Beoordelingen over Akzent Hotel Lawine Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Fahl 7, 79674 Todtnau, Duitsland

#4 van de 15 hotels in Todtnau

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Fijne wintersport vakantie !
    • Standaard Kamer

Het inchecken ging wat minder . We konden op maandag pas na 14:00 inchecken en mochten eerder niet in hotel. Ook konden we op maandag niks eten in het hotel. Ze gaven je wel wat andere adressen op waar je lekker kon eten!

Ze helpen je uitstekend, praten allemaal goed Engels . Het eten is er super . Goed ontbijt waar er naar wens een eitje word gebakken voor je . Geen luxe kamers maar wel ruim en schoon !

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Zeer tevreden van accomodatie en personeel en komen graag nog eens terug.
    • Standaard Kamer

Het duurde wel wat eer er in de badkamer warm water uit de kraan kwam, wij moesten dan spijtig genoeg enkele emmers water laten wegstromen.

Ontbijt met ruim aanbod, mooie kamer met balkon en ruim genoeg.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Warm onthaald
    • Standaard Kamer

De parking durft wel erg vol staan als het restaurant druk is. Ze serveren overigens lekkere lokale dingen, en niet duur.

Redelijk ruime kamers, spontaan advies wat te bezoeken (we hadden slecht weer, maar ook daarvoor hadden ze wel wat), een gratis kaart voor toegangen in attracties, musea etc. Uitgebreid ontbijt (tenzij je érg laat opstaat - maar ook dan wilden ze gerust nog een eitje bakken). Mooie omgeving aan de rand van een dorpje aan de voet van de bergen.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

geweldig

Alles ok.

Kamer en ontbijt, de wijnen.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

was geweldig en we hebben genoten
    • Standaard Kamer

Het ontbijt was heerlijk. Fijne kamers en een heerlijk balkon met een geweldig uitzicht

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Gezellig en net famile hotel

Ontvangst WiFi

Comfortabele kamer en redelijk goed ontbijt

• Beoordeeld op: 14 maart 2016

Zeer gastvrij, super ligging voor wintersport, altijd ruimte...

Er is geen koelkast op de kamer. Verder geen opmerkingen.

Zeer gastvrij, super ligging voor wintersport, altijd ruimte voor auto, aparte ski ruimte, verwarmde ruimte voor skischoenen, hochschwarzwaldkarte voor gratis liftpas, heerlijk eerlijk eten, super douche met onbeperkt warm water in een nieuwe badkamer.

• Beoordeeld op: 20 februari 2016

Skibus stopt voor de deur.

Geen gezellige bar voor een drankje in de avond. Douchewater was 's ochtends niet erg warm.

Skibus stopt voor de deur. 1 halte verderop direct de lift in. Geen geluid van buren / andere gasten. Op de kamer aan de achterzijde hoorden we het bergbeekje stromen, heerlijk nachtgeluid dus.

• Beoordeeld op: 28 maart 2015

Zéér vriendelijk personeel.

Onze douche had koud water. Vermoedelijk was dit doordat je de warmwaterkraan buiten de douche moest aanzetten. Onze vrienden in een andere kamer, hadden er alleszins geen last van.

Zéér vriendelijk personeel. Vanaf 2 nachten schwartzwaldcard: bevat skipas en toegang tot subtropisch zwembad.

• Beoordeeld op: 23 maart 2015

Ver boven gemiddelde keuken.

Maandag is een rustdag.

Ver boven gemiddelde keuken. Wandelen direct v/u hotel. Bruikleen sleetjes, sneeuwschoenen e.d. Zwartewoud pas. Gratis parkeren

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

We gingen voor het skiën en hiervoor was de locatie perfect.

De kussens waren heel zacht, dit beviel niet goed.

We gingen voor het skiën en hiervoor was de locatie perfect. Bus stopt voor de deur en ski's en schoenen konden we in de kelder kwijt.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

het ontbijt was uitstekend

het ontbijt was uitstekend verzorgd en meer dan voldoende veel variatie

• Beoordeeld op: 2 november 2015

Zeer vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam.

Enigsinds verouderd maar alles wel in goede staat.

Zeer vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam.