Beoordelingen over Hotel Newton Karlsruhe Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

An der Vogelhardt 10, 76149 Karlsruhe, Duitsland

#20 van de 45 hotels in Karlsruhe

Gebaseerd op 1989 beoordelingen over dit hotel

Voor een kleine prijs heb je een heerlijk overnachtingshotel met een uitgebreid ontbijt!

heerlijk ontbijtbuffet, ook een pluspunt dat je koffie en thee kon pakken wanneer je maar wou. kamer was heel goed, heel veel extra's zoals, kam, bekertjes, flesjes drinken, schoenpoets. genoeg handdoeken. En nog veel meer.

Uitstekend hotel op doorreis, niet om hier een week te verblijven.

Ontbijt was goed, kamer ook. Verder geen faciliteiten geen restaurant, geen bar waar je 's avonds nog wat kon drinken. Locatie met uitzicht op niet onderhouden wildernis, wel in de buurt van uitstekend restaurant.

Prijs/kwaliteit een schitterend hotel voor wat het voor ons bedoeld was.

Niets. Hotel ligt aan de rand van de stad , een buurt van bedrijven waar verder niet zoveel te zien is op wandelafstand. Maar voor ons geen nadeel. Wij verbleven er op doorreis naar Italie, voor ons primeerde meer de vlottere bereikbaarheid aan de rand dan in de stad zelf en de mogelijkheid om in het hotel te parkeren.

Ruime kamer met kookgelegenheid. Mooi ontbijt voor een beperkte prijs. Prive parkeren bij het hotel of in de parkeergarage van het hotel.

Prima, echt een aanrader voor een overnachting onderweg

omgeving hebben wij niet zoveel van gezien, omdat wij gewoon s, avonds aankwamen voor een nachtje en de volgende dag onze reis vervolgden.

Kamer zag er schoon en verzorgd uit. Goed breed bed. Het ontbrak aan niets. Ontbijt was prima. Koffie/ thee onbeperkt en de prijs was gewoon ook prima.

Ideaal hotel voor bezoek aan Karlsruhe.

Ideaal hotel voor bezoek aan Karlsruhe. Perfect gelegen, op een paar minuten afstand van het stadscentrum. Hotel toch rustig gelegen, ruime parkeergarage .

Goed hotel! Prijs / kwaliteitsverhouding is boven verwachting goed!!

Badkamer is tov de kamer best klein.

Zeer ruime kamer! Best een uitgebreid ontbijt. Mag koffie, thee en/of chocolade melk onbeperkt pakken. Hotel ligt aan de doorgaande weg. Met ramen dicht nauwelijks hoorbaar!

Het hotel is helemaal gerenoveerd en was pas weer...

helemaal niets

Het hotel is helemaal gerenoveerd en was pas weer opengegaan Kamers waren schitterend en de hele dag gratis lekkere koffie en thee. Het ontbijt was voortreffelijk zelfs kip nuggets voor de kinderen.

Prima ruime kamer met heerlijk groot bed.

Buitenkant, eetzaal en receptie zien er wat armoedig uit. Als je het raam van de kamer open hebt staan kan je hinder van het verkeerslawaai hebben. Maar er zijn ook kamers aan de achterkant van het hotel. Badkamer is wat aan de kleine kant.

Prima ruime kamer met heerlijk groot bed. Wat je ziet op de foto's van het hotel klopt. Grote tv. Zelfs een klein keukentje. Prima uitgebreid ontbijt. Koffie en thee kan je gratis nemen. Ontbijt is 6 euro pp.

Prima overnachtingsplek!

Prima overnachting voor een goede prijs, ruime kamers, ruime bedden, schone badkamers. Op een goede locatie niet al te ver van de snelweg. Op weg naar Oostenrijk is dit een uitstekende tussenstop. Eigen gratis parkeergelegenheid onder het hotel is zeer comfortabel.

Zeker een aanrader als tussenstop.

Bij onze tweede overnachting tijdens de terugreis hadden ze ons een verkeerde kamer gegeven. Bijgevolg geen babybed op de kamer om 01:00 uur 's nachts. Was toch wel een beetje vervelend.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Prima doorreis hotel

De locatie is minder. Hotel ligt ver van centrum.

Prima doorreis hotel. Schone comfortabele kamer. Heerlijk ontbijt voor weinig geld. Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Ideaal hotel om onderweg naar vakantie te overnachten. Komen zeker terug.

Grote kamer maar bed stond aan 1 zijde zeer dichtbij muur en had geen nachtkastje om iets naast je bed te leggen. Is waarschijnlijk zo omdat er soms nog een bed naast wordt gezet. Maar voor de rest dik ok!

