Beoordelingen over Hotel Kings Court 5-sterren

U Obecniho Domu 3, Praag, 110 00, Tsjechië

#84 van de 646 hotels in Praag

9,7

Prachtig hotel mooie ligging in het centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtig hotel mooie ligging in het centrum. Zeker een aanrader is de VIP lounge voor een kleine vergoeding kun je elke dag gebruik maken van een deze service (bubbels, wijn, bier, cocktails en heerlijke hapjes.

buitengewoon uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijke ligging in...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Minor points : gebruik zwembad voor gasten alleen tussen 11.00 en 15.00. Daarbuiten tegen betaling. Zou niet moeten in zo'n hotel. Verder wel erg kleine fitness ruimte.Daarentegen zeker een aanraderdit hotel

buitengewoon uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijke ligging in centrum en toch rustige kamers

Schitterend!
    • Junior Suite met Toegang tot Lounge en Spa

Tegenvallen is niet het juiste woord, wij vetrokken pas s avonds en zou leuk geweest moesten we een ruimte hebben gehad zoals de Spa of zo om nog even te douchen maar enkel in het toilet konden we ons opfrissen. Maar is detail.

Het was fantastisch! Prachtige ligging! Super ontbijt! Executie lounge was geweldig. Kamer super mooi (met vier) (junior suite) en toch veel ruimte! Gewoon top! Echte aanrader!

De beste plek om te verblijven in Praag!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Lounge en Spa

Wat een heerlijk hotel. Zeer uitgebreid en goed ontbijt, schone ruimte badkamer. Even bijkomen in de spa na wandelen door de stad. Locatie was top! Diner in het restaurant was erg goed en betaalbaar. De toegang tot de lounge was erg fijn.

Geweldige locatie in het centrum, op loopafstand van het...

weet niet

Geweldige locatie in het centrum, op loopafstand van het oude markt plein en ook voor de deur van het hotel een terras en plein. Het hotel zelf is gelegen in een prachtig historisch gebouw. Ontbijt was goed en de keuze was erg ruim.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Het ontbijt was super!! de locatie super!!! alles op loopafstand!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer werd helaas niet goed schoongemaakt! en ik miste de badjassen de eerste nacht en de slippers waren van het zwembad/sauna en dus niet van de kamer (er stond geen logo van het hotel erop) het waren open slippers, wat eigenlijk niet kan voor zo'n hotel. De kamer werd de volgende dag ook niet echt schoon gemaakt, alles lag scheef, dingen lagen op de grond en de kussens waren niet geschud, ze lagen plat en het bed was zo slecht opgemaakt, dat ik dacht ik ga een klacht indienen, heb het toen niet gedaan, de laatste dag was mijn bed wel goed opgemaakt en alles goed geschud. Ik denk dat er een andere groep was die beter was dan de vorige, dat vond ik jammer, dus een minpunt van zo'n chique hotel. Een feedback tip, check een kamer eerst of alles staat voordat er een nieuwe gast komt en ook de volgende dag of het goed schoongemaakt wordt.

Het ontbijt was uitstekend, de service was daar ook uitstekend, telkens kwamen ze vragen of ik koffie of jus wilde, was super! De locatie was super gelegen, alles op loopafstand, heb geen taxi genomen, alles was lopend te doen. Heerlijk vond ik dat, zelfs de metro lag op loopafstand. De gasten waren ook erg internationaal, dat vond ik ook heel interessant, zoveel verschillende mensen en culturen, prachtig gewoon. Het eten in het restaurant was super, ik heb een keertje laat in de avond een pizza besteld, heb eerlijk gezegd nog nooit, zelf in Italië niet zo lekkere pizza gegeten, echt waar! en een dag daarna had ik iets met lams genomen, dat was ook super klaargemaakt, een pluim voor de chef daar en de obers niet te vergeten!! Mocht ik weer naar Praag afreizen, dan ga ik zeker weer in Kings Court hotel logeren en dineren! O ja, de receptiepersoneel was ook super behulpzaam en ze spraken allemaal heel goed Engels.

