Beoordelingen over Hotel Gól garni 3-sterren

Legionářská 12, Olomouc, 771 11, Tsjechië

#25 van de 28 hotels in Olomouc

De appartementen in het nieuwe gedeelte waren mooi en groot.
    • Appartement

Het opgegeven adres klopt niet als je de receptie zoekt. We hebben 50 minuten verspild met lopend om het stadion de ingang te zoeken. Beter is: U Stadionasku 4. Er stond gratis privé parkeren. Dat kan gratis op de stoep in een smalle strook voor het hotel. Maar ze hebben ook een mooie privé-garage die handig is voor de nieuwe appartementen. Maar dan vroegen ze 20 euro (!)voor 1 nacht. Dat vind ik dan niet kloppen met de tekst. Onze kamer had geen uitzicht op het stadion. Er was geen shampoo (wel bodylotion en showergel).

De appartementen in het nieuwe gedeelte waren mooi en groot. Ze hebben airco (met een toeslag). De ligging is perfect. Je loopt in 10 minuten midden in het centrum. Het is 1 van de apartste accommodatie-ligging waar ik geweest ben, eigenlijk in de muren van het stadion. Olomouc was een leuke verrassing. Toen wij er waren (augustus) weinig toeristen terwijl het wel een mooie stad is en gezellige eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Wel heel veel kleine probleempjes
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Misschien heb ik gewoon pech gehad maar er was altijd wel iets. Het begon al met een kamer met gedeelde badkamer, dat wist ik van te voren maar dan zou ik het fijn vinden als de douche en toilet ook op slot kunnen. Er waren meer kamers vrij dus ik kreeg er een waarbij de badkamer deur wel op slot kon. Maar er is ook nog een kleding kast in de gedeelde ruimte, en al was daar een sleutel voor het slot werkte niet. De kamer is te klein om alle spullen op de kamer te houden. Toen begon het te regenen en ik kon niet slapen van een raar geluid in de kamer, wat bleek het plafond was lek. Gelukkig was de kamer naast mij vrij dus kon ik daar heen, maar daardoor heb ik ook gezien dat de kamer met lekkend plafond gewoon weer verhuurt werd zonder dat er eerst naar het plafond gekeken werd. Wie weet wat voor verassingen er nog meer zijn waar ze al lang van op de hoogte zijn maar niks aan doen?

Ik vond dat het personeel voor Tsjechische begrippen goed Engels sprak. De badkamer was bij aankomst erg schoon maar werd tijdens het verblijf niet schoon gemaakt (niet zo fijn als je de badkamer met een andere kamer moet delen)

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Gól garni