Beoordelingen over Anděl Apartments Praha 3-sterren

Nádražní 114, Praag, 15000, Tsjechië

#372 van de 1.508 vakantiewoningen in Praag

Gebaseerd op 1135 beoordelingen over dit appartement

Zeer mooie accommodatie voor een goede prijs.
    • Superior Suite

Vanwege het prachtige weer extra jammer dat er geen balkon is, maar dat was bekend bij ons.

Super accommodatie met voldoende faciliteiten. Grote schone ruimtes en verschillende malen verschoning van handdoeken/beddengoed. Voor ons op loopafstand van het centrum, maar openbaar vervoer is heel dichtbij. We kregen een appartement in een zijstraat, anders dan volgens de website. Rustiger gelegen dan bij het restaurant, geen bezwaar dus.

We zijn al driemaal terug geweest.

In de zomer is het lawaaiig, want er ligt een horecaterras onder. Neem dus oordoppen mee.

De appartementen liggen heel centraal qua openbaar vervoer. Het winkelcentrum ligt tegenover.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Zeer geschikt voor bezoek aan Praag.
    • Standaard Studio

De appartementen liggen boven een horecavoorziening. Enig geluid dringt het appartement binnen. Het ontbijt is op zich uitstekend, wordt geserveerd in juist genoemde horecavoorziening. Er moet gekozen worden uit drie 'menu's'.

Ik had een ruim appartement, een beetje ouderwets ingericht. Zeer dichtbij openbaar vervoer, horeca en winkels. Voor de ruimte en de ligging is de prijs-kwaliteitverhouding erg goed.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Prima met de ramen dicht!
    • Superior Studio

De Andel appartementen liggen rond (en boven) een café dat dag en nacht open is, en waar heel veel decibels worden geproduceerd. Bovendien is het plein ervoor een bus-en tramkruispunt. Met de ramen toe en de airco aan, was het geluid best te doen, maar een raam open laten, zat er niet in.

We kregen wat we bestelden: een bescheiden appartement (met keuken) aan de rand van het Praagse centrum. Het was bloedheet in Praag toen wij daar waren. Waar we dus ontzettend blij mee waren, was de goed werkende airco. De receptioniste was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Toen we op een gegeven moment last kregen met de waterafvoer, stond er (dank zij haar) al binnen het kwartier een loodgieter.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Verblijf hotel Andel
    • Superior Studio

De badkamer ,er was nergens plaats om wat neer te zetten.er was ruimte genoeg dus een tafel of kastje tegen de wand zou een uitkomst zijn.

Ruim appartement gezellig , alleen aan een drukke weg en vooral de tram maakt een hoop herrie .rijdt tot laat door en begint weer vroeg.verder was de tram en de metro voor de deur wel erg makkelijk .beneden zat een restaurant erg gezellig ,wel wat herrie maar wij hadden daar weinig last van.

Volop genieten
    • Familieappartement

Toplocatie direct bij tram en metro. Vele restaurants in de directe omgeving

Alles een top locatie met ruime kamers en zeer...
    • Standaard Studio

Alles een top locatie met ruime kamers en zeer vriendelijke/behulpzame personeel

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Wij zijn heel tevreden over ons verblijf in een Andel appartement.
    • Standaard Studio

Wij logeerden in Praag boven een Non-stop cafe. Heel hinderlijk en was ons niet van tevoren verteld.

Het appartement was uitstekend.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Zeer mooi en nieuw appartement
    • Superior Studio

Zeer lawaaig door het restaurant op de binnenplaats waar alle appartementen aan grenzen.

Zeer mooi en nieuw appartement

Helemaal top!
    • Superior Studio

De kamer was super, alles wat in een studio aanwezig moet zijn was aanwezig! Ook elke dag vers beddengoed & handdoeken!

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

• Beoordeeld op: 9 april 2017

• Superior Studio

het is 's nachts vrij rumoerig op de straat voor de locatie.

gezellige locatie met restaurant en pub beneden

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Goed,
    • Standaard Appartement

Badkamer, moet gemaakt worden

Zit middelen in de stad, heel relax omgeving

• Beoordeeld op: 16 november 2016

ALLES WAS HELEMAAL TOP!
    • Studio in Andel Apartments II

ALLES WAS HELEMAAL TOP! AANRADER!! KAMERS WAS HELEMAAL NIEUW, MOOI EN SUPER SCHOON!!SUPER LOCATIE!!

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Ontbijd prima kamer goed echter veel geluid van reataurant...
    • Superior Studio

Ontbijd prima kamer goed echter veel geluid van reataurant beneden

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Lokatie + aanwezigheid keuken.

Kamer aan straatzijde extreem rumoerig, temperatuur zo hoog dat ramen toch open moeten 's nachts - slapen problematisch.

Lokatie + aanwezigheid keuken.

• Beoordeeld op: 7 september 2015

De locatie is perfect.

Terras annex restaurant zorgt voor geluidsoverlast. Eerste nacht tot 04:00 geen oog dichtgedaan. Appartement had geen airco en het was erg warm in Praag (eind augustus en landklimaat), dus de ramen konden niet dicht blijven. Na klacht hebben we een zolderstudio gekregen. Gericht naar de straat EN met airco. Geen problemen meer gehad. Top

De locatie is perfect. Metro (B lijn) en meerdere trams binnen 200 m. Grote shoppingmall op 400 m. Binnenplaats met een leuke terras en restaurant. Prima kwaliteit en niet duur. De B lijn van de metro is ook heel goed geschikt om van en naar het vliegveld te gaan. Op het vliegveld neem je buslijn 100 naar eindstation van de metro B (Zličín). Metro nemen en uitstappen op halte Anděl. Eenmaal bovengronds, hoef je alleen de straat over te steken en je bent op je bestemming. Kosten van en naar het vliegveld 64 kronen pp. Omgerekend € 2,60. Zelfde rit met de taxi is minimaal € 40,00. Van het verschil kan je heel wat biertjes drinken. En dat kan van pas komen, omdat het in augustus in Praag erg warm kan zijn.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Rustige locatie van het appartement in een toch levendige...

Bij uitchecken was er niemand bij de receptie. De jongen had naar eigen zegge last van de verkeersdrukte in Praag op dat moment.

Rustige locatie van het appartement in een toch levendige wijk met een metrostation en grote supermarkt letterlijk om de hoek. Voldoende restaurants in de buurt en gezellige gelegenheden voor een afzakkertje. Ook de ontvangst was zeer goed: jongedame reed van de receptie mee naar de parkeerplek en liep daarna mee naar het apartement.

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

Verblijven in een goed appartement in een bruisend stadsdeel...

Verblijven in een goed appartement in een bruisend stadsdeel met openbaar vervoer voor de deur en moderne supermarkten waar van alles te krijgen is.

• Beoordeeld op: 18 maart 2015

ruim appartement, prima bed en veel horeca in de directe...

ruim appartement, prima bed en veel horeca in de directe omgeving, Direct tegenover het metrostation en tramlijnen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Anděl Apartments Praha