Beoordelingen over Air Hotel Wartburg Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Niederrheinstr. 59, Lohausen, 40474 Düsseldorf, Duitsland

#159 van de 206 hotels in Düsseldorf

Gebaseerd op 1964 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Heel fijn hotel met ruime en schone kamers en goed ontbijtbuffet.

De vriendelijkheid van het personeel. De superschone kamer. En ook al komen er vliegtuigen over, met het raam dicht hoor je ze nauwelijks ( een auto over de weg met het raam open maakt meer lawaai). De ligging van het hotel, vlakbij de beurs, vlakbij openbaar vervoer, vlakbij n grote supermarkt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

prijs kwaliteit was correct, dicht bij de luchthaven en bij...

niets, ontbijt was niet echt uitgebreid,maar prijs kwaliteit correct

prijs kwaliteit was correct, dicht bij de luchthaven en bij Messe, dicht bij openbaar vervoer.

Super kamer gehad was wel voor 5 personen, tweede etage...

Personeel erg nukkig, onvriendelijk, bij het eten duurde het erg lang..... Geen parkeer ruimte voldoende bij hotel zelf plek moeten zoeken....jammer

Super kamer gehad was wel voor 5 personen, tweede etage erbij, hoefde wij niet te gebruiken maar zag er zeer goed uit !!

Prima gerenoveerde badkamer.

De kamer ligt onder de startbaan van het vliegveld, de vliegtuigen komen echt laag over met het bijbehorende geluid. Als het raam dicht is dan washet voor ons aanvaardbaar, omdat we er wel een beetje aan gewend zijn. Maar als je het raam open hebt, wat nodig is op een warme dag omdat airco ontbreekt dan is het echt veel te luid. Het bed zakte behoorlijk door en de vloerbedekking was echt gedateerd.

Prima gerenoveerde badkamer. Het bijbehorende restaurant was erg goed met zeer vriendelijk personeel. De prijs van de kamer was erg aantrekkelijk

handige plek met beperkingen.

Het vliegtuiglawaai is wel heel duidelijk hoorbaar. Ook met de ramen dicht en er is geen airco. Het ontbijt is een massale gebeurtenis met slechte slappe koffie.

De lokatie dichtbij de Messe

voldeed aan wat we nodig hadden

De talenkennis van het personeel. Er was maar 1 persoon die voldoende Engels sprak om een conversatie mee te kunnen voeren. Geen minibar in de kamer.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

Ik boek het geen 2e keer

Zilvervisjes in de badkamer, douche werd nat ondanks schuifdeuren, scheur in badkamervloer, geen airco of ventilator. Ontbijt met oude, taaie broodjes.

Bedden lagen lekker.

Goed en schoon hotel.

Het hotel ligt dicht bij het vliegveld waardoor je tot 23:00 uur de vliegtuigen hoort vertrekken en opstijgen.

Ruime kamers. Goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Ideale locatie om een concert in de Esprit Arena te bezoeken, deze is op loopafstand.

Je kunt er slapen, als je de lag laag legt!

Kamers klein, warm. Direct onder aanvliegroute luchthaven Dusseldorf. Wachten op drankje/ bediening ca 30 minuten. Wachten op eten 1 uur! Veel te weinig personeel

Alles was schoon. Kwaliteit eten was goed.Je

De kamers waren lekker ruim.

De kamers waren lekker ruim. Bedden lagen comfortabel. En je hebt een ruime balkon tot je beschikking. Ook was het eten in het restaurant heerlijk en voor een redelijke prijs !

Eigenlijk alleen geschikt als je het vliegtuig neemt.

Het hotel ligt vlak tegen de luchthaven aan en de landende toestellen vliegen laag over. Dat geeft best veel lawaai.

Vriendelijk personeel en fijne kamer

Prettig en dicht bij de Messe !

Vraag: Wat viel u tegen? Dit is een vraag voor zeurpieten.

