstad, Curaçao

#15 van de 46 hotels in Willemstad

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

We hebben een heerlijke dagen gehad.
    • Comfort Kamer

We hebben een heerlijke dagen gehad.personeel was geweldig we hebben de laatste dag ontbijt genomen was heerlijk. De omgeving waar het hotel ligt is super centraal loopt zo centrum in, veel restaurants en bars in de omgeving. We komen zeker nog een keer terug.!! Bedankt voor de gastvrijheid.!!

had beter gekund. Bed is klein en te zacht. de rust is wel een aanrader.
    • Comfort Kamer

Het bed was echt te zacht. Ik ben hier eerder geweest en ik vind het jammer dat het hotel niet goed onderhouden is. Verder ook jammer dat de housekeeping constant aanwezig is.

de rust in het hotel

Erg fijn verblijf op een centrale locatie!
    • Comfort Kamer

Een goed kleinschalig hotel, op loopafstand van winkels en restaurantjes. We hadden geen ontbijt, maar in de buurt zijn er genoeg mogelijkheden voor ontbijt. Personeel was erg vriendelijk en voor het hotel is genoeg gratis parkeermogelijkheid!

Een oase van rust dichtbij restaurants en cafes.
    • Deluxe Kamer met Patio

Wij hadden de deluxe kamer met terras die super was. Indien daar een microgolfoven zou aan toegevoegd worden zou dit een groot pluspunt zijn

Een oase van rust dichtbij restaurants en cafes. Super goed gelegen dus. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam! Dit hotel is een echte aanrader.

Prima hotel op een goede locatie
    • Deluxe Kamer

Geen mogelijkheid voor lunch. 's avonds geen bar of mogelijkheid om nog wat te drinken in de leuke binnentuin. Ontbijt buffet had weinig variatie.

Goede kamer, fles water elke dag, prima douche

Het was heel fijn, ik hoop volgend jaar weer terug te komen.
    • Comfort Kamer

Het is moeilijk te zeggen wat mij het meest beviel. Dit hotel heeft alles te bieden aan gasten die op zoek zijn naar rust op een heel centrale locatie in Willemstad. De sfeer is bijzonder, het personeel is hartelijk en het restaurant biedt een originele kaart.

conform verwachting.
    • Comfort Kamer

De grootte van de kamer. Wij reizen met 2 koffers en als die open op de vloer liggen er is nauwelijks nog loopruimte.

Rustgevende binnentuin met vele zitjes in de schaduw en of de zon. Goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

De ligging is top en ze hebben het beste restaurant van...
    • Comfort Kamer

Ik vond het ontbijt wat aan de dure kant.

De ligging is top en ze hebben het beste restaurant van Curaçao. De kamers liggen een binnenplaats die superknus is ingericht.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Zeker een plek om terug te keren.
    • Deluxe Kamer

Ik miste een molton laken onder het onderlaken. Zou het slaapcomfort sterk verhogen. In de badkamer ontbrak een föhn. Een tweede kofferstandaard en extra kleerhangers werden meteen gebracht nadat we hierom hadden gevraagd.

De binnentuin met zwembad en lounge (zitgedeelte voor ontbijt) vonden we heerlijk rustig en sfeervol. De kamer ruim en koel door goede airconditioner. De locatie is top

Heel prettig verblijf en een goede uitvalsbasis om Curacao te verkennen.
    • Deluxe Kamer

Gunstig gelegen stadshotel in oud Curacao's klooster op loopafstand van de oude en drukkere binnenstad van Willemstad (Punda en Otrabanda). Met de auto ben je vlot op de Ringweg van Willemstad en daardoor is dit hotel een goede uitvalsbasis voor de rest van het eiland. Buurt waar dit hotel ligt is in opkomst, met restaurantjes en andere hotels.

