Beoordelingen over Hotel Don Giovanni Prague 4-sterren

Vinohradska 157 a, Praag, 130 20, Tsjechië

#295 van de 612 hotels in Praag

Praag is één van de meest romantische en mooiste steden die ik ooit zag.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kwamen naar Praag om The Rolling Stones (top concert!) te zien. Maar dat Praag zo mooi was dat had ik me in de verste verte niet kunnen voorstellen. Het hotel ligt op 4.4km van het mooie oude stadsgedeelte... maar!!! Met de metro (metro Želivského op de groene lijn A) ben je er op een wip en een sprong. Gebruik metro en bus om naar de luchthaven te gaan want het is een uitstekende verbinding! Via een superdeal konden we dit hotel (ver boven ons budget) boeken, echt de moeite waard. Het ontbijt was top!

De locatie is echt top.

De kamers waren heel simpel. Er hing ook een hele muffe geur in de kamer en de gangen. Verder niet veel te klagen over dit hotel. Meer over de de mensen die hier wonen. Wat een vies volk.

De locatie is echt top. Met tram 5 ben je zo in het centrum. De tramhalte is precies voor de deur van het hotel. Super fijn.

Geweldige entree en vriendelijke ontvangst.

interieur van de ontbijtzaal. Niet gezellig en stoelzittingen hard

Goed en uit gebreid ontbijt. Meedenkend personeel (drie personen geboekt en moest vier worden....> naar vijf persoonskamer gebracht zonder extra kosten!

Geweldig!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De directe omgeving is niet mooi maar Via tram arkeergarage en metro kun je je vrij snel richting het prachtige centrum bewegen. De ligging is goed en makkelijk bereikbaar . Parkeergarage aanwezig!

Het ontbijt was erg goed verzorgd met voldoende keuzemogelijkheden. De kamer was schoon en van alle gemakken voorzien. Lekker veel bergruimte en een bankje voor de koffers en kapstok!

Ligging is uitstekend t.o.v. openbaar vervoer zoals metro en tramhalte.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Baliepersoneel is niet echt vriendelijk en behulpzaam. Je kunt relatief goedkoop je diner gebruiken in het hotel maar weinig keuze uit buffet en matige kwaliteit.

Ontbijt was meer dan voldoende; zeer uitgebreid en altijd op tijd bijgevuld. Parkeergarage is iets duurder maar uitstekend en directe verbinding met hotel. Hotelkamer is zeer ruim.

Genoten van het mooie Praag in een heerlijk hotel!

Een vrij dik (en warm) kussen, waardoor het slapen iets minder comfortabel was. Maar dit is natuurlijk persoonlijk. Verder vond ik de prijzen voor een consumptie aan de hoge kant.

De ligging was perfect! Vlak bij het metrostation, echt ideaal.. Ook het ontbijt was prima, personeel ook erg vriendelijk, ruime & schone kamers.

Teleurstellend

Zie boven

Koffie niet te drinken. Sauna was slecht, stonk enorm kennis ontbreekt. Prijs kwaliteit verhouding is er niet. Waardoor wat er gevraagd wordt niet in verhouding staat met wat zij bieden. Wij zijn hierdoor ook eerder vertrokken.

Locatie was zeer goed, personeel vriendelijk en goed schoon
    • Familiesuite

De 2 eenpersoonsbedden op de kamer lagen niet comfortabel en een keer gebruik gemaakt van de diner in buffetvorm en dit viel erg tegen.

Locatie was zeer goed, personeel vriendelijk en goed schoon

Zeker geen 4 sterren waard, niet exclusief en veel te druk

Ontbijt veel te massaal. Veel te veel mensen om tekunnen genieten van het wel uitgebreide ontbijt. Zeer zachte matras en gehorige kamers

Goede lokatie omringd door tram, metro en bus

Prachtig hotel met OV naast de deur

De kamer was in de nacht te warm ondanks de ventilator en het open raam. Er zat een barst in de toiletpot en de doucheslang lekte.

