Beoordelingen over Hotel International Prague 4-sterren

Koulova 15, Praag, 160 45, Tsjechië

#384 van de 612 hotels in Praag

Voldoende parkeergelegenheid op binnenplaats, mooie kamer,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voldoende parkeergelegenheid op binnenplaats, mooie kamer, prachtige receptie, goed onderhouden en een heerlijk ontbijt. Met de tram zit je in 15 min in het centrum voor 1 euro.

Prachtig hotel in Stalinistische stijl gebouwd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren kost €20 per dag op eigen terrein.

Zeer uitgebreid ontbijt en lekker gegeten. Openbaar vervoer is heel goedkoop waarmee je met de tram/bus of metro kan reizen. Eten in restaurant is goed en zeker niet duur.

Wij kunnen heel kort zijn, bij aankomst in het hotel werd er...
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Wij kunnen heel kort zijn, bij aankomst in het hotel werd er ons meegedeeld dat we naar een ander hotel werden overgebracht omdat onze gereserveerde kamer waterschade had. Alles werd heel vriendelijk en keurig meegedeeld, en we werden per taxi overgebracht naar een schitterend hotel, aan de boorden van de Moldau.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Vergane glorie

Het Hotel is sterk verouderd en staat aan de rand van de binnenstad aan een doorgaande weg. De meubels waren redelijk versleten en het kussen op het bed zeer slecht. De pracht en praal welke dit gebouw vroeger gehad moet hebben is vervlogen en het gebouw wacht op een degelijke renovatie. Het restaurant was meer een kantine (eten wel goed) en de lounge, welke aangeprezen werd door de receptie was gesloten.

Kamer (junior suite) was ruim en de speciale wifi (voor de suites) was zeer goed. Netflix kijken was absoluut geen probleem. Een indrukwekkend gebouw aan de buitenzijde.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Ideaal voor een stedentrip
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooi hotel! Het stadscentrum is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Tramhalte ligt op zo'n 2 a 3 minuutjes loopafstand. Personeel was over het algemeen vriendelijk en de kamer was zeer comfortabel. Verschillende faciliteiten zijn in het hotel aanwezig en de wifi werkte in tegenstelling tot veel hotels uitstekend! Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Helaas bleek bij aankomst dat door andere gasten twee...

Helaas bleek bij aankomst dat door andere gasten twee verdiepingen waterschade hadden opgelopen. Wij konden dus niet in onze kamers. We werden overgeboekt naar het Sheraton in het centrum (5*). Alles werd super goed geregeld. We kregen een lunch aangeboden (waar we geen gebruik van hebben gemaakt omdat we net gegeten hadden) en werden met de taxi naar het Sheraton gebracht. We hebben heerlijke dagen gehad in Praag. Het Hotel International is een zeer mooi hotel met uitstekende service.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

-Kamer prima, bed goed
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

-Kamer pas 2 uur na afgesproken tijd gereed. -Prijzen in de hotelbar meer dan dubbel t.o.v. prijzen in de stad.

-Kamer prima, bed goed -goed verzorgd ontbijt -personeel uiterst vriendelijk, competent en service gericht

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Geweldige bedden en prima ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkameramenities waren karig. De electronisch kluis ging niet meer open bij uitchecken. Dat leverde wat vertraging op.

Goed ontbijt en fijne service.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt en fijne service. De kamers zijn erg ruim.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

17.4.2017
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt kon tot 11uur want tussen 8:30 en 9:30 was heel druk. Om 10u30 was alles opgeruimd.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Te zachte kussens

Super engels ontbijt, ruime schone (bad)kamer. Ideale openbaar vervoer naar centrum.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Ruime sfeervol ingerichte kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ruime sfeervol ingerichte kamers. Het hotel ligt buiten de drukte van het oude centrum, maar heeft er goede openbaar vervoer verbindingen mee.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

prima conferentie hotel

Espresso bij ontbijt alleen tegen betaling.

Comfortabel hotel, goed bed, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 december 2015

We hadden geluk met het boeken van dit hotel omdat de prijs...

Het personeel tijdens het ontbijt was veruit te weinig waardoor er bijna geen schone tafels waren. Te weinig personeel tegenover een overvolle ontbijt zaal.

We hadden geluk met het boeken van dit hotel omdat de prijs op dat moment erg laag was waardoor de prijs kwaliteit uitstekend was. Fijn hotel met openbaar vervoer op loopafstand.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Fantastische kamer

Receptiepersoneel deed zeer afwijzend op verzoeken. Een verzoek om ons te helpen met de bagage, leverde niets op. De betreffende medewerker ging liever buiten een sigaret staan te roken.

Fantastische kamer

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

mooie ruime kamer, goede bedden, goed ontbijt, centrum heel...

kamer is te weinig verduisterd waardoor je 's ochtends vroeg wakker wordt van het licht.

mooie ruime kamer, goede bedden, goed ontbijt, centrum heel vlot te bereiken

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Club Longe was om "Technische" reden gesloten. Er was een gezelschap. Water uit de waterleiding was niet drinkbaar, toch maar 2 keer een halve liter water gekregen

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Uitstekende verbinding met het openbaar vervoer vanaf het...

Uitstekende verbinding met het openbaar vervoer vanaf het hotel (tram,bus, metro) Lekker ontbijt Verzorgde kamer Prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 6 december 2015

Ontbijtbuffet was beperkt qua kwaliteit en assortiment.

Ontbijtbuffet was beperkt qua kwaliteit en assortiment. De ruimte was ook erg vol

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

Groot kamers engelse sprekende personeel ontbijt is perfect ...

Groot kamers engelse sprekende personeel ontbijt is perfect goed wifi in de kamers

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel International Prague