Beoordelingen over Old Town Square Apartments 3-sterren

#627 van de 1.508 vakantiewoningen in Praag

Gebaseerd op 4163 beoordelingen over dit appartement

Prima locatie als uitvalbasis
    • Appartement (8 Volwassenen)

Tweepersoons bed in de keuken Tweepersoonsbed in de woonkamer Dus eigenlijk een twee-kamerappartement voor 8 personen Stilte gewenst vanaf 22 uur maar onder ramen tot vroeg in de ochtend lawaai van dronken mensen die van bar naar bar trekken.

Ligging Prijs Ruimte

Klant onvriendelijke receptie.
    • Driekamerappartement

Klant onvriendelijke receptie. Geen enkel inlevings vermogen. Niet duidelijk in de regels mbt in- en uitchecken. Daardoor zijn wij onnodig opgehouden. Kortom: geen aanrader. Klant belang centraal is een onbekend begrip voor het management en personeel van deze accomodatie.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Praag is een prachtige stad en de accommodatie was super.
    • Driekamerappartement

Het was alleen 4 verdiepingen hoog, was niet aangegeven op de site. Helaas geen lift.

Zeer mooie ruime ruimtes, incl luxe keuken en wasmachine/droger. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ruime en mooie flat in een rustige wijk
    • Studio (2 Volwassenen)

Het enige minpuntje was het nogal eenvoudige plannetje dat we kregen in het afhaalpunt om naar onze flat te stappen. Iets meer info op het plannetje , zoals de namen van de grote straten zou wel handig geweest zijn. Bij het boeken stond dat de flat in de onmiddellijke omgeving was gelegen van het afhaalpunt, dit was bij onze flat ongeveer 1 km.

De flat was een echte meevaller. Alle comfort, prima in orde en ruim. In een mooie , rustige en nette wijk gelegen.

Praktisch en voldoende voor een lange weekend met familie in Praag.
    • Driekamerappartement

Old town square apartments is maar een makelaar die een groot aantal appartementen in het centrum Praag beheerst. De appartementen zijn echter niet op de bij de reservering aangetoonde adres gesitueerd. Dit is op zich niet een probleem, behalve dat bij aankomst voor de tijd waarin je de sleutels kan krijgen, kan je alleen je bagage bij hun receptie achterlaten (zonder enige echte controle, een groot chaos aan gemengde koffers is daar te vinden) en, na twee uur lopend naar de voor je bepaalde appartement gaan (in ons geval , een goede 8-10 minuut lopen). Met drie koffers en vier kinderen is dit ver weg van ideaal. Dit alles geldt ook voor de retourpad op de laatste dag, overigens. Onze precieze verblijf was netjes , groot en zoals beoordeeld, uitstekend gesitueerd in de stad. Het was ook een beetje té basisch uitgerust , met alleen een tv in een kamer waar ook een bed zat (dus geen tv in een hoofd slaapkamer), een enige badkamer voor 6 persoon (dit wisten we vooraf, maar de badkamer was zeker minder aantrekelijk dan degenen die bij de website aangetoond zijn) en een lager dan de doorsnee geëquipeerde keuken (b.v. geen enkele bezem in het gehele appartement, geen pannen…), althans wel met de benodigde apparatuur zoals espresso machine, vaatwasser, ezv.

De Locatie in de stad is uitstekend, de sfeer van het appartement en het gebouw, zeer mooi. Geen onverwachte afwijkingen over de plan.

Locatie was goed, twee straten van het hoofdplein in praag...
    • Vierkamerappartement

Wachten op de borg. Gaven aan 20 min wachten voor controleren kamer. Uiteindelijk na 45 min wachten bij de receptie pas reactie dat we de borg terug kregen.

Locatie was goed, twee straten van het hoofdplein in praag en genoeg ruimte voor 9 man er konden makelijk 2 man meer slapen

Heerlijke tijd in Praag, alles op loopafstand, mede door fijne accomodatie!
    • Tweekamerappartement

Eigenlijk niets, zeker voor ‘stedelijke begrippen’ heel erg goed!!

