Beoordelingen over Hotel Abendstern Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Stuttgarter Platz 8, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10627 Berlijn, Duitsland

#482 van de 579 hotels in Berlijn

Prima ligging, vriendelijk personeel en verzorgde kamers.

Niet al te beste geluidsdemping. Geluiden op de gang en aanpalende badkamer en binnenkoer goed hoorbaar.

Prima ligging, vriendelijk personeel en verzorgde kamers.

Perfecte uitvalsbasis om Berlijn te ontdekken!

Douchekabine wat aan de kleine kant.

Perfecte locatie naast S-Bahnstation, desondanks toch een rustige plek. Prima bedden, kleine maar comfortabele kamer. Ontbijtfaciliteiten eenvoudig maar compleet.

Prima verblijf; prijs/kwaliteitverhouding was oké.

Broodjes konden verser; drie dagen precies zelfde ontbijt; afwisseling in soorten broodjes (een keer croissantjes) zou lekker zijn. Televisie was wat klein voor de kamer en had bovendien slechte ontvangst. Badkamer ook krap; bad had ik zelf fijn gevonden. En ik miste een waterkoker, mogelijkheid om zelf thee/koffie te maken 's avonds.

Prima locatie; dicht bij openbaar vervoer, winkels en ook eetgelegenheden in de buurt. We mochten de auto de laatste dag na uitchecken nog een aantal uren in de parkeergarage laten staan, zonder extra bij te betalen; hierdoor konden we de laatste dag nog optimaal benutten.

Goed verzorgd verblijf op gunstige locatie.

Helaas was er in de kamers geen minibar en kluis aanwezig.

Goed verzorgd ontbijt met erg vriendelijk personeel. Er was voor iedereen wat wils. De kamers hadden allerlei faciliteiten. Locatie in een gevarieerd winkelgebied (Charlottenburg) met zelfs diverse supermarkten. Ook op zondag en in de latere avond nog wat winkels open.

Voor mij prima een prima optie om relatief goedkoop en een goede uitvalsbasis de stad te verkennen.

Klantvriendelijkheid. Bij het ontbijt geen "goede morgen". Bij uitchecken geen reactie of het verblijf in orde was. Gewoon sleutel afgeven en dat was het.

De ligging van het hotel is prima, immers zowel de S- als U-Bahn voor de deur. Ontbijt was ok, maar niet super.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Veel geluidsoverlast, oud en afgeleefd gebouw, goede locatie voor Messe Berlin

Veel lawaai, ook 's nachts. Gelegen naast een zeer drukke weg. Wanneer gasten in de kamer erboven rondwandelden, klonk er telkens een luid slaan van een metalen buis die waarschijnlijk los zat in het plafond.

Goede douche, ruime kamer, goede verbinding met Messe Berlin

kerstmarkt

Door geval van overmacht (geen luchtverkeer vanuit Brussel op 11/12/17) zijn wij pas één dag later toegekomen met de wagen. We hadden hiervan verwittigd en hebben dan ook één nacht langer verbleven. We hadden gedacht op een tussenkomst voor die dag dat we er niet waren, maar dat was niet het geval.

De ideale ligging .Dicht bij station en dicht bij metro, ideaal om Berlijn ter verkennen

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prima hotel.

Prima hotel. Vanaf de buitenkant ziet het er niet zo mooi uit, maar binnen is een fantastisch herenhuis gesitueerd. Het is wel gehorig en je moet ook geen luxe verwachten. Het is schoon en de bedden zijn goed. Ontbijt was goed genoeg en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar. Vanaf het vliegveld neem je bus 109 en deze stopt bijna voor de deur!

Netjes en verzorgd!

In 4 persoonskamer slechts 1 goede spiegel op de badkamer. In de kamer wel 1 langere spiegel maar stond in een donkere hoek en was totaal niet handig geplaatst.

Het ontbijt was erg goed. Netjes verzorgd en voldoende, dus nooit ergens naast gegrepen. Kamer (4-persoons) was erg ruim.

