Beoordelingen over Arbes 3-sterren

Viktora Huga 3, Praag, 150 00 , Tsjechië

#247 van de 612 hotels in Praag

Het was schoon en precies wat we verwachtte.

Het douchen in bad is een nadeel. Er is geen airco, de ramen kunnen wel lekker open. Maar wat ben je nou op je kamer?

Het was schoon en precies wat we verwachtte. Geen overdreven luxe, schone bedden, voldoende ruimte in de kamer. Douchen in bad was voor ons te doen, maar kan mij voorstellen dat dat voor sommige onhandig is.

Correcte ontvangst met alle nodige info.

Jammer genoeg geen bar of restaurant. Dit zou een meerwaarde zijn. Prijs parking nogal hoog.

Correcte ontvangst met alle nodige info. Verzorgde kamers in hotel dichtbij centrum. Vriendelijkheid en behulpzaamheid van personeel in de receptie en bij ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Goede locatie

Er was geen rookruimte. Men moest op straat in de kou onder de regen staan roken.de schoonmaker had weinig aandacht aan het bijvullen van shampoo en koffie.

Aardige personeel, goede ontbijt.ondanks de platte kussens de bed was comfortabel.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Ontbijt, en het personeel bij het ontbijt! Ronduit asociaal, al opruimen en zelfs de deur dicht doen van de ontbijtzaal terwijl wij nog binnen waren!

Goed Hotel, niet te veel van verwachten maar voor onze stedentrip van 4 nachten helemaal prima! Locatie is perfect! Ontbijt stelt niet veel voor (maar daar betaal je ook naar) en personeel wat bij het ontbijt loopt is vreselijk! Personeel achter de receptie is top!! Zou het hotel zeker aanraden

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Een prima hotel voor een city trip naar Praag.

Het personeel bij het ontbijt kan iets vriendelijker. Zij helpen je wel meteen als er iets, maar wij vonden ze niet echt vriendelijk.

De kamer was een grote kamer met toilet en separaat douche in een klein bad. De receptie was 24 uur bezet. Bij de receptie kun je voor 110 Tsjechische Kronen ( € 4,50) een 24 uurs kaartje voor het ov kopen.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Geweldig verblijf gehad, voor herhaling vatbaar.

Eventueel zou de douchekop hoger mogen hangen

Ontbijtbuffet was prima. Voor elk wat wils en voldoende keus om een goede bodem te leggen voor de dag. De kamer was ruim, bedden prima. Waterkoker aanwezig, koffie en thee tijdens verblijf gratis. Toilet was apart van de doucheruimte. Een bad aanwezig, douchen moet in het bad. Douchekop hangt vrij laag, maar is afneembaar. Geen douche-gel of shampoo aanwezig, dus of zelf meenemen en anders een DM-drogisterij op loopafstand. Tevens op 5 minuten loopafstand winkelcentrum "Novy Smichov" voor veel winkelplezier en tevens om goedkoop ( zowat 3x goedkoper dan in de oude- en nieuwe stad... ) een hapje te eten. Hier geen drukte met toeristen. Tramhalte bijna voor de deur en metrostation "Andél" op nog geen 10 minuten lopen. Kaartjes voor het openbaar vervoer te verkrijgen in het hotel. Geen toeslag ofzo, slechts de werkelijke kosten worden berekend. Karelsbrug / Praagse Burcht op ongeveer 20 á 25 minuten loopafstand, maar is prima te doen. Zeer vriendelijk personeel! Vooral Renata was uiterst behulpzaam en erg aardig. Complimenten!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Een zeer goed hotel als uitgangspunt om Praag te verkennen

Zeer goed hotel, ruime en schone kamer. Uitstekend ontbijt met veel keuze. Prettige ligging op loopafstand van het centrum. Voor wie niet wil lopen een tramhalte vlakbij. Een grote shoppingmall op 200 meter afstand. Vriendelijk personeel achter de receptie waar ook kaartjes voor openbaar vervoer te koop zijn.

Heel prettig verblijf!!

