Beoordelingen over City-Inn 3-sterren

#562 van de 612 hotels in Praag

6,2

4,8

Erg tevreden

Ik zat op de 4de etage, die was alleen te bereiken per trap. Dit was niet zo handig ivm. de koffers.

De locatie was perfect. Op nog geen 5 minuten lopen zat een enorm winkelcentrum en mooi musea. Om de hoek van het hotel zat zowel een treinstation als een tram halte.

De locatie ten opzichten van het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen haardroger zoals vermeld op de site, er zaten oude broodjes tussen de verse broodjes. We waren er eerst voorbij gelopen omdat het er zo vervallen uitziet aan de buitenkant.

De locatie ten opzichten van het centrum

Prettig verblijf op een centrale locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Bij aankomst stond de verwarming nog aan waardoor het erg warm was in de kamer. Een kniesoor die er op let, maar de receptie zij dat het extra bed zou worden weggehaald, maar dat gebeurde niet.

Het ontbijt was eenvoudig, toch was er best wat keus. De kamer was eenvoudig doch comfortabel genoeg. Weinig last gehad van omgevingsgeluid ondanks dat we in het centrum zaten.

Ligging goed maar het hotel was matig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer met schuine dak. Ik moest bukkend mijn bed in en heb een aantal keren mijn hoofd gestoot. De bedden/matrassen waren zeer slecht en over tijd. Geen handzeep in de badkamer en overigens ook geen overige badkamerspullen. Het ontbijt was zeer matig, heb er voor betaald en maar 1x ontbeten, het was niet goed.

Het hotel ligt goed in het centrum rondom winkels. De badkamer was beter dan de slaapkamer.

De ligging is goed gelegen.

Het heeft een houten vloer die bekleed is met volledig tapijt. De vloeren maken te veel lawaai, het was alsof er iemand liep in ons eigen kamer.

De ligging is goed gelegen. We hebben geen gebruik moeten maken van het openbaarvervoer. Personeel was vriendelijk maar een glimlach ontbrak.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Mooie maar toeristische stad, met bijbehorende prijzen. Iets buiten het centrum de helft lager
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Ontbijt was veel uitgebreider dan verwacht. Geen westeuropees ontbijt maar wel goed. Slaapkamer was aan de voorzijde waar ook de trams rijden en de vuilniswagens langs komen en zo voorts. Dus met raam open slapen is niet echt aan te raden. Ook al staat de verwarming daar best hoog en is slecht aan te passen. Verder voor dit geld zit je zeer centraal in het oude centrum.

Perfect locatie binnen in de oude stad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Onze kamer op de 1ste etage viel erg tegen, het was te stofferig en erg klein voor 3 bedjes. Voor onze kamer deur in de gang waren er rommelig gestaande extra opklapbare bedjes. Dat zag er niet uit.

Perfect locatie binnen in de oude stad. Loop afstand naar de oudestadsplein en historische bezienswaaedigheden.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Karig en gedateerd hotel ziet mooier op de foto’s dan in werkelijkheid
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

De kamers waren gedateerd en vieze vloerbedekking en op de gang ook de kozijnen in de kamer konden wel een beetje verf gebruiken ook de lift moesten we vaak wachten het personeel trok zich niks van ons aan als we de lift in wilde ze bleven gewoon staan en moesten we weer wachten

Het ontbijt was goed en het personeel vriendelijk ook bij het inchecken werd alles goed uitgelegd Dicht in het centrum zeker een pluspunt

De locatie is perfect, dicht bij de trein en op 5 min lopen...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel zelf was op de 2e verdieping, het ontbijt was heel matig, weinig keus.

De locatie is perfect, dicht bij de trein en op 5 min lopen van het centrum. Grote kamer, in verhouding wel een kleine badkamer.

Het ontbijt was goed genoeg voor ons, de badkamer was super...

De leeslampjes deden het beide niet, mijn vriend lag aan de kant van het schuine dak waar je niet kon staan, erg onprettig, en daar was het licht ook het slechtste.

Het ontbijt was goed genoeg voor ons, de badkamer was super (een hele grote fijne douche), de airco was fijn aangezien wij de super warme zolderkamer hadden. Bedden waren goed.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

- Eenvoudig maar goed ontbijt.

- Erg kale kamer met zeer kleine TV. - Bedden zijn hard. - WIFI op kamer moet betaald worden.

- Eenvoudig maar goed ontbijt. - Gunstig gelegen voor treinreizigers. - We kregen een grote 4-persoons kamer voor 2 personen.

