Beoordelingen over Residence Bologna 4-sterren

Konviktská 5, Praag, 110 00, Tsjechië

#502 van de 612 hotels in Praag

Goede locatie! Goed hotel, degelijk ontbijt

Uitzicht was niet mooi, maar er was geen lawaai

Vriendelijk personaal (groetjes aan Mohammed) super goede locatie, zeer dicht bij de metro, zeer vlot te bereiken met openbaar vervoer vanuit luchthaven. Lekkere restaurantjes en cafétjes in de buurt. flexibel geruild van kamer (naar kamer met kitchenette)

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prima hotel,gezien prijs/kwaliteit.

Wij hadden een prachtige kamer met 2 slaapkamers, keuken en balkon. Vanuit het hotel kun je lopend overal de stad in. Wij hadden het geluk, dat er een plek vrij was in de parkeergarage bij het hotel. Hier zijn een beperkt aantal plekken. Parkeren voor meerdere dagen in de stad zal niet mee vallen.

Aanrader prijs-kwaliteit

Muren zo dun als papier waardoor er veel lawaai was van de naastliggende kamers. Vooral 's nachts is dit heel storend. Wij lagen aan de straatkant waardoor we veel last van straatlawaai hadden. Verouderde inkleding

Supervriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt had voldoende keuze, ruime kamers en badkamer, wat een enorm pluspunt is. Zeer goede ligging. Mogelijkheid om een taxi van het hotel tot aan de luchthaven te reserveren

• Beoordeeld op: 14 april 2018

- erg centraal gelegen voor een citytrip

- staat van de beddenlakens: linnen nog net niet gescheurd - in het hotel zitten blijkbaar heel wat groepen jongeren, dit maakte het op momenten heel erg druk aan de ingang van het hotel, in de lobby en in het eigen restaurant

- erg centraal gelegen voor een citytrip - vriendelijk onthaal - eigen goed restaurant

Prima hotel; alles wat ze hebben is goed! Maar niet al te veel extra's.
    • Familiekamer (2-4 Volwassenen)

Bij de boeking informatie gevraagd over de luchthavenshuttle; helaas nooit meer iets van gehoord. Wel ervaren dat Uber goed werkt! Oh ja het Italiaanse restaurant in het hotel had geen pizza-deeg meer ;-)

De hygiëne is erg goed; het hotel is heel schoon.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

"goed" betaalbaar Hotel in het centrum

Het is vreselijk gehorig, wij sliepen 3e verdieping boven de ingang. Iedereen en vooral jeugd staat bij de ingang te roken en te kletsen, tot diep in de nacht hoor je alle geluiden. Komt ook door de smalle straat, het galmt heel erg.

Het is ontbijt is eenzijdig. Elke dag het zelfde. Geen afwisseling. Wordt wel heel snel weer aangevuld.

Praag is een mooie stad maar dit hotel zou ik niet meer kiezen.

ontbijt weinig keuze van brood. In het hotel werd verbouwd waardoor je al voor 8 uur wakker werd gemaakt door boren en hameren. Op de bedrand lag heel veel stof dus slecht gepoetst.

Kamers waren redelijk van grote

Locatie.

Verwarming stond te hoog aan. We stonden elke ochtend op met keelpijn. Uitzicht van onze kamer was op 3 andere muren gericht. Ontbijt was zeer beperkt. Parkeren was duur voor wat het was. Kamers zijn zeer gehorig. Locatie was uitstekend. Kamer viel goed mee voor de prijs.

Locatie.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Belabberd

Misinformatie. Wij hadden een kamer geboekt voor 3 dagen (a €125). Tijdens het inchecken moest er opeens meer betaalt worden (€137). Na het laten zien van de boeking werd er €135 "berekend". Opzich geen probleem, maar wel frapant dat er steeds andere prijzen zijn. Ook de uitleg waarom de prijs hoger lag dan de geboekte prijs bleef uit. In gebrekkig engels werd er verwezen en gewezen naar een bordje. Er zou een parkeerplaats zijn en wij werden zowat uitgelachen toen we vroegen waar we de auto konden parkeren. Verder is het allemaal oud. De kachel staat op 25+ graden en is niet kouder te zetten. De badkamer wordt een sauna en de douchekop is niet vast te zetten. Hierdoor moet je met 1 hand de kraan steeds vasthouden, niet echt ideaal. De bedden zijn slecht, gammel en uitgeleefd. De dekens dun, voelen hard aan en zijn zelfs voor iemand van 1,65m te kort. Wij komen hier in iedet geval niet nog een keer.

Dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima hotel prijs/kwaliteit
    • Familiekamer (2-4 Volwassenen)

Prima hotel voor de betaalde prijs, simpel ontbijt maar voldoende. Ligging van het hotel is fantastisch, midden in de oude stad waardoor de meeste bezienswaardigheden en restaurants op loopafstand zijn

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Praag en het hotel zijn mij prima bevallen en zeker de moeite waard dit vaker te doen.

Hotel prima gelegen echter de aanwezige glasbakken achter het hotel is minder. In de avond veel lawaai van het deponeren van flessen en glazen en vroeg in de ochtend het ophalen van die bakken. Weg ermee !!

Zoals aangegeven was de prijs-kwaliteit verhouding prima. Het ontbijt was redelijk goed, gesneden stokbrood wat minder, niet echt vers. De locatie is top, prima gelegen vlakbij het centrum en openbaar vervoer.

leuk!

De verwarming wordt centraal geregeld waardoor je zelf de verwarming niet lager kunt zetten. Het was daardoor best warm op de kamer. Bij de douche werd het water ineens heel warm en koud.

De ligging is ideaal. De stad is goed lopend te verkennen vanaf het hotel.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Niet alleen de hotels maar ook de omgeving en de stad waren goed bereikbaar.
    • Familiekamer (2-4 Volwassenen)

Het ontbijt bood onvoldoende variaties en het personeel in de keuken was niet erg vriendelijk

De ruime kamers (incl. de keuken) waren uitstekend en het personeel achter de reserveringsbalie waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Comfortabel bed.

Verwarming op kamer kon niet af, douchekop hing los (niet praktisch). Sterk gedateerde stijl. Onbeschoft personeel (voor 11u al agressief op de deur kloppen om de kamer te verlaten).. Ruit ging niet meer in slot. Geen instructies bij Airco (of was gewoon stuk..)

Comfortabel bed.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

De grote kamer was heel fijn, ook de keuken met koelkast was...

De grote kamer was heel fijn, ook de keuken met koelkast was fijn. Daarnaast was het fijn dat we het ontbijt voor onze terugreis mee kregen ivm vroege uitchecktijd.

Het verblijf in Praag was goed en beantwoorde aan onze verwachtingen. Prijs kwaliteit perfect.

Kamers waren goed en comfortabel, maar een beetje gedateerd. Verder alles zoals van een driesterrenhotel verwacht wordt. Zeer goede ligging, kort bij centrum en bezienswaardigheden.

Prima, uitstekende locatie.

Het hotel is erg gehorig, als naast ons iemand onder de douche ging was het net of hij bij ons in de badkamer stond. Ontbijt had qua broodjes iets uirgebreider gemogen

De locatie was uitstekend, je liep zo het centrum van de stad in. Vlakbij veel restaurants, winkels en bezienswaardigheden. Ook met de auto heel goed bereikbaar en als je op tijd reserveert een prima parkeerplek in de garage onder het hotel

Maar goed dat het voor een nacht was
    • Vijfpersoonskamer

Hygiene, kamer indeling, ontbijt was in de naast gelegen pizzeria omdat het niet kon in het restaurant . Klein beperkt ontbijt.

De ligging , lekker in het centrum

Vies en onvriendelijk
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Zeer onvriendelijk en zelfs brutaal personeel achter de balie. De hygiene in de badkamer was erg slecht: allemaal vreemde haren doordat er niet goed schoon gemaakt was.

Kamer ruim

Waardeloos hotel. Eerder vertrokken van ellende. Zou het iedereen afraden!
    • Familiekamer (2-4 Volwassenen)

Temperatuur in de kamers veel te heet. Kamer had airconditioning die niet werkte. Men had zelfs geen fan voor verkoeling. Men wilde niets ondernemen om het aangenamer te maken. Arrogant personeel. We zijn eerder weg gegaan. Slecht ontbijt. Weinig keuze. Veel te druk. Vies.

Waardeloos hotel. Niets goeds over te vertellen.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Mooie locatie magere kwaliteit

Ontbijt te laat en slechte kwaliteit, sommige perdoneel leden niet klantvriendelijk, kwaliteit kamer ( douche kapot en airco werkte niet)

Location in the center, parkeergarage (tegen betaling)

Weinig keus bij het ontbijt, warme kamers (er hangt een airco maar die werkte niet, ook niet na navraag), kleine badkamer en van temperatuur wisselende douche.