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Goed bed, goede douche, lekker ontbijt voor €6,00.

Ideale prijs/kwaliteit verhouding

ideale tussenstop richting de sneeuw, top prijs/kwaliteit verhouding. Zoals je een hotel wilt zien voor onderweg, geen nonsense, vriendelijke mensen en voor dat alles voor een zacht prijsje!

Fijn hotel, alles aanwezig, goed ontbijt, prettig personeel, 24uurs receptie.

Ik kon niet goed vinden waar de ondergrondse garage was. Waarschijnlijk omdat ik het hotel vanaf de achterkant bereikte.

Het goede ontbijt met een heel sophisticated koffieapparaat. Ruimte, hygiëne, comfort.

Doeltreffend.

Niet sfeervol.

Hotel bedoeld om te slapen op doorreis terug dan Italië naar huis. Goede prijs kwaliteit verhouding. Bedden goed! Schoon! Verder niks bijzonders. Gewoon slapen en douchen voor weinig geld.

Gewoon een absolute aanrader

zou het niet kunnen bedenken

Gewoon alles was top zowel aankomst ( parkeren onder hotel kosteloos ) ontvangst, kamer echt zeer ruim, stil qua geluid ondanks dat het vlak aan een doorgaande weg gelegen is , super mooi en stijlvol ingericht, heerlijke bedden, zeer schoon en fris. Ontbijt zeer uitgebreid voor slechts € 6,00 per persoon. Aanrader.

geweldig

De airco werkte nog niet. zat nog in plastic

Moderne inrichting, brandnew. Hier en daar nog niet helemaal klaar. Zeer luxe Koffie-thee-chocolade automaten de hele dag gratis beschikbaar. Ontbijt zeer uitgebreid (niet incl.)

Overnachtingshotel voor een nacht.

Wifi viel elke keer uit als men even geen gebruik maakte en moest er elke keer opnieuw ingelogd worden. Badkamer heeft wel wat onderhoud nodig maar was wel schoon.

Geweldig en betaalbaar uitgebreid ontbijt. Goede parkeervoorzieningen, ruime en goed ingerichte slaapkamer met goede matrassen en airco.

Prima overnachtingshotel!

Kleine, dunne kussens.

Mooie, grote kamers met fijne bedden. Ontbijt voor 6 euro pp is genoeg, veel keuze en voldoende. Ideaal hotel voor een overnachting vanuit Italië terug naar huis, zeker voor die prijs!

Heel veel voor weinig :)

Eigenlijk niets

Heerlijk bed, parkeren onder de garage. Kamers worden allemaal gerenoveerd dus werk in uitvoering maar ook al is niet alles helemaal af het is heel schoon. Ben al meerdere malen geweest en je ziet de kamers verbeteren.

Goed hotel voor een doorreis.

Het personeel bij het ontbijt was niet echt vriendelijk. Misschien had ze een rotdag, want toen ik een kwartier voor tijd vroeg of ze nog een beetje yoghurt wilde bijvullen was dat eigenlijk te veel gevraagd.

De kamer was net gerenoveerd, genoeg ruimte en prima bedden. Groot flatscreen aan de muur. De badkamer was goed en schoon. 24u-service is erg prettig. En voor 6euro een prima ontbijt. Kortom waar voor je geld.

Prima verblijf op de verbouwing na.

Het hotel was nog niet klaar: kamers waren nog niet af, airco werkte niet. Het hotel was duidelijk in de verbouwingsstatus. Maar dat wat klaar was, zag er goed uit.

Fijn bed, goed ontbijt, aardig personeel, goed met bus naar centrum Karlsruhe te reizen.

Prima genoeg voor de doorreis

Airco werkte niet of nog niet. Kamer werd gerenoveerd. Er werd gerookt door iemand op zijn kamer en dat kon je in onze kamer goed ruiken. Helaas werd hier niet adequaat op gereageerd door de nachtportier.

Ontbijt was heerlijk en super koffiemachine waar je de hele dag door gebruik van mag maken. Bedden prima.

Uitstekende accomodatie om onderweg te overnachten

Normaalgesproken boeken we voor het overnachten onderweg een F1 hotel. We hadden nu een hotel in een iets hogere prijsklasse geboekt en de ruime kamer en eigen douche en toilet op de kamer, inclusief handdoeken was dat ruimschoots waard!!!

Een prima hotel om na een lange dag filerijden te...

Door de verbouwing was onze kamer nog niet helemaal af. Ik gok dat daardoor een nachtkastje ontbrak. Ook was de airco nog niet aangesloten, wat uiteindelijk wel wat warm was.