6,0
    Verwacht er niet te veel van

Het ontbijt is niet best... We hebben het tot tweemaal toe geprobeerd maar zijn daarna ons ontbijt elders gaan halen. Slappe koffie, droog brood, zeer armoedig allemaal. De aantrekkelijk geprijsde overnachtingen maken dat nauwelijks goed. Na de eerste nacht geen nieuwe handdoeken/beddengoed, rest van het verblijf wel. Gratis WiFi bij de receptie werkte nauwelijks – daarom de betaalde variant niet geprobeerd.

In- en uitchecken gingen prima.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Personeel vonden wij chagrijnig op 1 jongen na, alle verdiepingen kraken als een malle. Wij konden niet douchen want de douches waren echt te klein. En dan blijf je daar 4 nachten en dan krijg je niet eens een kamer met een fatsoenlijke douche.

Ontbijt was wel goed, liging hotel was echt prima.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Hotel City Inn is voor ons de volgende keer beslist geen optie.

Het hotel was van de buitenkant smerig.. De kamer waren vies, er lag vloerbedekking op de grond die op verschillende plaatsen veel vlekken zaten. Ook lag er veel stof. En werd er matig schoon gemaakt. De lakens waren veel te klein. Het onderlaken was aan de bovenkant ruim 30 cm te kort en je lag dan op het matras. De receptie was op de 2e etage, evenals de ontbijtzaal, terwijl de slaapkamers op de 1e etage lagen. Het geheel was verveloos en slecht onderhouden. Het hotel maakt deel uit van een station, dat 's nachts verbouwd werd, Hierdoor was er 's nachts zeer veel herrie van dreunende machines.

Het hotel lag niet ver van het centrum van het oude Praag en prima te belopen.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

Met name de douche is erg minimaal. De WiFi werkte niet, lag zogenaamd aan de provider.

Het ontbijt was redelijk. Met name de ligging van dit hotel is erg prettig. Je kunt alles te voet doen.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Gezellig in het hart van de stad

De kamers zijn af en toe wat gehorig. S'avonds leek het soms alsof de buren bij jou in de slaapkamer liepen (door krakende vloeren). Gelukkig kwam dit niet vaak voor. Verder geen gesnurk of iets gehoord. Ook verder geen negatieve punten. We raden daarom deze accommodatie zeker aan!!

Lekker ontbijt, schone kamer, iedere dag nieuwe handdoeken en schoon bed, toplocatie op loopafstandje van het hart van de stad en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Goeie ligging, alles op loopafstand.

Kleine badkamer

Goeie ligging, alles op loopafstand. Hele simpele kamer wel groot. Alles Was schoon en het ontbijt Was lekker. Genoeg broodjes en beleg.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Waar voor je weinige geld - een voldoende!

- Overal tapijt.. lijkt er al tientallen jaren te liggen en geeft niet zo'n prettige indruk. - Buitenkant van het hotel geeft een verwaarloosde indruk - alsof het sinds de opbouw nooit gereinigd was. En misschien is dat ook wel zo. - Er was vrij veel straatlawaai en lawaai van andere hotelgasten - niks akoestisch geïsoleerd dus..

- Het ontbijt was beter dan verhoopt, met vrij verse broodjes, een supersnelle koffiemachine, gekookte eitjes, kaas en vlees. Vreemd ogende confituur was er ook.. - Prijs-kwaliteit-verhouding is zeer goed.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

voor het doel van onze reis was dit echt wel zeer geslaagd !!!

zeer kleine kamer zonder opengaande ramen- zeer kleine badkamer - geen airco

Zeer lekker ontbijt - zeer dicht bij het centrum van alle mooie bezienswaardigheden

Verouderd

Ontbijt stelde niet veel voor en de kamer had meer comfort mogen hebben

Geen goede prijs kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiene op de kamer, onderhoud van het hotel, ontbijt matig en personeel was niet zo vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Ligging, snel check in/-out,

Weinig variatie ontbijt

Ligging, snel check in/-out,

De gordijnen waren veel te klein voor raam, waardoor slecht...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De gordijnen waren veel te klein voor raam, waardoor slecht te blinderen.

Goede locatie voor de goedkope prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Slechte hygiëne, heel gehorig en krappe kamers

Heel goede ligging.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Veel geluiden, slechte isolatie.

Heel goede ligging.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Goede locatie, ov dichtbij.

Slechte matrassen

Goede locatie, ov dichtbij.

Perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geluid van trams die de hele nacht op en neer gaan

De locatie midden in de stad.

Een goed hotel met heel goed ontbijt .Netjes vriendelijk

....goed

Goede kamer heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Ontbijt ruimen Kamers

Ontbijt ruimen Kamers

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

te voet in het centrum meest bekende plaatsen zien

parkerenkost van15 tot 30 euro perdag

centrum gelegen. goede locatie

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Prima hotel voor 1, 2 dagen!!

