Beoordelingen over Eurostars Thalia 5-sterren

#270 van de 650 hotels in Praag

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Perfect !
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Praag is een prachtige stad. Het hotel ligt vlak in centrum, het ontbijt is heel uitgebreid en heel lekker. Het personeel is super vriendelijk, kortom top locatie !

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Goed bed.

Een paar manchetknopen raakte zoek, misschien door onze onoplettendheid, maar we kregen weinig zicht op inspanningen van hotel.

Goed bed. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Prettige mensen bij de balie.

Fantastisch hotel, goede locatie, citytrip gemaakt zonder openbaar vervoer.

Goed hotel, vriendelijk behulpzaam personeel. Gunstig gelegen tussen oud- en nieuw stadsdeel. Centrum op loopafstand. Mooie ruime kamers. Zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Super hotel

De housekeeping kwam op een gegeven moment pas om 14uur, toen we aan het uitrusten waren na onze eerste wandeling.

Het ontbijt was zeer lekker, veel variatie en werd regelmatig bijgevuld

Perfecte ligging en 4 sterren hotel
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Hotel is misschien 5 Tsjechische sterren waard, maar wat ons betreft waren 4 sterren een betere weergave van de werkelijkheid geweest. Oppervlakte van kamer en voorzieningen in de kamer vielen ons wat tegen. Hotel is met 4 sterren een prima hotel hoor.

Perfecte ligging om de hele stad te voet te bezoeken en heerlijk ontbijt!

Prachtige stad, comfortabel hotel op fantastische lokatie

N.v.t.

De kamer was groot, mooi en schoon. Het was er ook erg stil en het personeel heel vriendelijk. Heerlijk uitgebreid ontbijt met veel keus. Zeer comfortabel verblijf op hele goede lokatie.

Heerlijk weekend in Praag

Het ontbijt was geweldig. Buffet en zo uitgebreid en goed. Alleen jammer dat het niet inbegrepen zat bij de redelijke dure kamers. We moesten 9 euro pp betalen, maar dat was dit ontbijt zeker waard.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Zoals het hoort. Prijs-kwaliteit een aanrader!

Het hotel ligt niet ver van een nachtclub. Na wat opzoekingswerk blijkt het een bar te zijn voor backpackers. Er waren soms wat luidruchtige personen die midden in de nacht aan het roepen waren op straat, maar dat moet je erbij nemen voor een grootstad als Praag. Het ontbijt was lekker, maar mist wat variëteit doorheen de dagen van het verblijf.

De perfecte locatie met alles binnen wandelafstand. Het hotel bevindt zich op de scheidingslijn tussen de Oude en Nieuwe Stad. Early check-in zonder problemen en de kamer is precies zoals op de foto. Ruim en luxueus! De taxi-service die je kunt boeken aan de receptie is top. Aanrader!

Het was aangenaam en leuk, voor herhaling vatbaar!

Het ontbijtbuffet was super. Keuze uit verschillende soorten vers fruit, groenten, vlees, eibereidingen....... teveel om op te noemen. De kamers waren ruim en proper.

Ligging, personeel, ontbijt zijn top, maar zou het 4 sterren geven.

Voor 5 sterren verwacht je toch dat tikkeltje meer, zeker omdat er geen zwembad of welness faciliteiten waren verwacht je superkamers, hoe komt men anders aan 5 sterren?

De ligging en het ontbijt waren TOP

Fijn hotel in hartje Praag

Als ik dan toch iets moet noemen; de spiegel,in de badkamer had een houten lijst die aan de onderzijde een flinke beschadiging had. In een vochtige badkamer krijgt dat een schimmelvachtje, iets minder fris.

Perfecte uitvalslocatie voor een bezoek aan Praag. Centrum en de meeste bezienswaardigheden uit de top 10 binnen acceptabele loopafstand. Kamer zeer comfortabel, airco, royale badkamer. Het hotel ligt niet op een heel rustige locatie, wij waren hier in het hoogseizoen, dus dan heb je wel de geluiden van het nachtleven. Voor ons niet storend overigens... :-)

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Ontgoocheld.

