Beoordelingen over Adina Apartment Hotel Berlin Mitte Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Platz vor dem Neuen Tor 6, Mitte, 10115 Berlijn, Duitsland

#22 van de 278 vakantiewoningen in Berlijn

Comfortabel met trein naar groen Berlijn, vol architectuur, musea, terrassen en weelderige parken.
    • Premier Studio

Vlakbij Hauptbahnhof in noordelijk deel van wijk Mitte, klein stukje lopen centrum en van Oranienburgstrasse, Linienstr en Auguststr vol terrasjes, winkels, cafés, resto's. Kamer-appartement Adina, smaakvol, ruim, airco, schoon met heerlijk bed.

Fantastisch!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Jammer dat er geen koffievoorziening is op de kamer. Bij aankomst vind je 2 zakjes oploskoffie en thee, dit wordt niet aangevuld. Wifi is zwak, tegen betaling kun je kiezen voor premium wifi, maar dat is behoorlijk prijzig: 3,50 per uur, 7,50 hele dag, 14,50 per 24 uur. Ook al kwamen we natuurlijk niet om televisie te kijken, toch jammer dat er geen Nederlandse tv kanaal is, Hoe vriendelijk het personeel ook is, communicatie was niet vlekkeloos. Zo bestelden we via de receptie een pizza op de kamer. Deze service werd speciaal aanbevolen via een aparte folder, pizza zou binnen 30 minuten bezorgd (er werd zelfs korting beloofd als deze te laat zou komen!), Dit was voor ons handig ivm concert waarvoor we binnen 45 minuten moesten vertrekken. Pizza liet te lang op zich wachten, we hebben deze geannuleerd. We vroegen om een badjas op de kamer (ivm zwembad), dit werd vriendelijk toegezegd, maar niet bezorgd. We hebben 1 x ontbeten, maar dat viel tegen. Aanbod is prima, maar eetzaal klein en druk en bediening heeft handen vol aan de organisatie. Tafel werd weliswaar snel, maar slordig schoongemaakt, kruimels met doekje naar de grond geveegd, er bleven kruimels liggen. Rommelige sfeer, ook door gasten naast ons die via tablet tv programma's aan het kijken waren met hun schreeuwerige dochtertje. Fijn dat we dat soort geluiden in het appartement niet hoorden! Zwembad is mooi, maar klein. En best druk, niet vreemd met het mooie weer.

Locatie is heel centraal, 20 tot 30 minuten lopen van de meeste bezienswaardigheden, maar ook bus voor de deur, 10 minuten lopen van Berlin Hauptbahnhof. Appartement is geluiddicht, ook al zit je centraal; zodra de ramen dicht zijn, hoor je bijna geen verkeer en nauwelijks geluid van andere gasten. 5 minuten lopen naar niet drukke Lidl, handig voor tussentijdse boodschappen en zelfs voor een uitgebreid aanbod van versgebakken broodjes en croissants in ochtend en middag. Inrichting is smaakvol en praktisch; prettige verlichting en stopcontacten op alle voor de hand liggende plaatsen. Schoonmaak fantastisch.

Goede accommodatie!
    • Studio

De kamer was erg ruim. Een nette keuken, nette badkamer, apart zitgedeelte en zelfs 2 TV's. Het bed was heerlijk en er was voldoende ruimte om je kleding op te bergen.

Lekkere break
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Wij hadden twee kinderen op de slaapbank in de woonkamer. Dat was niet ideaal.

de locatie van het apartement is super. op loopafstand van het centrum en belangrijke bus/metro/treinstations. er was een aparte slaapkamer. Klein zwembad, maar de kinderen vonden het heerlijk om even te kunnen spelen.

Ruime familiekamer
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Airco was defect waardoor het erg warm was. Personeel vond dat de gasten maar raam open moesten zetten, zonder excuus vanuit hun zijde. Dat was jammer. Verder prima hotel.

Ruime familiekamer

Prima appartement als uitvalsbasis voor Berlijn met kinderen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De keukeninrichting was beperkt. Zo hadden we maar 3 glazen, 3 messen en 3 vorken in een appartement met zijn vieren. Ook het zwembadwater was best wel koud. De koelkast was daarnaast gevuld met een soort van mini-bar items, maar dat was eigenlijk heel vervelend.

