Beoordelingen over Aparthotel Angel 3-sterren

Karla Engliše 2, Praag, 15000, Tsjechië

#774 van de 1.508 vakantiewoningen in Praag

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Aparthotel Angel een prima verblijf als je niet te hoge eisen stelt
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het meubilair was niet het je van het,harde stoelen en een slaapbank waar je op kon zitten was ook niet geweldig. Verder is er geen bier of wijn glas aanwezig en een kom/kommetje is er ook niet.

De ligging is geweldig,een paar minuten van tram,bus en metro verwijdert en enkele minuten van groot overdekt winkelcentrum Novy Smichov. Lekker rustig,heerlijk geslapen.

Mankamenten storend. Receptioniste Galina zeer vriendelijk en behulpzaam.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

ontbrekende glazen deur bij douchekabine. Kon niet worden vervangen. Wij kregen een andere appartement. Problemen met beide televisies. Gordijnen zeer moeizaam te sluiten. Kapotte stoelen vervangen en veel andere kleine mankementen. Slecht onderhoud.

kamers zijn goed

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Het is een ruim en modern appartement op een goede locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Er was weinig servies. Genoeg borden, maar echt precies 4 bekers en 4 glazen. Geen bakjes etc. En ik kon geen bezem e/o stofzuiger vinden en mijn vraag hierover bleek onbeantwoord.

Andel is een meer een werk dan woonomgeving, maar prima om te overnachten.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

douchekop bleef niet goed hangen, dat was een beetje onhandig wijnglazen zou fijn zijn

Na twee dagen al schone lakens, handdoeken en theedoek ontbijten kun je in dezelfde straat, erg makkelijk veel leuke restaurants in de omgeving metro dichtbij, maar je kunt ook in 20 minuten naar het centrum lopen

Prima ligging in Praag, parkeren kan onder het gebouw, wel...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Was warm, geen klimaatbeheersing in de kamer. De meeste tijd breng je toch buiten je kamer, dus viel goed mee te leven.

Prima ligging in Praag, parkeren kan onder het gebouw, wel met extra kosten (15 euro per dag)

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Dichtbij winkels, metro en tram
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Het was niet echt duidelijk waar de ingang was en een sjagerijnige receptionist maakte ons duidelijk dat we maar iemand moesten bellen

Dichtbij winkels, metro en tram

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Aparthotel Angel ligt in een buurt waar veel winkels zijn.

Wij verbleven hier 4 nachten. Pas na de derde nacht werden de handdoeken en beddengoed verschoond. Verder is er helemaal niet schoongemaakt. Grepen van kastjes plakten zonder uitzondering. Servies is zeer mondjesmaat aanwezig. Wij hadden de beschikking over 2 glazen, terwijl het appartement voor 3 volwassenen geschikt zou moeten zijn. Keukenhanddoek was er niet, wel één theedoek met een groot gat in het midden.

Aparthotel Angel ligt in een buurt waar veel winkels zijn. Er is een groot winkelcentrum om de hoek met een Tesco en ook is er een AH vlakbij. Bussen, trams en metro stoppen alle om de hoek. Onze kamers in het hotel keken uit op een binnenplaats, waardoor er ook 's nachts weinig geluid is. Wij hadden een parkeerplaats in de afgesloten garage gehuurd; aanrader!

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Ruim en modern ingerichte appartementen in nieuw gebouw.

Parkeerplaats is niet in prijs inbegrepen maar kan wel via acoomodatie. Als parkeergarage vol is wordt je verwezen naar nabijgelegen bewaakte parkeerplaats. Let erop dat je op de juiste parkeerplaats komt en check vooraf het tarief bij de parkeerwacht.

Ruim en modern ingerichte appartementen in nieuw gebouw. Supermarkt (Albert) om de hoek, metrostation Andel en groot winkelcentrum Novy Smichov op 200m afstand. Centrum en overige bezienswaardigheden ook op minder dan 30 minuten wandelafstand.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2015

Locatie is super, in de buurt van metro, tram, supermarkt,...

Appartementen zijn prima voor 2 personen, met bed in de slaapkamer. Een 3e persoon slaapt op de slaapbank in de 'woonkamer', dat is prima als je niet in het appartement bent (maar de bijv. de stad in), maar minder geschikt als je wel met 3 personen in het appartement bent.

Locatie is super, in de buurt van metro, tram, supermarkt, winkelcentrum en restaurants. Prijs-kwaliteit is goed. Dagelijks onderhoud van het appartement (schone handdoeken, bedden opgemaakt, afwas gedaan, etc) is erg goed geregeld.

• Beoordeeld op: 9 september 2015

Wasmachine

Luidruchtige buren (het was nogal heet toen wij er waren, met het raam open geniet je mee van alle feestjes op de balkons van de buren). Met de ramen dicht is het prima te doen. Weinig keukengerei. in een vierpersoonsappartement zijn welgeteld vier glazen. Ongezellig: dit is eigenlijk een kantoorgebouw waarin appartementen verhuurd worden

Wasmachine Ruim Super wifi Lekker centraal gelegen; Tesco, AH, tram en metro om de hoek. Vaak verse lakens en handdoeken

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Ruim 6 persoons appartement waar wij met 5 personen...

Ruim 6 persoons appartement waar wij met 5 personen verbleven. Op een paar minuten lopen van het centrum. Goede parkeergelegenheid. Supermarkten om de hoek

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

De locatie is helemaal prima met een supermarkt om de hoek!

We hebben genoten van onze tijd hier! Niks viel tegen.

De locatie is helemaal prima met een supermarkt om de hoek! Ook is het appartement heel ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

rustige ligging, en goed op loopafstand van centrum

Niet of nauwelijks te vinden met Tom-Tom, keuken minimaal voorzien, geen wijnglas, theepot en ook geen werkende verlichting bij bed.

rustige ligging, en goed op loopafstand van centrum

• Beoordeeld op: 16 september 2015

Ruimte, hygiene, ligging.

Bedden veel te hard. Iedere ochtend heel vroeg wakker door pijn in de rug.

Ruimte, hygiene, ligging.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Gesitueerd in een rustige wijk met winkels, restaurants en...

Gesitueerd in een rustige wijk met winkels, restaurants en metro om de hoek. Het appartement is netjes en heeft veel ruimte.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

De ruime opzet.

Gordijn in slaapkamer zat los viel bijna uit de muur.

De ruime opzet.