Ruime kamer, vrij kleine badkamer, maar alles netjes en verzorgd. Prettig personeel en goede ligging t.o.v. openbaar vervoer. Loopafstand naar centrum ook prima te doen, ongeveer 20 minuten. Aan overkant van het hotel een prima restaurant.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima hotel, netjes, schoon en vriendelijk personeel!

Het ontbijt us niet bijzonder. Alles is aanwezig, maar jus’orange uit pak, yoghurt in plastic bekertje

Ruime, schone kamer en goede bedden! Behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

De locatie (vlakbij de tram en op loopafstand van alle...

Het was iets gehorig omdat er snachts mensen in de kamer naast ons tegen elkaar begonnen te praten waardoor ik niet kon slapen.

De locatie (vlakbij de tram en op loopafstand van alle bezienswaardigheden) beviel ons het meest. Het hotel is prima prijs/kwaliteit verhouding. Het is netjes, ontbijt is goed, bedden prima. Aparte toilet is fijn.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

De ligging van het hotel is super!

De ligging van het hotel is super! Dicht bij een groot winkelcentrum, een tram halte en bij het stadacentrum. We hebben er heerlijk geslapen, het hotel ligt in een rustig straatje dus geen lawaai. Ontbijt was ook prima en de kamers waren schoon en ruim!

Als je Praag wilt ontdekken is dit het beste begin

Het is een fantastisch hotel waar we al meer dan 7 jaar ieder jaar naar teruggaan. Geweldig personeel aan de receptie. Proberen alles voor je te doen om je verblijf tot een succes te maken. Keurige schone kamers waar dagelijks grote zorg aan wordt besteed en een fantastisch ontbijt. Ligt op een geweldige locatie vlakbij tram en metro waardoor je binnen enkele minuten in het centrum zit. In de wijk Smichov, waar het hotel is gevestigd zijn veel leuke en goed betaalbare restaurants (tegenover het hotel zit een heel goed restaurant). We zullen hier nog heel vaak terugkomen. Het is een fantastisch hotel dat qua prijs zoveel meer levert dan je zou mogen verwachten. Het is een heel goede uitvalbasis om Praag te ontdekken. Op een afstand van circa 300 meter zit een prachtig winkelcentrum. Zeer modern.

Aanrader! Goed hotel voor een goede prijs!

15 per nacht voor parkeren is best duur. personeel bij ontbijt mag wel iets vriendelijker.

Vriendelijk personeel (aan receptie en schoonmaakster). Bedden liggen prima. Erg warm op kamer, maar ramen kunnen open en er staat een ventilator. Eigen bad en eigen wc(apart kamertje)! Ontbijt 's ochtends is uitgebreid en lekker. Receptie kan je veel tips geven en helpt je graag. Eigen beveiligde parkeerplaatsje. Kamersleutel inleveren voordat je weg gaat 's ochtend is prima systeem!! Bank en Tram op nog geen 5 minuten lopen. Centrum op loopafstand (20 minuutjes).

Matige accomodatie.

De eerste kamer onder het dak met een Velux raam. Zeer warm, geen airco. Tweede kamer, enkele dagen later na te hebben geklaagd was iets beter want op de 2e verdieping. Nog steeds niet geweldig. Matig ontbijt in een erg krappe ontbijtzaal. Parkeerplaats krap en relatief duur.

Locatie; vlak bij tram/metro met uitstekende verbindingen naar het historisch centrum en andere delen van Praag. Goede en uiterst redelijk geprijsde restaurants in de omgeving. Belangrijke tip: Senioren boven 70 jaar reizen gratis in alle openbaar vervoer in Praag (wel legitimatie bij je hebben), Jongere senioren tegen sterk gereduceerde tarieven. Informeer bij Ticket office in de grotere Metrostations (in dit geval Andel)

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Een topper voor een lage prijs!

We misten een gezellige bar bij het hotel om savonds nog wat te drinken.

We hadden een zeer ruime kamer (3 pers). We keken op het binnen parkeer terrein maar dat was voor ons zeker geen probleem. We hoorden nauwelijks geluiden vanaf de weg daardoor. Ook geen geluiden van andere kamers gehoord, top! De kamer was netjes schoon. WiFi was goed en snel. Ontbijt was ruim voldoende. Ik had overigens wel een hoge standaard voor de douchekoppen in het bad (ik lees er veel klachten over). Geen idee of ik geluk had of dat ze dit hebben veranderd nav de feedback.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Heel fijn... Praag is prachtig

Geen airco in de kamer.... Het was boven de dertig buiten en dan schiet een kleine ventilator echt tekort...