Het appartement was prima. Prima plek, je wandelde zo naar alle bezienswaardigheden. Ook HBF was op loopafstand en de metro. Appartement was ruim, badkamer perfect en alles was heel schoon.

gemakkelijk met openbaar vervoer uit luchthaven bereikbaar en ook stadscentrum eenvoudig bereikbaar
    • Studio

zwembad en sauna zijn mooi en net maar te klein voor dergelijk groot hotel. In het zwembad kan je maar met 3 personen comfortabel zwemmen, in de sauna kan je nauwelijks liggen.

Ruime en net appartementje, met uitstekend comfort en alles wat nodig is. Handdoeken, badjassen altijd beschikbaar, schitterend ontbijt. Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt en lekker avondmaal tegen een redelijke prijs. Heel gemakkelijk met openbaar vervoer te bereiken vanuit luchthaven en eenvoudig met openbaar vervoer naar het stadscentrum. Plaatsgebrek op piekmomenten van ontbijt. Het zwembad en de sauna zijn van 5 uur tot 23 uur open. Schitterend. Blijkbaar geliefd door jonge gezinnen omwille van hun policy voor jonge kinderen.

De wellness was erg prettig en ons appartement was ruim en...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De bedbank had een dun matrasje, niet geschikt voor 2 volwassenen. De kinderen hebben er wel goed op geslapen.

De wellness was erg prettig en ons appartement was ruim en comfortabel. Het was ook erg schoon.

Prima verblijf, fijne locatie
    • Studio

Foto’s waren wel heel voordelig gemaakt. Lounge bijvoorbeeld en zwembad. Deze waren in het echt niet zo groot

Heel relaxte sfeer, goede voorzieningen en stijlvol ingericht. Locatie in Mitte. Dicht bij station

Hele goede ervaring voor meerdaagse city trip
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ontbijt tarief te hoog. Uitgeweken naar leuke ontbijt locaties in de buurt. Verder in de ochtend wat last van laden-lossen en vuilnis ophalen. 's Nachts echter rustig.

Fijn appartement, prima hotelbar, prima ligging ten opzichte van OV en restaurants.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Alles perfect maar we hebben 4 nachten geen oog dicht gedaan
    • Studio

Hele luidruchtige kamer aan drukke straat met veel ambulances de hele nacht (naast het ziekenhuis gesitueerd). Daardoor kon er geen raam open en was het heel benauwd in de kamer. Airco werkte niet.

Ruime schone kamer, fijn bed, en elke dag fris en opgeruimd door housekeeping

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

ontbijt op de zaterdag; had gereserveerd aan de balie, maar we werden niet verwacht. Konden geen tafel meer samen krijgen. Later wel. Maar erg druk; niet alles was er (gebakken ei e.d.)

Ontbijt vrijdag was heerlijk, niet te druk en goed geregeld.

Heel goed
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Omvang van het restaurant. Mag ietsje groter voor zo'n grote hotel. Soms moest je wachten voordat je aan het ontbijten mocht en de tafels waren te dichtbij elkaar!

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Zeer verzorgd hotel met heel vriendelijk personeel op een perfecte locatie om Berlijn te verkennen
    • Studio

Het had iets minder warm gemogen in de kamers/ op de gang ( maar een raam / deur open helpt!) en het water van het zwembad zou ietsje warmer mogen.

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Ligging perfect, vlakbij centraal station, bus, tram en metro. Diverse restaurants in de buurt! Ontbijt prijzig, zeker met een bakker iets verder op waar je heerlijk kan ontbijten ( ze kunnen daar wel nog wat leren van de vriendelijkheid en gastvrijheid van het personeel van het hotel!!). Er wordt alles aangedaan om je verblijf aangenaam te laten zijn ( incl een verrassing voor de deur de ochtend na Sinterklaas 😀, hoe leuk!)

