Beoordelingen over Alexander am Zoo Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Waldschmidtstraße 59-61, Frankfurt Centrum, 60316 Frankfurt am Main, Duitsland

#53 van de 221 hotels in Frankfurt am Main

Heerlijk ontspannen weekend met vrienden gehad.
    • Weekend Arrangement

Heb niets kunnen ontdekken wat ons tegen viel.

Uitstekende kamers die aan onze wensen hebben voldaan en een goed ontbijt met genoeg keus. Vriendelijk personeel die je op vragen tekst en uitleg gaven, verder niets op aan te merken op ons verblijf in dit hotel. Goede faciliteiten wat betreft het openbaar vervoer welke in de korte nabijheid te vinden zijn.

alles goed op bedwantsen in bed na natuurlijk. Verder niet spectaculair maar gewoon goed.

bedwantsen in bed (bedbugs). 50% korting op kamer, maar eigenlijk was gratis nog niet goed genoeg geweest.

vriendelijk personeel. Goede parkeerruimte onder hotel en uitstekende lokatie vlakbij de dierentuin. Ontbijt ook goed.

Goed hotel voor doorreis

Parkeergarage bleek betaald parkeren (16€) en matras zat plastic laag omheen waardoor matras niet lekker lag/ventileerde. En douche was niet goed schoongemaakt.

Mooie wijk met veel leuke restaurants, goed ontbijt, sauna.

geweldig hotel, rustige wijk zonder bedelaars, zeker geen spijt van gehad

helaas geen restaurant met de mogelijk daar 's-avonds te eten of nog aan de bar iets te drinken. drie dagen nogal wat regen gehad, maar gelukkig heeft Frankfurt een aantal zeer grote winkelcentra waar je ook heerlijk kunt eten. Een van de schoonmaaksters maakte zich er nogal makkelijk vanaf, bekers niet schoon, glazen waren nog vuil toen we de eerste dag aankwamen, koffiesticks vulde ze niet aan. andere schoonmaakster daarentegen leek wel alles gepoetst te hebben zo mooi zag de kamer er elke dag weer uit.

Mooie ruime kamer, lekker zitje, tv en radio, koffie en thee faciliteit op de kamer, kluisje en koelkast op de kamer. ontbijt was prima, genoeg variatie, werd voortdurend aangevuld zodat er ook regelmatig warme broodjes waren. genoeg keuze uit vele soorten beleg. goede kamer, heerlijke bedden zonder naad was nl. een supergrote matras. stortdouche was hier eindelijk eens een echte stortdouche die ook nog eens goed op dezelfde temperatuur bleef. was wel een stukje lopen vanaf het metrostation wat van en naar Hauptbahnhof leidt. om in de stad te komen hadden we er een een stuk dichterbij.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Excellente keuze.

Receptiepersoneel is een beetje koeltjes (niet allemaal !). Smile ;-)

Mooi, kraaknet hotel op een kwartiertje wandelen van de stad. Zeer rustig gelegen. Perfecte kamer met airco. Zeer verzorgd ontbijtbuffet. Gunstige prijs voor perfect verblijf !

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Top verblijf in Frankfurt op loop afstand van het centrum

Het ontbijt was goed en zeer lekker, de kamer was zeer groot en modern ingericht matras was zeer goed airco aanwezig. Alleen de ondergrondse parkeer garage was even spannend om op de aangewezen plek (schuine lift) te parkeren. We hebben prima genoten de receptie heeft ons tips gegeven hoe we in het centrum kunnen komen te voet 15 minuten en met tram of u-bahn was ook mogelijk. Kortom top

Zallig geslapen en ontbeten!
    • Deluxe Kamer

Spijtig dat het koffie expresso machine de gehele week defect was. Dat er geen restaurant is in het hotel voor diner. Kussens zijn van slechte kwaliteit, voor mij en mijn partner mogen ze dikker en steviger zijn. 1 lift voor gasten en personeel waardoor soms lange wachttijden. Avonds is WiFi veel te traag.

Super vriendelijk personeel! (op 2 mensen na!) Een heerlijk uitgebreid ontbijt met echt vers en lekker fruit! Rustige omgeving -> zalig geslapen! Vaste parkeerplaats in de kelder, super handig! Voor onze 5 overnachtingen kregen we een gratis upgrade naar een suite!

• Beoordeeld op: 26 april 2017

We hadden een deluxe kamer en deze is vrij ruim.
    • Deluxe Kamer

Via booking een kamer geboekt met twee losse bedden. Alleen niet doorgegeven aan hotel. Dus dit was fout gegaan. We konden onze tweede dag een nieuwe kamer krijgen. De kamer die we toen kregen was nog niet schoongemaakt, dus weer een nieuwe kamer. Heeft ons veel tijd en energie gekost, erg jammer... Parkeren kan onder de grond maar er is ook een parkeergarage die goedkoper is op loopafstand in dezelfde straat.

