Beoordelingen over Adeba Hotel 3-sterren

Pernerova 16, Praag, 180 00, Tsjechië

#385 van de 612 hotels in Praag

Goed.

De doucheafloop was verstopt, maar is direct gerepareerd.

De locatie is prima, dichtbij centrum. Best dat we een betaalde afgesloten parkeerplaats hadden,want de wagen is daar de ganse tijd gebleven.

Slecht ontbijt.

Slecht ontbijt. Als in oud brood. Meerdere dagen geen jus d’orange aanwezig. Kussens waren zeer slap, gehorig, houten vloeren, onaardig personeel, afstand tot metro langer dan vermeld, WiFi zeer slecht. Geheel is zeer gedateerd en voelt echt oost-blok aan.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Mooie, ruime en goed verzorgde kamer.

Het hotel staat in een nogal versloeberde wijk waar veel verbouwd wordt, ziet er van buiten allemaal niet zo fraai uit. Het hotel zelf is trouwens van binnen wel mooi en goed. De stad/centrum met bezienswaardigheden ligt op een half uur lopen afstand, met de metro (halte op 5 min afstand) ben je er sneller, maar het was wel gedoe om uit te vogelen hoe alles daar in zn werk ging..

Mooie, ruime en goed verzorgde kamer. Fijne bedden en s ochtends een lekker ontbijt. Personeel was niet (on)vriendelijk; gewoon hard aan het werk en bereid om je vragen te beantwoorden, maar verder geen bemoeienis (wat wij op zich prettig vonden). Al met al helemaal prima en een heerlijk verblijf gehad!

Ontbijt prima, kamers voor deze prijs goed.

Badkamer rook niet fris. Zeer veel lawaai 's nachts en 's avonds laat, binnenplaats van het hotel is een plek waar mensen die roken samen praten en drinken, dat geef veel lawaai in de kamers die aan de binnenplaats liggen. Dit wel gemeld bij de medewerkers receptie en er werd zeer correct en netjes op gereageerd en actie ondernomen, toch de volgende nacht weer lawaai. Bij vertrek een drinkglas op onze auto die op de binnenplaats van het hotel geparkeerd stond.

Ontbijt prima, kamers voor deze prijs goed. Personeel vriendelijk en correct.

Mooi en goed gelegen hotel
    • Appartement

Afwezigheid van airconditioning. Kamer is gelegen onder het dak en kan snel heel warm worden in de zomer.

Zeer ruime kamers (is eigenlijk een appartement). Gelegen vlak bij openbaar vervoer.

Loop afstand van het centrum en aardig ontbijt.

Er rijden dag en nacht treinen achter het hotel (5 meter). Ook was het bloedheet en benauwd in de kamer. Bij het openen van het raam heb je nog meer last van de treinen.

Loop afstand van het centrum en aardig ontbijt.

Het hotel zit op loopafstand van het centrum, mocht je dit...

De bedden waren extreem hard, heb ik zelf geen problemen mee maar iets zachter zou fijn zijn. Het was wel extreem warm in de kamer. Hoewel er een uitgebreid ontbijt was, was de kwaliteit van het eten zelf niet uitmuntend.

Het hotel zit op loopafstand van het centrum, mocht je dit toch te ver vinden is de metro en tram dichtbij. Paar prima restaurants in de wijk. Uitgebreid ontbijt wat was inbegrepen. Ook konden we de auto op de binnenplaats parkeren.

Heerlijk ontbijt.

Maandag ochtend om 06:00 uur komen ze de containers met was laden op de binnenplaats. Hier werden we wakker van. Toch maar even het raam dicht gedaan.

Heerlijk ontbijt. Hotel ziet er schoon uit.

Goed hotel voor stedentrip Praag!

Er was geen airco op de kamer. Nu is dat normaal geen vereiste maar wij waren er de eerste week van mei, temp rond de 20 graden overdag, maar de kamer was echt snikheet en koelde niet af. Ramen open, gordijnen aan de kant en zonder dekbed/lakens was het enige wat mogelijk was om een beetje te kunnen slapen. Ik zou er hoogzomer niet willen slapen. Verder werd er ten tijde van ons verblijf verbouwd:om klokslag 06.00 gingen de bouwvakkers met veel lawaai aan de gang. Dat is maar tijdelijk nemen we aan

Netjes, schoon, goede ligging tov de stad. Wij hadden een parkeerplaats gereserveerd. Dit was op het (afgesloten) binnenplein van het hotel. Prijs was €10 per nacht maar de auto stond veilig, erg fijn.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Oke

Tijdens het uitchecken kregen wij een bonnetje onder onze neus. Of we die even wilde betalen.. echter hebben wij niks van dat bonnetje besteld. Na dit ook kenbaar gemaakt te hebben aan de dame achter de balie werd zij zéér onvriendelijk! Uiteindelijk na discussie weggaan zonder om te betalen en zou zij dit naar haar zeggen “gaan uitzoeken”. Misschien handig om een moderner systeem te nemen i.p.v. bonnetjes in het postvakje van een kamer te leggen....

