Beoordelingen over Grandium Prague 5-sterren

Politickych veznu 12/913, Praag, 110 00, Tsjechië

#158 van de 612 hotels in Praag

Super hotel!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vrij luidruchtig op de gang, moeilijk om langer uit te slapen indien je dit wenst. Airco moeilijk te regelen ondanks de uitleg op de kamer bleef het slechts 20 graden, wat vrij fris was. Onvoldoende verduistering op de kamer, enorm veel lichtinval.

Uiterst vriendelijk personeel, erg uitgebreid ontbijt. Heerlijk eten in het restaurant. Prijs/kwaliteit zit erg goed. Mooi en verzorgd hotel. Wi-Fi werkt perfect.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

uitstekend en veel te snel voorbij!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was niet volledig gekuist bij aankomst. Afval van de vorige gasten nog in afvalbakje en toilet helaas niet 100% proper.

Uitstekende ligging. Groot hotel met uitstekende mogelijkheden (avondeten). Nette kamer en weinig of geen lawaai van buiten uit. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Wifi ook efficiënt.

Dit waren 4 dagen in een supergoed hotel in een supermooie stad om nog eens over te doen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toch ietsje : onze kamer had uitzicht op de binnenplaats die 's nachts verlicht werd, waardoor het in de kamer nooit echt donker werd. Je kon midden in de nacht gewoon zonder licht aan te steken naar de badkamer wandelen. Een betere verduistering zou wel mogen.

Het deskpersoneel was vriendelijk en onmiddellijk beschikbaar om zelfs de meest onbenullige probleempjes op te lossen. (Vb : waar is de "@"toets op een Tsechisch toetsenbord) Het ontbijt was gewoon super : heel lekker en heel uitgebreid. De kamer was tiptop, ruim en clean, het bed van uitstekende kwaliteit en de badkamer vlekkeloos. En tot slot : er was aan een fijne attentie gedacht voor mijn verjaardag.

Wegens renovatie lawaai vanaf 8 uur in de ochtend elke dag.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gang naar de kamers zag er uit als die van een goedkoop hotel/hostel. Dus dat ontsierde het hotel wel. Een ander punt was het lawaai van de renovatie werken. Deze starten elke dag om 8 uur in de ochtend. Ze werken met drilboren, klopboren en dergelijken. Het lawaai is enorm en voelt door de echo van de ventilatie of ze echt de kamer naast jou aan het werken zijn. Zeer jammer als je eens wat langer wilt slapen en het constante lawaai doorheen de dag doet je ook uit je kamer vluchten.

Het ontbijt was geweldig. Alles was aanwezig en live piano muziek. Bij binnenkomst een glaasje cava. Alleen is de ontbijt ruimte verplaatst naar een kleine ruimte vanwege verbouwingen. Dus de plaatsen zijn beperkt.

Het hotel werd verbouwd en smorgens om 7:30 gingen ze met...
    • Classic Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden) met extra bed

Het hotel werd verbouwd en smorgens om 7:30 gingen ze met een drilboor aan de slag in de kamer boven ons. Bij de receptie gevraagd naar een andere kamer en dat werd diezelfde dag geregeld dus dat was top!!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Goed hotel maar maximum 4 sterren waard
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit hotel is in mijn ogen geen 5 sterren. De kamers zijn uitzonderlijk slecht geïsoleerd. De eerste nacht werden wij opgeschrikt door zeer veel geluid van andere hotelgasten om 3H 's nachts. De 2de nacht zijn we verhuisd. Het was beter maar nog steeds zeer gehorig.

Het hotel is gelegen op een zeer goede locatie. Ideaal als uitvalsbasis om de stad te verkennen.

Toppie!

Wij hadden een kamer met faciliteiten voor een rolstoelpatiënt, daardoor stond de badkamer onder water bij het douchen.

Ontbijt uitstekend! Zeer proper. Mooie attentie voor een jarige persoon. 🍾

Het ontbijt was super, de kamers heel comfortabel en het...

Het enige minpuntje waren de werken die werden uitgevoerd aan het hotel waarbij er van 's morgensvroeg al gewerkt werd en er veel lawaai was. Maar dit maar een tijdelijk euvel.

Het ontbijt was super, de kamers heel comfortabel en het personeel heel vriendelijk.

Uitstekend hotel voor stedentrip. Advies: ontbijt buitenshuis
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor een dergelijk hotel valt het ontbijt tegen, weinig variatie. Ook te weinig tafels tijdens ochtendspits.