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Goed en leuk appartement, vriendelijk personeel en goed ontbijt.
    • Studio

Twee aparte matrassen en lakens op het tweepersoonsbed, douche in bad.

Ruime kamer, aparte slaapkamer en living, aparte badkamer. Voldoende uitgebreid ontbijt, erg vriendelijk personeel. 15 minuten lopen naar de Rijksdag.

Goed hotel om Berlijn te ontdekken!
    • Studio

Het water van het zwembad is koud.. niet alleen jammer voor ons, maar ook voor onze baby die we eigenlijk ook lekker wilden laten zwemmen. Het ontbijt is duur (15 a 19 euro pp). Bij het babybedje hebben we slechts een klein dun dekbedje gekregen zonder enig beddengoed. Ook geen matras dus ons eigen dekbed gebruikt om het comfortabeler te maken voor haar (campingbedje 10 euro per nacht). Neem dus beddengoed mee!

Ligging van het hotel is top: dichtbij bezienswaardigheden, musea, restaurants en ontbijt/lunchtenten. Heerlijke bedden en een ruime kamer (studio appartement). Luxe uitstraling op foto's matcht met de werkelijkheid!

• Studio

Ik had gevraagd om een bad per mail, dit was per mail positief bevestigd, maar bij aankomst vertelde de baliemedewerker dat dit bericht niet was ontvangen.

Rustige,ruime, schone kamer met kitchenette. Iedere dag goede schoonmaak, zelfs mijn afwas werd gedaan. Iedere dag schone handdoeken en in de ruimte van het sauna/zwembad lagen stapels handdoeken klaar voor gebruik. Na een intensieve dag Berlijn was het heerlijk om te ontspannen in de sauna en het zwembadje.

super locatie .
    • Appartement met 1 Slaapkamer

zwembad erg klein en ondanks dat er een goede afwasmachine en andere keuken spullen waren, vielen de twee kookpunten erg tegen . bijna onmogelijk om een maaltijd te bereiden in het appartement en de combi magnetron heeft geen ovenfunctie wat ons wel een beetje tegenviel

super locatie . wasmachine en droger in het appartement

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Ik zou zo weer terug willen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De bank was al wat versleten, waardoor de zit niet meer zo fijn was. Er zaten losse lijsten aan de deur van de spiegelkast in de slaapkamer van kamer 211. Het plankje boven de deur voor de wasmachine hing los. Je was iedere keer bang dat het naar beneden zou vallen als je de deur opendeed. Het plaatje van de kamer tijdens het boeken, liet een aparte douchecabine zien. Onze kamer had echter een douche in het bad.

De snelheid waarmee de kamer 's morgens weer in orde werd gemaakt. Dat was echt fantastisch. De compleetheid van de inrichting.

Stedentrip en fietsvakantie
    • Studio

Ruimte en voorzieningen in appartement; kamer aan binnen hof wn daardoor zeer rustig. Hotel ligt op loop- en fietsafstand van Hauptbahnhof; op 50m afstand van tram en bushalte.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Heerlijk nieuwe appartementen op prima locatie
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Slaapbank zit niet lekker, was bovendien ook kapot Stoelen en tafels in ontbijtruimte / restaurant klein en gammel en niet echt gezellig

Prima appartement (2 slaapkamers), lekker ruim Goede locatie Airco in slaapkamers Klein zwembadje Badjassen Volledige roomservice Tram om de hoek

Voor die prijs heb ik wel eens een luxere kamer gehad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Voor die prijs heb ik wel eens een luxere kamer gehad. Ook verbaast het mij dat ze het ontbijt zo duur maken met een bakker op de hoek die ontbijt aanbiedt. het aanvullen van bv aanmaak koffie op de kamer ontbrak, en net aangekomen op de kamer komt er iemand binnen om de koelkast te controleren.

Een heerlijk verblijf voor een midweek in Berlijn

WiFi.