Viel zeker niet tegen

Slechte WiFi , personeel mag iets vriendelijker, lift niet op elke verdieping beschikbaar

Kamer was schoon, elke dag schone handdoeken , schone badkamer

Ontbijt was redelijk.

Ontbijt was redelijk. Kamer was goed, bedden waren oké. Locatie was uitstekend, tegenover de S-Bahn, en in een gezellige wijk met winkels, cafe's en restaurants.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Faciliteiten nergens een zitje of drankje te krijgen. Alleen bij de incheckbalie een stoel..

Kamer Ok, bedden prima. Ontbijt matig. Personeel vriendelijk.

Citytrip Berlijn

Geen airco op de kamer. Wel verplicht steeds openbaar vervoer te gebruiken, anders te ver afgelegen.

Het ontbijt was Ok en de hygiëne op de kamers was heel goed. Het openbaar vervoer is dichtbij.

ongezellig

we hadden gevraagd bij de reservering voor een stalling van onze fietsen, die was er dus niet, en moesten wij die buiten zetten of in een betaalde fietsenstalling verderop. dat wilde wij niet. De buurt zag er niet echt gezellig uit. waardoor er een gespannen sfeer ontstond tussen het personeel en ons. het is niet prettig als je na een dag reizen moet gaan soebatten voor een veilige plek voor de fietsen!

bed, ontbijt was goed

Plussen en minnen

Extreem gehorig (dunne wanden) en helaas rumoerige buren, heb erg slecht geslapen. Kamer was ongezellig. Een deur van de douchecabine hing half los, was lastig te bedienen. WiFi deed het niet. Personeel is van Russische origine, zoals in veel goedkope Berlijnse hotels.

Het bed was prima. De kamer en badkamer waren erg ruim. Had kamer aan de achterzijde, relatief rustig (helaas waren de buren dat niet). Ontbijt was eenvoudig maar acceptabel.

Fijne locatie slecht aangegeven parkeervoorziening.

Tijdens het boeken was parkeergelegenheid bij hotel aangegeven. Deze hadden wij gereserveerd en is later door het hotel bevestigd. Met de veronderstelling bij het hotel te parkeren. de parkeeropties: open parkeerplaats €5pd/in een parkeergarage €12pd/andere parkeergarage €10pd. Nu bleek de reservatie van de parkeerplek 'nep' te zijn. Als er in de straat van het hotel plek was kon je daar parkeren voor €5 pd. En anders moest je dus sowieso in een parkeergarage parkeren verderop. De prijs van de accomodatie was duidelijk voor de goed gelegen locatie! Voor deze prijs hadden wij toch nog wat meer verwacht.

Hotel is gelegen op een super locatie. Tegenover treinstation en achter de drukke winkelstraat. Veel eet en drinktentjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Ligging van het hotel, snel bij openbaar vervoer en...

Ontbijt was ELKE dag hetzelfde, geen topproducten. Veel te weinig plaats in de ontbijtruimte voor alle gasten, enkele keren moeten wachten tot er plaats vrij kwam. Ontbijtruimte nodigde ook niet uit om langer te blijven zitten dan echt nodig was. Voorgevel van hotel was zeer gedateerd, was zeker niet uitnodigend. Vaak veel lawaai op de binnenkoer ( =raam zijde) door mensen, veel rommel op de binnenkoer.

Ligging van het hotel, snel bij openbaar vervoer en winkelstraat binnen 100 m. Kamer werd elke dag gepoetst en voorzien van nieuwe handdoeken. Personeel in de ontbijtruimte zorgde ervoor dat alles steeds proper was.

Een zeer aangenaam hotel met aan alle kanten leuke eetgelegenheden en goed openbaar vervoer

De interesse van de receptiemedewerksters. Keken vaak niet op of om bij binnenkomst of verlaten van het hotel.

