Beoordelingen over The Aga's Hotel Berlin Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Rhinstr. 42, Lichtenberg, 12681 Berlijn, Duitsland

#447 van de 579 hotels in Berlijn

prima slapen maar eten ergens anders
    • Familiesuite

we kwamen laat aan konden nog wel eten maar dat had de hele avond gestaan was niet meer aangevuld dus uitgedroogd en het personeel zat niet op 1 lijn qua communicatie naar bezoekers prijs eten drinken te duur.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prima voor overnachten en om de stad te ontdekken via de metro. Eigen omgeving is saai en stil.
    • Familiesuite

Wifi was matig en badkamer eenvoudig. Ontbijt/diner ruimte erg saai.

Een fijne grote kamer met zitje voor het gezin. Omgeving leeg en saai, maar wel een metrostation en winkel om de hoek.

Super.

Het ontbijt was super. De kamer was prima. Goed bed. Schone badkamer. Onze kamer lag aan de voorkant aan de drukke weg, maar geen geluidsoverlast . S Bahn op een paar minuten lopen, groot voordeel. Parkeren voor de deur.

Goede kamers, goed bereikbaar met eigen vervoer en openbaar...

Hoewel de prijs van het hotel goed te noemen is vond ik de prijs van het ontbijt hoog.

Goede kamers, goed bereikbaar met eigen vervoer en openbaar vervoer. Metrostation is op nog geen 300 meter van het hotel.

Je wordt bij binnenkomst niet begroet.
    • Familiesuite

Kamers warm, weinig keuze bij ontbijt. Verouderd.

Grote kamer en de kamer aansluitend handig voor de kinderen. Makkelijk naar het centrum met de s-bahn

Het enige voordeel van dit hotel is dat het relatief...

Dit is duidelijk geen 3 sterren hotel. Hotel ligt aan een industrieterrein, heeft geen airco, ontbijt is niet wat je van een ontbijt zou verwachten. Wij hadden een gezinskamer, wat eigenlijk een gewone (kleine) kamer is waarin een stapelbed is toegevoegd. Dit heeft weinig met een gezinskamer te maken.

Het enige voordeel van dit hotel is dat het relatief dichtbij een S-bahn station zit.

Je krijgt wat je betaalt.

Muffe lucht op de kamer. Raam in deur van wc/badkamer. Geen airco Ontbijt is duur. Parkeren 7€ per dag Straatlawaai. Vooral met open venster.

Prijs Parkeergelegenheid Openbaar vervoer vlakbij Grote kamer Vriendelijk personeel WiFi is langzaam. Na 500 MB wordt er nog meer geknepen.

korte afstand van openbaar vervoer, met name de S-Bahn...

slechte WiFi verbinding, traag en vaak helemaal geen verbinding. Slechts één vrij stopcontact in de hoek van de kamer, géén bij het bureautje. Vlokken van haar en stof in de doucheruimte.

korte afstand van openbaar vervoer, met name de S-Bahn direct naar het centrum.

Netjes hotel teen betaalbare prijs.
    • Familiesuite

Een koelkastje en airco op de kamer hebben we met het warme en broeierige weer erg gemist. Ook waren er geen of te weinig zomerdekbedden aanwezig.

Ontbijtbuffet was goed en uitgebreid. Beleefd en behulpzaam personeel met ruime talenkennis.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Dat we eerder konden inchecken!

Dat je nog voor de parkeergelegenheid moest betalen en waarschijnlijk was het riool kapot en rook het dus niet erg fris. Maar voor de rest wel schoon en netjes!

Dat we eerder konden inchecken! Vriendelijke man! Lekkere grote kamer

• Beoordeeld op: 15 november 2016

De kamers waren netjes en de locatie was prima.

Het bed was groot, maar sliep niet heel lekker. De douche had ook zo nu en dan wat problemen met op temperatuur komen.

De kamers waren netjes en de locatie was prima. Net buiten de stad, maar gemakkelijk te bereiken met de tram.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Hoge prijs/kwaliteits verhoudig
    • Familiesuite

De locatie van het hotel was niet het meest gunstig. Om naar hartje centrum te gaan ben je minimaal 20/25 min onderweg.

De familiesuite die we hadden was erg goed en ruim. Lekker zithoek en prima bedden.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Prima hotel voor stedentrip Berlijn

Er viel eigenlijk helemaal niets tegen. In eerste instantie een klein probleem met de safe die niet meer open wilde, maar dat werd naar behoren opgelost.

Aangenaam hotel om te verblijven, bijvoorbeeld tijdens een stedentrip. Hoewel aan de oostkant van de stad (op behoorlijke afstand van het centrum) gelegen, is er een station dichtbij waarvandaan de treinen vrijwel elke 5 minuten richting het centrum van Berlijn vertrekken (Tip: Koop een BWC/Berlin Welcome card voor vrij reizen in het Openbaar vervoer). Zeer uitgebreid ontbijt in een ruime zaal, waar 's avonds ook a la carte gegeten kan worden (in het weekend buffet voor een bijna bizar lage prijs). Als ik weer eens naar Berlijn ga, zal dit hotel zeker mijn eerste keuze zijn!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Attention! Do not pay services in advance!