Voor een citytrip een ideale uitvalsbasis en Praag ideaal voor een citytrip !!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De faciliteiten van de kamer waren goed. Jammer dat het een kamer met alleen dakvensters was op hoogste verdiep. Klein zwembad en deze faciliteiten zouden gratis mogen zijn voor dit klassehotel.

Het ontbijt was super. Alleen vrij druk in restaurant. Het avondeten in restaurant was ook lekker. Ligging subliem - zo centraal Hotel heeft ook een verwarmd buitenterras waar je ook kan ontbijten

Prachtig hotel op een prachtige locatie

Weinig of geen bemerkingen

Prachtige ruime kamers. Gezellig ontbijt buiten of binnen, zelfs in de winter, zeer uitgebreid met verse fruitsap, spek en eitjes of omeletten á volonté. Zeer goede ligging als uitvalbasis voor alle belangrijke bezienswaardigheden en een gigantisch shopping center voor de deur. Alle personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Net achter de hoek een vestiging van bajabikes. Leuke fietstocht gemaakt met Nederlandstalige gids, waardoor we op korte tijd de meeste bezienswaardigheden op een toffe manier gezien hebben, met wat extra achtergrondinformatie.

Stad zeer mooi, entourage door de mensen helaas minder
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Lounge en Spa

Meeste personeel is stug, en doen het geen nodig is en zeker niet meer. Dit geldt voor de mensen in de hele stad, ze zijn volgens ons niet echt blij met toeristen, vreemd genoeg.

Faciliteiten en ontbijt

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Luxe verblijf midden in de stad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is echt geweldig. Werkelijk alle soorten ontbijt wat je kunt bedenken (m.u.v. Aziatisch), van superfood tot Engels ontbijt. De locatie is ook erg goed, alles op loopafstand

Heerlijk ontbijt, mooie luxe kamer, goed bed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat ik naast de balzaal sliep waar het ontbijt werd opgediend omdat de ontbijtzaal beneden werd verbouwd. Daardoor iedere ochtend rond 6u wakker van rammelende borden en conversatie van het personeel. Voor mij nu niet zo'n probleem omdat ik er voor werk was, maar als ik er voor mijn plezier had overnacht zou ik wel om een andere kamer hebben gevraagd. Ik verbleef in een kamer in de 300 reeks.

Heerlijk ontbijt, mooie luxe kamer, goed bed.

Super goed en fijn hotel maar wel wat aan de dure kant
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik was met een vriend, 2 kamers geboekt, beide kamers waren de kleinste van het hotel. Voelt een beetje alsof je daar in wordt gezet omdat je via Booking hebt geboekt. De kamer was klein maar wel comfortabel en stil, dus ik heb daar niet over geklaagd. De schoonmakers op de gang waren luid aan het praten in de vroege ochtend, dat kan echt niet. Zwembad is erg mini, 10 Euro daarvoor vragen is bizar veel (van 11:00 tot 15:00 gratis!). Ontbijt is super goed, lekker en uitgebreid maar wel wat chaotisch als het druk is. Jammer dat we meer dan 1000 Euro betaalden voor 2 kamers en 20 Euro voor een late checkout (2 uurtjes langer) moesten betalen. Uiteraard wel gedaan, maar wel een beetje flauw. Wellicht komt dat ook omdat we via Booking hebben geboekt.

De locatie van KingsCourt is super, dat kan niet beter. Wifi was snel en stabiel, het ontbijt was werkelijk fantastisch, de kamer was aan de kleine kant (zie ook mijn negatieve commentaar) doch comfortabel en rustig. Het bed en de kussens waren heerlijk. Personeel is vriendelijk, zoals het ook gewoon hoort in een 5sterrenhotel. Alle 3 de avonden gedineerd in het hotel, want omdat we alle eerdere jaren steeds in dit restaurant aten, en dat zo super goed was, wilden we het hotel ook eens meemaken :) Het diner is hier erg dik in orde en ook voor niet-hotelgasten een aanrader.

Voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het vragen naar "tip" zelfs voor de weg te wijzen komt zeer hebberig over en is soms erg storend.

Het restaurant verbonden aan het hotel is aanbevelingswaardig.

Zeer netjes met indrukwekkend ontbijt en vriendelijke service .
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aanvankelijk op kleine zolderkamer met 2 dakvenstertjes ondergebracht , de naam 'deluxe' helemaal niet waard. Na klacht op veel betere kamer ondergebracht.

Fantastisch hotel in hartje Praag

Niets viel me tegen

Ontbijt was zeer, maar dan ook zeer uitgebreid en perfect, de suite was perfect en ook de executive lounge was prima verzorgd. De privechauffeur die je komt halen van het vliegveld is erg makkelijk en kost weinig

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Zeer aan te bevelen!

Niks, alles is super!

Het is echt een geweldig hotel! Locatie, locatie echt top. Midden in de stad aan een plein. Alles om je heen leeft. Terras is top. Kamer is top. Ontbijt is super! Personeel heel vriendelijk. Kamer is niet heel groot maar heerlijk. Goed bed en super geisoleerd, dus geen lawaai overlast. Kortom niks negatiefs aan te merken. Auto wordt voor je geparkeerd.

Perfecte locatie, indien je perse in het centrum een hotel wilt hebben.

Geen negatieve opmerkingen

Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en van uitstekende kwaliteit. Kamer en badkamer/toilet ruim voldoende, maar pas wel op als je voor het eerst gaat douchen, laat je niet verrassen! Locatie is perfect. Het hele centrum is te voet te bereiken

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Geldig locatie, geweldig ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamers waren klein. betalen voor parking bijbetalen voor zwembad Extra bed in de kamer voor kind ouder dan 3 , bijbetalen Voor de dure kamerprijs per nacht (Czech normen) had er meer inclusief gemoeten.

Ontbijt was zeer goed! Locatie was super!

Mooi en fijn hotel in de Praagse binnenstad
    • Junior Suite met Toegang tot Lounge en Spa

Zwembad is klein. Dame achter de bar kwam niet erg vriendelijk en gemotiveerd over.

Bereikbaarheid Locatie is uitstekend en ligging tov alle bezienswaardigheden is ook zeer goed. De JuniorSuite was zeer comfortabel. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

super locatie, geen geluidshinder, goede bedden
    • Twee Verbonden Deluxe Kamers

properheid van de kamers, nogal stoffig

super ontbijt, wel niet voldoende plaats in de eetzaal zodat we boven moesten zitten en telkens de trap op en af om naar het buffet te gaan

Top hotel op een uitstekende locatie
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Lounge en Spa

Zwembad en sauna was aan de kleine kant

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De bedden waren fijn. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De executive rooms zijn een aanrader. Mooi uitzicht en tussen 10.00 uur en 20.00 uur gratis snacks en drank

Prima maar niet goedkoop
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

Kamer was goed maar vreselijk warm. De airco kon niet onder de 18 graden, wat eigenlijk genoeg had kunnen zijn maar het was s avonds echt te warm om goed te slapen. Raam kon wel open maar aangezien daar een veel bezocht plein was met vele trams was dit niet een optie.

Ontbijt was prima. Schoon. Bar beneden vrij bedompt. Personeel zeer vriendelijk maar Engels was niet hun sterke kant. Taxivervoer naar Luchthaven is 30 euro en prima vriendelijke chaufeeur die wel correct Engels sprak. Het hortel ligt central, maar dat zijn eigenlijk alle hotels. Spa was zeer klein.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Aanrader als je naar Praag gaat
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kosten voor het gebruiken van het zwembad is jammer.