Het is een schitterend groot hotel. Ruime kamer. Metro, bus achter hotel en tram aan de voorkant. Parkeergarage onder hotel. Goed eten in a la carte restaurant (niet duur), gezellige bar/lounge en uitgebreid ontbijtbuffet. Heel vriendelijk personeel. De massages ijn de spa op de bovenste verdieping waren zeer goed, echt een aanrader!

Praag is een geweldige stad, volgende keer wel in een ander hotel

Kamers gedateerd, bedden waren compleet versleten en doorgelegen. Hoog tijd voor algehele opknap beurt. Ontbijt was oké maar erg druk en chaotisch toen wij er waren. Prijs/kwaliteit (in vakantie periode) is niet goed, te duur voor wat je krijgt. Personeel niet erg vriendelijk.

Locatie is prima, dicht bij de metro en met 20 minuten in het centrum van Praag. Kamers zijn erg schoon.

Oase van luxe in een bruisende stad
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk was alles goed. Om toch wat te noemen, soms was het erg druk bij het ontbijt, we hadden een keer een rioollucht in de badkamer en in de lift hebben ze een fragment van 20 seconden van een bekend stuk van Mozart op repeat staan. Daar wordt je na een paar dagen dus nogal lamlendig van....

Ruime kamer, heerlijk ontbijt, top massage en met de metro super snel in het centrum!

Heel lekker ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bediening in de hotelbar, viel me tegen. Duurde lang, cocktails werden nooit goed gemaakt. Airconditioning werkte niet op de kamer, was heel warm hierdoor om te slapen.

Heel lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Hele mooie hotel!

De personeel is bot, de badkamers zijn toe aan renovatie, dakterras is tegenover begraafplaats, vooral savonds schrik je je dood, afstand tot de stad is toch wel 20 min met de bus en je moet ook de metro ondergronds nemen.

Super uitgebreide ontbijt heel divers en heel vers. De inrichting van het hotel is heel luxe en heel erg mooi. Wij hadden een drie- persoonskamer geboekt, met drie aparte bedden, alles was netjes en heel schoon. Uitstraling van het hotel als je binnenkort is adembenemend, echt heel erg mooi!!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

leuke korte vakantie gehad

diner zeer matig daarom maar 1 keer in dit hotel gegeten parkeren onder het hotel was zeer prijzig stond niet in verhouding tot de kamerprijs en de verdere hotel prijzen!!

ontbijt super met perfecte schone kamers

Prima hotel, maar geef ontbijtpersoneel cursus klantvriendelijkheid.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De liften schijnen een eigen wil te hebben (passeren verdiepingen of reageren niet op een oproep) Bij ontbijt wilde ik even een broodje bijhalen. Toen ik na hooguit 30 seconden terug was, was de tafel afgeruimd en lagen er al jassen van anderen. Ik sprak hier iemand op aan, maar deze reageerde nauwelijks. De leidinggevende, die in de buurt stond, wist zich geen houding te geven, en maakte zich uit de voeten. Er werd geen moeite gedaan de fout te herstellen.

Prima locatie direct aan de metro en snelle verbinding naar de rest van Praag. Mooie ruime kamer. Schone kamer.

Genoten!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douchekop stond scheef, waardoor de straal op de muur was gericht. De kop viel ook regelmatig uit de standaard.

Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

fantastisch!

het buffet voor 14 euro was eigenlijk behoorlijk slecht, zeker voor dit prachtige hotel

Het ontbijt was top, fantastisch personeel en de kamers waren goed!

Algemeen goed. Geluidsoverlast en slechte nachtrust.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Het bed was erg erg slecht. Heel zacht matras. Je verdween er bijna in en veel rugklachten. - weinig isolatie. We konden de tv van de buren heel goed horen alsof onze eigen tv aanstond. - We hebben 1 dag moeten bellen omdat de poetsvrouw geen handdoeken achter had gelaten. Dit telefonisch gevraagd bij de receptie. Ze zeiden dat ze handdoeken zouden komen brengen en zijn niet meer gekomen.

