3. Hotelbeoordelingen: Hessen
  4. Hotelbeoordelingen Fulda
Duitsland Fulda Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Ideale ligging voor doorreis. Uitgebreid ontbijtbuffet. En schone kamers”

• Hotel Fulda Mitte Beoordelingsscore: 8,2

“De mooie ruime familiekamer en 24/7 inchecken”

• Maritim Hotel Am Schlossgarten Beoordelingsscore: 7,9

“De grootste verrassing hadden we bij de check in: ik had aangegeven dat de reden voor de reis de 85ste verjaardag van mijn moeder was en het personeel, had een kleine verrassing voor haar klaar gemaakt. Echt ontzettend leuk!!!! Ontbijt was heerlijk: super veel keuze! De ontbijtzaal op zich was een aparte bezienswaardigheid van het hotel. De locatie is perfect. Direct naast de dom gelegen en op loopafstand van de barokke binnenstad van Fulda.”

• Hotel Nußknacker Beoordelingsscore: 7,6

“Als geheel vind ik het hotel prima voor 1 overnachting. Voor meerdere nachten zou ik het niet aanraden. Het geserveerde ontbijt is prima.”

• B&B Hotel Fulda-City Beoordelingsscore: 8

“Ontbijt is waarschijnlijk goed, maar 12,50 euro voor een paar sneetjes brood met beleg is duur. Beter in de stad een belegd broodje kopen met koffie, scheelt met dag de helft”

• Kloster Frauenberg Beoordelingsscore: 8,8

“De ligging, de rust en het uitgebreide ontbijt”

• Altstadthotel Arte Beoordelingsscore: 8,5

“Goede locatie in de binnenstad van het mooie Fulda. Het ontbijt was voor een hotel van deze prijsklasse ruim voldoende, met als extraatje diverse lokale vleeswaren. 's Avonds heerlijk gegeten in het bij het hotel behorende Brauhaus en daarbij wat lokale bieren geprobeerd (die niet tegen vielen). Al met al een prima-prijs-kwaliteitverhouding.”

• Hotel am Schloss Beoordelingsscore: 7,7

“Centraal gelegen, het ontbijt en het personeel.”

• “Ontbijt was prima, maar vooral dat je nog een deel kon meenemen.”

De 15 beste hotels in Fulda