Prima ligging t.o.v. diverse bezienswaardigheden/metro. Rustig gelegen. Efficiënt ingerichte en schone kamer.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Cultureel hoogstaand verblijf in prachtig Praag
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De eerste nacht brachten we door op het zevende verdiep, onder het dak, maar ´s ochtends bleken er grote werkzaamheden bezig te zijn op datzelfde dak...resultaat : wakker worden met boormachine geluiden boven het hoofd. Bij melding hiervan aan de receptie hebben ze ons dan toch nieuwe kamer toegewezen, in de andere vleugel, maar niet met volle zin !

Comfortabele bedden, propere kamers, ruime badkamer, erg lekker en uitgebreid ontbijt! Elke ochtend keuze tussen vers sapje of glas bubbels, het hotel is heel modern maar ook heel groot en daardoor ook wat onpersoonlijk. Ligging is goed, erg centraal en op loopafstand van alles. Het personeel gedienstig, veeltallig en hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Eerder groot hotel maar ideaal voor een kort verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nogal druk in de ontbijtruimte (vrij groot hotel), gehorige kamers, onvoldoende verduistering van de kamer en douchen in bad.

Het lekkere ontbijt met oplettend personeel (borden en tafeltjes werden snel en efficiënt afgeruimd), de uitstekende prijs/kwaliteit en de algemene netheid

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Prima prijs kwaliteit
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij zijn uitslapers. Helaas werden we al vroeg gewekt door werkzaamheden in het hotel. Er werd geboord in leidingen.

Centraal gelegen, goed te bereiken met het openbaar vervoer vanaf de luchthaven. Op ca. 10 wandelminuten van de stad

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prettig om te verblijven.

Geen tegenvallers gehad.

Het ontbijt was heel uitgebreid en goed. De kamer was erg prettig en schoon. De locatie is dusdanig dat alles op loopafstand is. Zeker ook om 's avonds uit eten te gaan. Personeel is bereidwillig om te helpen.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Prima; aanrader.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedkussens waren erg groot . Te groot. De gordijnen waren niet verduisterend en lieten te veel licht door.

Super uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Heerlijk dicht in het centrum / loopafstand van het Wenceclasplein.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Prima stedentrip naar historisch Praag!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren in het centrum van Praag bij het hotel is niet eenvoudig. Uiteindelijk om de hoek gelukt in een parkeergarage waar de sleutel achtergelaten moet worden.

Prima locatie; op loopafstand van de toeristische bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Uitstekende ligging, ruime en stille kamers, heel uitgebreid...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

van bad beter inloopdouche maken, instappen bad vrij hoog

Uitstekende ligging, ruime en stille kamers, heel uitgebreid ontbijt, leuke cocktailbar met happy hour. Mr Parkit parking Olivova op 100m, vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Niet meer dan 3 sterren waard

Voor een Deluxe kamer viel de grootte en de inrichting tegen. Is aan vernieuwing toe. Bovendien veel lawaai van de straat die voor het hotel loopt. Het menu in het restaurant viel ook tegen en wijkt af van wat op internet te vinden is. Eigenlijk ontgoochelend voor een 5-sterren locatie...

Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt

Heerlijk verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Interieur lounge en ontbijtruimte niet sfeervol ingericht. Er zijn te weinig liften voor een hotel van dergelijke grootte. Airco in kamer geeft wind en dat is hinderlijk.

Personeel, kamerfaciliteiten en ontbijt uitstekend

Zeer goed
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er waren werken maar dat is nu eenmaal noodzakelijk dus voor mij geen probleem.

Zeer goede ligging op wandelafstand van oude stad.Mooie kamer vriendelijk personeel en goed ontbijt met uitzondering van het brood

Bijna helemaal goed!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant savonds/einde dag gesloten. Dineren niet mogelijk, maar kregen bij inchecken wel een tegoedbon voor een gratis drankje bij het diner...

Service mbt parkeren en begeleiding daarvan. Ook zeer goed ontbijt!

Ontbijt is ruim voldoende.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Koffie is erg slap Kluswerkzaamheden om 8:30 's morgens 1 lift voor 7 verdiepingen

Ontbijt is ruim voldoende. Modern en nieuw Op loopafstand naar oude stad (+/- 10 min.)

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Zeer goed en overal dichtbij!

Niets om weer te geven.

Ontbijt was uitgebreid ,alles aanwezig, de kamer was compleet en het beste bed dat wij al hadden in een hotel voor de rest een prachtig hotel met vriendelijk personeel😊

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Zeer goed hotel met een super uitgebreid en lekker ontbijt niet ver van het Wenceslasplein.

Er waren teveel spiegels aanwezig . Je moest altijd je kamerkaartje bij je hebben om de lift te gebruiken.

Het ontbijt was super !Op enkele minuten wandelen van het Wenceslasplein. Hotel limosine is gemakkelijk en daar hebben we dan ook gebruik van gemaakt tegen schappelijke prijzen. Goede bedden . Overal free wifi . Proper hotel.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Geweldig!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het enige minpuntje was dat we de laatste ochtend niet meteen konden douchen, omdat er geen warm water meer was. We moesten een klein halfuurtje wachten vooraleer we weer warm water hadden!