Ontbijt was heerlijk. Ligging is perfect.

Ruime kamer en prima eten
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer rook een beetje muf. Daarnaast vond ik het gedreun van de trams nog goed hoorbaar ondanks dat ik op de zevende etage verbleef. De bediening van de liften vergt gewenning. De pianist in de lobby speelt prima, maar het zou wat zachter mogen wat mij betreft.

Het hotel ligt naast halte Želivského van metro A. Kamer en badkamer waren ruim en het bed prima. De receptionist verstrekte meteen een kaart van Praag toen bleek dat ik toerist was. Het ontbijt was uitstekend, net als het dinerbuffet in het Teatro restaurant en het diner in het Allegretto restaurant. De bediening is vlot en attent.

Gaan we zeker nog eens doen.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit was de vijfde maal dat we dit hotel hebben bezocht tijdens de kerstvakantie en iedere keer is het weer uitstekend. De hele sfeer in het hotel bevalt ons.

De grootte van de badkamer had wel iets groter gemogen; zeker bij een familiekamer. Ook de kamer zelf had wel iets groter gemogen...een zitje erbij ofzo.

Ligging en ontbijt waren goed.

Noodgedwongen overnachting door vluchtannulering, maar we hadden voor dit doel geen beter hotel kunn

Zou het niet weten......

Prijs/kwaliteits verhouding kan niet beter !! Onze vlucht werd geannuleerd en we moesten een gedwongen en dus zeer korte overnachting maken in Praag. We waren met vijven,onze drie volwassen dochters en wij en we boekten een familiekamer, dat betekende twee kamers verbonden door een badkamer met bad en douche. Mooie schone kamers met minibar en 's morgens een meer dan uitstekend ontbijt voor 80 euro. Geweldig !!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Fantastisch schoon hotel dat makkelijke te bereiken is
    • Junior Suite met Toegang tot de Executive Lounge

Ik had bij inchecken graag de informatie tot me willen krijgen dat in de executive lounge het drinken gratis was. Daar kwam ik op dag 2 zelf achter. We hadden immers een suite met toegang tot alle faciliteiten in het hotel.

Receptie personeel is erg behulpzaam, speciale wensen waren geen probleem. Daarnaast is de locatie perfect te bereiken met het openbaar vervoer, Ook de spa is heerlijk. Het hotel werd ook goed schoon gehouden. Wat ook te zien is aan de grote hoeveelheid aan schoonmakers die er rond lopen.

Prima!!! Rustig gelegen en zo midden in de stad!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel. Lekker rustig gelegen. Je loopt vanuit het hotel zo het metrostation in en stapt in hartje Praag uit. Goed ontbijt, goed bed, prima douche. Wij waren zeer tevreden over ons verblijf. Vanaf de vluchthaven bus 119 gepakt naar dichtsbijzijnde metrostation en voor de deur van Giovanni uitgestapt. Precies zoals beschreven als op de site van het hotel.

De bar bleef tot laat open.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kwaliteit van het eten bij het ontbijt was niet super, er was keuze genoeg, maar de kwaliteit was niet wat je bij een 4 sterren hotel verwacht.

De bar bleef tot laat open.

Ideaal gelegen hotel, snel met de metro in het centrum en erg goed ontbijt
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Warm op de badkamer en op de kamers.

Super uitgebreid ontbijtbuffet. Mooi hotel, wel groot. Heerlijke welness. Gunstig gelegen aan de metro halte en binnen 10 minuten in het centrum. Gunstige prijs-kwaliteit verhouding

heel erg super!!!!!!

zou ik niet weten (alles ok0

Heerlijk lux hotel goed engels sprekend personeel erg behulpzaam uitleg openbaar vervoer etc... was naast de deur instappen super

Goedkoop en toch van alle comfort en luxe voorzien. Locatie prima en heerlijk ontbijt

De ijskast van de minibar was stuk. Doet niets af aan de accommodatie hoewel een koud colaatje wel lekkerder is dan een lauwe.