Locatie is uitstekend en gemakkelijk met openbaar vervoer te bereiken. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer was prima qua grootte en luxe. Ontbijt uitstekend voor ieder wat wils en voldoende plaats in deze periode.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

rookvrij en ook begrijpelijk in deze tijd maar wel een bar met asbakken, wij waren er blij mee!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zwembad ging pas om 10 uur open terwijl mijn collega wilde zwemmen voor het ontbijt omdat ik ook ging sporten. Restaurant voor diner is niet goed genoeg voor een 5 sterren hotel. Kil, geen fraaie kaart en de snelheid zat er zo in dat wij binnen een uur de cocktails, voorgerecht en hoofdgerecht voorgeschoteld kregen.

Prima ontbijt, mooie suite met champagne ook nog. Het zal niet lang meer duren maar geweldig dat je nog normaal aan de bar een sigaret kunt roken bij een drankje, de sfeer is dan toch veel gezelliger en relaxter. Auto met chauffeur was door Kings Court ook prima geregeld.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Tegenvallend
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Lounge en Spa

Ontbijt werkelijk een chaos. Nog nooit zo slecht meegemaakt. Personeel wist niet wat te doen. Veel lawaai op de gang. Kozijn van kamer kapot. Eenvoudige kamer met piepkleine badkamer Absoluut niet 5* waardig!!

De ligging van het hotel is prima en centraal in de oude stad. Metro voor de deur.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Perfect hotel (indien het wellnessgedeelte niet prioritair is...).
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Lounge en Spa

De spa is zeer klein, bovendien is de spa tevens toegankelijk voor niet hotelgasten (dit is effenaf onbegrijpelijk, het complex is sowieso al veel te klein voor een hotel van dit formaat). Tijdens het ontbijt is het doorgaans vrij druk in het restaurant, iedereen (het personeel en de gasten) loopt elkaar onder de voeten, de indeling is alles behalve efficient. De tafels staan ook erg kort bij elkaar, men kampt hier overduidelijk met plaatsgebrek.

Hotel Kings Court is perfect gelegen om Praag te verkennen, de meeste bezienswaardigheden bevinden zich op wandelafstand en in de buurt zijn zeer veel goede eetgelegenheden, bovendien is de ingang van de metro letterlijk voor de deur. De kwaliteit van de matrassen is zeer goed, dit is helaas geen evidentie. Het ontbijtbuffet is van zeer goede kwaliteit en er is voor ieder wat wils. Het personeel is erg vriendelijk, het hotel is kraaknet.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Prachtige hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren geweldig, ontbijt en diner heerlijk en de spa was ook echt om te genieten. Locatie was ook prachtig. De volgende keer dat ik naar Praag ga zal ik zeker weer hier naartoe gaan.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Very good
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren was niet goedkoop en het eten was top alleen de bediening neemt geen genoegen met 5% fooi. Er werd gewoon 10% fooi "afgedwongen"

Mooi hotel op mooie locatie en lekker centraal

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Heerlijk hotel op top locatie
    • Twee Verbonden Deluxe Kamers

10 euro kosten voor zwembad en het bad is wel heel klein.

Ontbijt was beste dat ik ooit heb meegemaakt! Het is heel stil op de kamers met heerlijke bedden waardoor onze nachtrust heel goed was.

Perfecte locatie in een bruisende stad.

Zwembad was erg klein.

Zeer dienstverlenend personeel. Geweldige locatie.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

De ligging en mooie ruime kamers met een heerlijk bed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchedeur was defect op onze kamer

De ligging en mooie ruime kamers met een heerlijk bed

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt, restaurant en luxe van het hotel

Heel fijne dagen in Praag beleefd, mede dankzij verblijf in het kings court hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtig hotel, gastvrij ontvangen, leuke kleine welness, super ontbijt, prima locatie.

• Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Lounge en Spa

Een aanrader, u zult positief verrast zijn.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Lounge en Spa

De föhn op de kamer is te eenvoudig voor zo’n hotel.

Prijs kwaliteit, men probeert je verwachtingen te overtreffen.