Ruim en schoon appartement! Heerlijke bedden, prima douche/badkamer en keukentje. Voldoende ruimte voor onze kinderen (16 en 14)! Voor ons alle benodigde faciliteiten voorradig. Verblijf van vijf nachten, na 2 dagen handdoekenwissel.

Geweldig ruim en verzorgd appartement, mede waardoor we een onvergetelijke vakantie in Praag hadden.
    • Driekamerappartement

Korte handleiding van de diverse apparaten, waaronder airco en diverse zonneschermen en luiken.

Schitterend, ruim appartement, van alle gemakken voorzien. Uitstekende service. Zowel van tevoren als tijdens ons verblijf waren er prima contacten tussen ons en de receptie. Men was betrokken. Ook toen onze terugvlucht werd geannuleerd.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Dat de accommodatie zeer centraal gelegen is met alles op...
    • Driekamerappartement

Jammer dat er de laatste nacht veel Engelse gasten waren die gedurende de nacht op de centrale deurbel drukten om naar binnen te komen.

Dat de accommodatie zeer centraal gelegen is met alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Plezierig.
    • Studio (2 Volwassenen)

Ruimte kamer. Kookgelegenheid nagenoeg niet bruibaar. Ontbreken van een gewone inloopdouche.

Aankleding en vormgeving zijn bijzonder. Ligging is gunstig.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Zeer ruim, van alle gemakken voorzien appartement voor 8 personen op top locatie.
    • Appartement (8 Volwassenen)

Wij waren met 4 volwassenen en 3 kinderen. Genoeg ruimte, Voor zo'n groot appartement was misschien een tweede toilet handig geweest.

Ruime kamers. De locatie, perfecte matrassen.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Rust en ruimte op een toplocatie
    • Tweekamerappartement

Zeer kleine lift, ongeschikt voor kinderwagens

Ruim appartement Perfecte locatie, tussen Karelsbrug en Old Town Square Stil, geen stadsgeluiden Compleet

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Uitstekende locatie !
    • Studio (2 Volwassenen)

Het bed stond midden in de woonkamer, voor een stel is niet niet erg, maar als je met meerdere mensen bent kan ik begrijpen dat het vervelend is.

De locatie !! Toplocatie op 3 min loopafstand van de Charles Bridge en het oude stadsplein! Alles is prima te voet te bekijken !

• Appartement (8 Volwassenen)

Het was erg warm in het appartement omdat de termostaat niet werkte.

De kamers waren ruim, schoon en groot genoeg voor 7 personen. Door de duidelijke uitleg van de receptie meteen het appertement kunnen vinden (appartement bevind zich in een ander gebouw). Bezienswaardigheden zijn allemaal binnen loopafstand.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Top appartement in het oude centrum van Praag!
    • Appartement (8 Volwassenen)

Wij verbleven met vriendengroep van 6 personen 3 nachten bij Old Town Square Apartments. Het appartement was van alles voorzien en de locatie was top! Ons appartement was nog geen 5 minuten lopen van het Old Town Square. Via Old Town Square Apartments kan je eventueel een taxi regelen vanaf het vliegveld. In de buurt een hoop leuke restaurants en uitgaansmogelijkheden.

Goed verblijf met een aantal verbeterpunten
    • Appartement (8 Volwassenen)

We zaten boven een nachtclub. De muziek ging door tot zes uur in de ochtend. Qua meubilair in de zitkamer is er nog wel iets te verbeteren

Zeer goede bedden en uitstekende service.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Appartement in hartje Praag met alle lusten (dicht bij centrum) en lasten (lawaaiig)
    • Studio (2 Volwassenen)

Lastig bereikbaar met auto. Geparkeerd bij het station (20 minuten lopen). Onduidelijk dat we eerst onze sleutels ergens anders op moesten halen. Lawaaiig door nachtelijke kroegtijgers. Airco werkte niet.