Ontbijt ruime keuze, voor elk wat wils, kan goede koffie staat op elke tafel klaar. Kamers ruim en keurig, tijdloos, niet achterhaald of strak modern. Gewoon een prettige atmosfeer.

De prijs voor de kamer is veel te hoog. Daarbij optellend de taxikosten om van het station bijhet ho

Slecht restaurant, slecht ontbijt slechte locatie voor het vliegveld. De prijs voor de kamer is veel te hoog. Daarbij optellend de taxikosten om van het station naar hotel te komen en vervolgens naar het vliegtuig maakt dat je beter een kamer kan reserveren in het Sheraton. Scheelt nauwelijks geld.

De kwaliteit van de kamer

Niet aan te bevelen.

Reservering parkeerplaats mislukt (men beweerde dat dit niet doorgekomen was); onvriendelijk en onbehulpzaam personeel, verwarming stuk (bij min 8 graden...), geen extra dekens, douche niet langer dan 1 minuut warm water. Pas toen ik uit kwam checken om voortijdig te vertrekken, had men ineens een kamer die wel verwarming had (ervoor bagatelliseerde men de klachten).

Ontbijt uitgebreid en goed

voldoende, als tussenstop naar de luchthaven

aanduiding voor de parking kan beter. We stonden reeds op de helling toen we zagen dat we eerst moesten inchecken, en dat dan pas de poort open zou gaan. We hebben ons dan maar op de straat geparkeerd

Voor het doel ( dichtbij de beurs waar we op tijd moeten zijn!) uitermate geschikt.

De kamers zijn inmiddels wel een beetje aan een update toe alsmede de gangen en het trappenhuis.

Ontbijt kan wat uitgebreider. Geen van de Valk ontbijt helaas! Restaurant prima!

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Goed voor 1 keer, maar niet voor een volgende keer.

Minibar was niet gevuld. Ik kreeg eerst een verkeerde kamer toegewezen, welke al bezet was. Gelukkig was er niemand aanwezig op de kamer. Daarna wezen ze mij mijn eigen kamer. Deze keer ging het goed, maar als er wel iemand aanwezig was geweest, had het heel anders kunnen aflopen.

Ontbijt was prima, alleen keuze was niet heel erg groot! Ook de bedden en douche waren goed!

In orde.

Wat faciliteiten om in de avond nog iets te drinken.

De kamer was in orde. Het was een schone kamer, en voor de betaalde prijs was dat prima in orde. Ik heb er maar 1 nachtje doorgebracht zonder ontbijt, maar dit zal vast verder in orde zijn. Het enige wat jammer was was dat de bar niet was geopend.

We hebben een erg prettig verblijf in het hotel gehad met daarbij ook een winters sfeertje.

We hadden bij het ontbijt ook spek en duitse worstjes verwacht.

Het hotel ligt op loopafstand van de U-Bahn naar de binnenstad. We hebben voor een redelijke prijs gedineerd.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

prima hotel in de omgeving van centum en vliegveld.

De kamer was verder standaard en een beetje gedateerd.

Het diner was echt prima en voor een prijs waar je in Nederland nergens voor kunt eten. De badkamer is zeer recent perfect gerenoveerd. Goede bedden en geen last van verkeerslawaai.

Zeer aangenaam verblijf.

Wc kraakte als je er op ging zitten. Ben een zwaar persoon maar mijn man is zeer slank en ook hij vond het eng dat de wc zo kraakte. Net of hij af kon breken.

Alles: kamer, badkamer,ontbijt

Redelijke accommodatie, schone kamer en fatsoenlijk ontbijt.

Er is geen lift in het gebouw, dat kan tegenvallen en veel sjouwwerk zijn met de koffers als je kamer op de vierde etage is. Die informatie kom ik niet tegen op de website. De beloofde minibar ontbrak. Het is bekend dat het hotel vlak bij het vliegveld is. Ondanks de geluidsisolatie is er van 6 uur 's ochtends tot rond 23.00 uur veel geluidshinder. De parkeergelegenheid op de straat aan de voorzijde van het hotel is behoorlijk beperkt en soms met parkeerschijf slechts voor maximaal 2 uur. Het hotelpersoneel wijst er niet op dat aan de achterzijde van het hotel iets meer parkeergelegenheid is.

