Beoordelingen over Akzent Hotel Saltenhof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Kreimershoek 71, 48477 Hörstel, Duitsland

#3 van de 5 hotels in Hörstel

Super verblijf voor wie van rust houdt en tegen een zeer schappelijke prijs.

De afwezigheid van een lift is echt wel een minpuntje, daar onze oudere hond heelaas geen trapppen meer kan lopen, moest ik hem telkens op en af de trap dragen( het beestje weegt 30 kilo en dat is geen lachertje. De verduistering van de ramen viel ook wat tegen, zeker als het zo vroeg licht wordt.

mooie ruime kamert op eerste verdieping, met een zeer ruime badkamer met hoekbad en inloopdouche(met regen douche). Het ontbijt op zondagmorgen is echt impossant, maandag was iets minder(maar we waren dan ook de enige gasten van zondag op maandag) maar er was zeker nog meer dan voldoende aanbod. Prachtige tuin(het hotel ligt trouwens volledig in het groen) mooi en ruim terras. Het personeel en de uitbater waren echt super vriendelijk, niets was te veel gevraagd. Je kan ook beschikken over een hoofdkussen bibliotheek(waar je een passend kussen kan uitnemen volgens je eigen noden) en op de gang is een minibar waar je dag en nacht wat te drinken kan halen.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

waardeloos

ik had een douche op de kamer die ik niet kon gebruiken want er kwam geen water uit de kraan. het buffet wat wij daar hebben gegeten was redelijk,maar voor de kinderen was er niet veel vroeg om patat voor de kinderen maar kreeg dat niet.had een slaapkamer voor 4 personen,was gewoon 2 persoons,werd een bank uitgetrokken daar moesten de kinderen op slapen was een groote een persoons bedbank,kinderen lagen zowat tegen mekaar aan en bijna op de grond,ik had van het hotel wel een restutie verwacht want ik kon niet douchen,maar dat bleef uit jammer ga dit hotel niet aanbevelen kinderen mochten niet alleen zwemmen moesten ouderen mee.

het ontbijt

Kermis in nabijgelegen stadje Inbbenburen.

Mijn kamer had ik al eerder geboekt als die vaan mijn zoon, helaas was schijnbaar met de tweede boeking de eerdere boeking komen te vervallen. Gelukkig was er nog weel en kamer vrij. Maar dat is Daan wel wat minder bij aankomst........

Het ontbijt was best wel uitgebreid. De kamer van ons was netjes, schoon maar verder en standaard kamer, met wel een goed bed. Wat ik wel een plus vond, dat er horgaas voort de ramen zat zodat je s'nachts de ramen lekker open kon houden. De kamer van mijn zoon was groter. Hier was ook een hometrainer aanwezig.

Heerlijk hotel

De kamers zijn wel wat gehorig. Een persoon in de andere kamer aan het telefoneren kan je horen praten.

De kamer is lekker ruim en we hadden een geweldig uitzicht over het weiland waar vaak dieren te zien waren.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Gezellig familie hotel.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Sauna was maar beperkt toegankelijk; Maximaal een uur en redelijk krap qua uitrusting. Eenmaal zes uur s ochtends is je slaap voorbij. Dan wordt het zeer luidruchtig; In een oud gebouw is de akoustische isolatie immers niet erg goed

Gezellig familie hotel. Geeft een wat verlaten indruk; Leuk was de kussenbibliotheek. Eindelijk een hotel waar je je slaapcomfort kan kiezen

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Voldoende. wat verwaarloosd aspect.

Op de fotos van comfort kamer was er steeds een hoekbad te zijn in de badkamer en dubbele lavabo. In praktijk kleine badkamer met douche en 1 lavabo.

Ruime kamer met mooi uitzicht. zeer verzorgd ontbijt. Lekker gegeten in restaurant.

Tja.....

Het hotel is behoorlijk gedateerd. Als je bij de entree binnenkomt is er geen fatsoenlijke receptie. Je moet met je bagage gewoon door het restaurant lopen. Verder is het personeel redelijk vriendelijk maar alles gaat als het ware op de "automatische piloot", jammer. Verder was er bij het ontbijt totaal geen zacht achtergrond muziekje, totale stilte. (gelukkig hadden wijzelf veel te bepraten haha). De eetzaal had twee gedeeltes. Het oude gedeelte had wel z'n "charme" zeg maar maar je had ook een serre met vrij harde verlichting en met een "verkeerd" moderne touch waardoor het een beetje een clinisch sfeertje kreeg. Het hotel was ook best gehorig maar met zo'n mooi oud pand vinden wij dat dat wel mag. Dus qua prijs/kwaliteit vinden wij dit hotel wat tegenvallen, helaas....