Goede bedden en lekker ontbijt. Ligging uitstekend, naast de Groene A metro lijn, 6 haltes vanaf het oude centrum. Bus, metro of taxi allemaal goed bereikbaar en je zit zo aan de koffie in de oude stad

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Wij waren - op enkele minpuntjes na - tevreden over onze hotelkeuze.

Zie hiervoor.

Uitstekend ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam baliepersoneel. Service in bar mocht wel wat sneller ! Ook was men doodeenvoudig een bestelling vergeten door te geven aan de keuken ! Dit hoort niet thuis in zulk een hotel. Vanop onze kamer hadden wij niet het beloofde zicht op de stad Praag en dat is zo wat het enige minpunt (buiten de barbediening uiteraard).

Jammer...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn schoon maar daar is alles mee gezegd. De bedden zijn enorm doorgezakt, ontbijt stelt niet veel voor, de lobby belooft veel goeds maar eenmaal bij de kamer aangekomen is het alsof je de jaren 50 beland en de gangen zijn net zoals een ziekenhuis. Qua prijs zou het een 5 sterren moeten zijn maar voor ons is het hooguit 2 sterren waard

Prettig verblijf, alleen de upgrade hebben wij ervaren als afzetterij.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche was een hele klim via de hoge badrand en na het douchen stond de hele badkamer blank omdat het water onder de glazen douchewand door ging, geen afvoerputje om dit weg te laten lopen en deur badkamer al helemaal verrot door al het vocht. Bij inchecken hotel werd ons een upgrade aangeboden voor 19 euro per dag. Dit zou inhouden een mooiere kamer met panorama-vieuw en toegang tot lounge en dakterras met onbeperkt drankjes en snacks. De lounge was een armoedig aangeklede sombere ruimte en de hapjes waren op als je na 20.00 uur aan kwam. Openingstijden onduidelijk. Al met al 19 euro per dag is zonde van je geld,!! Uitzicht was ook nog over de niet interessante kant van Praag.

De bedden lagen goed!

Goed hotel

Wij hadden een 3 persoons kamer maar er zat een tussendeur naar een kamer waar we niets mee te maken hadden. Het was heel erg gehorig. Waren onderdeel van een flinke vrijpartij wat niet fijn is als je na hele dag slenteren lekker wil gaan slapen.

Afstand tot het centrum. Net hotel en goede bedden.

Wegens de gunstige ligging was dit een toplocatie
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Soms werkte de airco niet optimaal zodat het niet fris was in de kamer nadat we 's avonds terugkeerden uit het centrum

De goede ligging vlak aan het metrostation waardoor we telkens snel in het centrum van de stad waren.

Als je niet op de 10e of 11e verdieping verbleef was er geen toegang tot het dakterras. Dus op de foto's zie je het prachtige uitzicht, maar helaas niet toegankelijk.

Heerlijk ontbijt en zeer ruime kamer

Prima gunstig naast metrostation gelegen hotel voor wie enkele dagen Praag wil bezoeken.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het avondbuffet is alleen aan te bevelen als u 's-avonds functioneel nog snel iets wil eten, het was een eenvoudige keuzemaaltijd in een kale vergaderzaal zonder enige ambiance, maar de prijs is er ook naar.

Ontbijt met royale keuzemogelijkheden. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Praag is een geweldige stad. En het verblijf in hotel Don Giovanni is voor een stedentrip prima

Wij vonden dat er bij het buffet wat meer groenten aanwezig mochten zijn.