Centrale ligging midden in het oude centrum. Praag is een geweldige stad waar enorm veel te zien is. Supermarkt (Tesco aan de Národní 63/26) op loopafstand (7 minuten).

Grote luxe appartementen in centrum praag

Appartementen liggen verspreid over het centrum. Je weet van te voren niet waar je terecht komt. Moeilijk om dan te kiezen waar je gaat parkeren. We hadden 2 appartementen geboekt en deze lagen 10 min lopen uit elkaar.

Prijs kwaliteit. Schoon. Luxe gericht. Hele ruime opzet. Zeer complete keuken en woonkamer. Goede bedden.

Schitterend appartement in het hart van de stad
    • Driekamerappartement

Absoluut geweldig appartement, mooie kamers met fijne bedden, schoon, lekkere douche, fantastische ligging in het hart van de stad. Vriendelijke receptie die ons overlaadde met goede tips voor restaurants en bars!

Goede ligging en gezellig appartement.
    • Driekamerappartement

Het was erg warm in app. Misten gordijnen en of verduistering. Met 6 mensen een badkamer met daarin toilet was echt niet handig. Ook de boiler voor 6 personen wat aan de kleine kant.

Goede ligging en gezellig appartement.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

parkeren is wel een dingetje, auto op een bewaakt...
    • Driekamerappartement

parkeren is wel een dingetje, auto op een bewaakt parkeerterrein gezet, kosten € 60,- voor 3 nachten, op 10 minuten loopafstand vanaf de accommodatie.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

heel fijn appartement, super centraal gelegen en zeer schoon!
    • Driekamerappartement

veel lawaai op straat. Aan de voorkant zijn er wel voorzet ramen maar de kamers aan de binnenplaats hebben dat niet. Ondanks de voorzet ramen toch ook veel last van straat lawaai. Was warm in appartement en we konden de aircos niet aankrijgen :-( Geen matras beschermers.

heel centraal, super groot appartement

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Ideaal voor onze citytrip , nl deelname aan de marathon
    • Studio (3 Volwassenen)

Gangen van het gebouw. Gebruikte materialen. Geen wisseling van handdoeken of lakens. Geen douchegel en shampoo. Hadden we ons niet aan verwacht.

Locatie en ruimte van het appartement. Rustige buurt , dichtbij de start van de marathon en de toeristische plaatsen. Genoeg goede eetgelegenheden in de buurt. Goede ontvangst bij de receptie.

Prima appartement.
    • Tweekamerappartement

Door de centrale ligging veel overlast van stadsgeluiden. Daarnaast was het appartement (Dlouha 38) ook erg gehorig (buren!).

Locatie van ons appartement was absoluut top (op 3 minuten lopen van het Oudestadsplein.)

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Beoordeling appartement!
    • Driekamerappartement

Onder het appartementencomplex bevond zich een discotheek, hetwelk iedere dag tot 4 uur in de ochtend was geopend. Van de discobezoekers ondervonden we veel geluidsoverlast!

Heerlijk direct in de binnenstad!

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Heerlijk ruim appartement op een fantastische plek! Een aanrader !
    • Driekamerappartement

Een schitterend appartement in het centrum van de stad, met alles op loopafstand te bereiken. Het appartement was zeer ruim, incl. ruime slaapkamers, 2 badkamers en een moderne keuken; overigens was het gehele appartement modern ingericht, met in de keuken ruim voldoende servies/ bestek / apparatuur.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Nette accomodatie op een centraal punt van de binnenstad.
    • Studio (2 Volwassenen)

Het vinden van het appartement zelf. Dit was moeilijk te vinden omdat er niets op de deur stond, het huisnummer was moeilijk te zien doordat het midden in een drukke winkelstraat is. Zie een van de bijgevoegde foto's.