De locatie was geweldig, alles inderdaad op loopafstand. Heerlijk bed. Koelkast op de kamer, erg prettig. Kapotte toiletbril werd gelijk gemaakt. Goede schone kamer.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Er lag nog een gebruikte handdoek shampoo en frisdrankfles. Na deze naar de receptie te hebben gebracht kwam er een schoonmaakster.Het bed was schoon dus die hebben maar weggestuurd. Even later kwam ze terug met voornoemde spullen. Blijkbaar verliep de communicatie niet helemaal goed.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Zeer slecht hotel

Personeel was erg stug, totaal geen interesse in de gasten en geen glimlachje gezien. Ontbijt was slecht, ruime keuze van matige producten. Sap had niets met fruit te maken...brood was sneetje stokbrood..koffie was niet om te drinken. We sliepen in een kamer aan de voorzijde, vol op de zon. De airco in de kamer stond 2 dagen op vol vermogen, maar temperatuur was dag en nacht 30c. Receptie stuurde monteur..hitte bleef hetzelfde. Na de tweede nacht (niet kunnen slapen) kwam de mededeling dat de airco niet werkt ivm verbouwing. Hotel was volgeboekt, geen andere kamer. We kregen een klein ventilatortje.. Wij zijn van oordeel dat dit veruit het slechte hotel is waar wij tot nu toe verbleven, de prijs 480 euro voor 4 nachten was het dubbel en dwars niet waard.

Het vertrek uit het hotel.

Heerlijke stad, prima hotel.
    • Suite (2-4 volwassenen)

Wanneer u besluit om met uw kinderen een kamer te boeken; tot en met tien jaar is de slaapbank prima, daarna wordt het te krap voor twee kinderen en is een extra bed bijplaatsen een beter alternatief. Helaas een douche zonder ophangsysteem. Een haakje om de douchekop op te kunnen hangen zou plezieriger zijn geweest. De facilitaire dames zijn inderdaad nadrukkelijk aanwezig, maar het is ook hoe je er zelf mee omgaat. Ergeren of negeren.

Uitstekend hotel om voor een paar dagen te verblijven. Ideale uitvalsbasis om van daaruit de stad te verkennen. Onze suite voor 2-4 volwassenen was een heerlijke ruimte voor ons vieren. De luxe van een keuken en een wasmachine was erg plezierig. Vanaf het balkon een mooi uitzicht over de stad. Personeel bij de receptie uitermate vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Ons verblijf was prima.

Een grotere ontbijtruimte, deze is te klein voor zo'n groot hotel.

Ontbijt was goed, niets bijzonders maar voldoende het werd goed bijgehouden.De kamer was schoon elke dag gereinigd en schone handdoeken. Wel gehorige kamers, vooral het schoonmaak personeel was smorgensvroeg al behoorlijk luidruchtig, uitslapers maken hier geen kans.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Top locatie++ bedden --

Bedden zijn zeer matig en zacht! Bij navraag naar ons tweepersoonsbed in plaats van twee enkele bleek er in het gehele pand sowieso geen 2 persoonsbed te zijn. Dus alleen maar 1 persoonsbedden!!

Locatie is echt top!! je loopt zo de stad in.

aan te bevelen
    • Suite (2-4 volwassenen)

douche was matig, er kwam water uit maar dat was het dan wel. de verwarming in de kamer kon niet uit......snachts ramen wijd open was de juiste oplossing.

ontbijt redelijk, kamer top, locatie super

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Vervelende nasmaak aan manier van omgang door 'manager'
    • Vijfpersoonskamer

Hotel is geen 4 sterren en is dit ook zeker niet waard. Erg onvriendelijke vrouwelijke 'manager'. Schoonmaakster gooit ongevraagd dingen weg die netjes in de keuken staan. Foto's komen totaal niet overeen met de daadwerkelijke kamer. Ontbijt is waardeloos.

Locatie is top.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Omdat een hotel nu eenmaal moet...

Verouderd hotel in een veel te drukke buurt. Ontbijt was eerder pover en ook elke dag hetzelfde.

Personeel deed zijn best om je te helpen en te informeren. Locatie was dichtbij het centrum van Praag.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

een super hotel

Het hotel lag fantastisch in het centrum. We hebben geen tram nodig gehad. Vriendelijke ontvangst, super kamer, lekker ontbijt en een hele hartelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard

onze kamer was een ramp, we lagen op de eerste verdieping, kamer 114, vlak langs de trap. Doordat de muren van dit hotel flinterdun zijn, hoorden we elke stap op de trap, elk woord, zowel op de trap als boven ons, elke kuch enz...We hadden ook een zeer klein raampje, met uitzicht op een stelling, die daar al jaren stond, als je de venster opendeed kon je de stelling aanraken, zowel de venster als buitenbalk waren al jaren niet meer gepoetst. Doordat we zo'n klein raampje hadden, was de kamer ook zéér donker. Het ontbijt was zéér beperkt en niet gevarieerd, elke dag lag hetzelfde (en wij hebben daar 4 dagen ontbeten)...Dit hotel is echt geen 4 sterren waard...

de locatie was zeer goed, vlakbij de Karlsburg

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Verblijf op mooie centrale locatie.