De ligging t.o.v. het metrostation en het andere openbaar vervoer is perfect. Het ontbijt prima. Het toetje bij het buffet was steeds heerlijk. Hygiëne prima.

voor herhaling vatbaar
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

douchegordijn in bad vind ik persoonlijk iets minder maar was wel schoon. drankprijzen in de hotelbar zijn twee keer zo hoog als ergens anders in de buurt.

hotel heeft een metrostation pal voor de deur. vriendelijk personeel achter de balie. na uitchecken kunnen de koffers kunnen opgeslagen worden in een afgesloten ruimte. heerlijk ontbijt met "life cooking" lekkere smoothies en andere verse vruchtendrank voldoende keuze in brood en vers fruit mooie kamer met goede bedden. mooie badkamer. voldoende schone handdoeken. douche in bad geeft veel water het water kan erg warm afgesteld worden. je kunt erg lang met warm water douchen zonder dat de temperatuur minder wordt. gewoon perfect.

Het viel ons erg tegen dit hotel prijs kwaliteit verhouding.

Het personeel was zeer onvriendelijk tegen ons en tegen de kinderen. het inchecken was wel redelijk goed gegaan. De bedden waren erg slecht en de jongste heeft zelfs op de grond moeten slapen omdat zijn bed zo slecht was. De vloerbedekking was ook erg smerig. je kan zien dat het hotel ook erg uit geleefd is. Het eten was zeer slecht zowel boven als beneden. We hebben ons eten niet opgeten omdat het zo slecht was.

Het parkeren was goed onder het hotel, wel aan de duren kant vonden wij € 20,00 per dag. Bereikbaarheid was ook goed vlakbij de tram en metro.

Locatie lag dicht bij de metro
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel was aan renovatie toe ! Groot verschil met de foto op de website . Er misten lampen er was lekkage en achterstallig onderhoud.

Locatie lag dicht bij de metro

Heerlijk verblijf gehad voor een paar dagen Praag

Super mooi hotel. Net aan het eind van het centrum maar de metro op 2 minuten lopen en je bent in 10 minuten in hartje centrum. Heerlijk ontbijt en schone ruime kamers. Zeer vriendelijk personeel. Helemaal top.

goed hotel, maar wel erg massaal
    • Junior Suite met Toegang tot de Executive Lounge

We hadden een junior suite met toegang tot de spa. Alleen bleek in het hotel opeens dat dat voor 14.00 moest gebeuren. Daar heb je niet veel aan. Suite wel ruim, maar niet veel bijzonders. Erg massaal hotel. Ontbijt is echt lopende band werk

Het gebruik van de executive lounge. Met de metro ben je zo in de oude stad.

Praag is prachtig en hotel Don giovanni een aanrader.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hebben 3 dagen in Praag doorgebracht. In hotel Don Giovanni kamernr. 842 prima kamer de badkamer had wat onderhoud nodig wc lekte water en de douchekop bleef niet zitten. Maar dat was dan ook het enige, prima verzorgd, en een perfecte locatie, metro is 100 meter van het hotel in 5 stations sta je midden in het mooie Praag.

een aanrader

Omdat er veel bezoekers komen en gaan loopt er ook veel personeel om de tafels snel weer af te ruimen, en je lege bordje iets te snel weer mee te nemen, maar met goede bedoelingen.

Ontbijt was perfect, er ontbreekt er aan niets. Comfortabele bedden, hygienisch, niets op aan te merken.

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding!

Badkamer, simpel douchegordijn wat lekkage veroorzaakt. Bedden te zacht/doorgezakt. Redelijk ver van centrum maar goed te bereiken met metro.

Prettige kamer, prima wifi. Heerlijk ontbijt, zeer uitgebreid en veel personeel aanwezig. Spa op 12e etage een echte aanrader!

Mooi verzorgd en proper hotel,ideaal gelegen vlak aan de...

Niks viel ons tegen!

