Beoordelingen over Hotel Aura Design & Garden Pool 3-sterren

Kostelecká 819/67, Praag, 19600, Tsjechië

#179 van de 651 hotels in Praag

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Aangenaam verblijf voor een mooie prijs

Douche was redelijk klein

Aangenaam verblijf, mooie kamer en warme hottub. Ontbijt was eenvoudig, maar in orde. Het personeel was erg vriendelijk. Op de dag van vertrek boden ze handdoeken aan, zodat we nog van de zwemfaciliteiten gebruik konden maken zonder dat we natte handdoeken in onze valies moesten steken. Top service!

• Beoordeeld op: 27 september 2018

De kamer was netjes en het sanitair was proper.

Redelijk norse bediening bij het ontbijt. Het ontbijt hing af van de persoon die aanvulde. Het zaalpersoneel lijkt geen andere talen te spreken of te (willen) begrijpen. De site is nog volop in opbouw, het zwembad leek pas aangelegd, de vloer ernaast was voorlopig aangelegd. Hoewel de parking met camera is bewaakt, is de parking nog in ruwbouw en slecht verlicht zodat het gevaarlijk stappen is in het donker.

De kamer was netjes en het sanitair was proper. Vriendelijk en behulpzaam personeel aan het onthaal. Gratis shuttledienst naar het stadscentrum.

Mooi hotel voor een citytrip naar Praag

Het was warm weer, boven de 30 graden. De kamers waren erg warm. Er is geen airco. We sliepen met de ramen open. maar hadden wel last van lawaai uit de omgeving (koelventilatoren van gebouwen uit de omgeving). Het hotel wordt opgeknapt. Beneden bij het zwembad werd een uitbouw/serre geplaatst en ook bij het parkeergedeelte werd gewerkt. Hiervan ondervonden we toch wel hinder.

Het hotel zit aan de rand van Praag op een soort industrieterrein. Makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Er is een winkelcentrum op loopafstand. Op aanvraag kun je gratis vervoer krijgen naar het centrum van Praag. Dat vonden we erg prettig! Het zwembad is net nieuw. Erg mooi maar lijkt op de foto veel groter dan het in werkelijkheid is. Toch hebben we er prima kunnen zwemmen. Er staan genoeg ligbedden om het zwembad en je kunt badlakens van het hotel gebruiken. Het ontbijt is eenvoudig, maar wel goed.

Prima voor 1 nacht.

Bevindt zich op een soort industrie terrein. Ontbijt was beperkt. Eigenlijk was het allemaal net niet. Kamers klein, vooral erg warm en veel geluid van buiten (grote installaties op het gebouw ernaast). Jammer dat er niet een barretje bij het zwembad was of om s middags of s avonds even te zitten. Aan de parkeerplaats en naast het hotel wordt nog gebouwd. Stipt 10:00 uur gaan de lampen uit als teken einde ontbijt.

Keurig hotel met vriendelijke receptiemedewerkers en schoonmaaksters. Prima bedden. Lekker dat er een zwembad bij was. Afstand naar Praag was prima. Hotel was geschikt als overnachtingshotel om Praag te bezoeken maar ook niet meer dan dat. Supermarkt naast het hotel was handig.

Een klantvriendelijk, rustig hotel met fijne faciliteiten!

De afstand van het hotel tot het centrum is best een eindje met het openbaar vervoer. Al is de verbinding wel heel goed te doen. Het ontbijt buffet kan wel iets luxer en/of gevarieerder door bijvoorbeeld vers fruit toe te voegen. De werkzaamheden rondom het hotel waren soms storend maar over het algemeen was het prima te doen. Ik denk dat het een mooie plek gaat worden uiteindelijk! Wat ik zelf ietwat lastig vond was dat de douchestang zo laag hing. Hierdoor moest ik door m'n knieën om m'n haren te wassen! Maar ik ben ook wel een lange vrouw.

De klantvriendelijkheid van de mensen die er werkten beviel me erg goed, met name die achter de receptie! Ze doen echt alles om je verblijf zo compleet mogelijk te maken. Zo hebben ze al van tevoren een kaart geprint met mogelijke openbaar vervoer opties en kan je zelfs alvast een kaartje kopen. De schoonmakers weten ook wat ze doen, ik hoefde niets aan te geven maar ze snapten precies wat wel een niet verschoond moest worden. De rust die dit hotel uitstraalt vind ik vooral heel fijn. Er is een zwembad en een jacuzzi maar er zijn zelfs in het hoogseizoen genoeg plekken om te liggen. Ik vond het koelkastje op de kamer ook erg fijn, er is een supermarkt heel dichtbij dus dan kan je ook wat bewaren indien nodig. Er is geen airco op de kamer maar mij heeft dat niet zo gestoord, ondanks de warme nachten. Ze hebben namelijk blinders voor de ramen die het zonlicht buiten houden.

Verassend comfortabele kamers.

Het ontbijt was niet slecht, maar voor de prijs in verhouding wel wat mager. De jacuzzi was niet warm.

Zeer comfortabel. Enorm fijne bedden ( heerlijk geslapen), mooie stijlvolle kamer, geweldige douche, verfrissend zwembad. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit ( op het ontbijt na) heel erg goed.

Dichtbij de snelweg.

Plek waar hotel staat kent geen fraaie omgeving, maar dit was voor ons geen probleem.