Nette kamer, ontbijt was goed.

I.v.m. bezoek aan Messe uitstekende locatie, vriendelijk personeel en schone kamer.

Graag i.v.m. sluiten van ramen en deuren om geen overlast van het vliegverkeer te hebben kamer voorzien van airco.

Prima kamers en geluidstil ondanks dat het hotel gelegen is nabij start- en landingsbaan vliegveld. Uitstekend ontbijt en schone moderne kamer. Goede tramverbinding met centrum en Messe. Kom zeker terug.

ontbijt was zeer goed en het avondeten was ook perfect

kamer viel ongelooflijk tegen precies omgebouwde studentenkamers , in 2 de gebouw achter receptie , geen lift naar 2de verdiep , bedden, aan elke kant van de kamer een bed .

ontbijt was zeer goed en het avondeten was ook perfect

Een fijn en super schoon hotel, eten is redelijk ontbijt prima

Het personeel zou wat attenter kunnen zijn, bestellingen moesten soms 3 x geplaatst worden. Geen parkeer plaats voor de auto

Een prima en uitgebreid ontbijt, een fijn terras om te zitten ook voor het ontbijt. Helaas wel onder de landingsbaan van de luchthaven wat wel overlast gaf met geluid.

Sobere maar nette ruime kamer, basic sanitair maar goed.

Wel geluidsoverlast van de nabijheid vd luchthaven van s morgens vroeg tot laat in de avond.

Sobere maar nette ruime kamer, basic sanitair maar goed.Uitgebreid ontbijt.Perfecte uitvalsbasis om te voet naar de Messe te gaan en buiten de Umweltzone gelegen.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima voor 1 nacht.

Restaurant was niet open. Uitzicht op rest van het hotel

Ruime kamers. Prima voor een nacht. Wij vlogen de volgende dag vroeg vanaf luchthaven Dusseldorf.

ligging zeer dicht bij Dusseldorf airport

Geen airco in het hotel en de opstijgende vliegtuigen van het nabijgelegen vliegveld zorgen toch wel voor wat overlast

ligging zeer dicht bij Dusseldorf airport

Goede accomodatie voor kort verblijf met goede verbinding met luchthaven.

Hotel biedt geen gratis parking aan, hoewel ze een garage hebben. Je lan wel gratis parkeren in de straten rondom.

We gingen een nachtje logeren voor we doorreisden. Goede verbinding met vliegveld via de bus. Zachte bedden en goede hygiëne. Ideaal voor kort verblijf.

Vreselijk! Niet geluidsdicht en onvriendelijk.

We hadden een driepersoons kamer geboekt, geschikt voor 4 personen. Dat doen we zo vaak. Nu bleek dat een van de kinderen bij de ouders in bed moet , dat vonden zij volkomen normaal. De dames bij de receptie vonden het verbazingwekkend dat wij een extra bed in de kamer verwachtten. Ze wilden ook absoluut niet meedenken over een oplossing. Uiteindelijk mochten we tegen meerprijs een andere kamer, gewoon de volle pot betalen. Echt schandalig!!!! Ben nog nooit zo schofterig behandeld. Daarnaast rook het erg muf en was het niet goed gestoft. Het is ook zeker niet geluidsdicht en ligt precies onder de startbaan van de luchthaven! Een korte nacht dus. Gordijnen waren veel te kort, te smal en doorzichtig. Had weinig nut dus. Het was er ook erg benauwd.

Eigenlijk niets, we zijn nog nooit zo slecht ontvangen in een hotel! Zeer kwalijk dat je voor 4 personen een kamer boekt en er maar 3 bedden blijken te zijn. Tegelijk met ons kwam er nog een gezin van 4 aan, zij liepen tegen precies dezelfde muur van onbegrip op en waren ook woedend. Het ontbijt was prima. En parkeren in de straat ook.