Ontbijt was goed.... Alles komt wel uit de winkel dus bv geen versgeperst fruitsap.... Enkel gekookt eitje.... dus een gewoon ontbijt

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prima hotel om stad te verkennen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel dat uitstekend Engels sprak. Kleine maar nette kamer en badkamer. Schoon en netjes. Ruime ontbijtruimte met gevarieerd buffet. Ligging dichtbij openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Prima locatie en goede verhouding tussen prijs en kwaliteit

De kamer had iets groter mogen zijn maar ondanks dat is het hotel een prima keuze.

Het is een net hotel en de locatie tov het centrum was prima. Prijs / kwaliteit is prima.

Redelijk

De badkamer was erg klein. De kamer had een dakraam zodat we niet konden slapen vanwege de regen. En konden het raam niet open laten ivm binnen regenen. Verder stond er op onze papieren dat we een kamer zouden krijgen met een 2de toilet. Dit hotel beschikt vlgs de balie helemaal niet over zo'n kamer. Ook de lift was erg klein en was zeer verouderd. Lift stopte ook heel erg abdrupt. Niet fijn.

De receptie, bij aankomst zeer coorect en behulpzaam.

Fantastiche stad met vele bezienswaardigheden en veel mogelijkheden.

alle toeristische informatieborden in de landstaal Ook de taal en aanwijzingen in het openbaar vervoer zijn niet te begrijpen dus is het lastig om te bepalen waar je uit en in moet stappen.

ontbijt was goed, openbaar vervoer vanaf het hotel was uitstekend. Mensen in het openbaarvervoer zijn zeer vriendelijk . Jongeren staan onmiddellijk op en bieden hun plaats aan. De stad was zeer schoon geen afval op de straten en haast geen graffiti en zeker niet op openbare gebouwen en monumenten

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Prima verblijf gehad in hotel Arbes, Praag. Voor herhaling vatbaar!

Wat mij betreft kunnen ze de douchekop wel wat hoger hangen, is wat handiger, maar ach, als dat alles is....!

Prima hotel, goede locatie, tramhalte op de hoek. Metro op 5 min.! Wandelend naar de oude stad in ca. 20 min.! Tickets voor OV verkrijgbaar in hotel. Prima ontbijt, ruime schone kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede service! Prima prijs/kwaliteit verhouding. Heb een verblijf van 7 nachten gehad in hotel Arbes.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Heerlijke uitvalsbasis voor stedentripje.

Douchekop hangt te laag om er onder te kunnen douchen.

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Schoon. Alles op loopafstand te doen, openbaar vervoer om de hoek. In ons geval een apart toilet, niet in de badkamer.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Prima verblijf met aandacht voor de min puntjes

Tijdens de spit was er geen waterdruk op de 4e verdieping.Je moest of heel vroeg of heel laat douchen. Probleem was bekend!!!!! Vluchtweg was ook de normale toegang bij brand had je geen alternatieve vluchtroute!!!!!!!

Goed verzorgd ontbijt en het personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Kwaliteitsniveau blijft fantastisch, ook na zoveel jaar dat we hier al komen.

Dat we maar zes dagen zijn geweest. Het was weer zo geweldig dat we veel langer hadden willen blijven (maar helaas was de vakantie om).

We komen hier al sinds 6 jaar en het is en blijft een fantastische accomodatie, zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel, keurige schone kamers en een zeer goed ontbijt. Dit was zeker niet de laatste keer dat we hier zijn geweest. Ieder jaar als we naar Praag gaan is het duidelijk waar we zullen logeren. Het hotel is centraal gelegen en zowel te voet als met OV ben je overal dichtbij. Aan de overkant zit een fantastisch Tsjechisch Restaurant, U Mikuláše Dačického. Heerlijk eten en zeer betaalbaar. Is ook een absolute aanrader !

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Perfect verblijf voor als je een lang weekendje Praag wil doen.