Zeer gezellig en gemoedelijk
    • Comfort Kamer

Hotel Het Klooster is zeer centraal gelegen je zit midden in het bruisende leven van Willemstad maar daar merk je in het hotel zelf niets van . DE mooie binnenplaats waar alle hotelkamers aan grenzen is zeer gezellig

Top hotel!
    • Comfort Kamer

Top hotel! Heel vriendelijk personeel, mooie schone en ruime kamers. Heel sfeervol hotel met leuke binnenplaats en zwembad. Ligging in wijk met veel leuke restaurantjes op loopafstand. Hele fijne tijd gehad!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Een dikke aanrader voor iedereen
    • Comfort Kamer

Het zwembad was aan de kleine kant, maar deze gebruikten wij verder niet omdat je natuurlijk voor de stranden komt. Wel gelegen in de hangmatten.

de kamers waren super schoon. Verder was de locatie top en de communicatie vooraf en tijdens de vakantie goed met het personeel.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Ontspannend
    • Deluxe Kamer

Er zit veel verschil in de deluxe kamers. Een van de deluxe kamers is nog niet gerenoveerd. Verder viel het ontbijt wel tegen, 16 gulden is veel voor wat je krijgt. Wij hebben bij de supermarkt gewoon wat spullen gekocht en dat in de koelkast gezet.

Heerlijke bedden, super vriendelijke personeel, doen er alles aan om het naar je zin te maken. Er is een zwembad (waar niemand echt gebruik van maakt overigens), dichtbij Punda en dichtbij een leuk straatje met wat restaurantjes. Genoeg parkeerplek voor het hotel. Leuke binnenplaats in het hotel met stoelen en banken waar 's avonds genoeg mensen zitten om een praatje te kunnen maken.

Count your Blessings, Je komt handen tekort
    • Comfort Kamer

Een buitendouche en douche in de badkamer. Relaxte binnentuin in het klooster Geen overdadige luxe in je kamer. De sobere uitstraling houdt de authentieke sfeer in tact

locatie in Willemstad was top, pietermaai is echt een leuke...
    • Comfort Kamer

zwembad was wel erg klein, maar uiteindelijk ga je toch voor het strand

locatie in Willemstad was top, pietermaai is echt een leuke wijk met veel leuke en goede restaurants. personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Heerlijk genoten in Hotel Het Klooster
    • Comfort Kamer

Het matras had zijn beste tijd gehad.

Het Klooster is een mooi hotel, ruime kamers en gezellig gelegen aan de binnentuin. De omgeving is heel fijn: gratis parkeren om de hoek, restaurants op loopafstand, ideaal! Overdag met de auto naar het strand, heerlijk!

Uitstekend geslapen, prachtig verblijf, maar hier en daar zijn er nog wat verbeterpunten.
    • Comfort Kamer

Ontbijt is aan de dure kant, daarom niet voor deze optie gekozen. Er is een koelkast op de kamer aanwezig waar je spullen in kunt bewaren. Verder komt de airco uit de op de buitendouche, waardoor het niet prettig is om te douchen als de airco aanstaat. Ook was bij ons de douchekop van de buitendouche beschimmeld (waarschijnlijk vanwege de warme lucht van de airco). Als alternatief kun je gewoon de douche in de badkamer gebruiken. En het leek erop dat de vloer van de kamer niet (iedere dag) gedweild wordt. ‘s Avonds na het douchen stapten we regelmatig met vieze voeten weer in bed, terwijl wij niet met schoenen en slippers naar binnen liepen.

Locatie van het hotel is uitstekend en prettig dat de kamers uitkomen op het binnenterrein. In principe kunnen er geen onbevoegden op de binnenplaats komen, je kunt dit wel omzeilen door via het restaurant te lopen. ‘s Avonds is er security aanwezig die voornamelijk op de auto’s op straat let. Ook was het mogelijk om van kamer te wisselen aangezien ik eerst aan de straatkant lag en dat niet prettig vond.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Lekker tot rust komen in een prachtig oud klooster in de binnenstad van Punda.
    • Comfort Kamer

Er is meerdere keren vergeten om nieuwe handdoeken klaar te leggen. Hier hebben we vaker om moeten vragen. Ook stond er als service een fles water klaar. Hier moest echter 3,50 dollar voor betaal worden. Dat vind ik geen service. Zeker omdat de flessen bij de supermarkt om de hoek ongeveer 2.50 gulden kosten. Tot slot mag het zwembad iets vaker schoongemaakt worden.

De ligging van de accommodatie was perfect. Op loopafstand van het centrum. Ook het personeel was erg vriendelijk en het zwembad was heerlijk. Daarnaast is de hangmat erg fijn.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Voldoende
    • Comfort Kamer

Fles water en koffie werd vaak niet aangevuld. Weinig faciliteiten om zelf te kunnen ontbijten op de kamer (kommetjes lepels messen). Als je gebruik wilt maken van ontbijt-, ontbijt to go of koffie uit het apparaat zijn de prijzen erg hoog. Er werd vooraf gezegd dat er ook conditioner zou zijn dit was niet het geval. Goed om te weren dat zeep en shampoo in 1 is en vastzit in de douche, niet mee te nemen is naar strand oid. Andere gasten kregen welkomstdrankje, wij niet.