Geweldige service

Geweldige service

Heerlijk verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het douchen in de badkuip leidde tot veel water op de vloer van de badkamer

Het personeel, zeer voorkomend en hulpvaardig

Prima locatie en goed Hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer wat klein zeker de badkamer. (geen aparte douchecel)

Leuke bediening bij het uitgebreide en luxe ontbijt.

Een prachtig, klassiek en centraal gelegen hotel met moderne...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De entree is wat onopvallend.

Een prachtig, klassiek en centraal gelegen hotel met moderne faciliteiten.

Jammer
    • Executive Suite met Toegang tot Lounge en Spa

Dat ik niet de kamer heb gekregen waar ik boor heb betaald. En dat de mensen niet service gericht zijn.

Heerlijk smiddags drankjes en hapjes in de bar, bij prijs...
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Lounge en Spa

Heerlijk smiddags drankjes en hapjes in de bar, bij prijs inbegrepen.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Goed!!

Het is eigenlijk een 4 sterren hotel en geen 5

Heel goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Het is dat ik met enkel handbagage reisde, maar anders had ik het bed meegenomen terug naar huis!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Top hotel met super goede bedden. Je zakt er echt in weg en toch stevig genoeg om een goede nachtrust te hebben.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

schitterend
    • Junior Suite met Toegang tot Lounge en Spa

Alles was perfect.Heel goed hotel met perfecte ligging

Uitstekende locatie en heerlijke bedfen

Uitstekende locatie en heerlijke bedfen

Schitterend
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Lounge en Spa

Lekker ontbijt en prima bed

Een betere locatie kun je je niet wensen!

Ik kan niks bedenken!

De locatie is absoluut super. Écht in het hart van de stad

Zeer uitgebreid ontbijt!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer uitgebreid ontbijt!!! Iedereen is steeds heel hulpvaardig

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

prachtig ontbijtbuffet !

prachtig ontbijtbuffet !

• Beoordeeld op: 25 april 2017

top hotel op top lokatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer attent en gastvrij personeel; gerieflijke kamer en meer dan uitgebreid ontbijt met kok die gerechten op verzoek bereid

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Location - breakfast

Prijs parking - valet

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Stedentrip

Kleine badkamer

De ligging, midden in het centrum, en het uitgebreide, heerlijke ontbijt

mooi hotel prima ligging vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

dat je in het bad moest douchen

ligging van het hotel en het ontbijt

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

niets aan te merken aan hotel, was super
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het weer maar daar kunnen jullie niet aan doen

ontbijt was maar tot half elf en dit heb ik nooit gehaald

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Een 5 sterren hotel waardig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Piepend geluidje in mijn kamer, een klepje van luchttoevoer of iets dergelijks

Heerlijk ontbijt met versgeperst sap Pillow menu

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Redelijk

Douchecabine. Alleen een handdouche, is een beetje mager voor een 5* hotel

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Top hotel super centraal gelegen lekker ontbijt

Grote van de kamer

Locatie was top

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

De locatie was geweldig: Praktisch alle highlights op...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie was geweldig: Praktisch alle highlights op loopafstand en voor de verdere locaties loop je vanuit de ingang zo het metro station in.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Heerlijk ontbijt, leuke bar met uitgebreide cocktails

Heerlijk ontbijt, leuke bar met uitgebreide cocktails

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Gezellig buitenterras
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

Meubilair eetzaal is aan vervanging toe

Gezellig buitenterras

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Prachtig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt en schitterende wellness/massage

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Praagse herfst
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het gedoe met de omrekening naar Kronen.

Overheerlijk ontbijt. Prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Super !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekend, comfortabel en een geweldig zeer uitgebreid ontbijt !

• Beoordeeld op: 2 november 2016

perfect hotel voor citytrip Praag.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

perfect hotel voor citytrip Praag.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Centrale ligging van dit prachtige hotel aan het Plein van...

Waar is de tourist informatie desk ? Zou het verblijf werkelijk af maken.