Een prettig ontvangst bij de receptie. Een ruim, schoon en modern appartement met twee slaapkamers, een woongedeelte en balkon voor ons gezin met twee pubers. De openingstijden voor het zwembad en sauna waren ruim: van 05.00 tot 23.00 uur. Het was prettig dat er schone handdoeken en badjassen lagen. De locatie lag op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden van Berlijn. Het OV is trouwens ook goed te doen in Berlijn.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Ideaal hotel-oase-ervaring als uitvalsbasis!
    • Studio

Als je dit al een tegenvaller kunt noemen: kamers voelen superwarm aan, met een echt dik donsdeken er bovenop waren wij genoodzaakt de rapen open te zetten? Ook werden de handdoeken elke dag gewisseld, ook al gaven wij daar geen aanleiding toe. Ecologisch, is dit niet, terwijl ze dan weer prat gaan op Fair trade toiletartikelen.

Heel fijn en vooral bijzonder rustig hotel met supervriendelijk en gastvrij personeel. Huiselijk gevoel. Ideaal als uitvalsbasis want vrij makkelijk van hieruit naar alle hoeken van Berlijn . Je rolt zo van je bed de tram of bus op om de hoek, of in een wipje duik je in het metronet. Een heerlijk ontbijt om lekker lang en uitgebreid van te snoepen in een wel drukke ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

De cocktails zijn uitstekend!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Personeel komt zonder kloppen binnen. Slaapbank kost veel extra, parkeren ook. Medewerking manager toen ik vanwege rugpproblemen de trip bijna moest afzeggen, was nihil (u heeft geboekt, dus we kunnen niks voor u doen).

De cocktails zijn uitstekend!

De kamer en de bedden waren uitstekend.
    • Studio

Diversiteit van het ontbijt.

De kamer en de bedden waren uitstekend.

Dichtbij het centrale deel stad

Dichtbij het centrale deel stad

Een zeer geslaagd lang weekend met vrienden in Berlijn !
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Uitstekende ligging. Op korte loopafstand van hartje Berlijn.

Zeer kort maar uitstekend

Kamers heel groot - kalmte

Comfortabel
    • Studio

Sleutel van de kamer werkte al voor checkout niet meer

Ruime kamer, balkon, zwembad

Vast tapijt in de kamers.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Vast tapijt in de kamers.

Goed familiehotel

Locatie, groot apartement

Zwembad

Slechte WiFi

Zwembad

Prima hotel voor kort bezoek aan Berlijn.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Vrij prijzig ontbijt, 4 x 19,-. Bij aankomst was het 16,-. Op de kamer 12,-. Niet echt eenduidig.

Alle bezienswaardigheden op loopafstand

Centrale locatie en zwembad

Veel herrie 's nachts

Centrale locatie en zwembad

Bloedheet op kamer
    • Studio

Bloedheet op kamer Koeling deed het niet

De ruime opzet van de kamer/appartement

De ruime opzet van de kamer/appartement

De airco werkt niet.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De airco werkt niet. Erg vervelend!!!!

Mooie plek vlakbij station
    • Studio

De omgeving is erg rustig weinig bars/restaurants in de omgeving

Prima kamers lekker zwembad

Berlijn is een heerlijke stad en het Adina hotel is een prima uitvalsbasis.
    • Studio

We kregen een mooie upgrade naar een suite omdat het hotel overboekt was. Locatie bij tram en metra is perfct.

Prima verzorgd

Kamer was top

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Vanwege een kostenloze upgrade had ik een prachtig grote...
    • Studio

Personeel reageerde hun onderlinge frustraties af op mij

Vanwege een kostenloze upgrade had ik een prachtig grote kamer

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Lekker uitgebreid ontbijt.
    • Studio

Lekker uitgebreid ontbijt. Fietsenverhuur. Perfecte locatie voor stadsbezoeken.

SUper
    • Studio

Niets, misschien iets snellere wifi, echter was prima eigenlijk

personeel en hygiëne en inrichting was zeer smaakvol.