De badkamer verdient een opknapbeurt. Van de vloer waren er stukken en bij de mozaïekjes aan de muur waren er verschillende die ontbraken. De badkamer werd niet iedere dag grondig gepoetst. In de ontbijtruimte werd de vloer niet iedere dag gepoetst, dat heb ik kunnen vaststellen toen ik 's avonds de ruimte bezocht en kruimels nog op de vloer lagen ( voor een 5* hotel is dit ongepast). De verse vleeswaren die bij het ontbijt worden aangeboden liggen niet gekoeld, maar in de warmte van de ontbijthal! Het hotel ligt ook niet 0,0 km van het centrum zoals aangegeven op booking.com maar 0,5 km. De inkomhal van het hotel is verouderd. Dit hotel verdient geen 5* maar maximum een 4. De prijzen zijn in verhouding dus veel te hoog. Bovendien zou je verwachten dat je bij een 5* hotel een persoonlijke service krijgt, zoals je bagage naar de kamer brengen en een persoonlijke ontvangst bij aankomst. De ontvangst was heel pover. En sommige van de personeelsleden spraken amper Engels.

De kamers waren mooi ingericht. Zeer comfortabele boxsprings. Iedere dag waren er flesjes Vittel gratis ter beschikking op de kamer.

Heerlijk ontbijtbuffet met zeer veel keuze, en zeer...

Heerlijk ontbijtbuffet met zeer veel keuze, en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel heeft ook een uitstekende ligging voor het ontdekken van Praag.

Geweldige accommodatie. Perfecte ligging.

Buitenzijde nodig onderhoud.

Prima locatie, tussen oud en nieuw. Alles is lopend te doen. Hotel prima. Mooie ruime kamers, uitstekend ontbijtbuffet, goede lounge met gezellige bediening, behulpzaame receptie. Laat je niet afleiden door de buitenkant, ziet erniet 5 sterren uit. Ook de drukke weg schrikt je af. Maar eenmaal binnen geen wanklank. Prima verzorgt.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

- design van de kamer
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

- jammer dat de gasten naast mij om 05:00 de muziek aanzetten. - best een lange tocht van mijn kamer naar de ingang/receptie.

- design van de kamer - perfecte locatie - goed wifi

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Prachtig hotel op een goede locatie met mooie kamers en vriendelijk personeel

Geen wifi in kelder waar ontbijt is. Is klein detail maar wel zo handig als je nog vlug iets wilt voorbereiden voor je daguitstap tijdens ontbijt , zeker met meerdere koppels samen. Koffie tijdens ontbijt kan beter (niet via automaat, smaakt wat slapjes)

Hotel is uitstekend gelegen in het centrum, op wandelafstand van vele bezienswaardigheden en restaurants. Ligt toch uit de drukte van de Karelsbrug, waardoor er snachts geen last is van lawaai. Metro station is op 5 minuten wandelen, tram op 100 meter. Ideaal dus ! Alle comfort is aanwezig, uitstekende kamers, heel goede bedden, badkamer ruim genoeg ( hadden 2 kamers, 1 kamer had zelfs apart bad en douche met zijstralers. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Je wordt aangesproken of men kan helpen met info van stad enz. Barman (ook "receptionist" bij het ontbijt zorgt zeker voor een vrolijke noot aan je verblijf, topkerel ! ). Ontbijt is heel uitgebreid en lekker ! Ism hotel hebben we voor 25 euro een taxi terug genomen naar de luchthaven voor 4 personen, super handig en niet veel duurder dan metro en express bus. Waarschijnlijk is het ook mogelijk om zelfde voorwaarden te krijgen voor vervoer van luchthaven naar hotel. Goede regeling voor bijhouden bagage voor check in en na check out.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