Centrale ligging van dit prachtige hotel aan het Plein van de Republiek. Prachtige kamer met uitstekende (fluisterstille) airco. Heerlijk geslapen in centrum Praag! Fantastische faciliteiten, welness en fitness. Uitstekend verzorgd en zeer uitgebreid ontbijt, ondertussen genieten van het uitzicht vanaf het verwarmde terras.Zeer vriendelijk personeel. Valet parking, dus geen parkeerzorgen gehad.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Mooie kamers.

Mooie kamers. Heerlijk ontbijt. Dichtbij het centrum. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Erg attent van het hotel dat ik jarig was en kreeg als verassing van het hotel een taartje en champagne.

• Beoordeeld op: 16 april 2016

Lokatie

Personeel, bij het geven van een tip werd continu gevraagd of het niet in contant geld kon. Bij een iemand werd het zelfs geweigerd als we het niet contant deden. De bediening van de bar Filip en Denisa waren voortreffelijk en zeer gastvrij. Iedere avond weer👌

Lokatie

• Beoordeeld op: 19 maart 2016

Geweldig hotel, super goede en grote bedden.

Geweldig hotel, super goede en grote bedden. Lekkere zachte kussens. Midden in het centrum. Als je de cedaz shuttle dienst vh vliegveld neemt stopt die op 1 minuut wandelen van het hotel. Nog nooit zo'n uitebreid ontbijt gehad! Een echte aanrader. Ook het restaurant is een aanrader.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Het was echt wat je van een vijf sterren hotel mag...

De spa/sauna is ultra klein, terwijl daar per dag toch € 10 per persoon voor wordt berekend. Dit is niet in verhouding, mag eigenlijk geen spa heten wat ons betreft. Het zou gezien de beperkte (kelder) ruimte gratis moeten zijn. Of veel groter, wat het dan ook waard zou maken om er voor te betalen.

Het was echt wat je van een vijf sterren hotel mag verwachten. Grote plus was dat het bed en de kussens echt fantastisch waren. Heerlijk uitgerust daar!

• Beoordeeld op: 16 december 2015

Al het personeel was aardig, goed eten en drinken in the...

The Executive lounge was niet zo gezellig en vrij klein.

Al het personeel was aardig, goed eten en drinken in the executive lounge. Ook het eten in de brasserie "Meeting point"is aan te raden. Kortom een goed en sfeervol hotel.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Mooi hotel.

Uitzicht vanuit kamer

Mooi hotel. Buiten ontbijten op verwarmd en overdekt terras. Uitgebreid ontbijt buffet incl. Fijne A La Carte. Goede bedden. Prachtige spa faciliteiten.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Uitstekende lokatie, je loopt direct het centrum in.

Uitstekende lokatie, je loopt direct het centrum in. Mooi hotel met prima faciliteiten en uitstekende kamers. Prima ontbijtbuffet, ook te nuttigen op verwarmde terras. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Het hotel bevindt zich in het centrum, op loopafstand van de...

Dure valet parking.

Het hotel bevindt zich in het centrum, op loopafstand van de talloze bezienswaardigheden. Het heeft de ambiance van Centraaleuropese grandeur. De kamer is comfortabel en het bed is goed.

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

de locatie is prettig gelegen in het centrum, maar niet in...

Vooral de housekeeping heeft snel training en controle nodig, geen of nauwelijks turndownservice, gebruikt serviesgoed wordt niet weggehaald op de kamer, zelfs om toiletpapier moeten vragen, gordijn met een groot gat erin.Vrouwen v.d. bediening incapabel/ongeïnteresseerd, reservering limousine en tafel niet gerealiseerd, gevraagde info opera niet geleverd, receptie groet niet bij binnnenkomst/vertrek. rommelig ontbijt.

de locatie is prettig gelegen in het centrum, maar niet in een toeristische omgeving, leuk verwarmd terras,keuken is prima,executive lounge is goed, limousine-service prima

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Slechte bediening bij ontbijt kreeg geen thee.

Slechte bediening bij ontbijt kreeg geen thee. Klacht daarover niet opgelost moest zonder thee aan her werk

Er zijn ook 25 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Kings Court