Beoordelingen over Three Crowns Hotel 4-sterren

Cimburkova 28, Praag, 13000, Tsjechië

#473 van de 612 hotels in Praag

• Economy Driepersoonskamer

Personeel bij het onbijt was erg onvriendelijk. Om klokslag 10 uur gingen alle lichten uit en werd alles binnen een minuut opgeruimd

Fijne ruime kamers

Het hotel lag in een achtetstand wijk, er was geen airco...
    • Economy Tweepersoonskamer

Het hotel lag in een achtetstand wijk, er was geen airco aanwezig waardoor je met warm weer met de ramen open moest slapen. Heel erg rumoerig in de straat waardoor slecht geslapen.

Prima prijs kwaliteit, goede locatie voor citytrip, zou het iedereen aanraden voor een paar dagen
    • Economy Tweepersoonskamer

Alleen dakramen in onze kamer. Dus wel daglicht voldoende maar je kin niet naar buiten kijken. In andere kamers zal dit vast niet zo zijn.

Locatie, dichtbij verschillende trams, bussen en metro dus je kunt makkelijk vanuit het hotel de hele stad en daarbuiten bereiken

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Fijn hotel!
    • Economy Tweepersoonskamer

Niet goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Uber is wel supergoedkoop

Vriendelijk personeel, waarmee je s’avonds aan de hotelbar prima mee kunt lachen

kamer was goed, zeker voor die prijs.
    • Economy Tweepersoonskamer

Er lagen houten planken in de douche en één ervan was stuk dus niet gemakkelijk om op te staan. Ontbijt was er niet zoveel keuze, maar wat er lag was ok

kamer was goed, zeker voor die prijs. De bezienswaardigheden lagen 30min te voet van het hotel, ideaal om naar daar te stappen.

Mooie accomodatie in Praag , maar neem oordoppen mee
    • Economy Tweepersoonskamer

Gehorigheid van de kamers , mn het geluid van buiten , ligt aan een drukke weg Kleine ontbijtzaal , vaak overvol met mensen Hotel aan 2 kanten van een weg.

Schone kamers en schone badkamer

Goed en proper basic hotel.
    • Economy Driepersoonskamer

Alles was basic. De kamer was moeilijk te verduisteren. We lagen aan de straatkant en de straatverlichting scheen gewoon door de gordijnen.

Ligging: op 10min. Met openbaar vervoer in centrum. Ruime kamer en proper. Goede bedden. Vriendelijk onthaal. Voor deze prijs zeker correcte kamer.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Hotel redelijk wij zelf hebben het fijn gehad ehad
    • Economy Tweepersoonskamer

Eind naar boven lopen ,slechte bestrating , buitenverlichting vh hotel voor ons raam dunne gordijnen , personeel ad balie gaf geen juiste info OV en het personeel kijkt onvriendelijk kan geen lach vanaf

Goed bed

Ruime, zeer schone hoekkamer op de 3e verdieping.
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer wilde meerdere malen niet open en later ook de parkeergaragedeur niet meer. Het werd wel opgelost. In de douche hangt geen douchegordijn zodat het een waterballet wordt.

Ruime, zeer schone hoekkamer op de 3e verdieping. Heerlijk stil. Zeer comfortable bedden! Goed ontbijtbuffet. Parkeren tegen 20 euro per nacht.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Ik heb mij thuis en op mijn gemak gevoeld in dit ouderwets gezellige hotel.
    • Economy Eenpersoonskamer

De nachtlampjes werkten niet. Dat zou gecontroleerd mogen worden voor een gast een kamer betrekt.

Het is een gezellig hotel. Zowel de inkomruimte als de ontbijtzaal (en tevens restaurant) als de kamers zijn gezellig. De ligging is zeer goed, zeker omdat het openbaar vervoer in Praag uitstekend is en je sowieso snel in het centrum bent. Het ontbijt is niet zeer uitgebreid qua keuze maar ik weet dat het nergens zo is als in Duitsland, dus appelen met peren vergelijken is moeilijk. Ook het restaurant is heel goed, je kan er lekker eten voor democratische prijzen. Als ik nog eens naar Praag ga neem ik zeker weer dit hotel.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Ok
    • Economy Tweepersoonskamer

Licht in de kamer was erg zwak. 1 van de bedlampjes deed het niet. Geen douche. Enkel een bad met douchekop waardoor je zittend in bed moest douchen, niet echt praktisch. Verder schimmel in de voegen van de badkamer. Verder ook jammer dat je van tevoren vroeg of er een verassing op de kamer geplaatst kon worden voor mijn vriend, uiteraard tegen betaling. Van de accommodatie bevestigd gekregen dat ze dit gingen regelen, maar bij aankomst was er niks geregeld... Ook geen tweepersoonsbed terwijl dit wel in de bevestiging stond.