perfecte locatie net buiten maar op loopafstand van het centrum, prima hotel, vriendelijk personeel

in de eerste kamer was de airco stuk en had er iets beter gestoft kunnen worden, in de suite werkten niet alle stopcontacten en de automatische Velux gordijnen niet, maar verder was de kamer wel prima schoon, als de parkeerkosten bij het hotel lager waren geweest hadden we hiervan zeker gebruik willen maken

supervriendelijk personeel ook al werkten sommigen er pas een paar dagen deden ze er alles aan om je te helpen, spraken naast Engels ook Spaans (en andere talen) erg makkelijk als je er even niet uit komt, probleem met de airco die vastzat op 27 graden werd moeiteloos met een upgrade naar en suite goed opgelost, wifi werkte prima, prima locatie in de binnenstad (5 tot 10 minuten lopen) en geen last van verkeer, bubbelbad was erg fijn en tv kanalen prima, ook nespresso apparaat en waterkoker en minibar prettig, in totaal 3 liften dus nooit lang wachten, verder zit er een Tesco + shopping mall op 300 meter, taxi's voor de deur, tram voor de deur, Baguetterie Boulevard, KFC, Burger King en avondwinkels allemaal erg dichtbij dus een echte aanrader

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Zeer goed verblijf met wat kritische minpuntjes

Het uitzicht vonden wij matig, we zaten aan de achterkant en dan kijk je op een binnenplaats. Wij konden niet ontdekken welk restaurant in het hotel er open was, het ene (de bistro waar ook het ontbijt is) branden geen licht het andere nabij de lobby was geen personeel te vinden. Wij hebben toen gekozen voor roomservice en die was overigens uitstekend! Ander klein ding was de parkeergarage, zo klein dat wij met onze Toyota Aygo moeite hadden om er in en er uit te komen en in verhouding tot alles vonden we deze erg prijzig €24 per dag...

Mooi hotel gelegen midden in de stad vlakbij alle bezienswaardigheden en winkels. Hotel is schoon en netjes kamers zijn dat ook en die worden elke dag voorzien van schone handdoeken en een opgemaakt bed.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Het bed was een beetje hard.

Top locatie, alle bezienswaardigheden, winkels en restaurants op loopafstand. Erg mooie en comfortabele kamer. Het ontbijt was qua prijs-kwaliteitverhouding prima. Roomservice was erg lekker! De stad zelf is ook prachtig! Eurostars Thalia in combinatie met de stad is top! Zeker aan te raden.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Mooi hotel op een ideale locatie in het centrum.

De kamer oogt (op de foto's) modern maar is redelijk gedateerd. In de badkamer was het toilet doorgezakt, de voegen zijn vies en de houder voor de douchekop zat los. De vloer op de vierde verdieping is van hout dus wat gehorig. Het hotel is prima maar als we dit hotel zonder dealkorting hadden geboekt dan zouden we voor ons gevoel teveel betaald hebben. Prima verblijf dus maar niet voor de volle pond.

Lekker en uitgebreid ontbijt. De locatie is ideaal voor wandelingen door de binnenstad en de tramhalte is op 3 minuten lopen.

Leuk verblijf maar geen 5 sterren.

Er werd lovend gesproken over het ontbijt, maar ik vond deze toch wel tegenvallen.

Het beste aan het hotel vond ik de ligging. De winkels zijn op loopafstand en de grote bezienswaardigheden ook.

Op de kamer was de temperatuur tussen de 24 en 27 graden. Dit probleem kregen ze niet verholpen daarom kregen we meteen een andere kamer aangeboden

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel! Echt een aanrader. De locatie is een 10+! Alles op een paar minuten loopafstand

• Beoordeeld op: 16 november 2016

De ligging van het hotel.