Een prima hotel om na een lange dag filerijden te overnachten. We kwamen laat aan en vertrokken weer vroeg, dus we hebben niet veel van het hotel gezien. Ze zijn druk bezig met verbouwen/vernieuwen van de kamers. Het ziet er van binnen netjes uit en de kamers zijn comfortabel. Het ontbijt is prima!

Hotel wordt momenteel volledig gerenoveerd en voor wat er nu...

Op onze gerenoveerde kamer werkte de airco helaas niet naar behoren, maar volgens mij waren wij de eerste slapers in deze kamer en was de airco misschien nog niet ingeregeld

Hotel wordt momenteel volledig gerenoveerd en voor wat er nu al klaar is ziet het er super uit Heerlijk ruim voldoende ontbijt

zeker voor herhaling vatbaat!

ze hadden geen extra kussens. ik heb het niet nagevraagd dus het was geen probleem verder. maar ik moet toch iets hebben om over te zeuren.

vriendelijk personeel, veel voor de prijs. airco, tv, fohn alles zat erbij en echt voor de beste prijs!

Prima hotel voor kort verblijf

Hotel is wat lastig te vinden. Er staan wegwijzer bordjes vanaf de doorgaande weg, maar eenmaal in de woonwijk ontbreekt het laatste bordje waardoor (ik althans) aan het einde van de doodlopende straat me afvroeg waar dat hotel nou toch is. Ook in het trappenhuis (vanuit de parkeergarage) is niet duidelijk op welke verdieping je bent.

Ondergrondse parkeergarage, vriendelijk personeel, nette kamer en schoon.

Stroomstoring in het hele hotel bij binnenkomst.

Hotel zat in een verbouwing, dit had men aan kunnen geven bij boeking maar er was weinig overlast gelukkig.

Stroomstoring in het hele hotel bij binnenkomst. Maar we werden opgevangen en kregen wat te drinken na 45 min was het probleem opgelost. Prima in orde.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

prima locatie in een van de buitenwijken van Karlsruhe

Het hotel is bezig met een renovatie dus nog niet alles is helemaal af (de airco was bv nog niet geïnstalleerd)

De bedden waren zeer goed en het ontbijt was uitgebreid (zeker in verhouding tot de prijs).

Niet best

Gebouw werd verbouwd. Kregen kamer die stonk naar riool. 2e kamer was nog niet klaar. Halve verlichting, stopcontacten zonder stroom er op. Losse bedrading uit de muren

Niets bijzonder

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Schone ruime kamer op doorreis naar Italië,goede bedden,...

Hotel was wat moeilijk te vinden in woonwijk maar was bijzonder rustig. Parkeergarage uitstekend echter werd ,snachts niet afgesloten onbekend of er bewaking was d.m.v.camera's. Restaurant op afstand van 10 minuten prima italiaan.

Schone ruime kamer op doorreis naar Italië,goede bedden, matras, Vriendelijk personeel geen omgevingslawaaiof rumoer van andere gasten. Wij hebben geen ontbijt genomen wel gebruik gemaakt van de heerlijke koffie die gratis ter beschikking stond.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Tussenstop van Italië naar België met bezoek aan Tentoonstelling Ramses II

Ideale ligging als tussenstop voor bestemming Italië Autostandplaats in overdekte garage (onder Hotel) Op 10' lopen van de bushalte met gemakkelijke verbinding naar de Europaplatz - Karlsruhe Op 5' wandelafstand van een zeer goed restaurant "Il gatto Nero" (met vriendelijke bediening en met liefde klaargemaakte gerechten) Vriendelijk personeel, vooral de avondshift! Heerlijk ontbijt met voldoende keuze Goed bed, goede douche

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Het is geen sfeerhotel maar het is prima. Kamer is netjes. Er is zelfs een kitchenette met een koelkast op de kamer. Een lekker groot bed en onbeperkt gratis koffie en thee. Het ontbijt is ook goed. Zeker voor 6 euro. De gratis parkeergarage onder het hotel is ook erg prettig. Zeker omdat wij de fietsen achterop de auto hadden. Omgeving is niet bijzonder maar er is een supermarkt om de hoek.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Kamers waren perfect , zelfs met klein kitchenette en grote...

Douche op 4e verdieping niet goed, open draaien naar warm water, kwam er bijna geen water meer uit, dus koud douchen.

Kamers waren perfect , zelfs met klein kitchenette en grote TV.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Goed voor doorreis naar Italië

Niet direct bij de snelweg op de heenreis, maar redelijk aan te rijden. Wel weer snel op de route als je rijdt richting Italië

Goed voor doorreis naar Italië

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Werk aan de winkel!