De kamers waren okee, geen luxe maar was prima te doen. Ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Fijn

De bedden waren wat hard en de muren tussen de hotelkamers waren erg dun. Wij konden onze buren erg goed horen praten en werden hierdoor 's ochtends ook eerder wakker.

De kamer was schoon en had alles wat je nodig had. We mochten ook een uur later uitchecken, zonder bij te betalen, dit was erg fijn. Het ontbijt was wel elke dag hetzelfde maar er is genoeg keus om de 3 dagen die wij er waren elke dag wel wat anders te eten.

prijs/kwaliteit is goed

ontbijt viel tegen, eerste dag goed maar ging elke dag terug met name het brood aanbod en 4 dagen hetzelfde vlees viel ook tegen 2 dagen geen jus was ook vrij druk bij het ontbijt

vriendelijk, behulpzaam en leuk personeel

Top. Praag is geweldig, erg veel gezien.
    • Appartement

We hebben genoten. We kwamen voor familiebezoek en waren positief gestemd.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mijn dochters tand was eruit gegaan. We kregen stiekem een Tjechisch muntje voor de tandenfee. Verder de rust, jacuzzi, ligging tov metro (weekendkaart is top). Restaurant op 400 meter afstand is een aanrader "Indian by Nature". Heerlijk gegeten en ontzettend goed en persoonlijk geholpen door het personeel. Erg gastvrij. We hadden een appartement, ideaal. Comfort en ruimte en het gemak van het hotel.Leuke Kerstmarktjes.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

goede prijs- kwaliteitsverhouding

Harde bedden ( matras op plank?!!!!!)

Ruime kamer, rustige kamer gevraagd en ook gekregen , weinig of geen last van trein, ijskast, microgolf en waterkoker op de kamer aanwezig

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prima hotel, geweldige prijs-kwaliteit verhouding

Niets aan te merken op dit hotel.

Prima hotel net buiten centrum van Praag. Op circa 5 minuten wandelen van metrostation. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Goed ontbijt en vriendelijke mensen. We reisden met groep van 4 vrienden, zeer tevreden over dit hotel.

Ok om te douchen en slapen

Treinsporen achter het hotel. Hotel ligt op een "donkere" straat waar 's avonds niet veel volk loopt.

Simpel ontbijtbuffet. Vernieuwde kamers. 24/24 receptie. Wij maakten een citytrip dus hotel diende eigenlijk alleen om te douchen en te slapen. Het is allemaal heel basic maar meer was niet nodig voor ons.

best oké; 3 sterren terecht en voldoende . goede verbinding met metro.

refter gevoel bij het ontbijt ,te weinig variatie voor een verblijf van 7 dagen. te harde bedden. zeker in onze eerste kamer. Wi-Fi op kamer niet echt goed wel in de lobby.

vriendelijke receptie ,personeel op zich best ok. kamer probleem zo snel als kon opgelost. voldoende ontbijt . metrostation om de hoek. supermarktjes in de buurt en enkele eetgelegenheden. burgers(peter's pub) ,broodjes ,pizzarestaurant met czech eten.,........

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Top hotel!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Spa Arrangement

De kamer waar wij sliepen was erg warm. Ook op de binnenplaats was het s nachts veel lawaai.

Heerlijk hotel als uitvalsbasis voor een stedentrip Praag! Heel vriendelijk personeel, schone kamers en een goed ontbijt! Een aanrader is de spa! Heerlijk om te ontspannen na een dag in de stad! Ook zitten er heerlijke restaurants op nog geen 4 min lopen van het hotel.

Prima hotel voor niet te veel geld, echte aanrader.

Kamer was erg warm, raam open hielp maar dan veel lawaai. Er was geen douchegel oid, alleen een klein stukje zeep. Een gemakkelijke stoel op de kamer zou fijn geweest zijn.

