Beoordelingen over EA Hotel Populus 3-sterren

U Staré Cihelny 11, Praag, 13000, Tsjechië

#484 van de 651 hotels in Praag

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

De oudere man bij de receptie.

De veren kwamen door het matras heen. De badkamer had een bad met daarin een handdouche waar iemand van 175 cm niet onder kan staan. Je moet of in bad of je moet je afspoelen met een handdouche

De oudere man bij de receptie.. heel vriendelijk

1 keer, nooit weer...

Lees dit niet als een klaagzang, maar als een opsomming van feiten. Hopelijk pakken jullie dit op, want ik raad uw hotel zeker niet aan. -kamers niet schoon (vlekken in vloerbedekking, haren overal) -zeer stoffige kamers want voor astma funest is. -douchekop valt eraf tijdens douchen, douchedeuren zijn lek. -wasbak dusdanig verstopt dat je niet met je hoofd erbij kunt om te spoelen. -matras kun je met 1 vinger geheel indrukken. biedt 0,0 comfort. -bodemplaat bed is triplexplaat. dit in combinatie met de matras is rondom slecht. -Ramen sluiten niet goed. -wc bij de lobby (ondergronds) met niet werkende verlichting, kapotte blowers en wederom niet schoon. -binnenplaats bij het hotel in een verzamelplaats om te drinken/roken/muziek te spelen. Het geluid kwam op de kamer alsof ze naast je zaten. Dat je iets hoort is ok, maar een nachtportier dient er op toe te zien dat na een bepaalde tijd het stil is. Nu was het om 23 uur nog volop feest op de binnenplaats. -Omgeving van het hotel niet al te prettig. qua veiligheid durf ik geen uitspraak te doen. -wel besloten om mijn auto bewaakt te plaatsen tegen een meerprijs. Ik snap dat het verwachtingspatroon niet vergelijkbaar is met nederlandse standaarden, maar......schoon en een goed bed zijn minimale vereisten. Waren we niet zover van huis geweest en hadden we al niet een hele reisdag gehad dan had ik mijn geld terug geëist en een andere hotel gezocht. Ik raad u aan dit mee te nemen en te veranderen. Ik vrees anders voor de toekomst van dit hotel.

Het ontbijt was goed. iets mee keuze in koffiesoorten zou wenselijk zijn. Personeel erg vriendelijk en hielpen ons goed op weg met adviezen

paking goed in hotel maar 6€ in een bekend stad vind ik heel...

normaal niks,voor 2dagen ,ok,

paking goed in hotel maar 6€ in een bekend stad vind ik heel goed koop,je kunt bus nemen van 20meter naar centrum .hotel is gewoon maar ok,proper,ontbijt goed,internet goed ook in kamer.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Hadden ons verblijf heel anders voorgesteld. Was nu de tweede maal Praag en nu ook de laatste keer.

Hotel werd geboekt omwille van restaurant aan hotel. Restaurant bleek al 8 jaar gesloten. Dichtstbijzijnde restaurant lag op 1.5 km, afstand die dagelijks minstens 2x wandelend diende afgelegd te worden in de vrieskou. Kamers waren amper gekuist, zeep van vorige klant lag nog in de douche, geen frigo in de kamer en tv-posten (10) waren vooral lokaal. Hotel ligt op 4 km van centrum Praag.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Heerlijke dagen gehad, geweldige stad

Voor de deur een tankstation waar mensen om 4 uur 's nachts hun auto gaan stofzuigen!

Het ontbijt was super, centrum Praag makkelijk te bereiken met openbaar vervoer. Schoon en netjes

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Dicht bij het centrum, goede busverbinding.

Bedden erg slecht en kort. Je kan ook niet onder de douche staan. Bedbank heel erg hard en enkele bedden lig je op de springveren.

Dicht bij het centrum, goede busverbinding. Grote kamer en ruime badkamer. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Spreken redelijk Engels.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Prima, maar niet nog eens

Bereikbaarheid met OV. Knorrige dame bij het inchecken.

Prijs-kwaliteit en prima divers ontbijt.

Binnen 20 min met de bus en stukje metro in centrum

Kamer was erg warm

Ontbijt was prima

Goede.prijs kwaliteit verhouding

Plafond badkamer zag er vies/ verkleurd en gebroken uit. Mechanische ventilatie werkte niet. Geen koelkast/minibar op kamer.

Airconditioning

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel mag vriendelijker zijn. Ver van de stad.wel goed te doen met openbaar vervoer.

Schoon

Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. locatie lekker rustig, goed ontbijt

Prima voor een citytrip

Bar is niet gezellig.

Prima ontbijt. Afstand metro met bus goed te doen.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Kamergrootte en vriendelijk personeel

LIgging nasty een drukke weg

Kamergrootte en vriendelijk personeel

prima uitvalsbasis om het centrum van Praag te bezoeken tegen een redelijke prijs

ver uit het centrum

ontbijt prima

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Bedden, ontbijt prima.

Bedden, ontbijt prima. Wegens verbouwing naastliggende pand en wegen een beetje rommeltje rond het hotel. Locatie prima 10 min met de bus, en 1 metrostop midden ih centrum. Gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 9 september 2015

Toeristenbelasting contant betaald en bij thuiskomst bleek...

Toeristenbelasting contant betaald en bij thuiskomst bleek dat deze belasting ook nog eens van de rekening was geschreven. Discussie hieromtrent had ik van een andere reiziger aan de receptie ook al opgevangen. Geen airco ook niet in de suite, die was er wel 2 stuks zelfs maar was kapot. Dit was erg vervelend dit was namelijk de rede dat wij de suite hadden geboekt. Met extra opmerking bij de boeking. Is wel opgelost door de manager. Ontbijt is prima. En de mogelijkheid tot het nemen van het openbaar vervoer is super daar de bushalte om de hoek is.

• Beoordeeld op: 3 september 2015

dubbele kamer voor ons heel fijn.

dubbele kamer voor ons heel fijn. prijs uitstekend en vebindingen met centrum praag ronduit goed. daarnaast wist men ons te berwijzen naar plaatselijk heel leuk restaurant 2 minuten lopend vanuit het hotel

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Ontbijt was prima.

Personeel was niet altijd even vrolijk en begreep ons niet altijd in het Engels. We zouden een airco hebben op de kamer, maar die deed barweinig (toevallig ook wel de dagen die we er waren 30+ graden overdag). Bad/douche zonder douchegordijn of doucheputje in badkamer, dus was erg behelpen met douchen om de badkamer een beetje droog te houden.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

alles was in orde

dat je er savonds niks kan drinken aan de bar die is nooit open en in de streek maar 1 cafe of je moet 20 min stappen

alles was in orde

• Beoordeeld op: 19 januari 2016

Het personeel was steeds zeer behulpzaam.

Het personeel was steeds zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Lekker, uitgebreid ontbijt.

Lekker, uitgebreid ontbijt. Goed functionerende airco op de nette kamers. Bus naar centrum vlakbij het hotel, op 15 min. sta je in het centrum.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Prima hotel, bushalte om de hoek en met de bus snel in het...

Prima hotel, bushalte om de hoek en met de bus snel in het centrum van Praag.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Goed ontbijt.

Locatie is op een industrieterrein tegenover een benzinestation (24 uur open). Redelijk ver van het centrum. Bedden waren erg slecht.

Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Goede waarde voor het geld, zeker ook het ontbijt was goed.

Goede waarde voor het geld, zeker ook het ontbijt was goed.