Centrale lokatie waardoor alles op loopafstand was. Genoeg keus van terrasje, cafe tot restaurant.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Mooie locatie, ruim appartement
    • Driekamerappartement

De vaatwasser lekte heel erg en kon niet worden gebruikt. Badkamer klein en oud voor zo'n groot appartement. Personeel was ongastvrij, onaardig en hielp ons niet mijn moeder ziek was.

De locatie was perfect! midden in centrum en old town square. Comfortable ruim appartement.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

praag is prachtig mar volgende keer een ander appartement!
    • Driekamerappartement

Geen warm water en zeer kleine stroom koud water. Bad konden we dus niet gebruiken. Verwarming deed het niet. Babybed stond er niet en werd later geplaatst zonder matras.

De locatie is prima.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Bij aankomst kregen wij te horen dat wij 10min vandaan onze...

Helemaal niks

Bij aankomst kregen wij te horen dat wij 10min vandaan onze locatie was. Personeel netjes te woord gestaan en ons appartement lag qua liggen perfect en waren net nieuw. Alles was zeer schoon, ruim het zag er perfect uit. Bedankt hiervoor

• Beoordeeld op: 18 september 2016

zeer vriendelijk personeel wel probleem oplossend
    • Tweekamerappartement

op een badkamer geen warm water en fohn defect, geen oven geen koffiemachine tv/sateliet werkte niet

zeer vriendelijk personeel wel probleem oplossend

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Mooi, ruim, modern en goed ingericht appartement centraal in een prachtige stad !
    • Tweekamerappartement

- het feit dat men vooraf niet exact weet waar het toegewezen appartement zich bevindt, - krakende en losliggende delen van de houten vloer in de inkom en aan de badkamer.

-de lokatie als goede uitvalbasis voor de stadsverkenning; -de snelle interventie na het melden van een klacht

• Beoordeeld op: 6 september 2016

LET OP: Karlova 22 probeert borg afhandig te maken!
    • Driekamerappartement

Bij de receptie (Stupartska 9) wordt meteen gevraagd een borg te betalen van 200 euro. Het appartement waar wij werden ondergebracht (Karlova 22) is 1 van de weinige die wordt verhuurd aan toeristen door particulieren. Zonder aanwijsbare voorbeelden kreeg ik elke dag "dreig" sms'jes van de eigenaar, ene Ondrej Pekny, met de vraag of we bij thuiskomst stil willen zijn. Het wordt steeds meer intimiderend en voor de laatste nacht werd er gedreigd met uitzet door politie. Wanneer je een nette sms terug stuurt met vragen wordt hier niet op gereageerd. Het is uiteindelijk bedoeld om je borg volledig afhandig te maken. Nadat wij vroegen om camera beelden en de politie wilden inschakelen hadden we opeens al 130 van de 200 euro borg terug, dus de dreig sms'jes zijn nergens op gebaseerd en bewoners van het complex willen gewoon nog wat bijverdienen!!

Zeer ruim appartement met ruime kamers en uitstekende centrale ligging

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Goede bedden - matrassen, grote kamers met hoge plafonds.
    • Tweekamerappartement

Men is bezig de vensters aan het gebouw te wisselen, elke ochtend al voor 7 uur beginnen mensen heel luid in de hof te praten en dan later zijn ze aan het kloppen en boren. Buiten was 33 graden, dus alle vensters moesten liefst open zijn maar als de steigers er zijn vanuit de straat kan het niet voor de veiligheid. Spijtig. Ook de vaatwasser werkte niet naar behoren. De verlichting in de living, boven de tafel is niet voldoende.