Vriendelijk personeel. Zeker de man uit de nachtdienst die ons savonds nog van drankjes voorzag.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

ontbijt was waardeloos rest ging wel
    • Economy Tweepersoonskamer

ontbijt was erg slecht, oud brood en de dag erna helemaal geen brood alleen tostie brood, personeel erg onvriendelijk.

bijna niets, kamer ging wel was wel schoon alleen de dekens en kussens was flut, tramkaartje kun je bij de receptie kopen voor 1 euro enkel.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Prijs Kwaliteit ok met paar mindere kanten
    • Economy Tweepersoonskamer

Moest zelf naar handdoeken vragen, shampoo werd niet aangevuld in de badkamer, geen welkomstdrankje zoals geadverteerd door Booking, het ontbijt was echt slecht voor 4sterren hotel. Je krijgt waar je voor betaalt :)

Goede prijs en locatie. Behulpzame medewerksters aan de receptie.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Prima prijs kwaliteit verhouding, was een goede keus.
    • Economy Tweepersoonskamer

In het bad moest je douchen

Een uitgebreid goed ontbijt, het personeel was vriendelijk behulpzaam , met de tram was je snel in de binnenstad of andere delen van de stad. hotel kamer was ruim, redelijk goede bedden, schoon sanitair.

Goed en mooi hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Geen minibar op de kamer en de airco werkt niet na behoren.

Ontbijt was goed en de locatie was met de tram goed te doen. Binnenplaats was ook een pluspunt

Prima hotel op goede locatie
    • Economy Tweepersoonskamer

Niet veel. Misschien door eigen fout konden we eerst niet parkeren, maar dit werd goed opgelost zoals al gezegd.

Ontbijt was prima, locatie prima. Bij aankomst bleek dat we parkeergelegenheid ook van te voren hadden moeten boeken, maar dit werd goed en flexibel opgelost door het personeel.

lawaai in de straat, hotel ligt net naast een pub
    • Economy Tweepersoonskamer

lawaai in de straat, hotel ligt net naast een pub ontbijt was uitgebreid, doch weinig variatie , 3 ochtenden identiek ontbijtruimte was chaotisch , verse koffie op plaatverwarming lekkerder dan machine

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Hotel was oke.Maar er zijn wel enkele aanpassingen nodig.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer zie bovenstaande.Bar weinig keuze en niet voorradig.

Ontbijt was gevarieerd.Lekkere koffie.Vers fruit. Kamer:water liep niet goed weg in douche. Geen verduistering aan ramen. En wc bril was gescheurd.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Stedentrip
    • Economy Driepersoonskamer

Missen van een waterkoker, douchegordijn. De kamer op zich leek wel schoon maar overal lag een stoflaagje op. Personeel was heel verschillend qua vriendelijkheid, de ene persoon heel vriendelijk de ander totaal niet.

De locatie was er goed net als de parkeerplaats. De grote van de kamer en een leuke bar met een goed ontbijt

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima hotel, prima locatie
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

De houten ondergrond in de douchecabine is niet aangenaam voor je voeten.

Het ontbijt was simpel maar voldoende, niet veel variatie maar wat er lag was lekker. De kamer was netjes, enkel de douche is wat apart omdat je op hout moet staan en dat doet zeer aan je voeten maar een handdoekje erover en probleem opgelost. Verder ligt het hotel op net een kwartiertje lopen van het centrum en met meerdere lekkere (goedkope) restaurantjes om de hoek. Alom een prima hotel op een prima locatie en prijs-kwaliteit is prima.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Kamer was zeer ruim voor 3 personen en proper.
    • Economy Driepersoonskamer

De bar zou 24/24 open zijn zei het personeel. Dit was niet het geval toen wij (jongeren) nog iets wouden drinken rond 2 uur. 'Combinatie van papierwerk en bar was niet haalbaar' was het excuus. Niet gemakkelijk douchen aangezien er geen douche/badgordijn aanwezig was.