Prima verbinding met de luchthaven, gratis wifi in de kamer,...

Het hotel is nog ouderwets het ziet er heel modern op de foto's maar het is niet zo modern.

Prima verbinding met de luchthaven, gratis wifi in de kamer, restaurants en supermarkets op loop afstand.

Ontbijt was toereikend.

Ontbijt was toereikend. Blijkbaar niet op het groot aantal gasten ( tour de France) aangepast. . Bv maar één klein tosti-apparaat Onderbezetting horecapersoneel. Bediening terras was zwaar onvoldoende. Overlast van vliegveld.

Ontbijt was toereikend. .

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Ok voor een nachtje, maar klein kamertje waar wij verbleven niet geschikt voor langer verblijf.

Kamergrootte viel erg tegen; kleiner dan op foto's en in de omschrijving. Geen comfortabele stoel aanwezig. Stopcontacten op erg onhandige plekken / geen bij bed. Erg warm en benauwd in de kamer; geen klimaatbeheersing aanwezig. En ramen openzetten met vliegtuiglawaai ook niet heel handig.

Over het algemeen vriendelijk personeel, locatie t.o.v. Arena super.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

We hadden een ontbijt bijgeboekt.

We hadden een ontbijt bijgeboekt. Echter waren de vliegtijden gewijzigd. We moesten uiteindelijk wel betalen voor het ontbijt terwijl we er geen gebruik van konden maken...

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Goede locatie, erg schoon, super prijs/kwaliteit verhouding

Beetje fris op de kamer, maar gelukkig kreeg de verwarming het uiteindelijk wel goed

Locatie is handig als je op doorreis bent, in 10 min met de bus naar het vliegveld.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Prima voor een nachtje als je moet vliegen vanaf Dusseldorf.

De matras lag totaal niet lekker, heel erg ingezakt, geen goede nachtrust. Daarnaast hing er een "rioolgeur" in de hal en in de badkamer na het douchen.

Hele ruime kamer en mooie moderne badkamer en dichtbij Dusseldorf Airport, met de taxi ongeveer 5-10 minuten. Taxirit kostte ook maar €12,-

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

basic maar prima

basic

Prima ligging tov de beurs, op 5 minuten rijden, prijs/kwaliteit verhouding prima, verder basic maar gezien de reden van bezoek ( beursbezoek ) was het prima

Super goed hotel voor een weekendje kerstmarkt dusseldorf.

Als ik een mijn punt moet opnoemen dan zou het de sanitair zijn. Wij hadden minder geluk om een kamer te krijgen waarbij het sanitair nog niet vernieuwd was. Maar alsnog netjes.

Vriendelijk personeel, mooi restaurant, grote kamers.

Niet zo fijne ervaring

Een hele slechte kamer, we zaten 2 hoog in een soort zolderkamer. 2 losse bedden , daar wisten we van , maar de ene stond in de kamer en de andere in een soort hok /inham . Daar hing ook geen gordijn voor t raampje ,dus veel te veel licht en er was geen bedlampje.

Het ontbijt was prima in orde, voldoende keus

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Leuk hotel voor een goede prijs.

Een van de dames achter de balie was echt zo ernstig chagrijnig dat het vervelend was. Ook geen enkele moeite om enigszins ons te begrijpen... erg jammer.

We hadden 1 hele grote superkamer en 1 kleine kamer. Wel jammer als je 2 kamers boekt. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Top locatie voor een stedentrip.

niets.

Locatie ten opzichte van de stad geweldig. Per U- Bahn goed bereikbaar. Auto parkeren in de buurt oké. Ook garage ( tegen betaling beschikbaar). Kamer simpel maar goed bed, schoon en mooie badkamer. Meer heb je niet nodig. Ontbijt ook prima !

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Prima verblijf met vriendelijk personeel!