Enige minpunt is de douche: er is geen haak om de sproeier op te hangen dus je kunt eigenlijk alleen in bad

Ontbijt was perfect, parkeerplaats achter hotel (tegen betaling). Schone en ruime kamers, ietwat harde matrassen. Engels pratend personeel, vriendelijk.

Heerlijk ontbijtbuffet, frisse schone kamer.

Heerlijk ontbijtbuffet, frisse schone kamer. Tram en metrostation in de buurt.

Prima hotel, eenvoudig, schoon en goede bedden.

Het douchen in bad. Het personeel in de keuken bij het ontbijt is niet vriendelijk, er kon geen lachje af.

Ligging van het hotel en de bedden.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Prima verblijf in eenvoudig hotel op goede locatie.

De douchekop op navelhoogte aan de muur? Dat mag best een beetje hoger!

Locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamer. Goed ontbijt!

Praag was fantastisch, mede door het fijne hotel Arbes.

Gastvrijheid van het personeel Zeer gundtige ligging van het hotel. Tip: bezoek een ijshockeywedstrijd!

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Goed prijs/kwaliteit verhouding

Niks negatief

Reinheid/hygiene

Fantastisch, warm en gezellig

Het hotel voldoet aan de eisen, medewerkers zeer vriendelijk

Heerlijk!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Prijs kwaliteit was goed

De douche, je moest de douche vasthouden in bad om te kunnen douchen

Vriendelijk personeel, goed ontbijt

Matig verblijf

Het was best vies, als je goed rondkeek

De prijs, goed bed

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Waar voor uw geld

Voor de prijs goede, nette kamer, vriendelijk personeel en goed ontijt

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

We konden het niet makkelijk Vinden

Alles voor een 3sterren hotel was voldoende

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

heerlijke stedentrip gehad prachtige stad!

Dichtbij de tram en goed openbaar vervoer, ontbijt was ook goed

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Een heel aangenaam verblijf in een prachtige stad

Personeel vriendelijk, heel goed ontbijt, ligging prima (vlakbij metro)

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Prima verblijf ook t.a.v.openbaar vervoer

Douche combinatie bad zou beter kunnen.

Goed ontbijt .kamer prima

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Heerlijk rustig, op loop afstand naar alle...

Heerlijk rustig, op loop afstand naar alle bezienswaardigheden en metro. Ontbijt is super

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Nette kamers, ontbijt beperkt

Badkamer is erg klein en een beetje gammel. Ontbijt heeft weinig keuze. Rooklucht in het hotel.

Mooie, schone kamers.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Score van het verblijf

De schoonmaak van de kamers tijdens het verblijf was niet echt goed.

Het ontbijt was ging, het brood was niet echt vers.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Prima, simpel maar goed,

Prima, simpel maar goed,

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Prima hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt en op...

Prima hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt en op loopafstand van de binnenstad!

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

ontbijt was uitstekend, voldoende keus en prima koffie.

parkeerplaatsen in de straat voor het hotel is afhankelijk van bezetting of er wel of niet plaats is, zoniet dan kan er op een andere plaats geparkeerd worden maar wel tegen een vergoeding van 15 euro per dag.

ontbijt was uitstekend, voldoende keus en prima koffie. behulpzaam personeel achter de bali, kamers worden netjes verzorgd.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

het ontbijt was uitstekend,

te warm in het hotel enkele malen na het ontbijt was de lift niet in werking ( we zaten op de 3 de verdieping) en deze was ook niet al te prettig om mee mee te gaan.

het ontbijt was uitstekend, personeel vriendelijk, auto konden we goed kwijt op de ruimte naast het hotel ( wel tegen vergoeding) goed aan te lopen naar de stad, ong half uur.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Vriendelijke mensen, keurige comfortabele kamers, goed...

Als je het platteland gewend bent dan zijn de nachten in de stad vrij onrustig, zo ook in hotel Arbes.

Vriendelijke mensen, keurige comfortabele kamers, goed ontbijt. Te voet of met de tram zijn de belangrijkste bezienswaardigheden goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Nette kamers, alles was schoon.