De gratis WIFI werkte totaal niet op de avond dat we toekwamen in het hotel, de receptionist kon mij ook niet helpen nadat ik dit gemeld had. s'Morgen rond 8u was er totaal geen plaats in de ontbijtzaal, hebben dan zelf een tafel moeten ruimen om een plaatsje te bemachtigen. Er was op dat moment duidelijk een overbezetting of te weinig personeel om de klanten naar behoren te bedienen.Helaas was ondertussen ook nog het ontbijtbuffet volledig geplunderd door een grote groep "Smartfoon-aziaten", waardoor ik dan ook begon te begrijpen waardoor wij gedurende de vroege en late avond geen enkel internetsignaal meer konden ontvangen op onze lap-top. De televisie was enkel te ontvangen " in blokjes"...heel zwak of praktisch geen signaal. Het ontbijtbuffet werd met minimale mondjesmaat aangevuld zodat we zeer weinig te eten gekregen hebben, personeel was op dat ogenblik even schaars als de normale ontbijtartikelen. S'morgens werkte het internet terug, maar de televisie bleef zijn "blokjes uitzenden", dus ook al niets.... Als badkamerattributen stond er enkel een lege verpakking van zeep, champoo enz, wellicht vergeten aan te vullen. Waarschijnlijk hebben wij op een slecht moment verbleven in het hotel... internet was beneden alle peil, mocht echt wel beter, want dat had ik nu ook dringend nodig! jammer!

Niet echt iets dat ons zeer goed beviel, kamer was ok, normaal voor deze prijsklasse, alhoewel....

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Eens maar nooit meer.

Wij hadden een rookvrije kmr/ omgeving gevraagd en verwacht. Op weg naar onze kmr. rook je dat er gerookt werd, in de slaapkmr. ook. s'morgens zagen wij waar het vandaan kwam...de dames ( leidster en diverse schoonmakers) roken. Als niet roker vonden wij het smerig.

Ontbijt was redelijk tot goed, prijs kwaliteit is goed

• Beoordeeld op: 20 september 2016

kamer was gewoon goed.

het ligt niet vlakbij een snelweg wat wel in de advertentie stond. ongeveer 10 kilometer ervan af

kamer was gewoon goed. goed bed nette badkamer. geen airco maar dat wiste we. ontbijt is ruim voldoende

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Geen airco als je op doorreis bent wil je een goede...

Geen airco als je op doorreis bent wil je een goede nachtrust. De volgende dag was het verschrikkelijk warm in de ontbijt zaal echt een misser. Voor de rest was het goed.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Goede faciliteiten, helaas geen airco

Doordat er geen airco was, was het erg warm en konden we niet slapen. Jammer, want op doorreis heb je wel goed slaap nodig.

Lekker comfortabel bed, parkeerplek onder het hotel en fijn snel in en uitchecken. Ook handig is dat je op doorreis niet vastzit aan een incheck-tijdstip. Naast het hotel zit een supermarkt waar je goedkoop eten kunt kopen voor op doorreis.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Locatie, uitzicht en eten goed.

Wifi verbinding niet gelukt in te loggen, startpagina werd niet geladen. Waarschijnlijk te traag. Onbelangrijk maar tv zenders erg weinig zenders beschikbaar. 4 zenders beschikbaar (waaronder gelukkig eurosport ivm. MotoGP).

Locatie, uitzicht en eten goed. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Voor doorreis wel oké ontbijt is echt goed

Het was heel erg warm in de kamers en de douche had een douchegordijn

Het ontbijt was heel goed. Uitgebreide keuze van zowel eten als drinken van prima kwaliteit

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Goed verblijf, ruime kamer.

Hygiene in de badkamer had beter gekund, maar dit betreft vooral kalk/schimmel, wat je tegenwoordig in veel hotels ziet. Niet storend.

Een goed ontbijt & vriendelijk personeel. Prima basic kamer, voldoende ruimte.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Lekker ontbijt, fijn locatie voor op doorreis

Ik kan even niets bedenken.

Lekker ontbijt, perfecte uitval basis als je op doorreis bent vanuit Italië terug naar Nederland. Ligt dicht bij de snelwegen. Parkeren is gratis in een parkeergarage

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima en eenvoudig hotel!

De kamer was erg opgewarmd door het mooie weer. Er was geen koeling of voldoende ventilatie beschikbaar op de kamer.

De locatie was perfect gelegen. Makkelijk te vinden.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Zalige bedden!