Een heerlijk (ongedwongen) hotel op een fijne plek!
    • Comfort Kamer

Een heerlijk (ongedwongen) hotel op een fijne plek! De dagen dat we niet over onze te gekke Jeep van mr. Paradise beschikten liepen we naar het centrum. Daarnaast kun je prima met het OV naar standen zoals Mambo.

Heerlijk vakantie, veel gezien, fijne plek voor 9 dagen!
    • Comfort Kamer

Kleinschalig hotel in een mooi klooster met oude details, zoals prachtige vloeren. Alle kamers zijn gelegen rondom een binnentuin met een klein zwembad. De kamers zijn fijn. De ligging is in Pietermaai, een opkomende kleurrijke wijk met restaurantjes. Het hotel ligt op loopafstand van de zee. Echt aanrader voor een week! Geen strandhotel maar dat maakt het juist net even anders. Tip: Boek een huurauto om het eiland goed te verkennen.

Het was een prima hotel, met ruime en schone kamers.
    • Comfort Kamer

Parkeergelegenheid bij het hotel. Dit kon beter. Verder misten we een wasrekje op de kamer.

Het was een prima hotel, met ruime en schone kamers. Ontbijt wat aan de dure kant.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Oase van rust in het gezellige Pietermaai
    • Comfort Kamer

Het keukenblokje had misschien nog iets schoner kunnen zijn en het bed piepte erg, dus dat was niet fijn als je je omdraaide in bed.

Wat een heerlijk hotel in de gezellige wijk Pietermaai! Het hotel is erg centraal gelegen, op loopafstand van de Handelskade en 's avonds kun je lopend naar heel veel leuke knusse/hippe restaurantje en barretje in Pietermaai. Naast het hotel zit Blessing, waar je echt heerlijk kunt eten!! Verder is het hotel erg sfeervol, je komt er helemaal tot rust en dat in een drukke stad.. En tenslotte vonden wij de buitendouche op onze kamer echt super fijn, we hebben de binnendouche helemaal niet gebruikt. Kortom een hotel waar ik zeker nog een keer naar terug zou gaan!

Charmant, goed onderhouden, kleinschalig hotel met uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel
    • Comfort Kamer

Het enige nadeel voor ons was dat we gedurende enkele dagen overdag geluidsoverlast ondervonden van de nabijgelegen kunstschool 'Kura di Arte', die aan het oefenen waren voor een of andere voorstelling. Op de avond van de voorstelling hebben we van ca. 20:00 tot 23:30 last gehad van zware geluidsoverlast. Het hotel had hier ons voor gewaarschuwd via een nieuwsbrief die ze twee dagen tevoren op onze kamer hadden gelegd, en herinnerden ons hieraan op de dag zelf. Dat was zeker netjes, maar het lawaai was echt oorverdovend hard, dus indien je van plan bent om gedurende de 1e helft van augustus bij het hotel te boeken, dan zou ik aanraden om van tevoren te informeren naar de te verwachten geluidsoverlast. Bij boeking van het hotel hadden we overigens specifiek verzocht om een rustige kamer. Het was misschien netjes geweest van het hotel om ons van tevoren te laten weten wat ons wat dat betreft te wachten stond.

Goed onderhouden, kleinschalig hotel. Schone kamers met goede airco. Het zwembad is niet al te groot, maar groot genoeg voor een frisse duik. 't Klooster ligt op loopafstand van het centrum (+/- 10 min), maar in de nabije omgeving is weinig te vinden. Het ontbijtbuffet is redelijk uitgebreid, maar leek ons in eerste instantie alsnog vrij prijzig, totdat ons duidelijk werd dat hierbij inbegrepen zijn eieren, pancakes en/of wentelteefjes, die op bestelling voor je worden gemaakt. Voor de gasten die gebruik maken van een huurauto (wat sterk aan te raden is) is voor het hotel voldoende (gratis) parkeergelegenheid. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Heerlijk hotel in Punda, centraal gelegen met vriendelijk personeel.