Goede bedden - matrassen, grote kamers met hoge plafonds.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Super appartement in de oude stad
    • Driekamerappartement

Auto parkeren Sleutel bij centrale receptie in ander deel vd stad ophalen

Appartement midden in het oude centrum Zeer ruim 3 kamer appartement Alles op loopafstand

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Perfekt voor een verblijf in centrum Praag, comfort zonder luxe.
    • Tweekamerappartement

Informatie over parkeren werd misleidend geadverteerd. Bereikbaarheid met auto is zeer slecht. Receptie en ingang van apartement complex waren zeer deprimerend, zeker in vergelijking met hoe goed het apartement van binnen bleek te zijn. In het apartement zelf ontbrak het alleen aan een badkuip en telefoon.

Locatie uitstekend om te voet alles te ontdekken in praag. Zeer ruime mooie apartement van binnen.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Prachtig, ruim appartement. Alleen op sanitair gebied wat in de min.....
    • Driekamerappartement

Er werd niet schoongemaakt, geen vaatdoekjes of andere keukendoeken en bij vervanging van handdoeken na 3 dagen, bijna geen badhanddoeken retour gekregen. Er is een erg kleine doucheruimte, daarom voor 5 volwassen lijven eigenlijk te weinig.

Een prachtig ruim appartement. Hoge plafonds, dus ervaring van veel ruimte. Op loopafstand van alle belangrijke punten in Praag. Bedden zijn uitstekend, een lekkere bank en een mooie TV.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Appartement met een zeer centrale ligging! onderhoud laat wat te wensen over.
    • Appartement (8 Volwassenen)

Oud sanitair veel zaken kapot, douche geen standaard om douche op te hangen, ventilatie werkt niet. In keuken kapotte oven. Matige bedden

Centrale ligging, veel ruimte

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Beste kwaliteit/ prijs verhouding op een perfecte locatie
    • Driekamerappartement

Vriendelijkheid van baliepersoneel kon wat beter maar dat is overal in praag

Gewoon net appartemement met alles wat je nodig hebt en meer! Wij zaten voor 4 nachten in het 3 kamer appartement met 5 vrienden, binnen 3 minuten sta je op het bekende plein met de bekende klok. Genoeg uitgaansgelegenheden in de buurt en uitzicht op een plein vanuit alle kamers.

Niet

Kamers Proper en vel ruimte

Top locatie!
    • Driekamerappartement

Douche en badkamer in 1 kamer. Wc kon gezelliger en verluchting van wc was niet mogelijk.

Top locatie! Ideaal voor een groep van 6 personen!

Was een fijne verblijf waar we naar ons zin hebben gehad
    • Tweekamerappartement

Toilet en badkamer was slecht en stonk Moeten ze echt nakijken

Het was ruim goed in het centrum

Het nachtlawaai uitgezonderd was dit voor herhaling vatbaar
    • Tweekamerappartement

Lawaai op straat was er elke nacht en bijzonder irritant.

De sfeer in het appartement was authentiek. Alle faciliteiten waren aanwezig.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Ligging van het appartement.
    • Tweekamerappartement

Was wel gehorig in de nacht.

Ligging van het appartement. Echt super!!

Ligging en ruimte

Soms gehorig

Ligging en ruimte

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Broodrooster en dampkap waren kapot.
    • Tweekamerappartement

Broodrooster en dampkap waren kapot. Stoelen in de keuken stonden wankel.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Zeer aangenaam
    • Tweekamerappartement

We hadden gedacht dat ontbijt inclusief was, maar dat was niet het geval :-(

De Stad in het algemeen

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Zeker een aanrader!
    • Tweekamerappartement

De ligging van het appartement. Alles is op loop afstand. En keurig netjes. Alles is aanwezig. Vriendelijk personeel. Kortom een echte aanrader!

Mooi, ruim appartement op centrale locatie

Hotelservice zeer beperkt

Centrale locatie en zeer ruim

Goede prijs kwaliteitsverhouding
    • Appartement (8 Volwassenen)

Drukke straat en veel nachtlawaai

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Ruim appartement in centrum Praag!
    • Driekamerappartement

Ruim appartement in centrum Praag!