Van buiten oogt het " heel gewoon" maar van binnen lijkt het iets op Fawlty Towers Heel apart. Iedere bocht/ gang was weer een beetje verschillend. Onze kamer had een prachtige ruime badkamer maar dat zou in elke andere kamer zomaar totaal anders kunnen zijn. Ik vond het hotel bijzonder

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Bijzonder Berlijn

Vriendelijkheid personeel. Eerste indruk bij aankomst de buitenzijde. Je denkt in welke buurt ben ik beland. De indeling van de ontbijtzaal. Een beetje kruip door, sluipdoor. Je zit bij volle tafels elkaar snel in de weg bij het van of aan tafel gaan.

Goede bedden, elke dag schone handdoeken. WiFi gratis met een bij de receptie op te vragen code. Al is de verbinding niet de snelste. Signaal is wel goed. Openbaar vervoer binnen 50m bereikbaar. Winkelcentrum Charlottenburg om de hoek. Parkeerplek, in niet openbare garage (alleen gereserveerde plekken voor buurtbewoners en hotelgasten) dient vooraf gereserveerd te worden €12,=/dag en moet bij aankomst direct worden voldaan. Dit bij de boeking opgeven.

• Beoordeeld op: 1 april 2017

goed hotel qua prijs/kwaliteitsverhouding ligging

gezien de prijs is er niets wat beter had gemoeten.

ontbijt goed, voor sommigen misschien te eenvoudig. kamer en douche/toilet schoon. elke dag schone handdoeken. 24 uur per dag bezetting in de receptie. tegenover treinstation maar geen overlast hiervan

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Het was een goede locatie.

De buitenkant van het hotel zag er vreemd uit. Eenmaal binnen was het een groot hotel maar basic kamers. De foto's zagen er heel anders uit. We hadden de eerste dag een lek in onze kamer en de klusjesman geloofde ons niet terwijl we wel een filmpje hadden om dit aan te tonen. Hij sprak een andere taal en we begrepen hem niet en hierdoor reageerde hij kwaad. Het ontbijt was oke.

Het was een goede locatie. Dichtbij de metro en de trein. De receptionist was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

perfect hotel voor prijs /kwaliteit

heerlijk hotel voor een zacht prijsje dicht bij een heerlijke winkelstraat. perfect verblijf in net gerenoveerde kamer, tegenover tram dus goede ligging

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

eenvoudig maar erg netjes hotel

gehorige gangen geen lift (stopte alleen op de oneven verdiepingen en niet op begane grond)

goed bed netjes ingericht schoon vriendelijk personeel erg handige ligging tegenover halte U- en S-bahn

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

we hebben genoten!

de wifi was niet zo denderend de vrijdag waren er niet veel broodjes meer, daar ik geen gewoon brood kan eten, wegens te veel gluten, was dat jammer

het hotel is heel dichtbij het openbaar vervoer en voor ons was dat prima de hygiëne was prima de kamers zijn goed, de bedden uitstekend het personeel is prima

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Gezien de lage prijs was het allemaal prima geregeld.

Het personeel kan wel een cursusje klantvriendelijkheid gebruiken en een paar talen leren (Duits of Engels zou al fijn zijn, spraken nu bijna alleen Pools.)

Goed ontbijt, goede wifi, perfecte locatie.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Goede ligging, recht tegenover Bahnhof, Parkeerhaven op 200...

ontbijt was matig en klein

Goede ligging, recht tegenover Bahnhof, Parkeerhaven op 200 m, bij Mediamarkt, perfecte verbinding met S Bahn naar meeste punten in de stand. OK als voor een lang weekend trip en je er alleen maar slaapt!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Dichtbij diverse OV mogelijkheden.

Geen koelkastje of koffie/thee faciliteiten op kamer. Kleine badkamer. Ontbijtpersoneel niet vriendelijk.