*Parkeren - zelf maar uitzoeken. *Ontbijt bij vroeg vertrek (07:00) - ontbijtzaal staat klaar maar we mogen er niet in (pas va 07:30) We mogen ook niet even wat pakken of drinken.een "gestapo" stuurt ons agressief weg. Na 11 nachten met flinke rugpijn naar huis wegens doorhangende bedden. ( we hebben uiteindelijk kastplanken onder de matrassen gelegd.)

De locatie is perfect. Receptie behulpzaam. 'n betere kamer gevraagd én na 1e nacht gekregen omdat we er 11 dagen verbleven. Ontbijt goed en gevarieerd. Alles schoon en goed onderhouden. Management op "rolletjes".

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Perfecte locatie om Praag te ontdekken

Geen 3,5 of 4 sterren hotel! Absoluut 3 sterren dus een goed hotel.

Perfecte locatie. Personeel behulpzaam maar schoonmaak maakt niet kopjes en glazen die van de slaapkamers schoon.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

De ligging, het ontbijt, het gebodene voor de betaalde prijs.

Het douchehokje was te krap. Een plek om buiten te zitten (binnenplaats oid) zou fijn zijn.

De ligging, het ontbijt, het gebodene voor de betaalde prijs.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

De locatie is super!

De locatie is super! Veel mooie bezienswaardigheden op loopafstand. Baliepersoneel is behulpzaam, bijvoorbeeld het printen van de boardingpassen en het regelen van vervoer bij een excursie.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Het was voldoende maar met behoorlijke gebreken.

De kamer werd pas schoongemaakt op de 4de!! dag, nadat we 3x gereclameerd hadden. De informatiefoto's op de site van Booking.com klopt totaal NIET. Het is een 3 sterren hotel (dit staat zelfs op het raam van het hotel zelf!) dus niet 4!!! en de kamers zijn lang zo mooi niet als de foto's doen verwachten. Kitchenette? Niet gezien. Het kan een opknapbeurt goed gebruiken. Kijk maar niet onder het bed want daar ligt een hoop stof. (Vegen ze het eronder?). Maar ook op de kast ligt voldoende stof. Niet erg hygiënisch! We hadden een airco op de kamer (niet geboekt) maar die deed het niet. Als je de pech hebt om een kamer aan de zonzijde(=straatzijde) te krijgen en het warm weer is, heb je dubbel pech! Het raam kan niet open en de zon brand de hele dag op de ramen zodat je s'nachts bij een temperatuur van rond de 30 graden moet slapen. Het raam kregen we toch open door een paar halflosse schroeven eruit te draaien en toen werd het 2 graden "koeler". Maar dan had je weer het lawaai van de straat. De airco was er echter alleen voor in de winter om te verwarmen.????? In de ontbijtruimte functioneerde deze echter wél. Het personeel was wisselend vriendelijk. De één wel (receptie), de ander (schoonmaakdienst) totaal niet. Ben benieuwd of Booking.com dit zonder commentaar van hun kant plaatsen.

De lokatie is uitstekend. Het ontbijt is voldoende, maar een beetje "gewoon". Misschien wat minder cake en meer soorten broodjes en wisseling in beleg. Het interieur bij de ingang is met mooie schilderijen en meubilair voorzien.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

De locatie middenin het oude centrum;
    • Vijfpersoonskamer

Veel voorzieningen werkten niet (airco, föhn, slecht wifi). Veel lawaai 's nachts met uitgaansjeugd die schreeuwend door de straat liepen. Omdat het zo warm was (airco deed het niet) moesten de ramen wel open, waardoor het leek alsof mensen in je kamer stonden te schreeuwen. Onze familiekamer was op de begane grond; de stoep liep direct voor de kamer langs. Wel met tralies ervoor waardoor de ramen veilig open konden.

De locatie middenin het oude centrum; prima ontbijt. De bedden sliepen prima.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Ontbijt was goed, maar te druk voor de ruimte die er was.

Halve nachten geschreeuw en harde muziek van studenten in een ander deel van het hotel, soms tot 7.00 uur in de ochtend

Ontbijt was goed, maar te druk voor de ruimte die er was.

Het was in orde wat prijs _ kwaliteit betreff

Ligging en de kamers

Ontbijt niet top

Ligging en de kamers

Prima hotel in het centrum

Best een oud hotel dus verwacht geen luxe

Goed hotel. Uitstekende ligging naast Karelsbrug.