Kan niets bedenken 😃

Vriendelijke ontvangst met welkom drankje, heerlijk ontbijt en het hotel zelf met relaxte binnenplaats. Alles was schoon en fris en de locatie is prima. Heerlijk rustig en toch dichtbij het centrum. En gratis parkeren in de straat.

Fantastische locatie, heerlijke binnentuin en zeer vriendelijk personeel!
    • Comfort Kamer

Ik kan niets bedenken, alles was fantastisch!

Geweldige plek! Zeer comfortabele bedden, gezellige kamer en een heerlijke binnentuin waar de kamers op uitkomen en je helemaal tot rust komt. Hele fijne centrale locatie, op loopafstand van alle gezellige restaurants en bars van Pietermaai. Vriendelijk personeel dat alles voor ons kon regelen, tours en een huurauto, super! Ontbijt was heerlijk, naast het buffet kon je ook a la carte items bestellen.

Goede kwaliteit/prijs verhouding.
    • Deluxe Kamer

Zwembad is toch wel erg klein. Er is een koffiemachine in elke kamer, maar - op 2 'welkom capsules' na- moeten de capsules gekocht worden (op ).

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Ligging - 10 minuten wandelen van het stadscentrum - is super als je tenminste niet direct zoekt naar een strandhotel. Familiale atmosfeer. personeel is vriendelijk en behulpzaam, kamers zijn ruim en in orde. Er is WIFI, TV, kitchenette. Patio is heel gezellig.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Hele mooie binnentuin en de dame bij het ontbijt was super...
    • Comfort Kamer

De kamers vond ik een beetje gedateerd en onder de koelkast lag een beschimmelde handdoek.

Hele mooie binnentuin en de dame bij het ontbijt was super lief. Lokatie is goed. Vlakbij veel leuke restaurants en bars. Makkelijk te bereiken met de auto en parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Toplocatie, leuke kamers, housekeeping kan beter
    • Comfort Kamer

Ik zat volgens mij in de meest basic kamer. Badkamermeubels wel ietwat gedateerd. Housekeeping was niet helemaal consequent. Ze zijn een paar keer een handdoek vergeten te vervangen. Daarnaast heb ik een halve dag zonder wc papier gezeten omdat er geen nieuwe rol was neergezet. Niet heel storend, maar zijn wel kleine puntjes. Ontbijt was lekker, maar wel wat aan de dure kant vergeleken met het aanbod.

Toplocatie! Midden in centrum waardoor je kan lopen naar Punda en Otrabanda. Restaurant Kome is om de hoek. Leuke kamers. Goed schoon. Erg leuke buitendouche. Ik heb zelf helemaal geen gebruik gemaakt van de badkamer, op de wc na. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was lekker, maar wel wat aan de dure kant vergeleken met het aanbod. Zwembad is klein, maar de binnentuin is leuk ingericht en heeft een goede sfeer. Gratis parkeergelegenheid voor de deur. WiFi werkt zeer goed.

Aardige kamer,goed bed.
    • Comfort Kamer

In de kamer stond een fles water klaar,waar ze 3.50 dollar voor vroegen.Schandalig. Het ontbijt was pittig geprijsd.

Aardige kamer,goed bed.Pietermaai omgeving in opkomst met leuke restaurants.Dichtbij Punda.Uitgebreid ontbijt met op verzoek gebakken eieren.Geweldige bediening.De kamer werd keurig opgeruimd en de dames waren heel aardig,

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Hotel in historisch gebouw
    • Comfort Kamer

Op de foto lijkt het zwembad heel groot, maar het is een poedelbad.

Prachtig gebouwd, goed gebruik gemaakt van de mogelijkheden van het oude klooster. Op loopafstand van Punda.

Willemstad/Pietermaai
    • Comfort Kamer

Ontbijt was niet inbegrepen en was behoorlijk (te) duur. We hebben er daarom geen gebruik van gemaakt.

Prima locatie met Pietermaai met zijn restaurants en barren op loopafstand. Mooie authentieke tegels op de kamer en in het gebouw. Leuk dat er een buitendouche bij de kamer was en weliswaar een klein zwembad maar lekker om even af te koelen. Bus vanaf het vliegveld (2a of 2c) stopt voor de deur. Gaat eens per uur en doet er ook een uur over.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Weer eens wat anders!