Dichtbij de snelweg. Wij gebruikten accommodatie als overnachting voor onze doorreis naar Hongarije. Kamers zijn zeer netjes en modern ingericht. Vriendelijk personeel, fijn zwembad. Voor gezinnen met kleine kinderen is het een aanrader i.v.m. de zeer mooie en grote speeltuin die bij het hotel aanwezig is. Deze is met hekken omsloten zodat het ook heel veilig is om er te spelen.

Schoon hotel, vriendelijk personeel, alles in orde.

De locatie is met het openbaar vervoer beetje ver. Ze bieden wel goede service door een gratis taxibus te laten rijden tot 5 uur.

Schoon hotel, vriendelijk personeel, alles in orde.

Wij komen zeker terug.

Koffie uit automaat.

Mooie kamer, zwembad buiten was top, ontbijt mogelijk bijbestellen 6€ p.p. A/C is nog niet in de kamers geinstalleerd, gaat wel gebeuren.

mooie nette kamer, koffie ,thee in de kamer, heel lekker...

op website staat niet vermeld hoeveel het beveiligd parkeren kost.

mooie nette kamer, koffie ,thee in de kamer, heel lekker ontbijtbuffet warm en koud voor 6 €. door werken aan het zwembad werden de motoren veilig binnen geparkeerd voor 8 € per dag per motor. heel vriendelijk personeel .

Sorry, kan niets bedenken wat tegenviel. Misschien het lawaai van de gasten die (voor een vakantieganger) op tijd naar hun werk gaan. En het lawaai buiten vroeg in de morgen (maar niet iedereen heeft vakantie)

een fijn hotel,waar men goed kan verblijven,met vriendelijk en behulpzaam personeel

Dit hotel is voorzien van mooie kamers,goede bedden,en alles netjes schoon en fris. Het ontbijt is prima,met veel keuze. Vriendelijk personeel,erg behulpzaam.

Was heel goed en klant vriendlijk

Ontbijt kan beter zijn dit was niks...

Schoonheid was perfect personeel was ook heel goed behalve het ontbijt was niks voor 6 euro hebben wij ontbijt inbegrepen p.p maar was niet te eten kon nog beter zijn verder was heel leuk en schoon.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Mooie nette kamers.

Kamers zijn behoorlijk klein (familiekamer voor 4 personen). Geen airconditioning.

Mooie nette kamers. Gunstige prijs. Goede bereikbaarheid per auto naar metro station (goedkoop parkeren) en snel via Metro naar centrum Praag.

Perfect hotel met familiekamers en een zwembad , uitstekende verbindingen naar centrum van Praag

Mooi gerenoveerde familiekamer gehad. Het hele hotel is gerenoveerd. Hotel is een prima locatie om Praag te bezoeken. Er is zelfs een gratis limousine service om je naar het metrostation te brengen! Hotel heeft een zwembad en naast het hotel ligt een groot winkelcentrum ( Globus)

Visit to Prague

Helaas geen airco, masr dat wisten we vooraf.

Centrum van praag goed bereikbaar per auto en per openbaar vervoer. Zwembad is lekker. Gratis VIP shuttle naar Praag.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

verblijf vergald door baliepersoneel en shuttle-chauffeur

- ver van het centrum (12 km) - ivm shuttledienst : door een fout van het personeel (!!) hebben ze ons 's avonds gewoon laten staan in het centrum van Praag en toen we hen opbelden, excuseerden ze zich maar zeiden dat we zelf een taxi of bus of metro moesten nemen en daardoor hebben we dus zelf voor vervoer naar het hotel moeten zorgen + extra kosten voor ons !!! De persoon aan de balie schoof alle verantwoordelijkheid door naar haar collega die de fout maakte (maar die er toen niet was), maar ondernam zelf ook niets om ons te helpen ! Wat een team !!!!! - behulpzaamheid personeel is allesbehalve !! - baliepersoneel : gebrekkige kennis van het Engels - chauffeur shuttledienst kende geen woord Engels/Duits/Frans (toen hij andere mensen kwam ophalen had hij ons kunnen helpen !)

- prijs-kwaliteit - gratis shuttle naar het centrum en terug (indien goede planning en notatie door personeel !!)

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Goede ligging voor de stad Praag

Zeer tevreden

Goede ligging voor de stad Praag

kom zeker een keer terug

geweldig ontbijt; leuk personeel

Prima als overnachting tijdens doorreis.

Parkeerplaats lijkt een bouwput.

Het zwembad is fijn.

Prima verblijf, ook voor meerdere dagen.

Krappe douche.

Kamer beetje klein maar uitstekende bedden. Goed ontbijt, zwembad aanwezig.

Prijs / kwaliteit verhouding prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie op een soort van industrie terrein

De kamer was erg schoon en het bed is heerlijk. Bewaakt parkeren goed geregeld

de bedden en zwembad

te ver van centrum

de bedden en zwembad

Zwembad en vriendelijk personeel

Schoonmaak kan beter en onderhoud aan de kamers

Zwembad en vriendelijk personeel

Prima kamer.

Douchekop hangt erg laag.

Prima kamer.

Hotel aan de rand van de stad, wel goed OV.

Goed bed en ook een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

Nette, grote slaapkamers en royale badkamer voor deze prijsklasse. Goede internetverbinding.

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Aura Design & Garden Pool