Erg vriendelijk personeel. Privé whirlpool, sauna en massage voor heel weinig geld. Veilige kluisjes. Het centrum was met een wandeling van een half uur te bereiken, leuk! Openbaar vervoer (metro, tram) was vlakbij en dan was je snel in het centrum. Kon tot 11.00 uur ontbijten, lekker lang dus. En een heel uitgebreid ontbijtbuffet.

Keurig schoon maar geen sfeer

Ligging lans de treinrails heel veel lawaai van de voorbijrijdende treinen. Erg benauwde warme kamer kon het raam niet open zetten i.v.m. treinen.

De dagen dat wij in Praag waren was het zeer warm. Het hotel heeft geen airco en dat maakte dat de kamers ook zeer warm waren.

De ligging van het hotel. In de wijk Karlin, een woonwijk in opkomst. Met leuke en goede restaurants, bars en ook winkels. Leuk om te zien dat er ook gewoond wordt in de wijk, dat geeft een leuke sfeer. Bewoners zijn in de meerderheid en dat zie je in de restaurants en andere voorzieningen. Openbaar vervoer dichtbij en parkeren - wel reserveren- op de binnenplaats van het hotel. Voorzieningen in hotel in lijn met prijs. Prima.

Wij hebben een heerlijk ontspannen verblijf gehad.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Spa Arrangement

Er was geen airco of ventilator, waardoor het raam open moest blijven. Alle rooklucht van buiten kwam zo naar binnen.

Goede prijs kwaliteit! Schoon hotel, goed bed. Een heerlijk gevarieerd ontbijt. Fijne privé sauna en jacuzzi. Aardige staff die mij goed geholpen hebben met het klaarzetten van een cadeau voor mijn moeders' verjaardag bij aankomst. De ligging vlakbij metro Krzikova en iets verder metro Florenc is ideaal. Binnen 10 minuten ben je al in het centrum.

Kleine 3-persoonskamer die veel te warm is in de zomer met geluidsoverlast van trein

Kamer was te klein voor 3 personen. Het was er veel te warm en heel veel last van de trein die naast het hotel voorbij kwam van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Het personeel was gestresst maar bleef wel vriendelijk

De parkeerplaats naast het hotel

Dit is echt een heel goed hotel. Kamer en badkamer prima in orde, bedden lagen heerlijk. Het ontbijt is heel goed, je hebt echt heel veel keuze. Goede uitvalsbasis voor alle uitstapjes in Praag want de metro is op loopafstand. Wij hebben hier echt een heerlijke tijd gehad.

Ontbijt was goed,kamer matig/goed.

Ontbijtbuffet werd soms te laat aangevuld/soms helemaal niet. Gezien de zeer hoge prijzen op booking.com( wij hebben de lagere aanbieding genomen) hadden we een ander hotel verwacht.

Ontbijt was goed,kamer matig/goed. Ligt aan de dubbele spoorlein, vanaf circa 04.30 uur ontzettend lawaai van treinen uit beide richtingen, kon de ramen niet sluiten vanwege het zeer warme weer, en kamers waren nogal warm iedere dag vanwege zonnestand.

Ruime kamer.
    • Appartement

Geluid van de straat verstoort de nachtrust. Kussens zijn oncomfortabel! Ontbijt gebeurt in refter. Stoelen zitten oncomfortabel, luidruchtig.

Ruime kamer. Parking. Dichtbij metro en stad.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

prima locatie voor een short-break / 4 metrohaltes van oude centrum

bij het ontbijt smaken warme gekookte eieren beter dan de geserveerde koude eieren

-vooraf via email contact met hotel airport shuttle besteld / prima geregeld

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

het ontbijt was goed niets speciaals

wij sliepen helemaal boven onder het schuine dak maar de gordijnen schenen erg door dus vroeg wakker van het licht en het was er warm omdat de zon er op scheen maar voor de rest een prima hotel.

het ontbijt was goed niets speciaals

Voor een paar dagen verblijf is dit goed te doen

Te harde matras. Te weinig zowel geen actie ondernomen om de gasten die buiten zitten wat rustiger te laten praten. Medewerkers aan de balie ons/gasten wat meer vriendelijker toespreken.

Goed ontbijt en rustige omgeving

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Aanrader

Slechts een toilet voor 4 personen. In boeking stond dat er twee zouden zijn. Bank was wat doorgezakt, maar eigenlijk hadden we dit mooie appartement niet geboekt, maar gewoon twee kamers.

Geweldig mooi appartement, terwijl we gewoon 2 twee persoons kamers geboekt hadden Goed geholpen bij receptie.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Praag een geweldige mooie stad!

Geen airco op slaapkamer, voor de zomer zou dit zeker nodig zijn.