Kamer was zeer ruim voor 3 personen en proper. Aanbod ontbijt was voldoende

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Ontbijt was uitgebreid.
    • Economy Tweepersoonskamer

Personeel bij het buffet mag wat vriendelijker/vrolijker.

Ontbijt was uitgebreid. Kamers werden dagelijks schoongemaakt. Parkeergarage is smal, dus grotere auto's zijn minder praktisch. Openbaar vervooer tickets direct bij balie te kopen, voor maximale periode van 1 dag.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Leuke vakantie in Praag, alleen prijs klopte niet
    • Economy Tweepersoonskamer

Tijdens het boeken werd er een andere prijs bevestigd dan uit eindelijk werd afgeschreven. Ik heb dit gemeld bij Booking.com , maar geen reactie. Het hotel zei dat het aan de wisselkoers zou liggen. Vreemde is dat zowel het hotel als Booking.com dezelfde prijs hadden bevestigd. Hierdoor waren de kosten van het hotel iets meer als 5% hoger dan ze beide hebben bevestigd. Dit vind ik een slechte zaak👎

De locatie was goed, maar je moet wel een parkeerplaats boeken als je met de auto gaat. Verder goed ontbijt en mooie kamer.

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Receptie onbehulpzaam
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Vanwege een kapot deurslot moesten we van kamer wisselen en lieten daarbij in alle haast per ongeluk wat in de oude kamer achter. Het duurde veel te lang (een dag) voordat we dit, voor ons zeer urgent, na herhaaldelijk aandringen terugkregen. Het personeel stelde zich hierbij niet behulpzaam en meelevend op, overigens ook niet bij het wisselen van kamer. Hun probleem werd helaas zo ons probleem.

Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

• Economy Tweepersoonskamer

Klein min puntje als het echt warm is dan mis ik de airco wel op de kamers. Maar dat minimaal

Zeer vriendelijk personeel zeer behulpzaam met van allerlei vragen. Ruime keuze bij ontbijt wordt steeds aangevuld

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Twee keer verkeerde kamer toegewezen gekregen

We kregen bij aankomst een verkeerde kamer toegewezen. Vervolgens werden we naar een ander gebouw gestuurd voor de 'juiste kamer' deze was om 16:15 nog niet schoongemaakt en was ook zeker geen superieur kamer. We zijn opnieuw naar de receptie gegaan. Daar kregen we te horen dat de kamer die wij graag hadden gewild er niet meer was, terwijl wij hier niet van op de hoogte waren gebracht. We kregen de keuze tussen de twee kamers, die alle twee niet aan onze verwachting voldeden. Toen we zeiden dat we geen van beiden zagen zitten en op zoek gingen naar een ander hotel, kwam er 'opeens' wel de juiste kamer vrij. De manager was in de tussentijd druk bezig met te lachen met één van zijn collega's onder het genot van een sigaret en vond het niet nodig om zijn excuus aan te bieden voor alle ongemakken. Niemand van het receptiepersoneel wist iets van wat er speelde, ookal waren we binnen een kwartier al drie keer aan dezelfde balie geweest met dezelfde mensen.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

bezoek aan Praag zomer 2016
    • Economy Tweepersoonskamer

veel straatlawaai we boekten 3 kamers waarvan er blijkbaar 1 kamer op mysterieuze wijze was geannuleerd. Dit kon niet opgelost worden en wij moesten ter plaatse op zoek naar een andere hotel/kamer. zeer warm - airconditioning wordt pas opgezet bij 35°

mooi binnenterras

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Onze kamer was erg mooi en onlangs gerenoveerd.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt viel een beetje tegen, niet slecht maar ook niet echt goed. Daarnaast was het jammwr dat er geen airco op de kamer was, waardoor het erg heet was.

Onze kamer was erg mooi en onlangs gerenoveerd. Daarnaast was het centrum goed bereikbaar met de tram om de hoek!

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Goede prijs service matig
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer werd helemaal niet schoongemaakt terwijl we dit alleen de eerste dag hadden gezegd. Gemeld bij receptie maar probleem werd bij ons teruggelegd dat er iets op het bed zou hebben gelegen...... Ontbijt eerste dag was chaos geen personeel om in goede banen te leiden. Ook hier weinig flexibel on een oplossing te zoeken dus zelf maar ergens gaan zitten in de lobby. Veel jong personeel die waarschijnlijk in opleiding waren.

