Beoordelingen over Daphne Hotel Apartments 3-sterren

3, Alkminis, Kato Paphos, 8041 Paphos City, Cyprus

#149 van de 236 hotels in Paphos City

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Prima locatie maar onverzorgd hotel en achterstallig onderhoud
    • Studio met Uitzicht op Binnenland

Geen elektriciteit in keuken. Koud water met douchten. Borden, bestek en glazen onvoldoende. Kastjes in de keuken vallen uit elkaar Deur schuifpui defect. Veel achterstallig onderhoud. Het geheel gaf een onverzorgde indruk

Locatie is prima. Dichtbij haven. Supermarkt in de straat. Dichtbij busstation. Genoeg uitgaansgelegenheden in de buurt. Voldoende variatie bij het ontbijt. Receptie is 24 uur per dag bezet.

Zeer tegenvallend
    • Studio met Uitzicht op Binnenland

Ons appartement grensde aan de vuilniscontainer, waar vuilniszakken werden gedropt en s morgens rond half 7 met veel lawaai werden opgehaald. In ons "tuintje" was een riool met halfopen deksel.Stank! Geen glazen en bestek in de keuken. 2pits elektrische kookplaat die nauwelijks functioneerde. Een sprinkler in "ons tuintje" bleef sproeien, waardoor er een moeras ontstond. Verder continu verkeerslawaai. Ook s nachts. Kortom: als ik zo woonde, zou ik acccuut verhuizen.

Zware teleurstelling, blij dat we dit slechts 1 nacht geboekt hadden
    • Studio met Uitzicht op Binnenland

Zeer onaangenaam verblijf, het was 30 graden maar de verwarming lag aan "it's winter procedure until may 1st" Bij aankomst wouden we ons douchen na een lange, warme dag, bleek er geen warm water te zijn, bij navraag waren ze blijkbaar wel op de hoogte en zou dit op 2 uur tijd opgelost zijn, dit werden uiteraard 4 uur... je wil niet weten welke drek er uit de douche kwam... Omdat de kamer zeer warm was wilden we de airco even aanleggen, kwestie van te kunnen slapen, kwam er enkel warme lucht uit, om het even op welke stand we hem probeerden. Toen we dit gingen melden kregen we de vriendelijke uitleg "it's winter procedure until may 1st" In de keuken zijn we wijselijk nergens aangekomen, in de spoelbak en op het aanrecht lag een onbestemde doffe waas aanslag, de kastranden waren kweekvijvers voor allerlei ongedierte, de elektrische kookpotten waren voorzien van enkele millimeters roest... Door de warmte waren we genoodzaakt om het schuifraam open te zetten, jammer genoeg stond er in de zaak tegenover een Brit te kwelen op zijn banjo, uiteraard met alle terrasramen open... Gelukkig was het om 01:30u overal stil.

Zeer vriendelijke receptioniste

• Beoordeeld op: 18 november 2017

goede ligging en prijs, maar teleurstellend appartement!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Binnenland

Alles in het appartement is aftands, versleten en groezelig;vooral de keuken en de badkamer laten te wensen over! De gordijnen hangen overal los..Toen we aankwamen was de badkamer vuil. We waren 5 dagen in Daphne-hotel en 5 dagen heeft de ijskast niet gewerkt als wij niet in het appartement waren (sleutel=gekoppeld aan de elektriciteit en blijkbaar werkt de ijskast niet apart :(( ;'s nachts werkte de ijskast dus wel ... 3 van de 5 dagen hadden we géén warm water! We zijn alles gaan melden bij de receptie; ze luisterden wel vriendelijk, maar er veranderde niet veel. Spijtig, want met een degelijke opknapbeurt (nieuwe badkamers en keukens en wat verf) zou het er best aangenaam zijn. Natuurlijk kan men voor die prijs geen al te hoge eisen stellen, maar in Larnaka betaalden we exact dezelfde prijs per nacht en hadden we een tiptop ruim appartement.

de ligging is zeer goed (ondanks lawaai 's avonds); het appartement is zonnig en kan je goed verluchten); elke dag wordt er schoongemaakt worden de bedden opgemaakt en je krijgt verse handdoeken. vriendelijke receptie

Matig appartement op goede locatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Binnenland

Slecht ontbijt, kamers groot maar gedateerd. In eerste kamer lekte het toilet, in de 2e kamer deed de airco in de woonkamer het niet (in de slaapkamer wel).