Ideaal voor stedentrip, half uurtje lopen van het oude centrum, prima bedden, goede nachtrust, ontbijt prima!

Redelijk hotel, met weinig luxe maar vriendelijk personeel

We hadden een kamer met het spoor 5 meter verder, erg gehorig. Wel een andere kamer gekregen de volgende dag.

Kamers waren schoon, wat gehorig, en geen luxe

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Prima hotel. Mooie wellness ik mis alleen het zwembad

De parkeerplaats. Te smal en je moest er voor betalen. Jammer dat je in het hotel geen warme maaltijd kan nuttigen

De sauna en jacuzzi waren fantastisch. De kamer was schoon. Het personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Goed hotel zeker aan te bevelen

1 kamer was heel klein je kon het bed alleen in en uit kruipen via de achterkant van het bed. Dit zal voor de jeugd geen problemen zijn maar ouderen hebben daar veel moeite mee.

het Ontbijt was erg goed en ruim, het hotel had een bar / snackbar met goede prijzen en vriendelijk personeel, 2 van de 3 kamers waren Prima en ruim

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Tophotel. Mogelijk hebben kamers aan de achterzijde last van passerende trein

Bedden alleen hard

Uitgebreid ontbijt van 06:30 tot 10:30. Makkelijk te bereiken via de metro. Ongeveer 7 minuten lopen. Kamer voor 4 personen aan zijkant gebouw. Twee slaapkamers met grote badkamer. Indiaas restaurant Indian Aroma op 5 minuten lopen. Heerlijk.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Praag was geweldig, het hotel echt niet

Zeer gehorig. Als de buurman in zijn kamer liep leek het alsof het in onze kamer was. Snachts vaak wakker om te kijken of er niemand in de kamer was. Pratende mensen op de gang, alsof ze in je kamer zaten. Vooral de nachten in het weekend waren erg. Wij sliepen aan de straatkant dus ook veel auto's die langs reden. Zeer warm in de kamer, dus de ramen moesten open. Raadzaam om zelf shampoo en zeep mee te nemen. 2 kleine zakjes shampoo en 2 kleine stukjes harde zeep. Gevraag om shampoo maar dat gaven ze niet elke dag....

De kamer was netjes. Gratis kluisje. Altijd iemand bij de receptie. Tijd voor ontbijt was prima en er was altijd genoeg. Bed was prima. Klein stukje lopen naar de metro. 3 haltes naar de binnenstad van Praag. Je was er binnen 15 minuten.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Heel dicht bij de metro, schoon, goede prijs kwaliteit...

Ietwat lawaaierig, gordijnen konden niet dicht. Dus veel licht naar binnen in de ochtend.

Heel dicht bij de metro, schoon, goede prijs kwaliteit verhouding, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Prima hotel als je niet teveel verwacht

De afstand tot alles was vrij groot. Het is allemaal lopend te doen, mits je 30 minuten wilt lopen. Gelukkig is er een metro dichtbij. Ook de bedden waren niet echt comfortabel. Ze waren heel hard en dus niet echt bijdragend aan een hele fijne nachtrust.

Het hotel zag er goed uit en was schoon. Vooral de douche was uitstekend. Alle basisprincipes waren aanwezig.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

prima hotel met maar 2 a 3 metrohalte's naar het oude...

Wij vonden het alleen wat muf in de kmer maar goed raam open voor wat frisse lucht en klaar.

prima hotel met maar 2 a 3 metrohalte's naar het oude centrum. Wij betaalde 31 euro per kamer per nacht incl onbijt en hadden echt niks aan te merken verder.

Vriendelijk personeel, schoon, gezamenlijke ruimtes heel...

Bedden waren afschuwelijk, de matrassen waren zo hard dat je niet fatsoenlijk kunt slapen. Douchestang kapot. Ontbijt was uitgebreid, maar niet echt smalelijk.

Vriendelijk personeel, schoon, gezamenlijke ruimtes heel netjes.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

WiFi kan iets beter van kwaliteit, ieder keer moesten wij opnieuw inloggen. Ook hadden wij begrepen dat sauna en Jacuzzi inbegrepen was, maar hiervoor moesten wij apart betalen. Bij faciliteiten / info was dit niet duidelijk omschreven.

Het ontbijt en de kamer

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Ontbijt was goed verzorgd.

Er was geen kluisje op de kamer.

Ontbijt was goed verzorgd. Kamer was netjes. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Voor een stedentrip prima hotel, dicht in de buurt van metrostation. Zeker aanbevelen waard.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Bij vertrek had ik mijn jack vergeten toen ik daar na vroeg...