Onze kamer werd opgewaardeerd, we hadden een driepersoonskamer gereserveerd en kregen een vierpersoons met extra toilet en wastafel! Prima bedden, ruime kamer en goed ontbijt. Mooi dichtbij de luchthaven. Parkeerkelder aanwezig.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Vriendelijk en goede prijs

Vriendelijk en goede prijs

Te duur voor wat je krijgt

Erg verouderd, slecht bed, hele kleine douche en de temperatuur van het water is of koud of warm

De locatie , dichtbij het vliegveld

Prima voor 1 of 2 nachten

Locatie tov openbaar vervoer

Goed.

Parkeer plaatsen had beter gekund.

Goed.

Was een goed bed en een lekker ontbijt.

Sacherijnig personeel wat elke vraag als lastig liet overkomen.

Was een goed bed en een lekker ontbijt. Dichtbij het vliegveld

Prima ruime kamer;

Prima ruime kamer; geschikt om te overnachten voor de vroege vlucht op Düsseldorf. Slechts op 5 minuten rijden; ideaal.

Geen airco

Vriendelijk

👍

Vriendelijk

Leuke verblijf

Dat er geen airco aanwezig is in deze mooie hotel verder alles ok

Het was qua locatie goed voor een reis verbinding met luchthaven Düsseldorf

Leuk hotel voor naar de luchthaven

Geen airco jammer het was warm

Kort bij de Slotstad Düsseldorf, goed met de tram te bereiken.l

Onbijt is heel goed

Kamers gedateerd geen airco

Onbijt is heel goed

Goede ligging tov airport, zeer vriendelijk personeel, nette...

Warme kamers, geen airco en slechte kussens in bed

Goede ligging tov airport, zeer vriendelijk personeel, nette kamers

Goed voor een nacht om te blijven wegens vertrek of aankomst van de vliegveld

Airco zou geweldig zijn geweest

Bedden waren goed, en lekker dichtbij de vliegveld

Het restaurant was de hele dag gesloten.

Het restaurant was de hele dag gesloten. Dit gold voor de gehele week.

Prima voor 1 overnachting.

Geen airco op de kamer. Erg warm.

Kamers en sanitair erg schoon.

De stilte

N.v.t

De stilte

Praktisch dichtbij airport

Sfeerloos

Geen airco in kamer. Ontbijt karig

zeer nette kamers en snelle airport verbinding

zeer nette kamers en snelle airport verbinding

Geen airco in hotel

de kamer ruim voor 3 personen

Goed hotel voor bezoek concert

Douche te klein

Ligging tov esprit arena lopend te doen

Ontbijt was goed.

Landingsbaan vliegveld was dicht bij. LAWAAI

Ontbijt was goed.

Perfect locatie voor vroege vlucht

Enorme kabaal van zeer laag opstijgende vliegtuigen. Niet doorheen te slapen.

Locatie zeer dichtbij vliegveld Dusseldorf

Ruime kamers, mooie badkamer en goed ontbijt

Geen airco

Ruime kamers, mooie badkamer en goed ontbijt

Uitstekende Hotel dichtbij vliegveld.

Minibar deed het niet. dus geen koude water.

Dichtbij vliegveld, Hygiëne.

Goed ontbijt, ruime kamer, schoon.

Goede uitvalbasis voor de luchthaven of een bezoek aan de stad

bar was niet meer open na 21u

Ontbijt in orde , zeer propere accommodatie , ideale ligging nabij luchthaven

Vriendelijke personeel

Ontbijt kan wel uitgebreider

Netjes en schoon

Goede locatie, schoon parkeergelegenheid

Ontbijt was niet aangevuld, zoals ei en vleeswaren

aanrader wanneer je op doorreis bent vanaf vliegveld Dusseldorf.

Wij waren er omdat we vlogen vanaf Dusseldorf. Ontbijt was heerlijk, voldoende keus. Bedden sliepen goed. Ruime kamer en badkamer.

Goede lokatie nabij vliegveld

Dicht bij het vliegveld en zelfs om 4.30 uur konden we een ontbijt krijgen, top!

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Was koud overal

Service van heel vroeg ontbijten

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Air Hotel Wartburg