Beoordelingen over Hotel Malá Strana 3-sterren

Melnická 9, Praag, 150 00, Tsjechië

#293 van de 612 hotels in Praag

Fijn hotel.

Het was erg lastig in en uit de douche te stappen (hoge instap). Misschien een beugel te plaatsen? Het douchen zelf: ook met het douchegordijn gesloten werd de vloer drijfnat en daardoor glad.

Rustig hotel. Bruendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Het was geweldig en zeker een aanrader.

Er is niets tegengevallen behalve de taxirit van het hotel naar de vlieghaven. De chauffeur was onbeschoft, kon praktisch geen Engels, en wou ons geld afpingelen.

Dat het personeel zo vriendelijk was 1 kamer te annuleren terwijl wij er 2 geboekt hadden. Het ontbijt was goed zonder overdreven luxe. Het enige minpuntje is dat er niet voldoende vers fruit aanwezig was.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

De kamer en badkamer was het schoonst.
    • Familiekamer - Kelderverdieping

Bij de recensies stond dat het ontbijt heel goed was, maar dat viel absoluut tegen. Broodjes waren oud en er was niet veel keus voor vegetariers. Verder hadden wij een kamer op de kelderverdieping, dat was te benauwd en in de ochtend te veel geluid door klanten die naar de ontbijtzaal gingen die een verdieping lager was.

De kamer en badkamer was het schoonst.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Goede locatie in rustige straat
    • Studio

Ontbijt was uitgebreid maar van middelmatige kwaliteit. Uiterst goedkope producten. Verwarming stond zeer hoog afgesteld. Direct vrijwel afgesloten en raam op een kier gezet.

Kamer was netjes, prima locatie binnen de stad. Zeer goede bedden.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Ouwe meuk

Er zou een bad in mijn kamer zijn, die was er ook alleen was het meer een voetenbad. Douche lekte onwijs erg en heb dit aangegeven maar er werd niks aan gedaan. Ontbijt was eentoning. Personeel was niet allemaal even aardig.

Afstand naar het centrum en het vliegveld.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

• Appartement met 1 Slaapkamer

Derde bed in woonkamer had een doorgelegen matras, zes nachten slapen zonder verschoning vind ik te veel, had best na 3 dagen verschoond mogen worden. Keuken zonder pannen. Kapotte glazen.

Rüstig gelegen, ontbijt was goed. Elke dag schone handdoeken.

Top locatie.
    • Studio

Het ontbijt viel erg tegen, al deden de 2 dames erg hun best om aan te vullen. Wij sliepen aan de straat kant en omdat het erg warm was met de ramen open, maar vroeg in de ochtend ramen dicht gedaan ivm straat lawaai.

De lokatie helemaal top, op loop afstand van de Carls brug. Prima bedden en schone kamer.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Normaal hotel in het centrum

Kamer is erg gedateerd en receptioniste sprak erg gebrekkig engels. Bij de receptie niet erg beleefd ook, maar dat was per persoon anders.

Ontbijt werd gemaakt door super lieve vrouwen en alles was echt heel vers. De manager komt nog vragen naar hoe je ervaring in het hotel is. Goede betrokkenheid. Hotel was ook schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Prima en schoon hotel op een super goede locatie

Douche mag beter, namelijk douchen in een bad vindt ik niet zo comfortabel. En waterdruk was minimaal. Het wassen van lang haar was een uitdaging met een zachte, kleine straal. De inrichting en stoffering is oud/gedateerd. Maar zolang het schoon is, hoor je mij niet klagen. Vind het wel jammer. Je kan er zo'n mooie en knusse hotel van maken.

De locatie was perfect! Dichtbij bezienswaardigheden, wat makkelijk te belopen was. Makkelijk bereikbaar met tram 6 of 9, de stop is om de hoek. Tevens om de hoek een supermarkt voor de schappies. Het hotel was schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat we de koffers in een afgesloten ruimte mogen zetten na uitchecken.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Het ontbijt was prima, de locatie uitstekend met enorm veel...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er was een waterkoker aanwezig, maar zakjes thee/ koffie miste. Onze kamer was vlakbij receptie, en enigszins rumoerig. 's Nachts was het wel rustig!