Handdoekhouder zat los, maar dit is aangegeven bij de receptie. Gaan ze wat aan doen.

Nette kamers, alles was schoon. Ontbijt goed verzorgd en WiFi (naar Tsjechische maatstaven) goed op de kamer. Centrum binnen 15 minuten bereikbaar met de tram.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

De rustige ligging.

Geen airco en dit heb je op warme zomerdagen/nachten nochtans nodig in Praag. Maar eind augustus viel de temperatuur best mee.

De rustige ligging. Tramhalte dichtbij het hotel. Het openbaar vervoer in Praag brengt je op korte tijd overal waar je wil. En dit met maximaal één keer overstappen!

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

De kamer was ruim, dichtbij metrostation, receptiepersoneel...

Dat er geen airco was. We hadden wel een ventilator maar met temperatuur van boven de 35 graden zou airco beter zijn. We wisten het wel dat er geen airco was maar we wisten niet dat het zo warm zou worden.ver

De kamer was ruim, dichtbij metrostation, receptiepersoneel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 april 2015

goede locatie, redelijke loopafstand van centrum en halte...

naar hollandse maatstaven was de wifi traag en viel soms ( tgv overbelasting?) weg. Maar in Nederland is men erg verwend met betrouwbare wifi....

goede locatie, redelijke loopafstand van centrum en halte openbaar vervoer dicht bij; zeer goed receptiepersoneel

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Buitengewoon vriendelijk en meedenkend personeel, met mijn...

De badkuip is één meter in lengte. Languit is dus geen optie. De wifi-ontvangst was erg slecht, maar de router wordt waarschijnlijk terwijl ik dit schrijf vervangen.

Buitengewoon vriendelijk en meedenkend personeel, met mijn klacht over wifi ging men direct aan de slag; fijne en slim ingerichte kamer; direct om de hoek bij tramstation in leuke wijk vlakbij het park.

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

24 u receptie met vriendelijk personeel.

Kleine badkamer maar dit was niet echt een probleem voor ons. Wifi soms traag.

24 u receptie met vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Propere kamer.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Vriendelijke mensen aan het receptie !

Ontbijtpersoneel was niet echt vriendelijk !!!

Vriendelijke mensen aan het receptie !!!!!

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

De hulpvaardigheid van het personeel.

De douche is wat lastig voor de gemiddelde nl hij hangt wat laag.

De hulpvaardigheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Locatie is perfect

Geen airco. In mei is dat ok. Ik vrees dat het 's zomers te warm is.

Locatie is perfect

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Goede locatie dichtbij tram en metro.

Kamer is erg eenvoudig en klein.

Goede locatie dichtbij tram en metro.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Vriendelijk personeel, ligging erg goed.

De kamers waren goed, maar nieuw meubilair zal goed doen.

Vriendelijk personeel, ligging erg goed.

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

de badkamer was wa klein

de badkamer was wa klein

• Beoordeeld op: 2 december 2015

Centraal gelegen

Geen

Centraal gelegen

• Beoordeeld op: 7 november 2015

personneel zéér vriendelijk, proper, goeie locatie, goeie...

lawaai 's nachts

personneel zéér vriendelijk, proper, goeie locatie, goeie kwaliteit/prijs verhouding

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

De centrale ligging.

De centrale ligging.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Attent personeel dat goed in de gaten houdt wie vertrekt en...

Attent personeel dat goed in de gaten houdt wie vertrekt en binnenkomt

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Geen Airco

Zeer vriendelijk personeel, goede locatie

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam

Was iets te ver van het centrum

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

De douchekop kon niet opgehangen worden.

De douchekop kon niet opgehangen worden.

• Beoordeeld op: 26 april 2015

De geweldige service van de medewerkers van het hotel.

De geweldige service van de medewerkers van het hotel. Ze proberen het je op alle manieren naar de zin te maken en zijn zeer dienstbaar.

• Beoordeeld op: 14 april 2015

het hotel was super erg mooi

het hotel was super erg mooi

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

gastvrijheid

vloerbedekking, geen schone indruk.

gastvrijheid

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Staff of hotel excellent english tongue.

Shower holder

Staff of hotel excellent english tongue.

Er zijn ook 20 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Arbes