Beoordelingen over Orea Hotel Pyramida 4-sterren

Bělohorská 24, Praag, 16901, Tsjechië

#338 van de 647 hotels in Praag

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Ongezien uitgebreid ontbijtbuffet, ruime kamer, goed...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met gratis WiFi en Toegang tot Zwembad

Lobby restaurant is klein voor zo'n groot hotel, beperkte menukaart

Ongezien uitgebreid ontbijtbuffet, ruime kamer, goed internet, goede ligging, grote parking

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Wij vonden het heerlijk !
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Parkeertarief naar verhouding aan de hoge kant, auto staat gewoon buiten. Voor de rest alles prima !!

Mooie kamer. Badkamer oke. Zeer gunstige ligging, op loopafstand van oude centrum. Vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijt en dan ook nog eens van 06:30 tot 10:00 uur ! Hier gaan we zeker weer naar toe bij ons volgende Praag bezoek !!

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Schitterende accomodatie
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Alleen bad op de kamer met hoge instap .douchearm van bad niet in hoogte verstelbaar is niet confortabel.Badbodem is gevaarlijk glad als men toch wil douchen

Schitterend ontbijt vriendelijk en behulpzaam personeel..Openbaar vervoer op100 meter.Kraaknettte kamer

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Toch prima ondanks rookkamer.
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Er was op onze kamer gerookt , maar ik heb er niets over gezegd was er zo druk aan de balie. Hebben altijd zonder roken maar deze keer niet.Je kon het zien in de badkamer brandplekken op de randjes. En ruiken natuurlijk.

Het ontbijt was prima alles aanwezig zelfs wafels bakken en lekker koeken. Ook de tram stopt bijna voor de deur U mag bij de eerste stop al uit stappen boven bij de Burcht en dan kan je zo naar beneden lopen gaat prima en U kan weer met 22 naar boven.Aan de overkant is het een goed Pilsje drinken wel zelf halen.Ook eten echt Tsjechisch.Ook de Italiaan aan de overkant bij het stoplicht is prima.In Hotel ook.Verder rustig Hotel en betaalde parkeerplaats met slagboom 15 euro per dag.

Super behulpzaam personeel, heel uitgebreid ontbijt, fijne...

Zwembad onaangekondigd dicht

Super behulpzaam personeel, heel uitgebreid ontbijt, fijne schone kamer, perfecte ligging achter de petrinheuvel. Goede verbinding binnen 10 minuten in de stad met de tram, stopt voor de deur (elke 4 minuten)

Wel de 4 ster waardig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met gratis WiFi en Toegang tot Zwembad

Ontbijt soms wat druk. Ga vroeg of laat.

Hotel met airco, koelkastje en waterkoker. Klein binnen zwembad. Sauna voor ca 7 pers. Goed ontbijt en hoog gelegen tov. de binnenstad. Praagse burcht vlak bij. En de Karelsbrug op 25 min lopen. Koop tramkaartjes voor de rit terug naar boven. Ca. 5 min lopen naar het klooster en dan mooi uitzicht over Praag.

Uitstekend!
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Wij kregen meteen een upgrade van onze kamer, een kamer die normaal dubbel zo duur is! Heel lekker ontbijt, leuk dat je zelf wafels kan maken. Goede sauna (170 kronen per persoon) en gratis zwembad. Prachtige ligging met uitzicht over de stad. Wel een hele beklimming als je te voet van het centrum naar je hotel wil, maar met de tram voor de deur is dit geen probleem.

Upgrate (tegen een mooie prijs) gehad naar appartement.
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Veel mensen bij het zwembad.

Upgrate (tegen een mooie prijs) gehad naar appartement. Zeer mooie kamer met kookgedeelte. Kan het iedereen aanbevelen. Tram stopt voor het hotel. Ontbijt was prima.

Op de foto's is het mooier dan in het echt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met gratis WiFi en Toegang tot Zwembad

Deluxe kamer en normale kamer geen verschil dus voor niks extra betaald wat op de fotos staat krijg je niet. Zwembad ijskoud. Badkamer viel bijna uit elkaar slechte douch. Heel ver van centrum. 20 min met taxi

Heel Goed onbijt en vriendelijk personeel.

