Beoordelingen over Hotel Majestic Plaza 4-sterren

Štěpánská 33, Praag, 11000, Tsjechië

#280 van de 612 hotels in Praag

Genoten van het korte verblijf

Ontbijt was prima en uitgebreid. Kamers keurig, schoon en ruim. Bedden prima! Personeel zeer vriendelijk. Makkelijk de P-garage (voor een niet te grote auto) Oude stad op loopafstand!

Geweldig genoten.

De kamer was nogal gehorig. Rolkoffers kon je van ver horen aankomen.

Ontbijt was uitstekend, veel personeel maakt dat je je verwend voelt. De locatie, vlak bij metrostation Mustac maakt heel Praag in een ommezien bereikbaar. Kamer was van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Locatie is okay

Ik heb hier eerder geslapen. En de kamer die ik dit keer had was gewoon slecht. Typisch een booking.com kamer. Volgende keer boek ik gewoon weer direct op hun website

Locatie is okay

Goede locatie op de grens tussen oude en nieuwe wijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Kasteel

Goed ontbijt, maar niet aanbevolen voor diner. Heel wat meer mogelijkheden van betere kwaliteit in de buurt.

Goede locatie op de grens tussen oude en nieuwe wijk. Ruime kamer met zicht op de burcht. Correcte kamerdienst en rececptie.

Personeel was zeer vriendelijk. Alleen prijskwaliteit klopte niet. Ik heb € 200,00 per nacht betaald

de tv zenders waren niet goed. Ik zag alleen maar sneeuw. De haardroger werkte niet. En het ontbijt was helaas niet wat ik had verwacht van een 4 sterren hotel

Ik vond het erg leuk dat er een piccolo was die de koffers naar boven bracht en de auto in de garage bracht

Absolute aanrader, ideaal van hieruit Praag te verkennen!

Eigenlijk niets. Het zicht vanuit de kamer, was gewoon de muren van het hotel, maar we zijn niet naar Praag gekomen om op onze kamer te zitten een hele dag, dus wat ons betreft absoluut geen probleem.

Buiten de kamer die enorm chique was (zeker in verhouding met de prijs), het ontbijt dat tiptop was, was voor mij vooral het feit dat de taxi geregeld was nog voor ons vertrek, een heel aangename verrassing. Dikke pluim voor het hotel!!

Comfortabel op een centrale lokatie

NIets

Centrale ligging, vlakbij openbaar vervoer, hiermee goed te bereiken vanaf het vliegveld. Rustige kamer aan achterkant, ontbijt was wat druk, maar kwaliteit prima. WiFi super.

Niet heel luxe maar wel goed

Het was veel te licht in de kamer doordat de gordijnen niet volledig konden sluiten. Er waren ook wat dingen stuk in de badkamer.

De locatie van het hotel. Het was er ook schoon.

Uitstekend service

Niets, behalve het koud weer dat plotseling kwam! Daar kan het hotel niets aan doen.

De vriendelijkheid, de verse fruit en glutenvrij Lactosevrij ontbijt optie.

Ontbijt was goed, het bed was heerlijk.

Ik moest met mijn creditcard komen, wat ik niet verwacht had. Ik had deze niet mee. Dus ik moest mijn zusje vragen of ze een foto kon sturen. Was niet heel flexibel dus maar wel vriendelijk.

Ontbijt was goed, het bed was heerlijk. Het raam kon open en de verwarming werkte goed. Dus je kon zelf de temperatuur regelen.

Was niet slecht maar minder goed dan omschreven...

Vond het niet echt in het centrum gelegen. Was wel te lopen maar toch verder dan was aangegeven. Verder waren ze de lobby aan het renoveren. Dit was ons niet verteld en was erg ongezellig. Ook vrijdag en zaterdagdagnacht veel last van geluidsoverlast van een disco in de buurt gehad.

De bedden , het ontbijt en de Ierse pub aan de overkant voor een lekkere maaltijd

Leuk hotel in de binnenstad.

Hygiëne in de badkamer... Spiegel was echt vuil! De prijs/kwaliteit. Wij hadden gelukkig een mooie korting dankzij Booking maar normaal was onze kamer 200 euro per nacht. Dat zou ik er niet aan gegeven hebben!