Wat ons het meest beviel was het ontbijt en de bedden. Het ontbijt was zeer uitgebreid en enorm lekker, en de bedden waren super comfortabel. De Wi-Fi werkte ook goed tot in de kamer, wat ook een enorm pluspunt is.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

ontbijt in een zeer licht decor en alle keuzes om ook gezond...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt in een zeer licht decor en alle keuzes om ook gezond te blijven!! Heel vriendelijk personeel De rust in de kamers was heerlijk midden de drukte van een grote stad.

Ik zou graag een factuur willen ontvangen (naam: Trademarc...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik zou graag een factuur willen ontvangen (naam: Trademarc Licensing) die ik niet heb ontvangen bij de receptie. Die moest ik via booking.com opvragen en graag bij deze. Groet, Marc

Ontbijt en kamer waren prima!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeergelegenheid. Onduidelijk of er nu wel/ niet gereserveerd moest worden. Bleek niet zo te zijn. Bij aankomst geen plek in parkeergarage. Waar er wel geparkeerd kon worden, bleef onduidelijk. Uiteindelijk na ruim 15 min rondrijden een plek gevonden waar geparkeerd mocht worden. Wel een stukje lopen.

Ontbijt en kamer waren prima! Mooie omgeving, lekker dicht bij centrum.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Uitstekend hotel om vandaar uit het centrum van Praag te verkennen

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en mogelijkheid om 's avonds te dineren. Lekker en gemakkelijk na een dag Praag verkennen. Rustige straat aan de rand van het centrum. Ondergronds parkeren om de hoek.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Super hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super hotel. Ligt op wandelafstand van het historisch centrum en van de winkelstraten. Zeer vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijt. Zeer mooie en goed onderhouden kamers. 👍

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Top verblijf voor herhaling vatbaar echte aanrader!

Geen op of aanmerkingen

De ligging was top! Hotel en kamers waren schoon en het ontbijt was buitengewoon goed verzorgd! Al met al een top verblijf. Wij raden dit hotel zeker aan!

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Heel fijn en zeker een aanrader!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk was alles heel erg goed. Het enige wat me tegen viel was de geur in de kamer bij binnenkomst. Het rook heel sterk naar luchtverfrisser. Maar we hebben het raam open gezet en de geur was zo weg.

Het ontbijt was super! Heel uitgebreid en goede kwaliteit. De bedden waren prima. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Ook de ligging van het hotel is heel fijn! Je bent zo in de stad.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Prettig goed hotel op 10 minuten lopen van het prachtige centrum.

De layout van de eetzaal was erg licht van kleur, modern met veel glas en spiegels. Je moet hier van houden. De acoustiek was daardoor slecht. Het ontbijt was overigens prima.

Service was erg goed. Personeel dacht met je mee. Reserveringen maken voor concerten etc ging vlot en goed. Kamers waren erg goed en vooral schoon!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Ideale ligging!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kleinigheidje, we hadden de handdoeken opgehangen om nog een keer te gebruiken maar we kregen vervolgens schone handdoeken. Verder super hotel.

Locatie is top en er was veel keuze bij het ontbijt. Vriendelijk personeel en nette kamers.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Bij boeking vroegen wij een rustige kamer.

Bij boeking vroegen wij een rustige kamer. Bij inchecken vroegen wij dat opnieuw.Toch lagen wij aan de drukke straatkant,naast een bouwwerf zodat we de eerste nacht maar enkele uren sliepen. We boekten een kamer voor drie personen. Het derde bed was echter een vouwbed met een dun matrasje(voor onze kleindochter van 18)Toen we dat bij uitschenken vermelden vertelden men ons dat ze eigenlijk geen kamers voor drie personen hadden. Dat hadden we liever eerder geweten

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hoe je het ook probeert te voorkomen, de handdoeken worden standaard iedere dag gewisseld. Dit in tegenstelling tot de verzoeken op de hotelkamer om aan het milieu te denken...

Centrale ligging van het hotel in een prachtige stad. Met Airport Express bus van Luchthaven naar Centraal Station à 60 CZK per persoon per enkele reis. Ontbijt in buffetvorm. Alle bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Helemaal perfect!

Drinken uit de minibar was erg prijzig, maar dat is bekend.

Alles was heel goed! Grote, ruime kamers met fijne badkamer. Locatie ook perfect, dichtbij metro en midden in centrum. Luxe ontbijt met alle keuze die je kunt wensen. Bagage konden we netjes eerder brengen en de dag van vertrek later ophalen. Personeel spreekt goed Engels.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Veel minder dan 3 jaar geleden

Onthaal en vertrek. Receptie is een warboel. Willekeur troef. Parkeerplaats reserveren moet ook al zegt men in mail van niet. Bezochten dit hotel 3 jaar geleden, veranderd in negatieve zin

Locate

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Bouwwerkzaamheden naast hotel waarvan enige geluidshinder.