We hadden een deluxe kamer en deze is vrij ruim. Aparte ruimte tussen bed en woonkamer en apart toilet. Ontbijt was ruim en goed verzorgd. Je hebt bijna geen geluidsoverlast van buitenaf. Wel van gasten in andere kamers. Het centrum en zoo zijn makkelijk bereikbaar.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Zakelijk en een beetje privee. Als ik alleen teis wil ik een goede maaltijd hebben in het hotel

Ik was er met mijn partner, en mijn hond normaal als ik alleen reis vind ik het belangrijk dat er een goed restaurant is.daarom zal ik dit hotel niet meer boeken

Niets bijzonders het was netjes en schoon maar dat is het in Duitsland meestal

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Gewoon slecht

Dit hotel wil voortborduren op vergane glorie. Het zal in de jaren 80/90 vast een luxe hotel zijn geweest, maar na al die jaren is het nieuwe er echt wel vanaf. Vieze kamers, schimmel op de badkamer, voegen die eruit vallen, minibar die drankjes verwarmt, ventilatie klinkt als een vliegtuig, vlekken in de vloerbedekking en de wanden, lampen die niet werken, of flikkeren, wasbak en douchebak verstopt

Het ontbijt was een gewoon goed continentaal ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Prima hotel midden in Frankfurt

Er is een bar aanwezig, maar deze is niet operationeel, de reden volgens de receptie was een gebrek aan belangstelling. De bar is beneden en het ontbijt boven, beter omdraaien dan komt die animo vanzelf.

Een probleem met de douche werd de volgende dag opgelost, het had wat mij betreft nog wel dezelfde dag gemogen maar er was in de avond geen monteur beschikbaar, maar er werd in ieder geval aandacht aan besteed

• Beoordeeld op: 15 november 2016

tof en voor herhaling vatbaar
    • Weekend Arrangement

de prijs van de garage 16 euro per dag, een norse dame aan de balie bij het uitchekken

zeer goede ligging, goede restaurantjes in de buurt. parking voor de wagen, mooie propere kamer . hond was toegelaten

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Fijn kleinschalig hotel en op loopafstand (1,5 km) van het begin van die Zeil.

wifi werkte gek genoeg op een iphone wel en op de andere iphone niet. Dus dat hoeft niet per sé aan de bandbreedte te liggen

Het was een heel rustige locatie, mooi gelegen naast Zoo. Kamer was heel goed en stil, bed was prima. Bad was heel fijn. Ontbijt was ruim. Parkeren kan bij het hotel, maar een paar meter verder ligt een openbare parkeergarage waar het dagtarief € 13 is. Dus dat lijkt handiger dan de parkeerfaciliteit van het hotel zelf

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Een heerlijk en vooral rustig hotel met goed personeel en goed ontbijt, openbaar vervoer om de hoek!

Goede ligging vlak bij Metro! Schoon, rustig en comfortabel.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Goed hotel met eigen parkeergelegenheid en niet duur

Geen bar of id

Goed hotel met eigen parkeergelegenheid en niet duur

prima!!

Ontbijt was zeer goed, maar de ontvangst was subtiel extreem goed

Lokatie, bereikbaarheid en restaurants in de buurt.

Lokatie, bereikbaarheid en restaurants in de buurt.

prima verblijf

Wat stug personeel

Net ontbijtbuffet. Nette ruime kamer

Dichtbij centrum

Centraal gelegen en op loop afstand van het centrum. Keurig en correct Hotel.

Ontvangst was uiterst vriendelijk en adequaat (zelfs...

Ontvangst was uiterst vriendelijk en adequaat (zelfs persoonlijk!). Kamer was prima, ontbijt ook.

Airco werkte niet maar werd opgelost door te verhuizen naar een andere kamer

Bedden en ontbijt

Prima prijs en kwaliteit

Lokatie en hotelkamer

Wij hebben een heerlijk weekend gehad.

Hotel is vlakbij de metro naar het centrum. Prima bedden en ontbijt. Erg schoon. Rustige ligging.

Geen bar

de rust van de ligging en toch dicht bij het centrum

niet

de rust van de ligging en toch dicht bij het centrum

Wij vinden het ontbijt fantastisch!

Er werd niet elke dag op de zelfde manier opgeruimd en schoongemaakt.

Wij vinden het ontbijt fantastisch!

prima locatie, prijs kwaliteit verhouding en prima ontbijt

ontbijt en de locatie ten opzichte van het centrum waren prima.

• Weekend Arrangement

Nette schone kamer met alle gemakken voorzien. Ligging centraal en heerlijk rustig. Ontbijt in buffet vorm is prima. Raad dit hotel zeker aan!

Zeer aan te raden voor kortverblijf

Te warm in de kamer moeilijk te regelen.

Heerlijk grote kamer met kingsizebed en prettige badkamer.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Een super ontbijt, nette kamers en vriendelijk personeel.
    • Weekend Arrangement

Een super ontbijt, nette kamers en vriendelijk personeel. Dit hotel willen we aan iedereen aanbevelen !