Niets eigenlijk

Heel leuk hotel met een binnentuin, heel gezellig en een klein zwembad erbij om af te koelen. Het heeft echt karakter, hoge plafonds en originele vloeren. Personeel is zeer vriendelijk en helpen je met alles. De bedden zijn echt geweldig!!

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Goede prijs/kwaliteitsverhouding
    • Comfort Kamer

Raam in de badkamer kon niet dicht waardoor het er enorm heet wordt en niet afkoelt en opdroogt. Wifi viel telkens uit.

Sfeer, gezellig hotel met zwembad op de binnenplaats. Zeer vriendelijke medewerkers. Goede bedden en kussens. Prijs relatief laag bij zeer goede locatie.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Heerlijk! Een ideaal hotel voor mensen die op zoek zijn naar rust en sfeer op een centrale locatie.
    • Comfort Kamer

Sinds 2010 verblijf ik bijna jaarlijks in hotel 't Klooster. Ik vind het hotel bijzonder sfeervol en rustig, het personeel is vriendelijk, de centrale ligging is erg plezierig. Dit jaar heb ik geconstateerd dat het restaurant nóg beter is geworden!

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Rustig gelegen in Willemstad op loopafstand van het uitgaansleven.
    • Comfort Kamer

Persoonlijk vonden wij dat er wel weer geschilderd en getext kan worden. Maar dat is niet als storend ervaren.

We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Wel hebben we meerdere avonden in het aansluitend restaurant Blessings Curacao gegeten, wat zeer de moeite waard was. Personeel is vriendelijk en gastvrij, vrij centraal in Willemstad gelegen maar meer dan alledaagse stadsgeluiden heb je geen hinder daarvan. In de avond is weinig tot geen verkeer wat er langs komt. Binnenplaats is knus je deelt het met de gasten maar bent toch privé. Aanrader en zullen hier graag nog eens komen.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Erg comfortabel
    • Comfort Kamer

De prijs van het ontbijt. Ontbijt is niet slecht, maar niet 15 dollar pp waard.

Het bed was erg comfortabel en de tweede douche in een hokje buiten was helemaal een leuke verrassing.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Wij vinden het erg prettig, dat je niet een kamernummer bent. Iedereen is vriendelijk.
    • Deluxe Kamer

De prijs was wel wat aan de hoge kant, maar dat komt door de feestdagen.

Het ontbijt was heerlijk. Niets was teveel. De dame, die het ontbijt verzorgt, doet dit met veel enthousiasme. De luxe kamer was prima. Genoeg ruimte en alles was aanwezig. Zelfs een luxe koffiezet apparaat.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Plek en ambiance
    • Deluxe Kamer met Patio

Internet was soms erg traag; ontbijt niet altijd voldoende aangevuld (geen honger gehad hoor, maar als je het perfect wil doen zorg dan ook voor deze puntjes op de I)

Plek en ambiance

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

We hebben het goed naar de zin gehad in deze accommodatie.
    • Deluxe Kamer

Kamers aan de straatzijde erg rumoerig door verkeer. Geen dubbel glas.

Ontbijt was erg uitgebreid maar niet goedkoop. Erg vriendelijk personeel, iedere dag schoonmaak kamer. Geen luxe kamer wel netjes.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Prettig verblijf in een leuk hotel in het gezellige Pietermaai district.
    • Comfort Kamer

Drankjes overdag zijn beperkt, er is geen bar aanwezig. In de avond kun je drankjes in het restaurant halen dat is dan weer oké.

Zeer vriendelijk personeel en een heel goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Personeel vriendelijk, mooie binnentuin, kleine hotelkamer.
    • Comfort Kamer

De hotelkamer. Volgende keer willen een grotere kamer reserveren, want er zijn grotere kamers!

Het ontbijt was goed. Er was alles. Goede broodjes enz. Vriendelijke bediening! De kamer, die wij hadden, was heel klein.

Ligging, vriendelijk personeel, service en sfeer
    • Comfort Kamer

Geen mogelijkheid om lunch/snacks te bestellen.

Ligging, vriendelijk personeel, service en sfeer

Ruime kamer, fijn bed
    • Deluxe Kamer

Wormen in de badkamer, maar het scheen normaal te zijn dat die daar steeds waren.

Ruime kamer, fijn bed

Helemaal top

Helemaal top

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Juiste keuze, krijgt geen spijt

Kosten ontbijt

Rust

Locatie en inrichting

Locatie en inrichting

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

• Deluxe Kamer

Prijs ontbijt wat te hoog

Goede locatie met goede faciliteiten ook buiten de deur op loopafstand

Heerlijk rustig verblijf!
    • Comfort Kamer

Zwembad is redelijk klein, maar eigenlijk ga je toch meer naar zee!