Aan te bevelen
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gunstig gelegen Hotel aan de rand van het Centrum . Vriendelijk en net personeel in het gehele complex die vele talen spreken. Er is een leuke bar waar je plezierig in alle rust kunt genieten van niet alleen de vele dranken en thee en koffie maar ook van verzorgde maaltijden. Het ontbijt is zeer rijkelijk met voldoende keus , welke continu wordt aangevuld. Ook kan men gebruik maken van de Tram die voor het Hotel een halte heeft , en je goedkoop op alle plaatsen en bezienswaardigheden kunt uit en instappen. Kaartjes kopen kan in het Hotel en ook is er een mogelijkheid voor Geld te wisselen en een Shop.

Prachtige en comfortabele kamers met openbaar vervoer op loopafstand naar centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Dat het horeca personeel niet erg klant gericht was. We wilden binnen een ijsje bestellen en ze gaven aan dat dit alleen buiten kon bij het terras. Wij naar buiten om een ijscoupe te bestellen gaven ze aan dat dit niet werd gemaakt, terwijl het wel op de kaart stond? Ze zeiden, binnen kunt u ijs bestellen....we zijn uiteindelijk de hoek om gelopen bij een horeca tentje wat niet van het hotel was maar wel daar pachte en daar konden we wel een ijsje kopen.

Het hotel is bezig met een totale renovatie waardoor het nu erg fris en modern uitziet van binnen. De buitenkant krijgt ook nog een transformatie maar dit zal later worden utigevoerd. Echt een goed hotel

Goed hotel met veel toeristen, mischien iets minder voor zakelijk verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Bij late aankomst is er geen snack of kleine maaltijd meer te bestellen in het hotel. Bar is tot midernacht open echter allen voor het een drankje. Dicht in de burt van het hotel zijn er geen andere mogelijkheden beschikbaar om iets eetbaars te bestellen.

Comfortabele ruime kamer met schone badkamer. Ontbijt is uitebreid echter dit keer werd ontbijtzaal overstelpt door een grote groep Aziatische toeristen. Hotel is goed bereikbaar vanaf de luchthaven. Uber bracht mij er in minder dan 30 minuten naar toe.

• Deluxe Tweepersoonskamer met gratis WiFi en Toegang tot Zwembad

ontbijt te chaotisch. Eén lange rij aanschuivende mensen voor brood, Yoghurt, kaas en vlees, bereidingen met eieren enz.

Kamer verzorgd en comfortabel, uitgezonderd minder goed werkende airco

Goed hotel met TOPlocatie.
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

De airco werkte niet en het was moordend warm in de kamer. Het personeel was terughoudend op het randje van het vriendelijke af. Het ontbijt was zeer matig. Veel keuze, maar het werd niet voldoende aangevuld, waardoor er overal zaken ontbraken.

De locatie tov de oude stad was perfect!

Fantastische beleving
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Ik vond het warm op de kamer

De ligging vonden wij heerlijk! Rustig gelegen en tram aan de overkant. Tip neem een taxi vanaf het vliegveld naar het hotel is niet duur (€16,00) en je komt heerlijk relaxed aan. Ook het eten in het hotel was super ontbijt en het diner waren erg lekker.

Praag is een mooie stad, jammer van het hotel
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Airco heeft het gedurende ons verblijf niet gedaan. Eerst omdat er een storing was, vervolgens was het verhaal omdat het seizoen nog niet begonnen was, daarna was het omdat de manager geen goedkeuring gaf voor de reparatie. Kortom met ramen open geslapen wat niet prettig was omdat het aan een drukke weg ligt en de sirenes op en af gingen van politie. Buiten was het warm waardoor de kamer heel benauwd was. Heel erg jammer want je bent niet echt uitgerust. Verder sprak het personeel slecht tot geen Engels waardoor communiceren heel lastig was. Personeel was heel erg nors.

Ontbijt was prima. Locatie was prima, metro om de hoek en binnen 10 min in het centrum.

Degelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met gratis WiFi en Toegang tot Zwembad

De airconditioning deed het niet. Het ontbijt was eenzijdig

Mooie gerenoveerde kamers. Super locatie. Te lopen naar het centrum (30 min.) maar met uber of tram ben je er zo

Goede locatie met de tram naar de stad voor de deur en voor de rest maar niet zeuren
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Airco op de kamers was nog niet ingesteld, dus erg warm. Daar het raam open moest en de herrie van tram, verkeer en luidruchtige vakantiegangers erg dichtbij kwam, was lekker slapen wel een uitdaging. De eetzaal was warm en benauwd

Goede lokatie, vlak bij de een klooster met uitzicht over de stad en de trams naar het centrum (lijn 22 en 23). Prima koffie van de Barista.

• Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

De gratis WIFI werkte goed zodat probleemloos TV kon worden gekeken met de app van de provider. De laptop past in de kamerkluis. De ligging is prima, op rand historische centrum en tramhalte voor de deur met de kaartautomaat in het hotel.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Aangenaam verblijf met vriendelijk personeel een een lekker ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Bij het ontbijt waren vaak het brood , melk, bestek op. Ze konden duidelijk niet bijhouden met bijvullen en soms werd het niet bijgevuld. Het is een groot hotel maar je moet natuurlijk voorzien zijn op zo veel mensen. Centrum was verder dan gedacht.

Heel lekker ontbijt, je kon alles eten wat je wou. Onze kamers waren net gerenoveerd en dat merkte je wel. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Gelukkig een tramhalte voor de deur met om de 5 min een tram :)

Prima uitvalsbasis voor een leuke, mooie citytrip Praag

Wat kleine badkamer.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Locatie was zeer goed : kort bij de tramhalte en op 5 minuten wandelen van het Strahovklooster. Mooie wandeling tot aan de Karelsbrug , via verscheidene bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Een echte aanrader!
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Kamer was niet volledig donker waardoor we vroeg wakker waren

Ontbijt was meer dan goed! Goede kamer, zeer behulpzaam personeel, zeer goede ligging: tram stopt voor het hotel met een rechtstreekse verbinding naar de stad. Mooi zwembad aanwezig, ruime fitness! Dit hotel is een echte aanrader

Ik zal het zeker iemand aanraden
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Het meeste wat mij beviel is het personeel bij de receptie die waren keurig behulpzaam en zeer vriendelijk, het hotel was zeer schoon en het ontbijt was ook heel uitgebreid.

Het was een prettig verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

De badkamer was klein. Er was een 1 persoons bad met daarin een douche en dat viel ons tegen. Dit is waarom wij comfort een matig gegeven hebben.

Het ontbijt was erg goed. Het was uitgebreid en lekker. De kamer was mooi en compleet.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

eigenlijk een hotel dat aan vernieuwing zou moeten gaan doen maar goede prijs kwaliteit verhouding
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Het ontbijt was best uitgebreid alleen waren de worstjes een paar keer te droog. De tv was slecht. Op een aantal zenders storing. Wat ons opviel was dat veel mensen van het personeel telkens op de mobieltjes keken tijdens het werk. Wat ook tegenviel was dat er een klas kinderen zich niet goed konden gedragen en deden of het zwembad alleen voor hen was.

de dames die beneden bij het zwembad waren vonden we heel erg vriendelijk. Verder in de ontbijtzaal was het poersoneel ook aardig.

Prima hotel, netjes, vriendelijk en zeer goede prijs / kwaliteitverhouding
    • Deluxe Tweepersoonskamer met gratis WiFi en Toegang tot Zwembad

Een zeer net hotel op een prima locatie, rustig, net buiten het centrum en met prima OV verbinding naar het centrum. Ontbijt is zeer uitgebreid en het is er allemaal netjes en behulpzaam

Goed hotel met een uitgebreid keuze aan ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met gratis WiFi en Toegang tot Zwembad

Balie medewerkster was niet klantvriendelijk. Ik verwacht geen warme omhelzing maar een begroeting door je van harte welkom te heten is wat ik van iedere hotel verwacht. Het enige wat ze zei is paspoort!!!! Geen informatie betreft ontbijt en parking, dame in kwestie keek me al raar aan toen ik wat wilde weten over het in en uitrijden van de parkeerplaats. Door extra bijbetaling bij het boeken van een kamer heb je gratis toegang tot zwembad en fitness ruimte. Wil je gebruik maken van de sauna dan moet je terplekke extra bij betalen.

Ruime schone kamer met koelkast en waterkoker goed en groot bed.Mooi hotel en schoon. Goed ontbijt lekkere broodjes en grote keuze aan beleg etc.

Ontbijt was uitgebreid echter viel het ons wel tegen dat ze...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met gratis WiFi en Toegang tot Zwembad

Personeel is niet vriendelijk.

Ontbijt was uitgebreid echter viel het ons wel tegen dat ze rond 10:00 uur niets meer gingen aanvullen terwijl het ontbijt tot 10:30 was.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Uitstekend, voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met gratis WiFi en Toegang tot Zwembad

Informatieboekje op de kamer was niet aanwezig.

Heel goed ontbijt. Zwembad en fitnessruimte. Kamer ruim voldoende. Ligging t.o.v. centrum in combinatie met OV (tramhalte praktisch voor de deur). Hotel is een echte aanrader voor een stedentrip.

Prima hotel met goede openbaar vervoerverbinding.
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Tijdens het afrekening willen ze je laten betalen in de eigen munteenheid tegen zeer ongunstige koers. Reken gewoon af in euro’s en dan betaal je wat je hebt afgesproken.

Prima kamers met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ontbijt was uitgebreid en goed.

Zonder meer voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met gratis WiFi en Toegang tot Zwembad

De kamertemperatuur was s'nachts te hoog en wij hadden de pech dat er een ochtend gewerkt werd aan de waterleiding, waardoor wij geen water hadden. Dit was wel van tevoren aangegeven maar toch vrij lastig om een halve dag te moeten wachten.

Heerlijk ontbijt met speciale koffie en een omelet-bak-service. Prima verbinding met het centrum via rechtstreekse tramverbinding tegenover hotel. Geen ochtendlawaai van vroege schoonmaakploeg. Aan te bevelen hotel.

Uitstekend hotel op loopafstand van Centrum Praag
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Badkamer in deluxekamer was wat klein. Geen douchecabine maar douchestang in bad!Hotel heeft eigen parking maar wel prijzig (€12/dag). Hotel betalen in € want veel duurder als je in Tsjechische kroon betaalt!

Mooie, ruime kamer. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met lekkere, verse koffie. Op 15 min. wandelen van het oude centrum van Praag en 10 min. wandelen naar de Praagse burcht.

Een plaats om nog eens naar toe te gaan.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gratis Parkeergelegenheid

In het hotel zelf was alles in orde. Ginder de afrekening in kronen betaald en de omrekening viel dan iéts duurder uit hier. Dus op letten volgende keer.

Het ontbijt was buitengewoon. ondanks de drukte was alles netjes geregeld en zuiver. Alles was ook altijd te krijgen. Een goed ontbijt maakt de verdere dag al goed. De kamer was ook prima, eenvoudig maar goed. Wij hadden, ook gratis parking wat uiteraard heel fijn is zo dicht bij het centrum.

Groot, lawaaierig en dringend aan een goed management toe.
    • Deluxe Suite

Ongeveer alles. Hadden een luxe suite geboekt met balkon.wat sommigen schrijven hebben wij allemaal niet gekregen. Hadden wel een groot balkon maar geen stoel om op te zitten. Heb 7 dagen op vensterbank gezeten. 3 maal gaan vragen om minstens 2 stoelen op balkon te plaatsen , was niet mogelijk (waarom?). Onvriendelijk en onwetend personeel (behalve onderhoudspersoneel en dames in bij toeristische loket). Zogezegde security bij receptie(?) zeer onvriendelijk en houding. Kwamen om 7 u smorgens op deur bonken voor zogezegde brandalarm en controle, waarna geen enkel woord uitleg nog volgde. In info 2 restaurants, is er maar1 : wine en pastaresto Maar geen pasta te krijgen, bij navraag : ' it's just the name'.! Enfin kan nog wel wat doorgaan. Prijzen bar blijken dan plots ook zonder service enz. Krijgen graag fooien, geven wij ook graag als de service ok is. Veel bustoeristen ,dus nooit rustig ontbijten (grote refter). Hadden ons 7 dagen verlof wel anders voorgesteld!