Kamer qua grootte prima, bedden comfortabel. Vooraf per mail op de hoogte gesteld van parkeren en de kosten ervan. Ontbijt qua aanbod goed.

Prima voor paar dagen
    • Economy Tweepersoonskamer

Douchen in bad daarna alles kletsnat Veel herrie buiten Dus met ramen dicht geslapen was verder

prima ontbijt Prima bedden

Fijn hotel midden in Praag. Prijs/kwaliteit prima in orde.
    • Economy Tweepersoonskamer

Na een probleem met de vloerbedekking in een ander hotel dit hotel gekozen. Kamer zonder tapijt werd geregeld door de manager. Dikke pluim!

Voor herhaling vatbaar. Goed voor deze prijs
    • Economy Tweepersoonskamer

Geboekte kamer was oubollig en oud. En voldeed niet aan boeking. Kregen een prachtige andere kamer !

service personeel

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Centrale ligging voor een bezoek aanbpraag
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer lag aan de weg, veel herrie

Centrale ligging voor een bezoek aanbpraag

Voor de prijs is het een goed hotel

Beetje ver van openbaarvervoer

Goed bed

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Goede prijs/kwaliteitverhouding.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt was erg standaard.

De locatie.

prima hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Prima hotel prijs kwaliteit, zeer proper en vriendelijk personeel. Ontbijt was verzorgd en er was ruime keuze

Mooi hotel voor een weekendje Praag

De wifi was slecht

Ruime keus bij het ontbijt. Goed bed. Mooie locatie, makkelijk te bereiken met openbaar vervoer en je bent zo in het centrum

• Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt en het ontbijtpersoneel!!!!

De locatie is wel okee. Het ontbijt en personeel waren gewoon n verschrikking.

Tevreden

Schoon en prima bed

Sanitair/douche

Nachtlawaai en ontbijt

Nachtlawaai en ontbijt

Prima Prijskwaliteit verhouding en zeer vriendelijk personeel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Eigenlijk alleen de kamer vond ik middelmatig/minimaal. Weinig luxe en verouderd sanitair. Maar prijs is er ook naar.

• Economy Driepersoonskamer

aantal mensen bij receptie was te weinig

locatie en bereikbaarheid centrum praag

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Heerlijk hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Geen minikoelkast op de kamer.

Vriendelijk personeel. Comfortabel bed. Uitgebreid ontbijt.

prima voor elkaar
    • Economy Eenpersoonskamer

Schoonmaken van de kamer was vergeten voor die ene dag

Alles was gewoon goed ook het ontbijt.

Goede prijs kwaliteit
    • Economy Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed, met de tram snel in het centrum, mooie kamers. Restaurant degelijk en goede spijzen en prijzen.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Prima hotel, nette kamer
    • Economy Tweepersoonskamer

De ontvangst en service aan de receptie waren heel goed, de kamer was keurig en prima schoon.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Heerlijk ontbijt

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

De ligging en prijs.

De koffie smorgens.

De ligging en prijs. Dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Prachtige binnentuin.
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Ontbijt was matig, vraag me af als de haccp regels zijn toegepast.

Prachtige binnentuin.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Uitgebreid ontbijt!

Veel stof op de kamer

Uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Gewoon heel goed
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Koelkast op de kamer en meer stopcontacten dat misten we beide

Ontbijt prima Schoon Ruime kamer Heel vriendelijk personeel leuke bar en terras

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Voor ons een goede accommodatie.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer matig door geluid van lift hoorbaar. Geen doucecabinedeur zodat badkamer nogal nat word.

Voor ons een goede accommodatie.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Zeer vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, ruime...

Verouderde kamer, kleine badkamer

Zeer vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, ruime kamer

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima hotelkamer.
    • Economy Tweepersoonskamer

De ontbijtzaal is klein, waardoor het kan zijn dat je geen plekje hebt.

Prima hotelkamer.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima hotel op prima locatie!!
    • Economy Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed, alleen wel iedere dag hetzelfde.