Ligging dicht bij station en te voet goed te doen naar het...
    • Studio

Ligging dicht bij station en te voet goed te doen naar het centrum verder een fris en ruim hotel eigenlijk geen min punten

Luxe verblijf op loopafstand van het centrum
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Mogelijkheden roomservice/restaurant onjuist aangegeven (oudjaarsavond)

Fitnes en wellnes open van 5 tot 23h

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prettig hotel, goede locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Zwembad was koud, barman 1ste avond erg onvriendelijk Eten niet bijzonder Wel goede roomservice

Ruime kamer!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Mooie kamer met een goede prijs-kwaliteit verhouding (groter dan verwacht)
    • Studio

Mooie kamer, goed ontbijt en centraal gelegen. Trein, tram en metro dicht in de buurt.

Afvalbakje op tafel.

Ontbijt prima maar prijs te hoog.

Top, ontspannen en luxe
    • Studio

Ruime schone kamer niets viel tegen

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

• Premier Studio

Muziek te hard tijdens ontbijt

Uitstekende kamer

Prachtig appartement met alles erop en eraan in zeer goede...

Eigenlijk niets!

Prachtig appartement met alles erop en eraan in zeer goede staat, perfect schoon, geen geluidsoverlast, goede bedden enz.

Heerlijk weekend gehad mede door de accomodatie
    • Studio

De ligging kwaliteit en vriendelijke bediening

Erg modern en schoon hotel met een prima ontbijtbuffet en ruime kamers. Aanrader.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Uitstekend en uitgebreid ontbijtbuffet. Moderne, ruime en schone kamers.

Weinig keukengerei Geen koffiezetapparaat

Twee aparte kamers. Ideaal met twee kinderen

Het logeerbed was minder comfortabel

Het logeerbed was minder comfortabel

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Hotel had alle ingredienten voor een geweldig verblijf van een week sightseeing Berlijn.

Wifi

Geweldige kamer. Parkeerplaats beneden in het hotel. Fietshuur van het hotel. Centrale ligging.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Highly recommended.
    • Studio

Kamer is mooi en comfortabel. Zwembad is altijd schoon. Er zijn veel leuke restaurants en cafés in de buurt.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Ligging top.

Geen balkon.

Ligging top. Kamer zeer comfortabel en ruim.

Heerlijk weekend

De bar

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Pima, ruime kamer in rustige buurt op loopafstand van Berlin Hbf.

Kan niets verzinnen!

Pima, ruime kamer in rustige buurt op loopafstand van Berlin Hbf.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

• Studio

Mooie locatie op loopopstand van bezienswaardigheden. Comfortabele kamers met prima voorzieningen.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Ruimte

verkeerslawaai

Ruimte

Prima appartement op goede locatie
    • Studio

Ruime kamers, mooi en functioneel ingericht. Parkeergarage. Kwartiertje lopen naar Brandenburger Tor

De kamers waren heel erg mooi,ruim en hygiënisch

Geen klachten of aanvullingen

De kamers waren heel erg mooi,ruim en hygiënisch

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Waren hier al meerdere malen en nog steeds prima
    • Studio

Wifi nog steeds matig (ook via kabel) Veel te warm in de kamer

Een comfortabel hotel met ruime kamers en kitchenette. Ook mooi zwembad met sauna.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Prachtig ruime kamers waar ook goed gewerkt kan worden, fijn...

Het ontbijt viel tegen

Prachtig ruime kamers waar ook goed gewerkt kan worden, fijn zwembad met mooie faciliteiten

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Keurig verzorgd hotel nabij berlin cs.
    • Studio

Rustig hotel nabij OV. Keurig ingerichte, schone en ruime kamer, prettig personeel.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Prettig, relaxed
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De wifi was slecht, geen bereik

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Prima locatie doch in verhouding duur.

Tijdig schoonmaken kamer

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Ruime moderne kamer.

De bedbank was zo slecht dat de kinderen op de grond geslapen hebben. In een 4-sterren hotels had ik iets anders mogen verwachten.

Ruime moderne kamer.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

De kamer was geweldig, ruim.

De kamer was geweldig, ruim. Zeer gastvrij ontvangst bij aankomst, en elke ochtend bij het ontbijt. Alles was bij het ontbijt uitstekend verzorgd. En was gastvrij en energiek. Was een prettig sfeer in het hotel in het algemeen. Een aanrader.

Er zijn ook 31 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Adina Apartment Hotel Berlin Mitte