Krappe douche/toilet

Goed en ruim ontbijt, bedden sliepen uitstekend, uitstekende ligging Hotel, binnen 5 minuten ben je in het oude centrum!

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Niet voldoende

Geen airco op kamer veel lawaai van trein station

Ontbijt niet veel keuze. Kamers groot maar oude bedden en airco ontbreekt jammer genoeg

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

kort bij het centrum;

grote 2 persoonskamer, echter maar één stoel; grote 2 persoonsmatras ipv 2 x 1 persoons matras; krakende vloer; gratis wifi alleen in de omgeving van receptie en ook nog vrij traag /zwak.

kort bij het centrum; tram "voor de deur"; goede douche-toilet en elke dag schone handdoeken; ontbijt goed in verhouding met prijs

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Te slechte bedden we lagen op een stuk hout en hele dunne matrassen. de vloeren krakten en het bed. Als je omdraaide kon het hele hotel meeluisteren. Ook de douche was veels te klein De tocht en gaten in het kozijn Geen gordijnen. Dakloze en verslaafde voor het hotel. Geen parkeer gelegenheid. Er werd gezegd dat je aan de eind van de straat privé kon parkeren. Op de site staat dat er een vergoeding word gevraagd maar het bleek om 700 kronen per 24 uur te zijn. Dat is gemiddeld 30 euro. Nooit meer.

• Beoordeeld op: 19 november 2015

We mochten al om 10:00 inchecken, dat was fijn.

Bed was aan vervanging toe, vies en er kwam een scherp stuk door het matras. Kamers erg gehorig, hoop maar dat je geen wilde buren hebt die gekke dingen doen. WiFi: 3 Euro per dag per device...hallo, welkom in 2015?! Was ook niet supersnel. Wel stabiel overigens. Ontbijt was niet lekker, niet vers, volgens mij van de dag er voor? Zonde allemaal, want qua gebouw en locatie is hier echt een tophotel van te maken. Het trekt nu ook het vervelende type toerist (zoals Italiaanse tieners, brutaal, veel herrie en asociaal).

We mochten al om 10:00 inchecken, dat was fijn. De locatie is top, evenals het uitzicht. Heb ondanks alles wel ok geslapen. Lage prijs.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Locatie uitstekend, bijna alle bezienswaardigheden op...

Eenpersoonskamer was donker en erg warm. Nauwelijks daglicht en geen mogelijkheid tot ventileren. Tweepersoonskamer was uitstekend.

Locatie uitstekend, bijna alle bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 18 september 2015

De locatie is super.

Mijn kamer was op de bovenste verdieping. De laatste trap kraakte nogal. Ook hing er in de kamer een muffe lucht. Ook de douche viel nogal tegen.

De locatie is super. Trein / metro / tram station dicht in de buurt. Ook veel bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Ligging van het hotel is op loopafstand van alle...

De badkamer was schoon maar erg klein omvang van een groot toilet. Bleek gelukkig wel funcioneel.

Ligging van het hotel is op loopafstand van alle toeristische hoogtepunten.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

De locatie is perfect en het ontbijt was goed.

Ik sliep op zolder waar de hele dag de zon op het dak brandde en er was geen airconditioning. Er was geen kamer op een andere verdieping beschikbaar.

De locatie is perfect en het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

De kamer ruikt erg muf.

De kamer ruikt erg muf. Je kan er niet verluchten. Er is wel een raam, maar die komt uit op een soort van lichtstraat waar de rioleringsbuizen samenkomen. En geeft nogal wat lawaaihinder als er wordt doorgespoeld op andere kamers.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Enkel het onthaal was goed

badkamer met douche wc en lavabo in 1 letterlijke combinatie! alles nat. Kamer onder dak was snikheet. slechte broodjes, te zoete fruitsap. dikke afrader dit hotel!

Enkel het onthaal was goed

zeer sobere kamer

prima en uitgebreid ontbijt, centrale ligging

• Beoordeeld op: 3 november 2015

De ligging en de bereikbaarheid van het hotel

De douche was nogal sumier voorzien en der hing een schimmelgeurtje

De ligging en de bereikbaarheid van het hotel

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

Lokatie is perfect (5 min.

Hotel moet hoognodig gerenoveerd worden. Ontbijt is slecht!

Lokatie is perfect (5 min. van het centrum).

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

oud stadshotel, alles prima in orde

geen airco. geen wifi op de kamer

oud stadshotel, alles prima in orde

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Douchekop kon niet opgehangen worden

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Prima ligging in hartje Praag.

Achterstalllig onderhoud

Prima ligging in hartje Praag. alles kunnen belopen!

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

dicht bij het oude centrum

lift ging kapot.

dicht bij het oude centrum

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van City-Inn