Aanrader
    • Studio (2 Volwassenen)

Af en toe iets wat gedateerd, en een losse kraan

De locatie en ruimte van het verblijf

Het appartementen heeft onze verwachtingen volledig overtroffen!
    • Tweekamerappartement

Zeer ruim appartement met ruime kamers, goed uitgerust, lakens en handdoeken waren voorzien.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Ruim appartement op uitstekende locatie
    • Studio (2 Volwassenen)

Hygiëne niet optimaal. Enkele reparaties nodig, o.a. stopcontact zit los.

Zeer goede ligging. Zeer ruim appartement met de nodige faciliteiten.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Ruimte

Goede en rustige ligging, mooi appartement, ruim en goed...
    • Appartement (8 Volwassenen)

Goede en rustige ligging, mooi appartement, ruim en goed onderhouden appartement

Uitstekende accommodatie op een uitstekende locatie.
    • Appartement (8 Volwassenen)

De mogelijkheid om de kamer te verdonkeren; na een nachtje uit werd het snel licht in de kamer.

Gerieflijke kamers, aangename communicatie met hosts.

Prima appartement...

Geen parkeergelegenheid

Een zeer ruim appartement, rustig gelegen op een paar minuten loopafstand van het oude stadscentrum.

Prima!!!

Andere matrassen. Te hard

Schoon

• Beoordeeld op: 16 november 2017

heerlijk een paar dagen in mooi Praag
    • Studio (2 Volwassenen)

's nachts, het lawaai van mensen op straat van de dancing aan de overkant

de locatie en de ruimte

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Super verblijf met alles erop én eraan in hart van Praag.
    • Driekamerappartement

De douche als je slecht ter been bent om over de bad kuip te stappen.

Perfect gelegen

Verrassend goed en plezierig

Geen tweede toilet

Geweldige ligging
    • Studio (3 Volwassenen)

Geweldige ligging

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Gewoon goed appartement voor de prijs.
    • Driekamerappartement

Het lag in een drukke straat met discotheek aan de overkant.

Gewoon een goed ruim appartement.

Goede locatie voor bezoek Praag
    • Driekamerappartement

Tweepersoon bed in woonkamer was niet ideaal.

Prima appartement, ruim, mooi ingericht, keuken met goede apparatuur. Fijne airco.

Midden in het centrum, heel centraal gelegen.
    • Vierkamerappartement

Midden in het centrum, heel centraal gelegen.

Toplocatie, ruim appartement
    • Driekamerappartement

Geen gordijnen of zonwering voor de dakramen

Toplocatie, ruim appartement

• Appartement (8 Volwassenen)

Er was in tegenstelling tot de vraag geen lift aanwezig.

Goede locatie.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Locatie, ruim appartement

Locatie, ruim appartement

Prima appartement op een mooie locatie, maar wel veel lawaai 's nachts.
    • Driekamerappartement

Erg veel lawaai opstart, m.n. 's nachts.

Heel ruim appartement met prima bedden vlakbij het oude stadsplein.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

net appartement, ruim, opgeruimd en keurig in het midden van...
    • Driekamerappartement

net appartement, ruim, opgeruimd en keurig in het midden van het centrum. alles te voet te bereiken. voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

• Driekamerappartement

De uitleg om van de receptie naar het appartement te lopen. 20 minuten omgelopen wat zonde is en niet hoeft

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Goede bedden en uitgebreide keuken!
    • Appartement (8 Volwassenen)

Voor een app voor 10 personen maar 1 toilet, 1 douche en een niet werkende douchekraan in het bad.

Goede bedden en uitgebreide keuken!

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Het was een geweldig verblijf

Het omrekenen naar kronen

De ligging in het centrum

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Mooi appartement op een prachtige locatie.
    • Appartement (8 Volwassenen)

Onderhoud in het appartement.

De locatie is prachtig. Het appartement is schoon en ruim. Alles is aanwezig.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Old Town Square Apartments