Mooi verzorgd en proper hotel,ideaal gelegen vlak aan de metro.Lekker ontbijt en voor het avondeten ruime keuze,buffet of menu.Ruime familiekamers,echt een aanrader!

Aan te raden hotel dichtbij metro

Personeel loopt erbij of ze tegen hun zin werken; dit is niet alleen in het hotel maar overal in Praag (metro, restaurants, ...) jammer

Propere kamer, uitgebreid ontbijt metro zeer dichtbij

een dikke voldoende
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het bed was wel te zacht, en het ruikt een beetje naar mottenballen.

het ontbijt was uitstekend en de receptionist was bijzonder vriendelijk en attent.

Goed verblijf voor partners of mensen op zakenreis. Goede locatie buiten het centrum.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het enige wat lastig was, was een relatief kleine ontbijtzaal. De laatste ochtend was deze vol en moesten mensen wachten met hun ontbijt.

Bij binnenkomst erg vriendelijk ontvangen bij de receptie. Alles was duidelijk wat betreft de parkeergarage, ontbijtzaal en de kamer. Kamer was ruim, licht en erg schoon met genoeg mogelijkheden. Ruime keuze bij het ontbijt en voor 's avonds een bar met muziek. Achter het hotel was zowel de tram, bus en metro en met de laatste was je met 10 minuutjes in hartje Praaf voor weinig geld.

Prijs/kwaliteit was top. L
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden lagen niet zo heel erg lekker.

Het ontbijt was heerlijk. En verder zat het super gelegen vlak bij een metro station binnen 10 minuten in het hartje centrum vam praag ideaal.

Ideaal hotel voor stadsverkenning

Een zwembad zou leuk geweest zijn om na een dagje stappen even te verpozen met de kinderen.

Het ontbijt was heel goed. De kamers ruim. Het hotel ligt vlak naast de metro en dat is heel handig omeen stad in te trekken.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Ontbijt was goed.

Ontbijt was goed. Prima locatie vlak bij de metro. In de directe buurt is wel niet veel te beleven. Wij hadden een zeer ruime 4 persoonskamer. Goede prijs-kwaliteit.

Prima ontbijt .
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aan de Bali geloofden zij niet dat het slot van de Hotelkamer kapot was :-(. Tot 3 keer toe de deur van slot aangetroffen voordat er goed gerepareerd was.

Prima ontbijt . Metro en tram stopt voor de deur.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Uitstekend hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchen in bad met moeilijke uitstap. Hier en daar is het meubilair aan vervanging toe.

Zeer goed ontbijt, direct bij de metro gelegen. Schoon hotel, kreeg gelijk een gratis upgrade. Vriendelijk personeel.

Viel tegen

Beveiliging slecht Laptop en iphone uit kamer gestolen Veroiuderde kamer Badkamer slecht Douche slecht Zithoek viel uit elkaar

Ruime kamer Bedden

Goed hotel, goede locatie

Straatgeluid

Goede locatie, heerlijke kamer, in de (zaterdag)nacht wel wat geluidsoverlast vanaf de straat ondank dat we op de 7de verdieping zaten. Veel keuze bij het ontbijt, verse eieren in meerdere varianten, ter plekke bereid. Wel drukke ontbijtzaal.

Waren onderweg naar brno.e dit was de perfecte tussenstop

Dat er geen groot gezellig terras was. En de bedden waren erg doorgezakt.. lag in een kuil niet prettig...

De kamers waren netjes en schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Fijn verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het douchen in bad was minder ook de sproeier sproeide recht vooruit ipv naar beneden dus niet handig

Het ontbijt was zeer goed Vriendelijk personeel aan de receptie Ook in de bar vriendelijk personeel Centrum snel bereikbaar met metro op 5 min afstand van het hotel Mooie stad

Bij herbezoek aan deze prachtige stad zoek ik niet meer naar een hotel, heb het mijne al gevonden!