Valt nog te bezien of dit verblijf ons is bevallen. Eerst afwachten of we ons geld terug krijgen voor niet geleverde services. Voorlopig krijgen we geen enkele reactie op verschillende beleefde verzoeken om dit netjes af te handelen. Let op! Niets vooruit betalen!!! Nothing yet. Have to find out if this hotel is fair enough to refund not delivered services paid for. Attention! Do not pay services in advance!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Goed geslapen, functionele plek om de stad vanuit te verkennen.

Geen zithoek in de familiekamer. Erg warm in de kamer (er was wel airco aangeboden, dat is natuurlijk een plus)

Goede bedden. 's Nachts rustige omgeving. Dicht in de buurt van de metro. En winkeltjes. Genoeg keus bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Kort verblijf, 2 nachten met gezin/familie

kamers met 4 stapelbedden slecht onderhouden, kapotte badkamerdeuren. Tv werkt niet. Geen dekbedlakens op 1 bed, bij aankomst geen warm water. Geen gordijnen, waardoor je door de zon niet lang kan uitslapen in de ochtend. We moeten er zelf achter aan gaan. Ze hebben dit niet tijdens ons verblijf kunnen verhelpen. De verdieping waar wij verbleven werd nog veel onderhoud aan gedaan. Personeel bij ontbijt onvriendelijk en niet gastvrij

Locatie was goed, centraal dichtbij vele bezienswaardigheden. Ontbijt was redelijk, prijs-kwaliteit verhouding Rustig, geen geluidsoverlast

Ik moest heeeeeeel lang wachten op warm water met het douchen

Personeel was vriendelijk en behulpzaam

De muffe geur op de kamers en het gemis van een airco en van uit de kamer uitzicht op een industrieterrein

Personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

value for money

ontbijt prima, ligging goed tov S Bahn ( 4 minuten lopen)

De kamers waren in orde voor de prijs.

Het ontbijt zag er niet altijd even vers uit...

De kamers waren in orde voor de prijs.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Goede locatie

Betaald parkeren en er wordt een toeslag van 2,50 euro berekend bij betaling met visa-card

Goede locatie

Zeer matig

Geluidsoverlast

Het was schoon

Prima voor een paar dagen

Het weer

Het ontbijt was goed. Vriendelijk personeel

Weinig op aan te merken!

Er was veel geluid van het spoor vlakbij. Het bed liep wat af en er was geen drinkbeker op de badkamer.

Ontbijt was heel goed, uitgebreid.

Prima hotel, dichtbij station en 15 min van het centrum. Goed ontbijt.

Prima hotel, dichtbij station en 15 min van het centrum. Goed ontbijt.

Prima plek op goede reisafstand van het centrum van Berlijn

Wellness was niet in het hotel zelf, tikje gehorig als het raam open was.

Prima ontbijt, uitgebreid

Goed verblijf

Gemakkelijk bereikbaar met S bahn

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Verblijf was prima

De prijs van het ontbijt is erg duur en parkeren ook

Elke dag nette opgemaakte bedden en schoon handdoeken

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Wifi is niet onbeperkt en gratis

Ontbijt heerlijk uitgebreid. Bedden lagen prima

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Top accomodatie

Kamers geweldig

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

mooie familie suite met veel ruimte - goed ontspannen je vakantie door

geweldige ruime kamer

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

prijs kwaliteit verhouding, grootte kamer, hygienisch.

locatie was minder.

prijs kwaliteit verhouding, grootte kamer, hygienisch.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Ruime nette familiekamer.

Uitzicht aan achterkant van hotel waar onze kamer lag was minder (industrieterrein) aan voorkant heb je wel een mooi uitzicht..

Ruime nette familiekamer. Dicht bij S-bahn. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Het ontbijt was goed, zeer uitgebreid voor €5.

De kamer was gehorig, buren niet letterlijk verstaanbaar, maar hakken, tv enz. wel.

Het ontbijt was goed, zeer uitgebreid voor €5.= De bedden waren prima en het sanitair glom als nieuw.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Goed ontbijt, basic maar zeker genoeg keuze!

We hadden een familiekamer geboekt (6pers) en kregen uiteindelijk een 2 persoons en 4 persoonskamer. Nadat we al waren uitgecheckt maar nog een dagje Berlijn hadden gedaan en terug naar het hotel kwamen om naar huis te rijden wouden we allemaal nog naar de toilet maar daar moest dan ineens 1eu pp voor betaald worden.

Goed ontbijt, basic maar zeker genoeg keuze! Locatie was wat ver uit het centrum maar lag heel dichtbij de S-bahn dus dat maakte het weer helemaal goed. Personeel was over algemeen ook heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Ruime kamer, afstand tussen hotel en station (2-3 min lopen)...

