Beoordelingen over Aparion Apartments Leipzig Family

Reichsstraße 16-18, Mitte, 04109 Leipzig, Duitsland

#190 van de 242 vakantiewoningen in Leipzig

Gebaseerd op 229 beoordelingen over dit appartement

6,1

Dit appartement was een uitstekende keus.
    • Appartement

er waren wat kleine mankementen. de douchekop kon niet worden vastgezet, moest je met 1 hand vasthouden. Er vielen bij aanraking twee paneeltjes uit het aanrecht.

de ligging is ideaal, de privacy uitstekend, goede bedden, kortom een echte aanrader.

Goedkoop en centraal gelegen
    • Appartement

Het appartement ligt heel centraal, maar boven een iers café, waar het tot ruim na 2 uur nog veel lawaai vandaan kwam. Door het warme weer moesten de ramen wel open blijven. De afzuiging werkte niet goed, waardoor je steeds sigaretten lucht rook als je de badkamer in ging.

Centraal gelegen midden in het centrum en de fietsen konden we met de lift meenemen en in het appartement stallen.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prijs-kwaliteit kan je moeilijk een betere keuze maken in...
    • Appartement

Ondanks het feit dat we zeer tevreden waren, zullen we hier enkel opnieuw komen als we er zeker van zijn dat het appartement aan de achterkant van het gebouw ligt. Aan de voorkant zit je boven een groot terras met veel lawaai als het mooi weer is. Daar er geen airco is, kan je dan ook geen raam openzetten!

Prijs-kwaliteit kan je moeilijk een betere keuze maken in Leipzig. Comfortabel, prima gelegen appartement.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Dit was de tweede en niet de laatste keer dat we een appartement van Aparion Leipzig boekten.
    • Appartement

Wifi. Werkte niet tot nauwelijks.

Leipzig is een prachtige stad. De locatie van deze appartementen (Reichstrasze) is geweldig. Het hele centrum met alle bezienswaardigheden op loopafstand. Restauranten alom, ook een hele voordelige, om de hoek.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Geweldige vierdaagse trip naar een der mooiste cultuursteden die Duitsland rijk is.
    • Appartement

(On)gezelligheid van 'woonkamer', beetje kaal maar voldoende

Centrale ligging in de stad. Voldoende ruimte

Op doorreis naar het zuiden twee overnachtingen in een interessante, leuke stad.

Niets viel tegen.

Mooie accommodatie midden in het centrum van de stad. Inpandige parkeergarage tegen betaalbare prijs.

bijzonder prettig.
    • Appartement

Bedden zouden verbeterd kunnen worden. Geen extra kussens aanwezig.

nvt het betrof een appartement, geen hotel.

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

We kwamen om 12 uur 's avonds aan, na een negen uur...

We kwamen om 12 uur 's avonds aan, na een negen uur durende treinrit voor een congres. Na inchecken, in de automaat, kregen we de sleutel van appartement , (terwijl de automaat een ander appartement aangaf). Echter paste de sleutel op geen enkele deur in het appartementen complex. Na lang bellen, konden we naar een ander gebouw (omdat ons eigen appartement dus overboekt was) op 5 min lopen, waar we ipv een appartement met twee kamers een appartement met een kamer hadden. Verder wel schoon, en grote kamer, maar niet wat wij geboekt hadden.

• Beoordeeld op: 18 november 2015

De locatie is fantastisch midden in het centrum en vlak bij...

In douche zijn geen haken ( om kleren op te hangen) of handdoekenrekje naast de wastafel.Ook geen tafeltje of krukje om je toilettas, enz op te zetten. Koffiezetapparaat was vreselijk. De tafel is super klein, dus heel onhandig om te ontbijten.

De locatie is fantastisch midden in het centrum en vlak bij station en tram/bus. Ziet er mooi uit en is ruim. Handig zijn de vierkante dingen naast het bed, die als bijzettafeltje kan dienen, maar ook als zit-mogelijkheid.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Zéér centrale ligging,appartement is eenvoudig ingericht...

Geen parkeerplaats aanwezig. Vermelde telefoonnummer bij bevestiging boeking klopte niet waardoor wij niet door konden geven dat wij later arriveerden. Het telefoonnummer dat op de deur van de receptie vermeld stond werkte (0800 nr) vrees wat de gemaakte telefoonkosten zijn :-(

Zéér centrale ligging,appartement is eenvoudig ingericht maar ruim voldoende voor ons 2-en, schoon en relatief rustige omgeving voor hartje centrum.

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

de bedden waren goed.

ik had gevraagd om een kamer aan de rustige kant. alle kanten waren rustig, zei men, behalve dan dat aan onze kant vanaf 06.30 enorm bouwlawaai was. Ook zou ik erin kunnen als ik voor 16.00 uur kwam, nou niet dus. ik had daar nb speciaal over opgebeld. ook wifi lukte niet.

de bedden waren goed.