Zwembad en locatie tramhalte

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

voor herhaling vatbaar
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Minpuntje was dat ik aangegeven had niet te hoog, (ivm hoogtevrees) het hotel heeft immers 9 verdiepingen en we hadden toch kamer op de 4e verdieping. Verder ligt het hotel op een kruispunt van 2 drukke wegen, waarover 1 hoofdweg de tram constant heenrijdt.

Het ontbijt was TOP! Erg uitgebreid en er ontbrak aan niets. We hadden de laatste kamer op de gang, dus uitzicht naar 2 zijden! Prachtig!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Was zeker en vast in orde ! Prijs - kwaliteit OK !
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Vriendelijkheid aan de balie in de lobby kan iets beter. Ligging is toch een 2-tal km buiten het centrum van Praag, maar dat was ons op voorhand bekend.

Ontbijt was super !

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Aangeraden voor alle soorten reis.
    • Deluxe Suite

Een zeer comfortabel hotel met vriendelijke personeel .openbare vervoer is in loop afstand .dicht bij praagse kasteel. Ontbijtbuffet was erg ruim gevarieerd en lekker,we konden genieten van zwembad en fitness ruimte in hotel .exchange kiosk in hotel was ook redelijk goed t.o.v buiten en ATM.we hadden een famillie kamer met een ruime balkon ,een word het was erg confirtabel.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Uitstekend startpunt voor stadstrip.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met gratis WiFi en Toegang tot Zwembad

De omgeving van het hotel is tussen 5:00 uur en 20:00 uur rumoerig door bouw en weg-werkzaamheden. De TV ontvangst is niet top. De aankleding van het hotel is aan een re-styling toe.

Ruim maar groot hotel met veel extra voorzieningen, Fitness, Zwembad, mini winkeltje om je mini bar te vullen, excursie balie en tegen betaling wellness en bioscoop. Tram 22 op 100m van de entree, een aantal goedkope restaurants en winkeltjes binnen 500 m. Het ontbijt is zeer uitgebreid met veel keus. Als het heel erg druk is loopt er meer personeel rond en wordt er snel bijgevuld.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Aanrader
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gratis Parkeergelegenheid

Onvriendelijke mensen op de receptie , bij melden dat tv niet deed, werd gezegd dat probleem bij provider was, geen soory of zoiets dergelijks, sommige mensen doen het heel goed, maar sommige van receptie geen interesse in hun werk

Mooi kamer, goede ontbijt, parking, vervoer naar centrum, goede WiFi

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Delux tegenvallertje
    • Deluxe Tweepersoonskamer met gratis WiFi en Toegang tot Zwembad

IK heb met opzet kamer deluxe benoemen maar zo delux was het ook nou niet ..

IK ben nooit in de Hotel naar id kaart gevraagd, maar de gozer van de receptie heeft well naar id van mij friend gevraagd vond best wel raar, ik dacht jij bent geen politie ofzo

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Uitstekend hotel,prima faciliteiten, en niet ver van het centrum
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Niets, alles was prima in orde

Zeer goed ontbijt, fijn zwembad, goede fitness apparatuur. Dicht bij t centrum. Uitstekende bedden. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Goede prijs.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Waarschijnlijk ben je elders beter af
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Wifi werkte maar aan 1 kant van de kamer. Personeel heeft ons flink afgezet met de taxiservice, dus regel je taxi zelf.

Goed ontbijtbuffet, handige locatie buiten het centrum.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

uitstekend

toegang met koffers

revceptie

Het ontbijt en schone kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Het parkeren op het terrein was duur.

Het ontbijt en schone kamer.

het ontbijt was heel goed,afstand centrum was 10 minuten...
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

het ontbijt was heel goed,afstand centrum was 10 minuten wandelen het hotel zou ik anderen aanraden.

Citytrip Praag
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

We werden vriendelijk te woord gestaan bij vragen, personeel was erg behulpzaam

• Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Alles overtrof onze verwachtingen.Het personeel, de hygiene, het zwembad enz Het was een super verblijf

Prima verblijf, maar mijn verwachting van een 24hr hotel was anders.
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Ontbijt te druk, chaotisch. Geen snack/eten of iets dergelijks 's avonds/'s nachts.

