Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer
  4. Hotelanmeldelser for Timmendorfer Strand
Tyskland Timmendorfer Strand Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

Nyeste anmeldelser

• Appartment-Hotel Seeschlösschen Point fra anmeldelser: 8,9

"Skøn lejlighed og gode senge, udsigt til vandet, faciliteter med pool, sauna og dampbad. Lejligheden indeholder alt der behøves såsom sengetøj, håndklæder, sulfo, opvasketabs, viskestykke, wifi m.m. "

• Romantik Hotel Fuchsbau Point fra anmeldelser: 8,9

"Morgenmad var total forkælelse. Pænt indrettet værelse. Dejlige saunaer og dampbad. Hyggelig restaurant med god betjening og rigtig god mad (med en enkelt undtagelse)."

• Villa Möwenstein Point fra anmeldelser: 8,7

"Synes ikke det er noget jeg kan sette fingre på, det hele var i top."

• Country Hotel Timmendorfer Strand Point fra anmeldelser: 8,5

"Alt var tip top"

• Haus Niedersachsen Point fra anmeldelser: 8,8

"alt var ok"

• Maritim Seehotel Timmendorfer Strand Point fra anmeldelser: 7,9

"Morgenmaden var fremragende, fine senge og søde tjenere"

• Hotel Ancora Point fra anmeldelser: 8,7

"Super god morgen mad og flinke mennesker"

• Ferienwohnung Strandoase, App. 84 Endnu ingen anmeldelser

"Bilen kunne holde i kælderen Internet var stabil Dejligt, stort badeværelse Funktionel køkken (emhætten virkede dog ikke) Børnene nød poolen, selvom der var mange punkter i reglementet, som gjorde, at poolen blev til en udpræget voksenpool fx man måtte ikke larme, man måtte ikke dykke, man måtte ikke hoppe i fra kanten."

• Maritim Clubhotel Timmendorfer Strand Point fra anmeldelser: 7,4

"Dejlig morgenmad med godt udvalg, og frisk opfyldning hele tiden. God og venlig betjening under hele opholdet. Da vi ankom havde det ene værelse allergidyner, som vi bad om at få skiftet til to mere bløde og luftige dyner, og de kom indenfor 20 min og skiftede dynerne. Vi boede på 2. sal og der var en skøn udsigt til havet fra begge vores værelser."

• Hotel Sand Point fra anmeldelser: 8,4

"Rigtig dejligt hotel. Det har især en god atmosfære, som blandet med strand/sand temaet minder om et skandinavisk miljø. Man føler sig hjemme og godt behandlet."

De 30 bedste hoteller i Timmendorfer Strand

baseret på 24.794 hotelanmeldelser på Booking.com