Goede locatie in het midden van het centrum en dicht bij de zee. Zwembad prima.

vreselijk we zijn na 1 dag weggegaan.
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zwembad

Bij aankomst kregen wij een ander appartement aangeboden omdat Daphne appartementen overboekt was. ( hadden 6 mnd vooraf al geboekt)dit was 2 kilometer verderop en niet gelegen aan de boulevard of haven.New York appartementen was volgens hun vergelijkbaar. Airco werkte niet, geen gas fornuis en pannen. koelkast was beschimmeld. beddengoed zat onder de pis vlekken. een 4 persoons- appartement had in de huiskamer 3 stoelen en 1 tv ,meer niet. Er zaten zelfs kakkerlakken in de gordijnen. Op het terras was 1 tafel maar geen stoelen.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Een prima verblijf voor een kortere periode.
    • Studio met Uitzicht op Binnenland

Het complex bestaat uit een aantal losse gebouwen van 3 verdiepingen. Er zijn geen liften!!! Het zwembad is redelijk klein, doch schoon. Het merendeel van ligstoelen bij het zwembad zijn aan vervanging toe. De inrichting van het restaurant nodigt niet uit tot langdurig tafelen! Het busstation van Kato Paphos ligt op 3 minuten wandelen en de meeste busdiensten worden zeer frequent uitgevoerd. Tegenover het complex vind je een enorme supermarkt waar werkelijk alles te koop is. Er is ook een eenvoudig restaurant aan verbonden. Het gehele gebouw wordt door de airco prima op temperatuur gehouden. Een verademing bij iedere temperatuur hoger dan 35 graden celsius.

De ligging van Daphne Hotel Apts ligt zeer centraal gelegen in het oude gedeelte van Kato Paphos; wel op een redelijk druk kruispunt, maar in de accommodatie heb je daar amper last van. De schoonmaak was prima (dagelijks).

Matig hotel
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Zwembad

Kamers zeer gedateerd, gammele keuken en matig sanitair. Complex is hard toe aan renovatie of modernisering. Interieur stokoud, maar net voldoende voor zonvakantie. Buitenruimte slecht onderhouden en toen wij er waren lagen er tientallen oude matrassen langs de looppaden. Beetje laks allemaal. Kluisjes werken niet of ontbreken en airco uit het jaar nul.

Ligging vlakbij boulevard. Kamers dagelijks schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Prima bedden

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Ruim, leuk en goedkoop appartement.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Beetje kaal en oud appartement, vooral de keuken.

Leuke locatie, erg ruim appartement (in ons geval met leuk tuintje) midden in de stad. Voor de prijs een heel prima appartement! De kinderen vonden alle poezen erg leuk.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Niet wat we verwacht hadden
    • Studio (3 Volwassenen)

Het is een erg aftandse bende, het bad was kapot waardoor hij constant leeg liep. De verlichting is alsof je in een fabriek bent en er kwamen midden op de dag 3 kerels binnen zonder te klippen of iets. Voor het brandalarm ofzo..

De locatie is prettig

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Een super locatie die qua schoonmaak en eten wel te wensen over laat
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het eten wat bedroevend. Ook de tijden waarop ontbijt klaar zou moeten staan varieerde nogal. Beetje jammer dat we op een dag niet konden ontbijten omdat we vroege afspraak hadden en ontbijt gewoon half uur te laat klaarstond. Ook de schoonmaak van appartement liet aardig te wensen over. Wij zijn heel wat gewend en vinden niet gauw iets vies, maar de douche deur zat onder de ondefinieerbare spetters, de glazen stonden echt smerig in de kastjes en de mieren kropen echt overal.

De locatie is geweldig! Je staat in 2 minuten op de boulevard.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Erg comfortabel bed, fatsoenlijke wifi, lekker (Brits)...
    • Studio met Uitzicht op Binnenland

Het interieur van de kamers is wat verouderd.

Erg comfortabel bed, fatsoenlijke wifi, lekker (Brits) ontbijt.

Zeer centraal gelegen accomodatie met vriendelijk en behulpzaam personeel !