Ruime, donkere kamer, airco op de kamer.

Schone kamers en voorzieningen
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Hoge parkeerkosten Kamer niet als op de foto, oud Ontbijt druk, wordt matig aangevuld

Schone kamers en voorzieningen

Prettige kamers, zeer schoon, geweldig ontbijt, zwembad en...

Geplastificeerde matras beschermer.

Prettige kamers, zeer schoon, geweldig ontbijt, zwembad en sauna. Heel aardig personeel.

zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer goed

De kamers.

Personeel. Kan geen lachje vanaf

De kamers. Aan de buitenkant niet verwacht dat het van binnen zo mooi was

• Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ver van het centrum

Ontbijt was heerlijk

Prima verblijf. Aanrader!!
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Gratis upgrade van de kamer en een zeer uitgebreid ontbijt

Mooi geen vier sterren. Kamer klein, badkamer alleen kleine douche met veel slijtage en randvuil.

Matige superior kamer

Nabij openbaar vervoer richting centrum en vliegveld

Goed ontbijt en goede bedden.
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Goed ontbijt en goede bedden.

Fijn
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Het ontbijt. Voor mij geen variatie

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Fijn hotel goed ontvangst en een heerlijk ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Het was een fijn hotel om te verblijven. Het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Fijn hotel om er te verblijven
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Het hotel zag er fantastisch uit . De kamer erg mooi en groot. Het ontbijt was met veel keuze. En ruim opgezet.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Het uitzicht en de kamer zelf.
    • Deluxe Suite

De kwaliteit van televisie signaal en de zenders.

Het uitzicht en de kamer zelf. Ontbijtbuffet was ook heerlijk, veel keus.

Wel voor een korte vakantie nogmaals een optie. Een gewone trap naar alle verdiepingen hebben wij ge
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

De foto van de kamer kwam niet overeen met wat geboden werd.

Locatie to de oude stad

Jammer van het gedeelde 'dubbelbed', vind een bed uit een deel veel fijner.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met gratis WiFi en Toegang tot Zwembad

Het dubbelbed bleek toch twee tegen elkaar geschoven losse bedden te zijn. Echt een minpunt.

Mooie luxe kamer op 6e verdieping

Verbleven hier 1 nacht.
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Je hoort het verkeer duidelijk

Verbleven hier 1 nacht. Goede prijs kwaliteit verhouding met een uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

goed hotel, goed ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

goed hotel, goed ontbijt.

Praag 2017
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Niet opgeruimde sneeuw op voetpad voor het hotel.

Alles was prima.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Nette schone kamer

Douche niet warm

Nette schone kamer

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Goed.
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

Personeel attent, alleen niet kunnen geven van 2e extra deken, jammer anders helemaal top. Parkeren betaald viel tegen.

Prettige hotel.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Heerlijk genoten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gratis Parkeergelegenheid

De tram die telkens voorbij reed waardoor raam niet open kon staan.

Uitstekend uitgebreid ontbijt. En dichtbij tram, burcht en centrum.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

super

super

• Beoordeeld op: 22 november 2017

tot volgend jaar

uitstekend,ontbijt perfect,kamers zeer proper

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Vroeg in de avond terug in het hotel, omdat het verblijf daar zo relaxed was.

De ligging tussen autowegen

Mooie, schone kamers. Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

heel goed ontbijt heel goed kamers heel goed hotel goed zwembad

.................

heel goed ontbijt heel goed kamers heel goed hotel goed zwembad

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Top vakantie in een prachtige stad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met gratis WiFi en Toegang tot Zwembad

We kregen gratis een update naar een grotere kamer.

Groot hotel op een prima locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met gratis WiFi en Toegang tot Zwembad

Het sanirair en de massale ontbijtruimte

De ruime kamer, bedden en de stilte op de gang

zeer proper hotel,moderne inrichting,relatief gezellig...
    • Classic Tweepersoonskamer - Gratis WiFi

zeer proper hotel,moderne inrichting,relatief gezellig,fantastisch rijkelijk ontbijt

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Orea Hotel Pyramida