Dichtbij diverse OV mogelijkheden. Ruime kamer. ( 4 pers ) Receptie behulpzaam

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Centrale ligging, goede bereikbaarheid en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Internetsnelheid van het Wi-Fi netwerk was traag (hotel was tijdens mijn verblijf volledig vol). Kamer keek uit op een binnenplaats waar dag en nacht behoorlijk wat lawaai is van containers en onderliggende winkels.

Centrale ligging, 140 meter van S Bahn Berlin-Charlottenburg, 200 meter van U Bahn Wilmersdorfer Strasse met daaruit perfecte verbindingen met de rest van de stad. De hele stad is binnen 20-30 minuten bereikbaar. Zeer goede bereikbaarheid vanaf vliegveld Tegel (buslijn 109 vanaf Tegel stopt om de hoek). Kamers zijn eenvoudig maar compleet ingericht en schoon. Ontbijt is verrassend uitgebreid en vers.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

De tv ontvangt alleen Duitstalige zenders, de WiFi was soms ietwat langzaam en de locatie is 's avonds niet fijn.

Ontbijt was heerlijk, het personeel was hartstikke aardig en de kamers vielen helemaal in de smaak bij ons

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

het was een super gezellig verblijf op een prima lokatie met fijn personeel,TOP

Vers sap ,meer fruit,verse yoghurt

Het ontbijt was goed,ik heb het wel eens uitgebreider gehad,er was bijvoorbeeld geen naturel yoghurt voor musli en fruit beperkte zich tot een appel

Prijs kwaliteit oké.

Zeer kleine douche en toilet ruimte. Jammer dat het voornamelijk Russische personeel zo ongeïnteresseerd en humeurig was

Zeer goede bedden op ruime kamer.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Goed hotel, fijn en hulpvaardig personeneel.

Goed hotel, fijn en hulpvaardig personeneel. Goed ontbijt, perfect hotel voor een kort verblijf in Berlijn.Parkeren doe je in een openbare parkeergarage 200 meter verderop. Opstap plaatsen , bus , trein , u- bahn liggen allemaal binnen 250 meter van het hotel.

Twee trappen op of af, vanwege locatie lift.

Super!

De badkamer mocht iets groter

Ontbijt was goed verzorgd, kamer was goed.

prijs/kwaliteit dik in orde. Makkelijk bereikbaar met auto of openbaar vervoer

Hotel had geen Airco en matig beschikbare parkeerplaatsen

Kamers en ontbijt waren goed en de ligging was zeer goed

ontbijt was prima en de bedden waren goed

ontbijt was prima en de bedden waren goed

Matig hotel, omgeving en locatie prima.

Personeel was afstandelijk, kamer krap. Zeer gehorig.

Krappe kamer, bed instabiel, badkamer voldoende maar douchecabine zeer matig

Zowel s als u bahn om de hoek

Receptie: geen of nauwelijks interesse.

Zowel s als u bahn om de hoek

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Eenvoudig, maar comfortabel hotel met goede prijs-kwaliteit-verhouding.

N.vt.

Kamer basic, maar comfortabel. Goed ontbijt. S-Bahnstation op 50 meter.

Ik ging in de avond douchen maar er was geen warm water meer en er is geen kluis

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

prima prijs/kwaliteit verhouding op een gunstige locatie

Prima ontbijt, schone kamer, goed bed, tegenover station s-bahn

Voor de prijs heel goed

Communicatie

Ruime kamers, lage prijs, dicht bij SBahn

Beddengoed met gaten

De prijs en ligging

Propere maar kleine kamer

Kamer aan de kleine kant ook badkamer . WiFi alleen beschikbaar voor 1 toestel per kamer :-(

Propere kamer .

Prima accommodatie, gunstig gelegen.

Geen

Prima accommodatie, gunstig gelegen. Goede bedden en ontbijt

Prima zou t zo weer boeken

Douches waren wat minder

Prijs kwaliteit verhouding is prima s bahn halte voor het hotel mooie kamers

• Beoordeeld op: 19 november 2017

4 overnachtingen gehad in dit hotel. Prima bevallen. Voldoende keus bij het ontbijt.