Het aantal parkeerplaatsen in de parkeergarage is zeer beperkt (8), evenals de ruimte per plek. Het vereiste veel stuurmanskunst de auto te parkeren en uit de garage te krijgen. De parkeerplek is bovendien erg duur (€ 24 per nacht). Als je niet in de parkeerkelder terecht kunt lijkt me parkeren een groot probleem. Bij aankomst is er geen rustige plek om in te checken. Er is soms wat nachtelijk lawaai van de straat.

De ligging van het hotel. Alles in Praag is te voet goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Duur betaald om 'heel goed' te krijgen, en het was 'goed'

Lag mss aan het eerste verdiep maar veel nachtlawaai. Harde bedden die wel gedeeltelijk opgelost werden met zachtere dekmatras, maar maakte nog niet alles goed. Was nochtans een duurder hotel....

Strak hotel met vriendelijk personeel op goede locatie qua transport en winkels.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Mooie schone kamers, ontbijt was goed!

Mooie schone kamers, ontbijt was goed! Ligging van het hotel is prima

Goede ligging

Goede ligging

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Mooie comfortabele kamer met Lux design

Veel geluid vanaf de straat bij open raam

Mooie comfortabele kamer met Lux design

De locatie en hygiëne.

Anders dan op de foto

De locatie en hygiëne.

Top! Voor herhaling vatbaar!

Receptioniste was te jong, onervaren en onwetend

Inrichting (zolder)kamer! Top-ontbijt!

Perfecte ligging tov het centrum

Mooi hotel. Echter denk ik dat 4 sterren voldoende geweest zouden zijn.

Perfecte ligging tov het centrum

top

wij waren met de auto parkeren kun je er niet. dat wisten we dus even zoeken

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Zeker een aanrader , goede locatie voor uitstapjes.

Het ontbijt was uitgebreid en heel verzorgd. Kamer was netjes. Personeel heel vriendelijk. Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Perfect gelegen, heel mooi hotel, super ontbijt, hele ruime kamers. Alles netjes.

Niet dat het tegenviel, maar van een 5 sterrenhotel verwacht je iets meer luxe.

We kregen een mooie grote kamer met jacuzzi, zalig!

Parkeren bij hotel was vol

Parkeren bij hotel was vol

geweldig ontbijt en mooie, schone kamer

geweldig ontbijt en mooie, schone kamer

meer dan goed

kamer te klein

ligging, ontbijt

We hebben genoten in Praag!

Ontbijt was zeer compleet, vriendelijk personeel, zeer netjes!!

Erg gedateerd hotel. Moest alles vooruit betalen als gevolg van gewijzigde company policy. Ongehoord

Geen vijf sterren hotel! Pertinent NIET! Let op, weg werkzaamheden voor het hotel. Veel herrie, ook op zondag!!!

Voortreffelijk!

Heerlijk genoten

Hotel is aan de dure kant.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Fijne bedden. Goede service bij in / uitchecken en ticketreservering voor voorstellingen

de kamer en het ontbijt waren super

parkeren zeker als klant vind ik het erg duur en erg krap

de kamer en het ontbijt waren super

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Heel fijn hotel.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Paar kleine gebrekjes in de badkamer

Locatie was perfect

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Super weekend in Praag.

Ik versta niet waarom dit hotel 5 sterren heeft. Alles was ok dus 4 sterren waard.

Uitgebreid ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Het bed was heel hard

Het bed was heel hard

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Graag naar Praag

parkeren van de auto, dure parkeergarage vrij harde matrassen

de locatie kan bijna niet beter, de kamers zijn zeer comfortabel en compleet ingericht

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

locatie en kamer

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Bed

• Beoordeeld op: 16 december 2016

De ligging en het ontbijt!

Bed was beetje hard.

De ligging en het ontbijt! Echt super.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Hard bed

Mooie kamer en goede locatie

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

prachtige design kamer;

de ontbijtruimte; moet dit echt in de kelder?

prachtige design kamer; ruim met goed ingerichte badkamer (zowel bad en douche); wel donker ingericht; erg rustig

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Goede locatie van het hotel.