Chique hotel! Auto wordt door hen geparkeerd in ondergrondse garage wat super was want niet veel parkeerplaats bij het hotel. Let er wel op dat je dit op voorhand laat weten! Bagage wordt ook naar de kamer gebracht. Je zit direct in de stad! Ontbijt was ok alleen het personeel stond er wat stijfjes bij en werd onder druk gezet door een verantwoordelijke waar ze duidelijk bang van hadden... Ook veel te snelle afruim, je zat nog te knabbelen op laatste stukje en je bord was al weg. Personeel aan de balie was heel vriendelijk! We mochten de auto langer laten staan in de parking dan voorzien. (was wel buiten seizoen) Kamers waren wat gehorig.

Matras aan de harde kant.

Goede service. Gebruik gemaakt van transport service van het hotel voor transfer van en naar vliegveld. Keurig volgens afspraak en nette prijs.

Prima ontbijt, prima bed.
    • Suite met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Stad

Wifi ontvangst in suite (kamer 709) matig tot slecht. Douchen moet in het bad gebeuren, geen separate douche. Vooral voor oudere gasten hinderlijk tot gevaarlijk. Geen stopcontacten naast bed beschikbaar dus lastig laden van mobiele telefoons. TV scherm op de kamer was wel erg klein.

Prima ontbijt, prima bed. Locatie is uitstekend, alles op loopafstand te doen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Het hotel is qua prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Niet al te ver van centrum. Goed en uitgebreid ontbijt. De kamer is ruim, badkamer is goed en goede bedden.

Romantisch hotel met alle gemakken.

De badkamer was relatief klein met alleen een douchecabine.

De ligging in het centrum van Praag. Het is een heel mooi hotel. Wij hadden een superromantische kamer op de zolder met een trapje van de voordeur naar de slaapkamer.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Ontbijt was prima en het hotel ligt centraal in de stad.

Ontbijt was prima en het hotel ligt centraal in de stad. Naast het hotel bevindt zich een restaurant met een uitgebreid assortiment wijnen die per glas verkrijgbaar zijn.

De kamer was erg klein.

De kamer was erg klein. Er was onvoldoende ruimte om de koffers open te laten staan in de kamer. Ik wil best wat betalen, maar deze prijs / kwalitijd verhouding klopt niet.

Statig hotel met vriendelijk personeel.

Garage is heel erg krap! Onze Mercedes c klasse past er net in. Groter dan dat past niet. Ze helpen je uitstekend met in en uit rijden. Er is op straat overgens voeldoende plek om te parkeren alleen moet je dan je parkeermeter in de gaten houden.

Top locatie! Goed ontbijt en ruime kamer.

prachtig hotel met zeer behulpzaam personeel.

niets viel tegen!

Prachtig hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Verder erg schoon. Ligging op 350 meter van metrostation Muztek en de tram. Met de groene verbinding en bus 119 is het hotel zeer goed bereikbaar vanaf de luchthaven. Op dag van uitcheck kon de bagageruimte nog gewoon worden gebruikt.

Heerlijk ontbijt.

Heerlijk ontbijt. Ruime kamer met mooie badkamer. Kamer lag aan de binnenzijde, dus uitzicht iets minder. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Prijzen in de bar zijn zeer schappelijk.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Overgewaardeerd hotel. De prijs/kwaliteitverhouding is niet OK!

ik vond het ontbijt uitermate teleurstellend. Nooit eerder was zowel de omkadering als het ontbijt zelf in een 4-sterren hotel zo "basic". Geen kwark, geen degelijk aanbod van kaas, geen zacht gekookte eitjes, minderwaardige fruitsappen, zeer slappe koffie, geen kopjes voor een espresso, geen afvalbakjes op tafel (met als gevolg dat de diensters vaak met je borden weg waren nog voor je klaar was), de diensters vulden hun eigen koffiekannen ook op aan de automaten. Te veel mensen in een te kleine ruimte, dus rustig ontbijten zat er niet in. Eenmaal heb ik moeten optreden en zelfs vragen om aub de muziek zachter te zetten. Er liep daar volgens mij ook te veel personeel rond, dat daar absoluut niet nodig was. Het vrijgekomen budget zou veel beter geinvesteerd worden in een ontbijt op 4-sterren niveau dan in werkloos toekijkende diensters. Geloof het of niet : ik had echt zin om daar even ter plaatse de puntjes op de "I" te zetten. Maar dan kon nu ook niet de bedoeling zijn, gezien ik er ook maar was als tourist. Ik vind het ook ongehoord dat men (rekening houdende met de kamerprijs) voor het gebruik van de sauna nog extra moet betalen. Ofwel is er een sauna/welnessruimte en is die vrij beschikbaar ofwel is die faciliteit er niet. Punt. De netheid van de kamer vond ik ondermaats. Een paar keer was het vuilnisbakje in de badkamer niet geledigd. De haardroger werkte niet naar behoren. En de kamer werd tijdens ons verblijf niet gestofzuigd. Ook het bed werd slecht opgemaakt. Bij het uitchecken, bleek de prijs dan ook nog eens gevoeliger hoger te liggen dan het bedrag waarvoor ik geboekt had. De receptionist vond mijn opmerking terzake irrelevant...