Eigenlijk niets...vier keer wake-up call gevraagd, twee keer niet gewekt.

Ligging vlakbij Metrostation, ondergrondse parkeergarage (wel prijzig), ruime familiekamer en een zeer goed ontbijt! Steeds Mozart live gespeeld op één van de piano's of zelfs in de lift op de achtergrond. Topadres!

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

1 min vanaf metro en 10-15 min van centrum met metro.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel wat onaardig bij receptie en geen duidelijke uitleg bij receptie

1 min vanaf metro en 10-15 min van centrum met metro. Executive kamers zijn erg mooi en ruim

In het ontbijtrestaurant was het ontzettend warm.

In het ontbijtrestaurant was het ontzettend warm. Veels te warm. Dat zelfde gold ook voor onze kamer. We hebben op een gegeven moment de verwarming helemaal uitgezet. En dan bleef het nog warm. Raam open, maar met een open raam kon je niet slapen. Te veel lawaai van het verkeer.

Geweldige kennismaking met Praag!

Gelukkig alles was naar wens! Wij komen zeker terug!

Het ontbijt is uitstekend!Alles is super vers!Heerlijke gebakjes! Verse fruit! Behulpzaam personeel!Wij hadden familie kamer, ruim en schoon! Geweldig!Elke ochtend en avond hadden wij pianist achter de vleugel die aangename muziek speelde! Wij zijn zeer tevreden met onze keuze! Bedankt Don Giovanni!

De entree is prachtig met een fraai atrium en mooie...

De bedden waren erg zacht

De entree is prachtig met een fraai atrium en mooie draaitrap. In de hal wordt live pianomuziek gespeeld. Kamer zeer ruim voor ons 3-en met grote bedden. Het ontbijt is top en zeer uitgebreid. Kamers ook erg stil. Metro is om de hoek en in 10 minuten ben je in hartje centrum.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Ontbijt was goed en ook de kamers waren oké.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er waren werkzaamheden bezig wat wel een beetje tegen viel. Wij hadden een lek aan de verwarming in de badkamer wat we hebben gemeld. Ze gingen dit direct maken. Maar de leiding is blijven lekken het hotel is ook vooral gebaseerd op grote groepen wat soms wel storend is als je alleen bent.

Ontbijt was goed en ook de kamers waren oké.ook het eten in het restaurant was goed

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Lawaai 's nachts (aircounit buiten ?) waardoor raam niet kon blijven openstaan.

Kamer ruim genoeg voor 4 personen. Ontbijtkeuze was zeer uitgebreid. Kamer en badkamer zeer netjes.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Familiekamer geboekt maar niet beschikbaar, kregen kamers...
    • Familiesuite

Familiekamer geboekt maar niet beschikbaar, kregen kamers ver uiteen, uiteindelijk met tegenzin van personeel kamers naast elkaar gekregen. Ontbijtruimte ook overvol en moesten telkens gaan ontbijten in ruimte van de groepsreizen, heel lawaaierig.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Lekker ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het waren 2 enkele matrassen tegen elkaar in plaats van 1 grote, hoewel we dit bij de reservering wel gevraagd hadden. De douche was vrij klein.

Lekker ontbijt. Vriendelijk onthaal en personeel. Proper hotel en super dicht bij de metro!

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Good hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel interesseerde het niet over wat ik te zeggen had over een kleine fout in mijn boeking, en wimpelde het af met neem maar contact op met booking.com. zeer slecht! Voor de rest niets van vernomen en ook geen compensatie aangeboden! Na een dag hing er ook een muffe geur in de badkamer, maar dat komt waarschijnlijk door de enorme warmte n de kamer.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goed hotel met ongeïnteresseerd, onbeschoft personeel
    • Executive Tweepersoonskamer met Panoramisch Uitzicht op de Stad en Toegang tot de Executive Lounge

Het ongeïnteresseerde, onbeschofte personeel. We kregen pas na de 4 keer de verkeerde kamer, (na tussenkomst van de supervisor)pas de kamer die wij hadden geboekt en waar wij vooraf voor hadden betaald. Het ontbijt is heel massaal, wel goed aanbod.