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Zeer prettig en ontspannen
    • Weekend Arrangement

Prettig, vriendelijk, rustig, niet duur.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Onfrisse geur in de kamer. Frigo werkte niet.

Rustige ligging. Vriendelijk personeel. Verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Goed zakelijk hotel

Weinig uitleg over het hotel bij receptie

Grote kamer, Goed geïsoleerd, goed bed

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Het ontbijt.

Ik had een kamer met bad en douche geboekt. Toen ik echter incheckte en naar boven ging bleek mijn kamer een wat verouderde douche te hebben en geen bad. Weer terug naar de receptie, waar ik om de juiste kamer ging vragen. De receptioniste vertelde dat dit een probleem was, omdat alles was volgeboekt voor vandaag. Tevens gaf ze, toen ik wees op de tekst douche, bad van de print die ik bij me had, aan dat dit in Duitsland betekende dat er een 'badezimmer' was. Onzin, wat mij betreft! Ik wees haar erop dat er in het Nederlands toch duidelijk wat anders stond en ook geboekt en betaald was. Na onderhandelen heeft ze de kamer alsnog omgeboekt in een kamer met ligbad. Zo volgeboekt was het dus ook weer niet? Dit wil je gewoon niet meemaken als nieuwe gast. Ik probeerde dit hotel voor één nacht uit i.v.m. de Frankfurter Messe 2017, maar dat gaat 'm dus niet worden. Ik ga volgend jaar toch ook de 4e nacht weer in het vertrouwde Dorint hotel op de 9e etage met prachtig uitzicht (sinds zo'n 10 jaar kom ik daar) doorbrengen voor een lagere prijs, luxere kamer en het krijgen waar je voor hebt betaald zonder flauwekul of onderhandelen. Uitzicht in Alexander am Zoo was niet geweldig: plat dak met afvoerbuizen!

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

dat het hotel schoon was en de ontbijt was er genoeg keuze.

het personeel aan de receptie zeer onvriendelijk. Als je iets vragen wou trokken ze een lang gezicht, dit vond ik echt niet kunnen. We hadden tel contact van de dag van te voren, omdat ik een allergie tegen dieren heb. Ik had gevraagd voor een kamer voor mensen met een allergie, maar hoe wij er aan kwamen is er geen rekening mee worden gehouden!!

dat het hotel schoon was en de ontbijt was er genoeg keuze.

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

ligging van het hotel was goed.

temperatuurregeling kamer werkte niet. Het was een warme dag. Kamertemperatuur bleef boven 25 graden in de nacht. Parkeren in garage helling op op gaas was best stressvol

ligging van het hotel was goed. Als het niet warm is, is net eendimensionaal hotel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

professionele uitstraling

niet altijd een goed broodmes bij de mand met broodjes om ze goed door te snijden. De croissants waren niet altijd goed gaar gebakken

professionele uitstraling

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Het onbijt was heerlijk en heel vriendelijk personeel.

Het onbijt was heerlijk en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Vriendelijk personeel, voorzieningen prima.

Hotel is ouderwets.

Vriendelijk personeel, voorzieningen prima.

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Afgesloten garage voor auto

Geen restaurant voor diner

Afgesloten garage voor auto

• Beoordeeld op: 18 januari 2016

Vriendelijk personeel !

Vriendelijk personeel !

• Beoordeeld op: 10 januari 2016

Wij kwamen met onze hond, en er stond een voerbak en iets...

De sauna was buiten gebruik

Wij kwamen met onze hond, en er stond een voerbak en iets lekkers voor haar klaar

• Beoordeeld op: 30 oktober 2015

Rustig gelegen hotel, minder dan 5 minuten lopen vanaf...

Vrijwel niets behalve het zachte hoofdkussen.

Rustig gelegen hotel, minder dan 5 minuten lopen vanaf metrohalte, goede sauna.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Rustige locatie, onbijtfaciliteiten en service.

Veel te harde bedden en ongeschikte kussens. Drie nachten nauwelijks geslapen.

Rustige locatie, onbijtfaciliteiten en service.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Zeer mooie kamer en badkamer.

Ontvangst op automatische piloot.

Zeer mooie kamer en badkamer. Ondergrondse parkeerplaats

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Prima hotel.

Net iets te ver van centrum. Geen uitzicht op frankfurt zoals beloofd

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

airco functioneerde niet, parkeergarage is een uitdaging

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Rustige plek;

Spitsuur bij ontbijt op zondagochtend, te druk en vol om rustig te zitten

Rustige plek; ruime kamer; heerlijk en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 29 april 2015

Clean room.

Wifi wasnt working properly. Doesnt seem like a 4 star hotel, maybe 3. Its old and outdated.

Clean room. Next to zoo. Near city centre.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Luxurious hotel, very good breakfast.

WIFI

Luxurious hotel, very good breakfast.

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.