Beoordelingen over Hotel Questenberk 4-sterren

9,7

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Heerlijke ontvangst.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze kamer was nogal klein.

Bijzonder vriendelijk personeel. We werden nog nooit zó in de watten gelegd op hotel. Fantastisch ontbijt. Attenties zoals dagelijks weerbericht, flesje water, er was zelfs een paraplu op de kamer.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Fantastisch!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Helemaal niets!

Het hotel was fantastisch! We werden ontzettend vriendelijk ontvangen. We waren veel te vroeg, maar er werd direct een kamer in orde gemaakt. Daarna kregen we een hele tour door het hotel en werd ons over de geschiedenis ervan verteld. Nog nooit zo'n ervaring gehad. Het personeel is allemaal even vriendelijk en zorgen voor een heerlijk verblijf. Het ontbijt a la carte is een aanrader! Het was er schoon en prachtig mooi. Vers fruit op je kamer, ontbijten in je kamer is een optie en iedere dag een cake in de gastenkamer. Geweldig gebouw en locatie, waardoor je de sfeer van Praag proeft. Vlakbij is een tramhalte die je naar het centrum brengt. Maar lopen is ook een optie, er is een mooie route over de Karelsbrug. Terug is het wat steil. Als we nog een keer naar Praag gaan, dan verblijven we zeker weer in dit hotel. Een dikke 10!

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Geweldig!

Prachtige rustige locatie naast het Strahovklooster met geweldig uitzicht over Praag vanuit de eetzaal. Op loopafstand van het Burchtcomplex. Een aanrader voor een ieder die van cultuurhistorie houdt.

Ga je maar Praag? Boek dit hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vriendelijkheid van het personeel ën het, comfort.

super relax verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel, gunstige ligging, super ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

perfecte locatie met fraai uitzicht over het mooie Praag.

Over het hotel niets dan lof. Hoed u voor het reserveren van een hop on en hop off bus via het hotel. Slechte service, vaak komt de bus niet en volgt dan ook niet de aangegeven route. Chaos ten top. Te weinig ruimte in een te kleine dichte bus. Ga liever wandelen

perfecte locatie met fraai uitzicht over het mooie Praag. Goede plek om uit te rusten na een drukke dag in de stad.

• Beoordeeld op: 11 september 2015

De locatie en service zijn geweldig!

Ik vond het jammer dat er geen bad op de kamer was maar dat is een kleine manko.

De locatie en service zijn geweldig!! Het ontbijt alleen al is de moeite waard om daar te overnachten.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Na een dag rondlopen in het zeer hete Praag was het altijd een verademing om terug te komen op de kamer met airco. Het ontbijt en het diner in het hotel zijn ons zeer goed bevallen. Heel mooi uitzicht over Praag. Op 10 minuten lopen van de Praagse burcht.

• Beoordeeld op: 10 juli 2015

De locatie is adembenemend.

De locatie is adembenemend. Het hotel is gelegen in een prachtig historisch gebouw. Het restaurant is uitstekend. Prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed. het personeel is uiterst vriendelijk. Kortom: een aanrader!

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

De service van het personeel is uitstekend.

De service van het personeel is uitstekend. De ligging van het hotel is prachtig. Vanuit het hotel kun je prima heuvelaf wandelen naar het centrum en voor de steile terugweg is er de tram of een prachtige wandeling door het park op de heuvel.

• Beoordeeld op: 3 februari 2015

uitstekende ontvangst, zeer behulpzaam personeel, zelden...

op het moment dat wij er waren was er geen restaurant en rooomservice faciliteiten. per half februari zijn ook die faciliteiten weer beschikbaar. dit was bij reserveren niet aan ons gemeld.

uitstekende ontvangst, zeer behulpzaam personeel, zelden zo"n schone hotelkamer/badkamer gehad, bedden van zeer goede kwaliteit. goede ligging bijna naast de Praagse burcht. alles prima te belopen of pak tram 22.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Het was fantastisch

Het was fantastisch

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

Onwijs goede keuken, met een heerlijk ontbijt!

Onwijs goede keuken, met een heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Ligging Vriendelijkheid en dienstbaarheid personeel

• Beoordeeld op: 9 september 2015

Wat een prachtig hotel en vriendelijk personeel.

Ontbijt te duur

Wat een prachtig hotel en vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

uitzicht van het terras

uitzicht van het terras afstand tot het centrum vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

Ligging Hotel, Vriendelijkheid personeel, mooie kamer,...

Niet van toepassing

Ligging Hotel, Vriendelijkheid personeel, mooie kamer, heerlijk bed, Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 14 maart 2015

Alles beviel ons!

Alles beviel ons! Beter konden we het gewoon niet hebben! Alles was pico bello!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Questenberk