Het interieur. De kamer ziet er erg mooi en ruim uit met mooie sierlijsten. Echter 'verpest' het vrij simpele meubilair dit wel een beetje. Het zou er zoveel mooier uit kunnen zien met iets duurdere of luxe uitziende meubels.

Ruime kamer, afstand tussen hotel en station (2-3 min lopen) en de reistijd van ongeveer 15 minuten naar alexanderplatz is ook goed te doen.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Het personeel was vriendelijk, kamer was ruim en netjes!

Het personeel was vriendelijk, kamer was ruim en netjes! Je was heel snel in het centrum, dicht bij de s-bahn. Wij hadden ons geen beter hotel kunnen wensen!

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Prima Kamers en bedden.

Boek dit hotel zonder ontbijt. Dat is echt slecht. Om de hoek kun je heerlijk ontbijten.

Prima Kamers en bedden. Dicht bij s bahn station. Parkeren is geen probleem. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Wij dachten lekker naar de Sauna te kunnen.

Wij dachten lekker naar de Sauna te kunnen. Deze was helaas in reparatie. Werden wij naar een buurtsauna gestuurd, moesten wij gewoon betalen. Zeer kleine sauna. Incl badjassen 32 euro voor twee personen. 3 sauna's hebben ze daar. Kregen geen geld terug want de sauna in het hotel schijnt ook geld te kosten

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Dichtbij openbaar vervoer

Ontbijt is niet 7,50 Euro waard. Lawaai achter het gebouw. Betalen voor het parkeren. Deur van de kamer stond open toen we s'avonds laat terugkwamen.

Dichtbij openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

Ruime kamers!

De schoonmaak was slecht, kamers waren verouderd en personeel was vriendelijk maar traag.

Ruime kamers! De potentie om een goed hotel te zijn is er wel, maar de inzet ontbreekt.

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

De bedden lagen prima en het ontbijt was erg goed

Familiekamer gereserveerd maar niet gekregen. In plaats hiervan kregen we met ons gezin 2 tweepersoons kamers. Op de site van booking.com stond incl. BTW en toeslagen maar we moesten alsnog toeristenbelasting betalen. Op 1 kamer stonden allemaal spullen (shampoo automaten, prullenbakje etc) tegen de muur. Haren in de douchebak en de volgende ochtend geen water uit de douche. Van de menukaart op de kamer waren de prijzen lager dan in het restaurant. Hierover navraag gedaan en het antwoord was dat deze kaart een idee gaf van de menu's en de prijzen verouderd waren. Op de menukaart in het restaurant stond, frisdrank 0,3 lt voor €2,40 maar uiteindelijk betaalden we €3,50 en de jus 'd orange was i.p.v. €2,40 ineens €3,90. Bij inlevering van de menukaart van de kamer zouden we 10% korting krijgen op de menu's maar ook dit aanbod gold niet meer. De prijs tussen de twee menukaarten scheelde €2,00 per menu. Slechte Wifi verbinding met Apple, Samsung overigens niet, heel vreemd!

De bedden lagen prima en het ontbijt was erg goed

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Zeer slecht erg duur in verhouding tot wat je krijgt echt...

Zeer slecht erg duur in verhouding tot wat je krijgt echt slecht Slecht personeel zeer rommelig hotel lijkt wel of je in India een hotel hebt geboekt zoals het er is ingericht maar niet gelukt

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Schone kamers, fijne douche!

Bed erg dun matras en kraakt heel erg. Geen airco werd erg warm op de kamer en met raam open te veel herrie van het spoor en de weg.

Schone kamers, fijne douche!

• Beoordeeld op: 3 november 2015

vriendelijk personeel

Het eten in het restaurant was zeer matig

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

Klantvriendelijkheid

De plaats van het hotel

Klantvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Rust en comfort prima.

Eten in het restaurant was erg slecht. De zalm kwam uit de frituur en de patat was te slap.

Rust en comfort prima.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Schoon en goedkoop

De uitstraling

Schoon en goedkoop

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

De prijs-kwaliteitverhouding is prima

De locatie in een redelijk industrie-achtig gebied brengt onrust met zich mee en een minder tof uitzicht.

De prijs-kwaliteitverhouding is prima

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Geluidsoverlast van dichtbij gelegen industrieterrein

Geluidsoverlast van dichtbij gelegen industrieterrein

• Beoordeeld op: 17 juni 2015

Goede prijs kwaliteit verhouding

Kamer was niet voldoende verduisterd. Dus vroeg wakker

Goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Prima kamer en bed (voorzijde hotel)

Diner.

Prima kamer en bed (voorzijde hotel)

• Beoordeeld op: 2 mei 2015

Kamer was goed, prijs nog beter

Matige Wi-Fi verbinding, sfeer.

Kamer was goed, prijs nog beter

• Beoordeeld op: 27 februari 2015

De prijs en ligging

Er was op zaterdagavond een bruiloft en de kinderen speelden op de gang, toen bleek het wel wat gehorig te zijn.

De prijs en ligging

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The Aga's Hotel Berlin