Afstand tot de metro, de executive lounge.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Ontbijt uitstekend,alles werd goed aan gevuld en er is...

Ontbijt uitstekend,alles werd goed aan gevuld en er is voldoende keus. Kamer voor ons gezin van 3 personen ruim genoeg. De ligging naast de metro top!

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Met z'n drietjes genoten!

Helaas hadden wij veel last dat de douche niet geheel warm werd. De hotelkamer was erg aan de warme kant. Als je van warmte houdt is het prima, maar wij deden het raam open zodat het koeler werd. Terwijl het -6 buiten was. Het eten en drinken is wel prijzig in het hotel zelf.

De ligging was super, alles via de metro en je was er zo. Voor een 24 uurs kaart 160 kronen omgerekend zo'n 5 a 6 euro. Het ontbijt was van grote klasse, veel keuze en alles werd goed bijgevuld. Ook de kamer die wij hadden "exclusive" was mooi, mooi uitzicht en de bedden waren goed. Praag was prachtig om te zien een aanrader om te bezichtigen en het uiteten gaan is goed en goedkoop. Ook een must do is het eten van een Trdelnik een soort van Tsjechische donut.Verder naar de Ice Pub is een leuk iets om te doen 200 kronen inclusief een cocktail. Als je drinken of snacks wilt halen, ga deze dan niet bij de kleine mini markets halen, je betaald de jackpot. Probeer de normale supermarkten te vinden is veel goedkoper. Ook leuk om te gaan shoppen en niet in de kou te hoeven lopen is de shoppingmall Letňany. Eerst met de metro met 1 overstap en dan de bus 140/136. Shoppingmall Palladium is ook een grote om te kunnen shoppen. Hou je van klassiek dan zijn er meerdere kerken of concertgebouwen om dit te kunnen beluisteren. Zoals Vivaldi of Mozart. Vanaf 21 euro circa 50 minuten. Voor de rest was het hotel goed,mooi en zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima hotel maar voor Nederlandse standaarden eerder 3...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airconditioning op de kamers werken nauwelijks. Temperatuur in het gehele hotel is erg hoog. Met raam open slapen is lawaaierig. Pas op: parkeren bij het hotel kost +-16 euro per dag!

Prima hotel maar voor Nederlandse standaarden eerder 3 sterren. Voor de Nederlandse 4-5 sterren kwaliteit zul je al gauw bizar veel betalen in Tsjechië dus het hotel was al met al prima!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Zeker de moeite voor de prijs
    • Junior Suite met Toegang tot de Executive Lounge

Parking in en uitrijden moet je heel voorzichtig zijn. Is wat aan de smalle kant.

Junior suit was erg aangenaam. Ontbijt erg uitgebreid. Executieve lounge is goed maar beperkt in snacks en dranken. Bier en wijn waren aanwezig. Receptie zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Kwaliteitsvol hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Algemeen: het was er ongeloofelijk warm, op het ongemakkelijke af. Vooral een probleem in de eetzaal.

Ruime kamer, verschillende faciliteiten ( welness, fitness,... )

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Een mooi hotel, goed ontbijt en vlakbij een metrostation.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel was overboekt. Maar uiteindelijk hebben we er heerlijk 1 van de 2 geboekte nachten kunnen slapen.

Het hotel was vol toen wij aankwamen, maar het was allemaal heel netjes geregeld. We werden meteen met de auto naar een ander hotel vlakbij gebracht, waar we een mooie kamer kregen. Ook hebben we een welkomstdrankje gekregen en na het ontbijt werden we weer met de auto terug naar Don Goivanni gebracht en kreeg onze kamer een upgrade naar een executive suite!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Don Giovanni Prague