Beoordelingen over Prague Marriott Hotel 5-sterren

V Celnici 8, Praag, 11121, Tsjechië

#277 van de 612 hotels in Praag

5,9

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Niets. De prijs misschien ( het was wel in de periode van de kerstmarkten )

Ontbijt niet in hotel genoten, zal best o.k. zijn maar veel te duur. Kijk eens bij Cacao. Locatie perfect, ook dicht bij de metro. Alles super de prijs is er dan ook naar. Gaan we weer terug ?? Yes.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Praag is leuke stad maar ga nooit meer naar dat Hotel

ben 2 keer bijna opgelicht mocht niet langer blijven geld werd er van mijn creditcard gehaald, eerst geen gratis internet in de kamer

locatie vond ik alleen goed

• Beoordeeld op: 20 december 2016

juist net niet wat het hoorde te zijn
    • Executive Suite

geen ontvangst en parkeer-service voor 5 sterren Hotel dit hoort beter ! in de executive lounge was er meermaals soms gebrek aan bestek en borden

prachtige kamer met alle voorzieningen en goede bedden goede locatie en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 november 2017

niets , alles was middelmatig
    • Deluxe Suite

bad met plastic douche gordijn

niets , alles was middelmatig

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Bijna 20 euro extra betalen voor een dag goed internet. NIET meer van deze tijd. Gootsteen maakte heel veel lawaai. Vooral ‘s nachts.

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

De ontbijt was goed, parkeren in de kelder was perfect en...

Er is op dit moment een verbouwing op de 3de en 4de etage. Tussen 8:30 en 17:30 hoor je dit. Wij roken de wasbenzine lucht in de kamer en hebben de huishouding laten komen welke ons al giebelend hielp met een lucht verfrisser. De wasbak had een enorme stervormige barst van 40 cm. en het water bleef wel staan maar de hij was wel door tot op de bodem. De badkuip was enorm smal en de lengte was erg kort. Dus geen fatsoenlijke badkuip om in de ontspannen. Internet in de lobby en op de kamer kost dit 18 euro per dag. Dus de lobby is vol met gasten die aan het internetten zijn.

De ontbijt was goed, parkeren in de kelder was perfect en voldoende ruimte. Perfect locatie in het stadscentrum, veel gelopen en weinig met de tram en metro gedaan.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Alles!

Niets. Misschien dat de standaard kamer temperatuur aan de hoge kant was 22-23 graden, dat had van ons wel iets koeler gemogen.

Alles! Over ontbijt kan ik niet oordelen want dat was bij ons niet inbegrepen.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Heel confortabel bed

Internet en ontbijt zijn duur

Heel confortabel bed

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Prague Marriott Hotel