Beoordelingen over Hotel Garni Myší Díra 3-sterren

Rooseveltova 28, Český Krumlov, 381 01, Tsjechië

#20 van de 32 hotels in Český Krumlov

Gunstige ligging, verder onplezierig

zeer slechte bedmatrassen, ondanks bevestiging geen douche aanwezig alleen een bad met handdouche, ontbijt redelijk, weinig behulpzaam personeel, slechte prijs/kwaliteitsverhouding, parkeerplek smal

gunstige ligging bij dorpje, parkeermogelijkheid bij hotel (tegen betaling)

Het was onze laatste verblijf in dit "Hotel". absoluut géén aanrader!!!
    • Kleine Tweepersoonskamer op Zolder met 2 Aparte Bedden

Alles!!! Voor dat wij in dit Hotel kwamen, hebben wij in "Hotel SATEL" te Poprad Slowakije 15 overnachtingen gedaan, waar we geweldig genoten hebben.

Het was één grote RAMP, kregen een zolderkamertje van 3 x 2 mtr. uitzicht op een dak door een raampje van 50 bij 50 cm. De wanden zijn allemaal schuin (piramide stijl) kan nergens rechtop staan, de WC pot staat los op de vloer, door de schuine wand in de douche met een hoogte van 1.80 mtr. is het onmogelijk om rechtop te douchen. i.p.v. 6 overnachtingen zijn wij na 1 overnachting vertrokken (wel de totale periode mogen betalen). de parkeerplaats voor het Hotel (4 stuks) strak op elkaar geparkeerd kost € 16,00 per nacht. Voor ons nóóit meer naar dit Hotel.

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Vanaf de zolder mooi uitzicht over het schitterende stadje.

Bij aankomst was parkeerplaats niet beschikbaar, uiteindelijk is dat goed opgelost. Het bed was vrij hard en wat te kort (voor iemand van 1.75...); de zolder heeft een schuin dak dus oppassen voor je hoofd; 's ochtends waterdrukproblemen in de douche.

Vanaf de zolder mooi uitzicht over het schitterende stadje. Uitstekende locatie. Netjes, schoon.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

De centrale ligging van het pension.

De centrale ligging van het pension. De grootte van de kamer.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Het was fantastisch - net knus hotel, fijne kamer (met...

Het was fantastisch - net knus hotel, fijne kamer (met balkon) met uitzicht op het water en aardige mensen!

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

balkon met perfect uitzicht