Beoordelingen over EA Hotel Jessenius 3-sterren

Stará Louka 36, Karlsbad, 360 01, Tsjechië

#78 van de 100 hotels in Karlsbad

De goede ligging van onze hotelkamer;
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Spa Arrangement

We hadden gereserveerd voor all-in, maar daar hebben we weinig van gemerkt; 'S ochtends was er keuze voor appelsap, fruitsap, kersensap, water, koffie & thee, broodjes die een hele dag daar in de mand bleven staan, en allerhande beleg! Tijdens de middag 2 soorten soep, de resterende broodjes van de ochtend, hoofdgerecht & dessert waar geen afwisseling in zat (steeds droge koek, diverse soorten fruit in 2 gesneden) om te drinken enkel water, de rest was afgesloten... 'S avonds de overschot van de middagsoep die niet bijgevuld werd, weer die broodjes van de ochtend, hoofdgerecht & altijd hetzelfde dessert, als drank weer enkel water & warm water of thee, er werd geen rekening gehouden met koffiedrinkers... Aan een 4-uurtje moesten we al helemaal niet denken... Deze formule noem ik eerder een zeer beperkt VP! Het personeel liep daar met enorm veel tegenzin rond; zeer nors! Wij zijn daar toegekomen, de wc-bril was zeker niet gekuist want er waren nog urine-sporen op, ook ondanks het nergens vermeld was werd er niet dagelijks gepoetst; vuilbak niet leeggemaakt, handdoeken lagen nog op de grond -> niet ververst, met dit warme weer is 2x douchen per dag geen overbodige luxe!!!

De goede ligging van onze hotelkamer; aan de voorzijde, zicht op de boulevard/fontein.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Prachtige ligging in het centrum.

Ongezellige ontbijtzaal.

Prachtige ligging in het centrum. Behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

ruime kamer ,zicht op laan,balkon, ontbijt,netheid