Iedere dag hetzelfde ontbijtbuffet

Iedere dag een opgemaakt bed en schone handdoeken !

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Goed hotel voor tussenstop op weg naar voorziene bestemming.
    • Studio met Uitzicht op Binnenland

Geen stopcontact in badkamer.

Groote ruime kamers ,keuken en ijskast en twee terrassen.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Locatie is prima.
    • Studio met Uitzicht op het Zwembad

Het bed was niet geweldig. Het ontbijt was was niks bijzonders.

Locatie is prima. Dicht bij de restaurants en bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Winter wandelingen in Cyprus.

Prijs/ kwaliteit ok.

De locatie en de prijs/kwaliteit zijn prima! Vriendelijk personeel. Het ontbijt is behoorlijk en met zorg klaar gemaakt.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Prima lokatie, goed eten, eenvoudig maar prima prijs/kwaliteitverhouding
    • Studio met Uitzicht op Binnenland

Vaker vis of vegetarisch (ik eet geen vlees, had dat ook niet gemeld, maar vlgs mij is intussen 10% vegetariër)

Prima ontbijt Diner goed

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Perfecte ligging
    • Studio met Uitzicht op Binnenland

Perfecte locatie en goede prijs- kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Goede prijs-kwaliteit
    • Studio met Uitzicht op Binnenland

Veel lawaai in straat, geen airco

Prijs-kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Daphne veviel ons wel

Middenin het centrum, vlakbij haven en zee. Alles op loopafstand

• Beoordeeld op: 10 december 2015

Locatie perfect !

Zeer eenvoudig oud donker apt geen zon en was koud binnen. Ondanks dat ik voor zonnig had gevraagd WiFi slecht ontvangst.. Erg jammer zelfs in lobby. Ontbijt ook erg basic en eentonig

Locatie perfect !!! Simpel, oud complex prijs kwaliteit okay/ voor deze prijs mag / kan e niet te veel luxe verwachten. Elke dag schone handdoeken . Schoonmaak kon wel iets beter.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Uitstekend zwembad, vriendelijke mensen, appartement had...

Je kan een heel beetje last hebben van muziek van de pub aan de overkant van de straat.

Uitstekend zwembad, vriendelijke mensen, appartement had alles (basic, maar moet dat meer zijn?) Ook de locatie was top, vlak bij de zee en alle stranden.

• Beoordeeld op: 23 maart 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Appartement (vooral de badkamer en bed) kan een update gebruiken.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Weten precies waar je lekker kunt eten en welke uitstapjes te maken!

• Beoordeeld op: 3 februari 2015

Voor de prijs dat we betaald hadden voor 1 week vond ik dit...

De kookgelegenheid vond ik niet zo goed. Het vuur werkte niet deftig en er was ook niks aanwezig voor af te wassen. De bedden waren niet zo comfortabel.

Voor de prijs dat we betaald hadden voor 1 week vond ik dit een zeer goede prijs/kwaliteitshouding. Het appartement was zeer ruim. De locatie was perfect, het hotel is midden in het toeristische centrum van Kato Paphos gelegen. Het uitgaansleven ligt op een 400 meter van het hotel.

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Zeer ruime kamer en verzorgd en beleefd personeel

Weinig variatie in ontbijt geen fruit

Zeer ruime kamer en verzorgd en beleefd personeel

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Het ontbijt was Brits, dus lekker.

Het ontbijt was Brits, dus lekker. De kamer was een studio, heel praktisch. Locatie is perfect, dicht bij de zee en de bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Er was weinig goed aan dit hotel

Kamer , personeel , ontbijt zeer slecht

Er was weinig goed aan dit hotel

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Het ruime appartement

Zeer gehorig

Het ruime appartement De ligzetels aan het zwembad De parking vlakbij het hotel Veel schone handdoeken

• Beoordeeld op: 25 januari 2016

mooi zwembad, centrale ligging,personeel achter de balie...

meubilair is gedateerd maar verder niets mis mee.

mooi zwembad, centrale ligging,personeel achter de balie zeer behulpzaam,goede prijs

• Beoordeeld op: 30 oktober 2015

de ligging is prima

verouderd appartemernt, dringend aan renovatie toe

de ligging is prima

• Beoordeeld op: 13 maart 2015