Zeer beperkte fitness ruimte (erg klein). De sleutels (pasjes) voor de kamers werkte niet altijd even goed.

Goede locatie van het hotel. Keurig schone en comfortabele kamers. Goed ontbijtbuffet. Erg vriendelijk en attent personeel.

• Beoordeeld op: 27 april 2016

Zeer goed centraal gelegen hotel.

Entree ziet er wat verouderd uit.

Zeer goed centraal gelegen hotel. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Ruime kamer met heerlijke vloerverwarming in de badkamer.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Parking !

Parking ! Hotel heeft een parking, maar er was geen plaats (nemen geen reservaties voor parking aan); uiteindelijk eerste dag moeten parkeren op 2 km. afstand !

• Beoordeeld op: 29 december 2015

De centrale ligging.

De staat van onderhoud van de kamer was redelijk slecht, zeker voor een 5-sterren hotel. Schimmelplekken, kapotte armaturen, een lamp die niet werkt, gescheurde bekleding enz. Verder waren de faciliteiten op de kamer tamelijk karig voor een hotel met 5 sterren: geen slippers, badjas, water, docking station etc.

De centrale ligging. En het ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Locatie is ideaal.

We hadden geluk met de parkeergarage. Er is beperkt ruimte en een grote sedan past er heel moeilijk in.

Locatie is ideaal. Alle bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 11 december 2015

De locatie is fantastisch om de hele stad te voet te kunnen...

Voor een 5 sterren hotel verwacht je geen gescheurde zetel op de kamer.

De locatie is fantastisch om de hele stad te voet te kunnen verkennen. Ruime kamer met mooi uitzicht!

• Beoordeeld op: 15 november 2015

- goede ligging

- beperkt aanbod tv kanalen - bedden redelijk hard en te kort voor iets grotere mensen - erg warm op de kamer in November en airco werkte niet, gelukkig kon het raam open

- goede ligging - goede prijs/kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 7 november 2015

Wij hebben Praag verkend via een 5-tal wandelingen en ons...

Wij hebben Praag verkend via een 5-tal wandelingen en ons hotel lag centraal van al deze wandelingen. Dus hebben we zelf geen gebruik moeten maken van het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Hotel ligt prima tov veel bezienswaardigheden

Bed was erg hard, niet comfortabel. Douchecabine was zo lek als een zeef waardoor je na een douchebeurt in een centimeter water stond. Bovendien was de muur vrij ranzig.

Hotel ligt prima tov veel bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

Locatie was goed.

Personeel receptie niet vriendelijk cq ongeinteresseerd. Vind ik niet kunnen in een 5 sterren hotel. Kamer netjes niets op aan te merken maar ook weer niet speciaal. WC spoelknop onhandig geplaatst en douchekop geeft weinig water. Als er al een hotelbar was heb ik heb niet gezien.

Locatie was goed. Ontbijt niet heel erg bijzonder maar wel gewoon goed met alle producten die je mag verwachten.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

De afstand tot het centrum.

De kamer was vrij klein en keek uit op binnenplaats. Temperatuur bleef ondanks dat we de verwarming op off hadden staan hoog.Gelukkig kon het raam wel open Bed veel te hard voor mij en de veren piepten als je erop ging zitten. Kleine mankementen in badkamer die grote gevolgen kunnen hebben vanwege de hoge instap in het bad. Voor mij was dit geen 5 sterren hotel.

De afstand tot het centrum.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Het hotel was centraal gelegen in Praag.

De WiFi viel steeds uit. De parking van het hotel zelf was erg klein en het was niet gemakkelijk om goed te parkeren. We waren ervan overtuigd dat we met ontbijt geboekt hadden, maar ergens is er iets fout gelopen...

