Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer
Tyskland Goslar Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

Nyeste anmeldelser

• Hotel Kaiserpfalz Point fra anmeldelser: 7,5

"Rigtig fin morgenmad. Forskelligt begge dage. Lune rundstykker - det har vi aldrig prøvet før. Et rigtigt hyggeligt og intimt lokale man indtager sin morgenmad i. Absolut positivt overrasket. Om aftenen kunne man bare tage en øl på køl og sætte sig ind og nyde den i samme lokale hvor morgenmaden serveres. Der spilles hyggeligt musik, man kan spille kort, man kan medbringe en pose chips til sin øl. Man skriver på et stykke papir hvad man tager og afregner ved hjemrejse. Stedet kan kun anbefales - et rart sted at være. Udmærket seng - hovedpuden vil jeg ikke kommentere. Den er vi nemlig altid utilfreds med, når vi er på ferie. Et dejligt centralt sted med begrænset støj. Dejligt når man ikke har verdens bedste sovehjerte. Ja og så har de nogle rigtige gode karameller. Et sted hvor man bare føler sig velkommen."

• Hotel Harzlodge Point fra anmeldelser: 8,3

"Dejligt sted, tæt på byen, imødekommende personale. Man overraskes når man kommer ind på hotelværelset, da stedet ser meget gammelt ud udefra, men er fint indvendigt. Gode værelser og god plads på badeværelset. Hotellet er røgfrit :-)"

• Hubertus Hof Point fra anmeldelser: 8,6

"Charmerende, hyggeligt hotel - tæt, tæt på det gl. Goslar. Vi var 25 familiemedlemmer på forlænget weekend. Fik bl.a. dejlige familieværelser – perfekt indretning, mange muligheder for opredning osv.– et fantastisk imødekommende og meget opmærksomt personale, som helt tydeligt interesserede sig for at vi havde et fint ophold. Flot morgenbuffet. Spændende menukort – vi valgte hver især og fik derfor smagt lidt af hvert – alt var veltilberedt og velsmagende. Fin, hurtig og opmærksom betjening - perfekt hele vejen igennem. Alle har lyst til gensyn!"

• LIONO BoutiqueHotel Point fra anmeldelser: 9,6

"Meget lækkert hotel i en gammel ombygget villa. Lækker morgenmad. Meget internationalt."

• Romantik Hotel Alte Münze Point fra anmeldelser: 9,2

"Alt"