De design van het hotel. Pure art-deco klasse.

Het bed was heel goed in orde.

Het ontbijt was echt niet lekker. Alle koeken waren enorm droog. Het fruit was wel ok.

Het bed was heel goed in orde. De kamer is wat verouderd maar wel heel proper.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Prima hotel met zeer goed ontbijt en sfeervolle kamer.

Gastvrijheid bij ontvangst aan de receptie. Was zeer standaard en vooral niet enthousiast. Blijkt dat Tsjechen over het algemeen niet erg vriendelijk zijn. Dat viel ons sowieso op in Praag.

Prima ontbijt met alles erop en eraan.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Top Hotel op top lokatie en echt een aanrader .

stopcontact voor de laptop was moeilijk zeg maar bijna onbereikbaar.

De kamer . ze hadden me een upgrade gegeven ivm parkeren wat niet lukte ivm lengte auto. De kamer die ik kreeg was fantastisch . Het uitzicht was geweldig . Het personeel is oprecht vriendelijk

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Prima hotel voor stadsbezoek

Bij half pension is de variatie van de keuken wel wat aan de magere kant. De schotels zijn wel lekker klaargemaakt. Zou de volgende keer wel eerder voor K+O kiezen.

Een schitterend hotel in Art Deco stijl. Heel vriendelijk personeel. Zeer goed ontbijt. Zeer goede ligging voor stadsbezoek

Uitgebreid ontbijt.

Uitgebreid ontbijt. De kamer was prima en de bedden uitstekend. De locatie van het hotel was top, op loopafstand van het centrum en winkels/restaurants

• Beoordeeld op: 6 november 2016

PRIMA HOTEL!

In het weekend, vrijdag en zaterdag veel herrie op straat 's nachts waardoor veel wakker en discotheek onder het hotel geeft ook wel wat overlast.

De ligging tov het centrum, prima kamers, perfect uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

absoluut GEEN aanrader

doodziek geworden van slechte scrambled eggs bij ontbijt...parkeren slecht...laden lossen in drukke eenrichtingsstraat slecht...gedateerd hotel in alle opzichten

ons vertrek

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Luxe hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding

De straat waar het hotel ligt en de buitengevel is minder fraai, maar in het hotel merk je daar niets van.

Luxe hotel met vriendelijk personeel. De ruime kamer was erg netjes en geen geluid van buiten in de nacht. Er is een goed gevuld ontbijtbuffet waar niets ontbrak. Het hotel zit in een zijstraat van de hoofdstraat en in de buurt van het station. Tramhaltes zijn op loopafstand waardoor het hotel ideaal is voor citytrips.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

alles tip top in orde, ontbijt, service, kamers

foutje aan receptie rond het vervoer hotel naar vliegveld. ik heb transfer heen en terug gevraagd, bij uitchecken reken ik af, en blijkbaar zat daar de transfer van hotel naar vliegveld niet inbegrepen, terwijl van vliegveld naar hotel wel op de afrekening stond. Op luchthaven aangekomen diende ik nog aan chauffeur te betalen......er vanuit gaande dat dit reeds bij afrekenen bij check out reeds gebeurd was.

alles tip top in orde, ontbijt, service, kamers

Uitstekend verblijf

Ruime en schone kamer Goed ontbijt

praag is een mooie stad met alle bezienswaardigheden op loopafstand.

Onze kamer was gehorig en er is een musicclub waar in het weekend muziek werd gedraaid dat in onze kamer hoorbaar was.

De locatie.

propere kamer met mooi zicht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Kasteel

luidruchtige airco

propere kamer met mooi zicht

Locatie!

Locatie!

Eigenlijk niet direct iets.Kamer was goed ontbijt prima

Ruime kamer.Prima locatie. Vriendelijk personeel

prima naar ons zin gehad.

niets.

kamer was zuiver en mooi. Ontbijt was goed.

Super naar ons zin gehad

Geen idee

Mooi en schoon hotel, vriendelijk personeel en een ruim assortiment qua ontbijt.

Heerlijk lang weekend gehad in Prachtig Praag met mijn dochter

Top ontbijt. Goede schone kamer en badkamer. Prima locatie. Transfer van en naar Vliegveld via hotel limousine service is een aanrader!