Luidruchtig

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Topweekend gehad.
    • Familiekamer (2-4 Volwassenen)

Ruime kamers, ontbijt was meer dan voldoende en lekker.

Dicht bij centrum.

Dicht bij centrum.

Prima voor een mooie prijs

De bedden

De grote en alles er in en dichtbij het centrum

De grote en alles er in en dichtbij het centrum

Goed hotel met een perfecte ligging voor het verkennen van de stad Praag.

Erg gehorig

Prijskwaliteit is erg goed en het is schoon

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

We hebben het erg leuk gehad, hotel dicht bij het centrum, alles helemaal goed geregeld!

De koffie was niet erg lekker.

Erg vriendelijk personeel, mooie ruime kamer! In de buurt veel dingen te doen, en genoeg eetgelegenheden.

het was goed

de ontbijt ruimte

het hotel en ontbijt waren goed. het was er schoon . de prijs was ook goed

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima hotel, goed ontbijt buffet en prima ligging in de stad.

Prima hotel, goed ontbijt buffet en prima ligging in de stad. Overal dichtbij.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Prima verblijf en lekker bij het centrum

Het was erg warm in het hotel, personeel liep hier niet echt voor

Met z'n 2en een 4 persoonskamer incl. balkon, genoten.

Heel goed
    • Familiekamer (2-4 Volwassenen)

De kamer was groot en super schoon

Niet echt van hospitality gehoord

Mensen in hotel niet echt vriendelijk, kamer werd niet goed schoongemaakt

Ligging, dichtbij bezienswaardigheden, oude stad

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Ligging en comfort

Verwarming bleef aan

Ligging en comfort

voor herhaling vatbaar

Het ontbijt is erg karig.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Ligging in het centrum.

Op de 5 de etage kamers aan binnenplein kunnen ramen nie openen s.avonds ivm stank van de keuken

Ligging in het centrum. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

De locatie.

Her ontbijt was niet erg uitgebreid. De verwarming kon niet uit 's nachts.

De locatie. Alle bezienswaardigheden op loopafstand.

Lokatie is perfect.

Hotel is aan renovatie toe.

Lokatie is perfect. Bedden zijn ook prima. Prijs was prima voor dit hotel op deze locatie

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Smal bed Airco

De vriendelijkheid De hygiëne De strakke organisatie

Goed, maar wel niet zo'n goede prijs-kwaliteit verhouding

Redelijk rumoerig en te warm

Heerlijk uitgebreid ontbijt! Goede ligging - vriendelijk personeel

Goede locatie om daaruit de stad Praag goed te voet te verkennen.

geen opmerkingen

Goede contacten met personeel en mooi in het centrum gelegen.

Ligging was perfect in het centrum

Ontbijt viel tegen.

Ligging was perfect in het centrum

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Centraal

Vreselijke herrie buiten

Centraal

• Beoordeeld op: 29 september 2017

geweldige stad....moet je gezien hebben,dus zet het op je te doen lijst!!

alles prima in orde

vriendelijk personeel heerlijk ontbijt. perfecte omgeving

ideaal gelegen hotel om de hele stad te voet te verkennen

ontbijt was vrij beperkt

Wij waren met 3 en hadden een dubbele kamer met 2 grote bedden en zelfs een volledig ingerichte keuken; ideale ligging

• Beoordeeld op: 16 september 2017

goede locatie en degelijk hotel

het ontbijt viel best mee maar ééntonig

de kamers waren ruim en kraaknet , het personeel uiterst vriendelijk en het hotel ligt rustig en centraal

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Ligging perfekt betreffende ligging stad

Personeel niet vriendelijk erg stuglil

Alles prima wel overlast van de thuis kamers in de nacht

Hotel is wat gedateerd, maar dat is heel praag

Lokatie in Praag voor city trip Prima Bed

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Kamers zeer warm geen airco
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Kamers zeer warm geen airco

Prima hotel in het centrum van Praag
    • Familiekamer (2-4 Volwassenen)

Goede matrassen, ruime kamers, ruime badkamer

Dubbel en dwars het geld waard

Afwerking van de badkamer

De ruime familie kamer was geweldig. Het uitgebreide ontbijtbuffet was prima.

Centraal gelegen hotel met alles wat nodig was

Twee aparte bedden

De locatie was perfect, maar het ontbijt zeer sober.

De locatie was perfect, maar het ontbijt zeer sober.Kamers niet uitgerust met airco ! Personeel vriendelijke en behulpzaam !

Slecht en duur

Parkeren

Ontbijt goed parkeren. Niet goed en duur

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Residence Bologna