Prima locatie, goed te doen met de tram.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Zeer nette kamers, elke dag werd de kamer schoongemaakt!

eetzaal ontbijt is te klein vaak wachten tot tafel beschikbaar is

Zeer nette kamers, elke dag werd de kamer schoongemaakt! Ontbiit was goed te doen (niet veel keuzes maar wel genoeg) Zeer vriendelijk personeel prijs / kwaliteit verhouding is top zou bijna zeggen ze vragen te weinig!

• Beoordeeld op: 17 april 2016

ontbijt was goed en ook de prijs voor de kamer was gunstig.

personeel was niet vriendelijk en ze blijven rare omreken trucjes doen tussen euro's en czk.(de koersen in het hotel zijn ongunstig). Slapen aan de straatkant is in Praag nooit erg rustig maar ja dat weet je van te voren

ontbijt was goed en ook de prijs voor de kamer was gunstig. de kamers waren netjes

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Onvriendelijk en onkundig personeel. We konden tot 2x toe niet op de kamer komen. De volgende dag niet in de parkeergarage. Ontbijt sochtends was waardeloos.Alles was oud. Er was geen enkel vers produkt te vinden.

• Beoordeeld op: 2 december 2015

Eenvoudige, propere kamer, voorzien van alle nodige comfort.

Het ontbijt is eenvoudig en beperkt in keuze, maar voor een kort verblijf was dit zeker voldoende.

Eenvoudige, propere kamer, voorzien van alle nodige comfort. De locatie is ideaal voor een citytrip naar Praag (nabij tramhalte). Prijs-kwaliteit is dit hotel uitstekend!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Locatie was uitstekend, rustige omgeving.

Alles was in orde.

Locatie was uitstekend, rustige omgeving. Twee haltes met de bus naar het centrum. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Het hotel was schoon, ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

uiteindelijk de prijs/ kwaliteit verhouding

sávonds erg gehorig buiten. Het was erg warm de week dat wij er waren. Kamers hebben geen airco dus ramen moesten open. Hotel zelf ook erg gehorig. Schoonmaak van de gangen om 6.30 uur was heel erg hoorbaar. Sávonds te weinig personeel. slechts een dame zowel receptie als bar bedienen. Veel trainees, mogelijk om kosten te besparen

uiteindelijk de prijs/ kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Voor mij ligt dit hotel ideaal omdat mijn dochter daar...

De "natte" ruimte (douche/toilet) was niet echt handig ingedeeld. Wordt wel erg nat tijdens/na het douchen!

Voor mij ligt dit hotel ideaal omdat mijn dochter daar vlakbij woont. Een heerlijke binnenplaats, waar het goed toeven is. Het personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Mooie moderne kamer, vriendelijk personeel en gelegen op...

ontbijt was vrij standaard en weinig gevarieerd.

Mooie moderne kamer, vriendelijk personeel en gelegen op amper 5 minuten wandelen van de tramhalte die je op enkele minuten in de oude stad brengt.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Heerlijk, gevarieerd ontbijt.

De douche in de (kleine) badkamer was gebroken.

Heerlijk, gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 maart 2016

Eigenlijk niets goed

Niet was er veel verouderd en zeker geen aanrader wij zijn de zelfde avond nog vertrokken

Eigenlijk niets goed

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Slecht bereik op de kamer

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Op loopafstand van het centrum (ong. 15/20 minuten) OV om de hoek.

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Bereikbaarheid

De lift

Bereikbaarheid

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Goede ligging nabij centrum.

Goede ligging nabij centrum. Zeer nette kamers, uitstekende service, incl. een uigebreid ontbijt -> absolute aanrader !

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Internet kwaliteit

Internet kwaliteit

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

Mooie lichte kamer.

Geen opbergruimte voor de kofferinhoud, 1 stoel voor 3 mensen. Hebben stoelen van balkon gehald.

Mooie lichte kamer.

• Beoordeeld op: 9 september 2015

Voor deze prijs een erg goed hotel.

Voor deze prijs een erg goed hotel.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Zeer vriendelijk personeel.

Er was veel stof op de kamer. De laatste dag waren er geen kleine handdoeken meer. De badkamerlamp werkte heel slecht.

Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Prima hotel ,alleen parkeren pittig in prijs

Prima ontbijt vriendelijk en verzorgd

Prima hotel ,alleen parkeren pittig in prijs

Er zijn ook 28 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Three Crowns Hotel