De kamers waren wel lekker ruim en de badkamer ook, met een heerlijk hoekbad en fijne douche. De bedden hadden een zeer goed matras. Ontbijt was vrij gevarieerd en vers.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Lekkere pauze op de Hermansweg

De badkamer was wel erg compact. De deur kan zelfs niet geheel open, en al helemaal niet als je partner er in staat (bij de wastafel).

De kamer was ruim, lekker warm (in de winter). Perfecte douche. Perfect bed. Zo lekker heb ik het nog niet gehad.

Toppertje voor wie van rust en natuur houdt.

Bedden waren wat klein en hard matras dus nachtrust was minder.

Uitstekende keuken, prachtige omgeving en vlotte bediening.

Uitstekend, verrassende plek en wat een geweldig restaurant en ontbijt.

Top locatie,, werkelijk een uitstekend ontbijt en zeer attent personeel.

Heerlijk om tot rust te komen.

Er is geen lift. Moeilijk voor sommigen het traplopen.

Het ontbijt was zeer goed verzorgd. Kamer waren keurig netjes

Anoniem

Was slecht geregeld en communicatie was slecht

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

lekker even uit met goed ontbijt!

de bedden hadden zachte matrassen en het duurde enorm lang voordat je warm water had om te kunnen douchen.

het ontbijt was heerlijk!

Eigenaar

De eigenaar was een chagrijnige man. Overig personeel was heel leuk en enthousiast.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Een mooi liggend hotel, dat wordt gerund door een har(t)d werkende familie.

Van de Wellness faciliteiten hadden we meer van verwacht.

Ruime kamers en het ontbijt op zondag was zeer speciaal.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Uitstekend prima restaurant en bar

Geen lift

Ontbijt fantastisch

• Beoordeeld op: 25 januari 2016

Hotel is 'gemütlich' en heeft charme-vriendelijk,...

Wij kwamen begin van de avond op 28 dec.'15 aan; een beetje jammer was dat de keuken gesloten was. Het hotel is ietwat gedateerd zo hier en daar, maar voor ons niet storend. Het 'industrie gebiedje' dat sommigen vermelden, stelt echt weinig voor en last heb je er niet van!

Hotel is 'gemütlich' en heeft charme-vriendelijk, behulpzaam personeel-rustige, groene lokatie-'comfort kamer' met goed bed en fijne ruime badkamer-kleine maar fijne 'wellness' ruimte met vrij uitzicht. Wij vonden ons korte verblijf heerlijk!

• Beoordeeld op: 30 december 2015

Vriendelijke mensen, leuke ligging

Beetje vergaane glorie. Keuken is 2 dagen/week gesloten. Je moet dan met de auto naar een ander restaurant zo'n 10 km verderop.

Vriendelijke mensen, leuke ligging

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Zeer rustig gelegen,prima bedden, uitstekende keuken en een...

Zeer rustig gelegen,prima bedden, uitstekende keuken en een excellent ontbijt.bijzonder vriendelijk personeel en een bevlogen eigenaar. Voor een korte vakantie nabij teutoburger wild zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

De kamer erg netjes

Eten in het restaurant was wat minder nu moet ik zeggen dat ik zelf een kok ben en dus wel wat moeilijker ben het was goed maar rauwe champignons op je carpaccio is niet mijn smaak

De kamer erg netjes

• Beoordeeld op: 18 januari 2016

Keurige kamer, groot en schoon .

geen

Keurige kamer, groot en schoon .fijne bedden en het zwembad was helemaal super gaaf.

• Beoordeeld op: 8 januari 2016

zondagontbijt

staat van het hotel en de bijgebouwen doet wat ouderwets aan

zondagontbijt

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

De ruime schone kamer en het feit dat onze huisdieren welkom...

Dat voor het gebruik van het zwembad bij betaald moest worden.

De ruime schone kamer en het feit dat onze huisdieren welkom waren.

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet - zeker op...

Wifi-bereik in de kamer.

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet - zeker op zondag. Aangenaam zwembadje. Goed gelegen voor diverse uitstapje.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

Het hotel ligt mooi.

De bediening in het restaurant vond ik matig. Het eten was behoorlijk goed maar niet top.

Het hotel ligt mooi. Het ontbijt was echt fantastisch.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

het ontbijt

ik kan het niet bedenken

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Personeel