Mooie, ruime kamers. Prima waterdruk douche. Prima geluidsisolatie kamers. Vriendelijk personeel.

Heerlijk verblijf. Goed en ruim voorzien ontbijt en zeer behulpzaam personeel. Aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitzicht. We keken uit op de binnenplaats met andere gasten direct aan de overkant.

Ligging en de service

Prachtig hotel

Alles prima!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Lang leve de super vriendelijke conciërge

Lang leve de super vriendelijke conciërge

Weekendje Praag was heerlijk goed hotel met heerlijk ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren moest elders in een parkeer garage en erg duur

Het ontbijt was goed, bedden heerlijk en nette kamer.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Zalig

Professioneel en vriendelijk

Wauw
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles,nog nooit zo een uitgebreid ontbijt gehad 😍

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Prachtig verblijf zeker voor herhaling vatbaar.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kaart van het restaurant

Super vriendelijke mensen aan de receptie en heel lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Heerlijl

0nbijt

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Te kleine ontbijtzaal, dus wachten op tafel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te kleine ontbijtzaal, dus wachten op tafel. Verbouwing bezig: dus wakker worden door de steenboor geluiden.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Top hotel

Top hotel

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Junior suite was klasse vol en ruim.

Ontbijt had iets uitgebreider mogen zijn

Junior suite was klasse vol en ruim. Mooie verzorgde badkamer Heerlijk bed

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Lekker ontbijt met ruime keuze
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was erg warm en niet goed te regelen.

Lekker ontbijt met ruime keuze Ligging uitstekend, vlak bij openbaar vervoer en midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

geweldig verblijf gehad !

de luxe de sfeer in het hotel en de locatie

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Prima hotel voor citytrip Praag
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco viel een beetje tegen op onze kamer

Ontbijt was heerlijk inclusief live piano. Kamer was ruim en mooi. Hotel is dichtbij het centrum

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Grote van de kamer. Slechts een stoel.

Ligging en ontbijt

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Heerlijk en centraal

Isolatie van de kamers

Ontbijt was top, kamers zijn goed

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Geweldige service, geweldige locatie, schitterende stad!!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, tot in de kleinste details verzorgd, zelfs live pianomuziek!

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Stille kamer

Onvriendelijke receptioniste bij aankomst

Stille kamer

Prachtig, betaalbaar verblijf op wandelafstand van het centrum en de winkelwandelstraat.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was zeer goed!

Goede accomodatie met redelijke prijs

Faciliteiten

Locatie, hygiene

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

De massage

Centrale ligging, zeer goed personeel, prima accommodatie en schoon

• Beoordeeld op: 21 september 2017

We'll be back!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hoeveelheid spiegels doorheen het hotel. Too much...

Ontbijt en de ligging, vriendelijk personeel

uitstekende ligging

de ligging van het hotel

Ontbijt heerlijk,veel variatie

Een echte aanrader.

Ligging en ontbijt

Proper hotel met nette kamers en een uitstekend en ruim...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Proper hotel met nette kamers en een uitstekend en ruim ontbijt.

top locatie, mooi hotel,prachtig hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er was een verbouwing naastgelegen wel wat herrie van gehad.

kamers netjes heerlijk ontbijt

Zeer goed hotel met een verouderde badkamer
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer met de douche in het smalle bad.

Het ontbijt en het zeer behulpzaam personeel

Geweldige locatie, keurig hotel, lieve mensen, kortom top

de gordijnen konden niet geheel dicht maar we hebben echt geen klagen, wat een tophotel

de upgrade naar de junior suite

Zalig ontbijt

Zalig ontbijt

Geweldig ontbijt, ideale lokatie wanneer je bv per trein...

geen sport /fitness /welness mogelijkheid

Geweldig ontbijt, ideale lokatie wanneer je bv per trein reist

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

was over het algemeen goed. alleen was er geen gezellige plek om een biertje te nuttigen, alleen de
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

gezelligheid van de eetzaal en bar. was wat kil aangekleed

ontbijt was heel goed. kamers goed en schoon

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Comfort

Comfort

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Goed hotel in een bijzonder stad
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er waren alles volgens verwachting.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Stedentrip

Het is gehorig en er werd verbouwd.

Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

fantastisch
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bij het ontbijt was alles aanwezig, keuze genoeg! de kamers waren heel proper. de ligging was ideaal. niets is tegengevallen fantastisch hotel!!

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Geweldige dagen gehad
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De plek van het hotel! Heerlijke plek

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Grandium Prague