Het ontbijt was prima, de locatie uitstekend met enorm veel tramlijnen om de hoek, in mooie buurt, ruime kamer! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik zou het hotel zeker aanbevelen!

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Herfst vakantie 2016 met 11 personen.

Moest er een bar zijn in het hotel dat zou leuker zijn.Nu met kids moesten we sneller naar de kamer.

Je zit vrij dicht bij alles. De tram stopt op de hoek en elke 5 min is er wel een tram die in de goede richting gaat, super gewoon! Opvallend ook is dat hier de mensen hun plekje afstaan voor de kindjes of voor de ouderen. Super. Wij hadden voor onze wagen wel een privéparking gereserveerd via het hotel. Dit was iets van een 11€ per dag, ook dit viel mee als je niet alle dagen de wagen nodig hebt. Want dan moet je toch wat zoeken hoe je aan je wagen geraakt, ook al was deze parking/service shop 24 u open. In het hotel was het zeker goed te doen. Niet de grote luxe maar prima voor deze prijsklasse. Beetje variatie, voldoende keuze en lekker. In de keuken en zaal waren ze ook zeer kindvriendelijk. Wij waren met onze familie daar dus met 8 volw en 3 kindjes van 6, 10 en 13 jaar. We zijn daar geweest van 29 okt 2016 tot 3 nov 2016 daarna nog naar Karlovy Vary voor 2 nachten. Voor de dorstigen 's avonds is er voldoende keuze in de buurt van het hotel. Dit kan wel flink wat in prijs geven tegenover in het centrum, bv in het centrum betaal je +-75 Kronen voor een bier en in de buurt van het hotel 30 Kronen... Voor ons is dit voor herhaling vatbaar. Het is voor mij trouwens de 4 de keer dat ik in Praag kom, een super mooie en aangename stad, in elk seizoen! Hebben trouwens ook helder weer gehad, wel koud. Andy H.

Top locatie

Aardig personeel receptie, om 11u al kunnen inchecken

Romantisch

Ontbijtpakketeb toegezegd, maar vergeten

Prijs ligging en betalen zonder creditcard

Het hotel was voor mij op de perfecte locatie, lekker ruim en alles was aanwezig.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er zaten wat veel vlekken in de vloerbedekking, dat was jammer.

Ik had een appartement, dat was wat gedateerd maar ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Aanrader.
    • Familiekamer - Kelderverdieping

Niets het is een prima accomodatie

De centrale ligging.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Super verblijf

De douche had een harde straal waardoor de badkamer vloer helemaal nat werd.

De locatie is super!

Heerlijk verblijf
    • Studio

zou het niet weten..prima voor ons

De locatie perfect..het ontbijt perfect. En vriendelijke goede service en personeel.

Goed hotel voor een stedentrip

Sober ontbijt

Goede ligging alles op loopafstand. Prima hotel voor een stedentrip

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Wij komen hier altijd als we op familiebezoek gaan.

Het hotel is wat gedateerd, er is wel een bad maar geen douche, dat vind ik toch iets minder.

Wij komen hier altijd als we op familiebezoek gaan. Het ligt vlak bij het centrum, tram en metro. Ideale uitvalbasis. Het ontbijt is prima keuze genoeg.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijd was prima , een heel prettig verblijf.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

De ligging van het hotel, de rust nabij stad.

Ontbijt matig

De ligging van het hotel, de rust nabij stad.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Mooi hotel, dichtbij alle bezienswaardigheden, goed ontbijt,...

geen

Mooi hotel, dichtbij alle bezienswaardigheden, goed ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Was hier al eerder geweest.

Was hier al eerder geweest. Heerlijk centraal.lopend of de tram alle belangrijke bezienswaardigheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

centrale ligging.

niets.

centrale ligging. Goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 4 mei 2015

locatie en rust snachts

persoonlijk niets

locatie en rust snachts

• Beoordeeld op: 8 februari 2015

Zeer ruime en propere kamer, vriendelijk personeel aan...

Minder vriendelijk personeel aan ontbijt.

Zeer ruime en propere kamer, vriendelijk personeel aan onthaal.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Malá Strana