De kamer was prima maar buiten de kamer rook het wat muf.

Goede locatie. Heel dicht bij de U-bahn en de S-bahn. Veel winkels in de buurt.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Uitstekende uitvalsbasis

Erg warm op de kamer, verwarming niet te regelen (dus raam open)

Perfecte locatie bij station Charlottenburg

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Wij hadden het erg naar onze zin

Naar de prijs die je betaald is er niets om over te klagen

Het ontbijt is prima

We hebben een goede nacht gehad.

De 1ste aanblik. Een heel oud pand maar van binnen goed gerenoveerd.

Grote schone kamers, goede bedden en een lekker ontbijt.

Goed hotel, goed ontbijt, fijne kamer.

De airco deed het niet, was heel warm in de kamer.

Kamers waren heel goed,ontbijt was goed en de ligging is goed.

Partner niet op gemak. Lawaai.

De locatie. (Achterbuurt). Ontbijt (aldi).

De kamer was schoon.het bed was redelijk tot goed.

het ontbijt.

het ontbijt.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Eerste aanblik, ontvang bij receptie.

Goede, veilige parkeergelegenheid. Goede ligging bij metro/tram. Ruime kamer voor 4 personen.

het minimum voor 4 dagen vakantie.

badkamer veel te klein, wc veel te smal voor ietwat dikkere mensen

ontbijt was goed maar eentonig

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Redelijk hotel op goede locatie

Beetje vreemde entree en lift pas vanaf de eerste verdieping. Douche stang zat los.

De locatie vlak bij S en U bahn

Prima locatie vlak bij spoor en Sbahn met vriendelijk personeel .

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

het ontbijt was uitstekend

het ontbijt was uitstekend

Centraal gelegen voor openbaar vervoer, makkelijk te bereiken van vliegveld Tegel

Geweldig ontbijt en veel, van muesli, brood, vlees en kaas, eieren, vruchten, enz. Rustige kamer en schoon.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

prima locatie, prima voor paar dagen

badkamer, douche

ontbijt goed, kamers prima groot

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Prima, eenvoudig hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Het was schoon, maar daar was ook alles mee gezegd, had wel iets beter gekund.

Fijne, stevige bedden! Heerlijk. Ontbijt was ook goed.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Stedentrip

Prima ontbijt, zeer uitgebreid en steeds aangevuld.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Prima prijs/kwaliteit

geen minibar

Prima bedden

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Prima verblijf met ontbijt voor redelijke prijs.

Prima ontbijt. Ruime, schone kamer en dicht bij openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

De locatie is prima

Receptie is ongeinteresseerd. Sommige kamers erg gehorig bij trap en WC TV werkte niet

De locatie is prima Ontbijt

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Net en schoon hotel

Tv zeer slecht

Heerlijk bed

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Prima hotel voor kort verblijf. Dicht bij het openbaar vervoer.

personeel bij het ontbijt was heel onvriendelijk

Familiekamer: heel groot en ruim.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Iets meer variatie in het ontbijt

De kamer was goed, de S-Bahn en U-Bahn zijn schuin tegenover het hotel, in de buurt leuke restaurantjes en cafetjes

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Net hotel op goede uitvallocatie bij het station en op...

Kamer erg sober en gangen rumoerig

Net hotel op goede uitvallocatie bij het station en op loopafstand van de ku.dam

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Alles behalve locatie

de locatie, dicht bij openbaar vervoer

slecht matras en hoofdkussen

de locatie, dicht bij openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

goed ontbijt

tapijten horen niet thuis in het hotel

goed ontbijt

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Perfecte locatie, tegenover het station.

Perfecte locatie, tegenover het station. Vriendelijk en behulpzaam personeel en een fijne ruime eenpersoonskamer!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Grote ruime kamer

Sommige personen aan receptie praten alleen Duits

Grote ruime kamer

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

De locatie is perfect voor een stedentrip.

De locatie is perfect voor een stedentrip.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Abendstern