Het hotel was centraal gelegen in Praag. De stijl van de inrichting viel wel in onze smaak. Ze hebben rekening gehouden met de wensen die we op voorhand gesteld hebben (twee kamers op dezelfde verdieping en niet aan de straatzijde).

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Prima ligging, de meeste bezienswaardigheden kon je al...

Ik had in de douche een douchebakje verwacht waar je zeep en washandje kon leggen, maar dat was er niet...

Prima ligging, de meeste bezienswaardigheden kon je al wandelend bereiken.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Prachtige lokatie.

De bedden zijn hard. Parkeren kan niet bij het hotel, maar bij de parkeergarage van het theater.

Prachtige lokatie. Overal dichtbij en goed te belopen. Ontbijt is goed. Genoeg keuze. Fijn dat er airco op de kamer is.

• Beoordeeld op: 10 juli 2015

Ongelofelijke localisatie, geweldig ontbijt, prachtige kamer...

Slechte isolatie voor geluid, niet volledig (98%) te verduisteren voor buitenlicht, veel beschadigingen (bed, pompbak, kast, barsten in de muur, ...)

Ongelofelijke localisatie, geweldig ontbijt, prachtige kamer en geweldig bad

• Beoordeeld op: 10 juni 2015

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam.

Niks negatief op aan te merken

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Nette en grote kamer. Zeer uitgebreid ontbijt en goede ligging en tramverbinding

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Mooie ruime kamer, hygiënisch, goede locatie (alle...

Weinig eigen parkeerplaatsen.

Mooie ruime kamer, hygiënisch, goede locatie (alle hoogtepunten zijn op loopafstand te doen), prima ontbijt, vriendelijk personeel, goede wifi.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Uitstekende ligging op de grens tussen de oude en de nieuwe...

Nogal wat nachtlawaai op straat dat hoorbaar was tot op de kamer.

Uitstekende ligging op de grens tussen de oude en de nieuwe stad op een paar minuten van de Moldau.

• Beoordeeld op: 16 april 2015

Ontbijt buffet is uitgebreid en vers.

Als je met de auto reist hou dan rekening met slechts een paar (6 of zo) parkeerplaatsen in kelder van het hotel (a € 24/nacht). Even verderop (5 min lopen) is een (oude en dus nogal krappe) parkeergarage, ongeveer voor hetzelfde tarief.

Ontbijt buffet is uitgebreid en vers.

• Beoordeeld op: 11 maart 2015

Ligging er centraal.

We hadden een kamer aan de straat zijde die erg gehorig was met straat geluiden van mensen die midden in de nacht veel herrie maakte.

Ligging er centraal. Mooi en modern hotel. Prima ontbijt. Ruime kamers. Vriendelijke bediening. Wifi werkte perfect

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

De ligging van het hotel was erg goed: midden in de stad met...

De klimaatregeling: ik kwam snipverkouden en met een flinke hoest het hotel uit na 4 nachten. Eenmaal thuis werd het snel minder. Airco en verwarming wisselen automatisch af: overdag aangenaam, 's nachts erg koud en dunne dekentjes. Er zaten dagelijks veel mensen te snotteren en niesen aan het ontbijt. Puntje van aandacht dus. En helaas: de bedden. Knoerthard!! Niet fijn! Desondanks wel goed verblijf gehad.

De ligging van het hotel was erg goed: midden in de stad met veel bezienswaardigheden op loopafstand. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt uitgebreid en lekker. Kamers mooi en schoon, ruim genoeg.

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

super ligging en op wandelafstand van alles, vers,...

super ligging en op wandelafstand van alles, vers, uitgebreid lekker ontbijt! Wi-Fi gratis en super snel! zeer vriendelijke mensen! de kamers super netjes!

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Ontbijt en netheid

Kleine kamer voor de prijs, lawaai aan de straatkant

Ontbijt en netheid

Er zijn ook 31 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Eurostars Thalia