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Kleine raam in verhouding tot grote kamer.

Kleine raam in verhouding tot grote kamer. Te weinig daglicht. Voor de rest prima hotel.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Top hotel!

Toplocatie met eigen parkeerplaats

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Kwaliteit/prijsverhouding ok

Bar/loge was niet uitnodigend.

Schone kamer, badkamer incl een ruime hal tbv de koffer. Ontbijt prima en voldoende keuze.

Heerlijk ontbijt Grote propere kamers Goed bed

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

top!

de bar kan gezelliger.

ontbijt prima. personeel zeer attent.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Reuze naar mijn zin.

Niets aan toe te voegen.

Vriendelijk personeel, kamers waren schoon, locatie was top en ontbijt was heerlijk.

Prima op loopafstand van openbaar vervoer en restaurants.

Aan de straatkant regelmatig overlast van verkeer en mensen

Prima op loopafstand van openbaar vervoer en restaurants.

Fijn hotel

Kamer was erg gehorig.

Centrale ligging .Alle bezienswaardigheden op loopafstand

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

ontbijt was goed geregeld boven verwachting

ontbijt was goed geregeld boven verwachting

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Excellent

Niks op aan te merken

Het personeel was heel vriendelijk...

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Kamers super schoon,personeel zeer vriendelijk en behulpzaam,ontbijt erg goed.

Praag leuke stedentrip, en prima hotel.

Locatie van het hotel is prima, alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Ontbijt prima en goed en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Heerlijk zou zo weer gaan

Het was heel erg warm op de kamer

Heerlijk ontbijt,

• Beoordeeld op: 29 november 2017

ontbijt iets minder, eerder beperkte keuze en droge koeken en brood;

Zeer vriendelijk personeel, Zeer lekker eten in restaurant,

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima locatie voor een city trip naar Praag. Vriendelijk ingetogen peroneel

De kamer is aan de kleine kant, maar voor kort verblijf geen bezwaar

De locatie is prima ten opzichte van het drukke centrum

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Geweldige ligging t.

Prijs parkeergarage van de accomodatie

Geweldige ligging t.o.v. de stad Prima ontbijt Fijne kamer

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prima voor het doel. Ligging is perfect voor bezoek aan Praag centrum.

De kamers zijn best gehorig.

Ontbijt en hele ruime kamer

Kamer viel tegen. Geen 4 sterren waard.

Douchekop gleed telkens naar beneden. Toiletzitting na reparatie nog steeds los. Vieze natte doek achtergelaten in kame.

Prima uitvalsbasis

Zeer relaxte dagen in een vriendelijke, internatonale stad

Aircondition was bij lage stand iets te luidruchtif.

Super locatie op een steenworp van het centrum. Alles beloopbaar.

Fantatisch hotel voor verblijf in Praag.

Prachtige kamer en heerlijk ontbijt. Hotel is gunstig gelegen.

Goed hotel

Ontbijt was top, veel keuze. Ligging was perfect, ongv 5 min lopen naar de stad

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

gaan we nog naar Praag, nemen we dit hotel terug, is een aanrader

prijs/kwaliteit was alles correct

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima verblijf voor een stedentrip

N.v.t.

Prima ontbijt, en airco op de kamer, direct bij aankomst bagageservice naar de kamer, dicht bij de belangrijkste aandachtspunten in Praag

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Personeel kon wat vriendelijker

Personeel kon wat vriendelijker

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Prima kamer en heerlijk ontbijt!

Prima kamer en heerlijk ontbijt!

Lokatie was geweldig, kamer prima en ontbijt lekker.

De kamer was zeer gehorig en dat maakte dat we minder goed geslapen hebben.

Lokatie was geweldig, kamer prima en ontbijt lekker.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Relaxed en een aanrader !

Personeel, accomodatie, service en ligging tov het centrum.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Het uitgebreide ontbijt.

De disco in de kelder aan de achterzijde in het hotel wat in het weekend tot 04.00 uur doorgaat met luide muziek!

Het uitgebreide ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

internet bedroevend

internet bedroevend

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Fantastisch!

Centraal gelegen hotel, rustige kamer, heerlijke bedden, goede douche en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Het hotel was fantastisch voor herhaling vatbaar

geen

De kamers waren geweldig

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Uitgebreid ontbijt!

Slaapkamer boven bar van het hotel en tot 4u muziek. Niet aangenaam!

Uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Rustige ligging. Lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Prima, aanbevelingswaardig