Beoordelingen over Hotel & Residence Royal Standard 3-sterren

Rasinovo Nabrezi 38, Praag, 12800, Tsjechië

#344 van de 612 hotels in Praag

Prima budget hotel voor bezoek aan Praag

Ontbijt alleen tussen 8 en 10uur. Op terugweg moesten we eerder vertrekken maar daar was geen oplossing voor. Eerste twee nachten heel erg warm op de kamer. Knop airco werkte niet. Doorgegeven maar dag later nog steeds even warm. Laatste dag weer gemeld, werd aangegeven dat deze afgesteld stond op buitentemperatuur. Na overleg met denken we de manager mocht hij toch aan. Hierdoor de laatste nacht pas goed kunnen slapen. Geen zeep oid in badkamer.

Ligging is prima! Vlakbij tramhalte, 5 minuten lopen naar metro. Vanaf vliegveld met openbaar vervoer in nog geen 45 minuten te bereiken. Ontbijt uitgebreid. Comfortabele bedden

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Fantastische prijs / kwaliteit verhouding, dat vlak bij de mooie bezienswaardigheden is gelegen.
    • Standaardappartement

Keurige kamer, enorme badkamer, schoon, we keken uit op de rivier en zaten op de zolder dus prachtig uitzicht. Heel rustig, geen mensen gehoord of gezien. Er schijnen ook appartementen vast te worden verhuurd.

De ligging van het hotel is aan het water.

De ligging van het hotel is aan het water. Langs de kades is 's avonds heel veel te doen; muziektentjes, muziekboten (en bierboten), festival enz. Het hotel ligt nog voldoende dicht bij het centrum om te voet te gaan, maar er is ook een metrostation dichtbij en ook een treinstation, voor als je een tripje in het binnenland wilt maken. We hadden ene kamer aan de achterkant, waardoor je 's nachts geen last hebt van de muziek.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Simpel maar goed hotel om te overnachten als je Praag in een paar dagen wil bekijken vlak bij OV!

niets voor dit geld.

Deze accommodatie is simpel maar goed genoeg om 2 nachten door te brengen als je de stad wilt zien. Vanaf het vliegveld makkelijk te bereiken met OV (bus en metro). Ontbijt was ook voldoende/goed net als de kamer. De foto's op de kamer zien er anders uit als die ik had maar dat was geen probleem, heb er alleen geslapen, gedoucht en ontbeten. Gratis wifi!

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Zeer gedateerd hotel.

Zeer gedateerd basic hotel en inrichting. Eerste avond was de CV kapot, werd tijdelijk opgelost door een heater.

Erg vriendelijke en behulpzame baliemedewerkers. Tram stopt nabij de ingang van het hotel.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Citytrip Praag
    • Luxe-Appartement met 2 Slaapkamers

Vervanging van de handdoeken. Maar toen we dat aangaven werden er direct nieuwe meegegeven.

Prima ontbijt Flexibel personeel, we mochten eerder ontbijten i.v.m. onze vroege vlucht terug naar huis. Tramhalte 50 meter vanaf het hotel

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Super hotel

Goed hotel met vriendelijk.behulpzaam personeel. Het hotel ligt heel centraal.

Redelijk uitgebreid ontbijt, goed begin van de dag.

Redelijk uitgebreid ontbijt, goed begin van de dag. Hotel is wat ouderwets, maar wel van alle gemakken voorzien. Prima plek voor een stedentrip Praag

De ligging prima en alles voor ons op loop afstand

Zou niet weten wat

De ligging van het hotel was uitstekend

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Goed en schoon hotel

Geen douchegel oid aanwezig, geen probleem maar misschien handig om te weten.

Prima ontbijt, schone kamer en comfortabele bedden.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Heel prettig.

Kamer was heel warm.

Kamer was rustig gelegen. Tram naar het centrum stopte bijna voor de deur.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Kamer is wat klein.

Het ontbijt was prima. Voldoende keuze. Aardig personeel bij receptie. De ligging is prima!

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Stedentrip
    • Standaardappartement

Ligging goed Personeel behulpzaam

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Goede uitvalsbasis voor de stad, steeds meer leuke...

Goede uitvalsbasis voor de stad, steeds meer leuke winkeltjes/goede eet tentjes in oomgeving. Bezoek ook eens andere Praag, beklim burcht Vyserad, ligt om de hoek !

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

De locatie was top, je loopt vanuit het hotel meteen langs...

Veel op Booking.com genoemde opties waren niet aanwezig in de diverse kamers (we hebben er in totaal 3 gezien). In de eerste stonk de badkamer omdat de ventilatie geregeld wordt door een bewegingsmelder. Ben je niet aanwezig, dan schakelt hij uit en gaat het erg muf ruiken. In de (vroege) ochtend werd er gerenoveerd aan de achterzijde waardoor uitslapen niet mogelijk was. We wilden vertrekken maar daar werd moeilijk over gedaan ivm het soort boeking. Wel kregen we een andere kamer (met beter uitzicht en minder herrie), maar doordat zij dachten dat we alsnog wilden vertrekken bleek die kamer maar voor 1 nacht te zijn waarna we weer moesten verhuizen. Ik was het daar niet mee eens en men had werkelijk nergens begrip voor, we moesten maar een slechte review schrijven...? Ontbijt is tot 10:00 maar als je iets langer wilt blijven zitten dan gaat het licht uit en wordt er gestofzuigd. Allemaal dingen die je in bepaalde hotels vaker tegen zult komen, maar niet tegen deze hoge prijs.

De locatie was top, je loopt vanuit het hotel meteen langs de Moldau waar altijd wel wat te doen is (en waar altijd wel bier te drinken is).

• Beoordeeld op: 20 november 2015

De ligging.

De ligging. De uitstekende bedden. Heel vriendelijke receptie. M.b.t. de uiterst lage hotelprijs is de kwaliteit prima.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

mooi centraal gelegen.

mooi centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 10 juli 2015

Breakfast was good

Room not wel ventilated and beds too small.

Breakfast was good

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Prime accommodatie en veel ruimte, goede bedden, tram voor...

Prime accommodatie en veel ruimte, goede bedden, tram voor de deur, gastvrij ontvangen!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel & Residence Royal Standard