Zalige bedden! Goede douche! En gratis ondergronds parkeren. Zeer verzorgt ontbijt en koffiemachine met 20 verschillende koffies, zelfs ice koffie!!! Heerlijk!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Een heel sober hotel: te weinig kwaliteit voor teveel geld

Hele eenvoudige en kleine kamer. Bij het uitstappen bij het bed knal je tegen de muur aan. Géén airco en op een warme dag is het super heet op de kamer! De lokatie van het hotel is ver weg van het centrum, het hotel ligt niet in een mooie / aantrekkelijke omgeving. Naar verhouding was de prijs / kwaliteit niet goed: te weinig kwaliteit voor teveel geld

Het ontbijt was eenvoudig maar wel goed.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

prima bed

niet echt mooi hotel, prima om 1 nachtje t overbruggen, maar verder niets bijzonders. Ontbijt was slecht geregeld, geen plek, werd niks afgeruimd, niet snel bijgevuld

prima bed

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Slaapplek dicht bij F1 evenement, te warm helaas zonder airco

Geen airconditioning was op een dag met een buitentemperatuur van 28,5C echt een gemis. Slaapkamer was daardoor veel te warm. In de winter of buiten de zomer zal dit best een goed hotel zijn, tijdens hete dagen kun je beter verder zoeken

Niet te ver vanaf het Hockenheim F1 circuit gelegen

• Beoordeeld op: 18 juli 2016

Perfect voor een tussenstop op weg naar bestemming of voor zaken.

Kwaliteit van het verblijf, dichtbij de snelweg, mogelijkheid om de auto kosteloos in de garage te parkeren. In de auto had ik een dure fiets en kampeerspullen, het voelde veilig om de fiets in de auto te laten. De ontbijt is niet duur en voldoende.

Verbleven in juni 2016

Prima en zeker voor overnachting een aanrader

Douche

Kamer en ontbijt

Het zag er allemaal super netjes en goed uit.

WiFi verbinding.

Het zag er allemaal super netjes en goed uit.

Tussen stop

Geen restaurant

De kamer

Ontbijt was top!

Er ontbreekt een handgreep in de douche voor ouderen!

Ontbijt was top!!

Fantastisch, goede prijs/kwaliteit verhouding

de douche was niet goed

ontbijt was heel goed! kamers waren super fijn, het was heel schoon en het personeel was heel vriendelijk!

Prima hotel. Vriendelijke personeel!

De lift in het hotel schokt behoorlijk.

Prijs kwaliteit verhouding is perfect. Ontbijt is een aanrader!

Erg goed

De locatie is wat minder kon niet buiten zitten dat is jammer

De kamer en het ontbijt waren voortreffelijk

Was geweldig, komen zeker terug.

Ontbijt wat heerlijk en de koffiekeuzes waren geweldig!

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

zeer goed

drukte in de eetzaal

schoon en fris

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Alles was prima.

De bedden waren goed, het ontbijt was perfect. En er was een goed werkende airco.

Mooie schone kamers.

Mooie schone kamers. Heel goed ontbijt. Prima hotel voor een zakenreis of op de weg naar Italie.

mooie kamer en zeer schoon

drukte in de ontbijtruimte

vriendelijke ontvangst en de airco op de kamer

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prima verblijf, omgeving minder

Uitzicht

Netheid

De kamers waren ruim en schoon .

De kamers waren ruim en schoon . Het ontbijt was prima en vriendelijk personeel.

qua prijsverhouding een perfect hotel, zeer schoon, zeer...

qua prijsverhouding een perfect hotel, zeer schoon, zeer goed ontbijt voor 6 euro pp.

Locatie niet zo interessant rondom het hotel.

Goede wifi vriendelijk personeel.

Perfect for a short business stay

Prima prijs/kwaliteit en alles netjes en schoon.

Zeer vriendelijkbarpersoneel en met de fiets ben je zo in...

Geen minpunten

Zeer vriendelijkbarpersoneel en met de fiets ben je zo in het centrum

Mooi beging van de vakantie

Mooi gerenoveerde kamers. Ruim genoeg. Ontbijt was zeker voldoende.

Prima ontbijt voor maar € 6 per persoon

Kleine kamer

Prima ontbijt voor maar € 6 per persoon

Prachtig

Niet

Ontbijt was super de kamer was zeer netjes

Eenvoudig, comfortabel en prijs zeker waard

Het groen rondom het hotel kon wel wat onderhoud gebruiken

Ontbijt goedkoop en prima verzorgd

Uitstekende verhouding prijs- kwaliteit!

Uitstekende verhouding prijs- kwaliteit!

Goede lokatie tov de snelweg

N.v.t.