Heerlijk rustig hotelletje, prima schone kamers en leuke omgeving!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Super fijn verblijf gehad!
    • Comfort Kamer

Lieve mensen, super behulpzaam met alles. Schone en fijne kamers.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Fijne kamer, geweldige patio, heerlijke ontspannen sfeer

Fijne kamer, geweldige patio, heerlijke ontspannen sfeer

super locatie, heel vriendelijke en behulpzame housekeeping
    • Comfort Kamer

bezetting receptie, zowel kwantitatief als kwalitatief.

super locatie, heel vriendelijke en behulpzame housekeeping

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Koffie

Rust

Geweldig verblijf
    • Comfort Kamer

Ontbijt was heerlijk, super hartelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Hele gezellige locatie met heel vriendelijk en behulp saam personeel .

Kan niets verzinnen.

Ontbijt prima , keuze erg ruim , lieve warme bediening. kamer was prima . Al het personeel , aardig , behulpzaam .

Zeer goed bevallen

Plastic stoeltje voor de deur en na 3 minuten douchen koud water

Ontbijt heerlijk, schoonmaak, aankleding accommodatie

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Locatie is prima
    • Comfort Kamer

Prijs van her ontbijt en wat je daarvoor krijgt

Locatie is perfect

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Fijn ontspannen verblijf
    • Comfort Kamer

was knus en kleinschalig met goede bediening

• Beoordeeld op: 24 november 2017

• Comfort Kamer

geen melding dat spanning in de kamer standaard 230 volt is, terwijl op het eiland 110 volt is.

ontbijt was goed, kamer was goed

Ee lomen zeker terug !!

Alles was naar tevredenheid

De sfeer, de kwaliteit van de Wifi De vriendelijkheid van het personeeel en de ligging en omge- ving van het hotel

• Comfort Kamer

De gezellige en sfeervolle binnentuin.

Een prima hotel, lekker rustig gelegen aan de rand van het...
    • Comfort Kamer

Een prima hotel, lekker rustig gelegen aan de rand van het centrum. prima hotel voor overnachting, en zakenlieden die alleen reizen.

Leuk sfeervol hotel midden in Willemstad.
    • Comfort Kamer

Klein sfeervol hotel in een unieke setting.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Ontbijt, Personeel, Entourage

Ontbijt, Personeel, Entourage

Toplocatie van alle gemakken voorzien!

Niks alles was goed.

Ambiance, de sfeer. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Top. Op loopafstand van Willemstad. Handdoeken lenen.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Voor ons geen Deluxe Kamer
    • Deluxe Kamer

Deluxe Kamer voldeed niet aan verwachtingen; heeft dringend aandacht en onderhoud nodig.

Personeel heel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Hotel het Klooster
    • Deluxe Kamer met Patio

Een lekker rustig hotel met een nostalgische uitstraling. prima hotel voor de zakelijke reiziger.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Locatie: vlakbij veel goede restaurants en op loopafstand...
    • Deluxe Kamer

Wifi verbinding is instabiel. Ontbijt weinig afwisselend.

Locatie: vlakbij veel goede restaurants en op loopafstand van het centrum

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Prima hotel, centrale locatie
    • Comfort Kamer

Ontbijt was heel duur, zwembad was klein en heel veel muggen

De Nachtwacht was zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Prima verblijf locatie is super!!!

De schoonmaak Vd kamer Veel stof onder het bed

Ontbijt was prima, heerlijke bedden

locatie

klein zwembad

locatie

• Beoordeeld op: 25 november 2016

't Klooster hotel is een absolute aanrader om Curacao te ontdekken
    • Deluxe Kamer met Patio

Prijs voor het ontbijt was hoog.

De kamers zijn zeer ruim en van alle gemakken voorzien! Het ontbijt was heerlijk Nederlands.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Leuk kleinschalig hotel, mooi design

WiFi

Leuk kleinschalig hotel, mooi design

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Ontspannen op deze locatie
    • Comfort Kamer

Badkamer mag wel eens vernieuwd worden

Lekker ontbijt Zeer ontspannen sfeer midden in Willemstad

Er zijn ook 34 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.