Geen airco met de kamer pal op de middag zon dan is het wel erg warm in de zomer.

Bij vertrek had ik mijn jack vergeten toen ik daar na vroeg hadden ze al mijn jack gevonden en bewaard en toen op mijn verzoek per post me na gestuurd.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Groot app, goed schoon, prima prijs!

Vriendelijkheid personeel had beter gekund, ook werd er niet verteld dat er ook een eigen parkeergarage was, maar wel parkeergarage in de omgeving.

Groot appartement, ontbijt goed. Begrijp niet waarom men het hier constant heeft over het feit dat er geen airco aanwezig is, dat check je toch al bij het boeken?

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Fijn verblijf

Jammer was het geluid van treinen die over het spoor reden op luttele meters van het hotel.

Het ontbijt was lekker. Kamer was netjes. Bed sliep lekker. Badkamer was schoon. Privé parking. Gratis WiFi .

korte vakantie

kamers waren aan de kleine kant, maar voldoende.

totale sfeer en prijs kwaliteit.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Op loopafstand van het centrum.

Het bed

Het bed

Uitstekend hotel met hulpvaardig en vriendelijk personeel en gunstige ligging

zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. zeer goed en uigebreid ontbijt zeer gunstige ligging

Het ontbijt was goed.

Decoratie en de verlichting van de kamer was somber. Geen airco. De matrassen en de kussens waren niet comfortabel.

Het ontbijt was goed.

Matig hotel

Geen verduistering van de kamer mogelijk. Airco zeer luid. Veel lawaai van buiten hoorbaar.

Ligging op 400 m van openbaar vervoer

Goed hotel, goede prijs kwaliteit verhouding.

De matrassen waren duidelijk aan vervanging toe.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel en dicht bij de metro.

De garage onder het hotel.

De garage onder het hotel. Van hieruit met de fiets door Praag. Ideaal. Je mag fietsen op het trottoir

Redelijk

Hier niet boeken in de zomer, i.v.m. ontbreken van airco.

Prima hotel verder.

In algemeen goed

Geen airco in het hotel

Geen airco in het hotel

De ligging en de mogelijkheid tot parkeren op binnenterrein

Geen airco, erg warme kamer. Badkamer was niet echt schoon.

De ligging en de mogelijkheid tot parkeren op binnenterrein

degelijk

Niets bijzonder. Prijs/kwaliteit was correct

Correct zonder meer

Aan te raden Hotel!

Klein beetje verkeerslawaai

Zeer vriendelijke receptie en een goed ontbijtbuffet. Kamer en badkamer netjes en schoon.

Perfect

heerlijk ontbijt alles wat nodig is .

gratis parkeer gelegenheid in stad Wenen

kamers met keuken zijn toe aan een opknapbeurt koelkast stonk

gratis parkeer gelegenheid in stad Wenen

Lawaaierig

Te warm, net onder het dak. Airco werkte niet. Lawaai tot héél laat in de nacht van de gasten die buiten waren.

Lekker ontbijtbuffet.

Lekker ontbijtbuffet. Propere kamers. Oude stadscentrum op wandelafstand van het hotel.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Praagse Lente

Veel lawaai in ontbijtruilte. De wellness die op de bookingsite wordt vermeld is extra betalend.

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

De kamer was goed, badkamer netjes

Omgeving

De kamer was goed, badkamer netjes

prijs- kwaliteit en het verblijf was uitsluitend om te overnachten: goed

Bed in keuken Geen uitzicht

Ontbijt Vlakbij metro Verwarming, verluchting goed te regelen Barfaciliteiten

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prijs combinatie

Harde kleine bedden en de verwarming die niet uit kan, maar ook de slechte waterdruk in de douche

Prijs combinatie

• Beoordeeld op: 9 november 2017

De ligging was goed en veel restaurants in de buurt.

Een matras van 20 cm op een houten plank is geen aanrader. Het ontbijt was niet fantastisch.

De ligging was goed en veel restaurants in de buurt.

Gewoon standaard verblijf.

Bed en vloer in kamer kraakte enorm.

Ligging tov openbaar vervoer.

Een goed ontbijtbuffet en goede kamer en schoon

Een goed ontbijtbuffet en goede kamer en schoon

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prima hotel zonder toeters of bellen. Te ver van het centrum om daar lopend naar toe te gaan.

Taxi service kan beter. Was te laat zowel van het vliegveld als er naar toe.

Het is een schoon simpel hotel met vriendelijk personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Adeba Hotel