Beoordelingen over Hotel Alexander beim Kurfürstendamm Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Pariser Str. 37, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10707 Berlijn, Duitsland

#146 van de 579 hotels in Berlijn

Vriendelijkheid van het personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bakker was nog niet open dus geen verse broodjes om 7:00. Verder sokken gevonden onder het bed van de vorige bewoners.. fruitsap was niet versgeperst en niet zo lekker. Vrij duur voor wat je krijgt.

Vriendelijkheid van het personeel. We konden onze fiets stallen op de binnenplaats. Badkamer was prima in orde. We konden ook onze bagage smorgens vroeg reeds achterlaten voordat we op de kamer konden.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt en daarbij wordt het eitje naar wens gebakken of gekookt. Aardig en attent personeel. Locatie mooi nabij het centrum in een zijstraatje en niet aan een drukke weg. Op paar honderd meter van het hotel kun je fietsen huren en dat is zeker aan te raden om Berlijn goed te kunnen ontdekken.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Silvester gevierd in een gastvrij en gezellig Berlijn in een hotel waar we zeker nog eens terugkomen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is al wat gedateerd en bij ons in de kamer liep het water in de douche niet helemaal goed weg, waardoor je met je voeten in het water stond. Verder wel schoon en dat is belangrijker

Eigenaresse/personeel was meer dan vriendelijk. Ze willen je overal mee van dienst zijn. We waren er erg vroeg (half 12). Omdat het maar een klein hotel is, ben je vanaf 2 uur welkom. Toch werd de deur geopend voor ons en er was zelfs keuze uit 3 kamers voor ons. Het ontbijt was geweldig. € 5 voor een buffet met kaas, worst, zalm, Franse kaas, diverse broodsoorten, zoetigheid, muesli/cornflakes, sappen etc. De eigenaresse wilde zelfs roereieren maken, speciaal voor ons. Op nieuwjaarsdag zelfs ontbijten tot 1 uur 's middags! Het hotel is vlakbij de Kurfurstendam en met de bus/metro ben je binnen een kwartier bij de Brandenburger Tor. Elke dag schone handdoeken en bed opgemaakt. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Personeel is uitstekend
    • Comfort Driepersoonskamer

Zeer ruime kamer en ontzettend aardig personeel. Zeer behulpzaam en spraken stuk voor stuk goed Engels. Locatie is zeer centraal en goed voor het shoppen. Het ontbijt voor maar 5 euro bied precies wat je nodig hebt om je dag te beginnen.

Fijne badkamer met vloerverwarming
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was te warm. Wandverlichting deed het niet.

Fijne badkamer met vloerverwarming

Supergoed en leuk!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer soms beetje gehorig.

Vriendelijkheid personeel en heerlijk rustig zo midden in de stad.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Het personeel was heel behulpzaam

Het personeel was heel behulpzaam

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima verblijf in Berlijn
    • Standaard Eenpersoonskamer

Wifi moeizaam op te starten.

Goed bed, stille kamer, fijn ontbijt, zeer goedeservice van de medewerkers.

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Het ontbijt zeer uitgebreid, veel soorten muesli, 3 soorten...

Niets!fantastisch

Het ontbijt zeer uitgebreid, veel soorten muesli, 3 soorten johurt/ kwark,veel soorten broodjes cake enz. Zalm,vleessoorten,allerlei soorten eieren,verse fruitsalade verse vruchtendranken,gezellige ontbijtkamer met verse bloemen

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Goed bereikbaar net hotel met afgesloten parkeerterrein.

Kamer (eenpersoons) is aan de kleine kant, bureau staat tegenover de kast en maakt het krap.

Goed bereikbaar net hotel met afgesloten parkeerterrein. Ontbijt is heel goed met diverse soorten brood en beleg, op verzoek ei of roerei. Behulpzame receptie. En gratis kluis op de kamer.

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Prijs-kwaliteit, ligging, personeel, kamer,.

Prijs-kwaliteit, ligging, personeel, kamer,... alles de max!

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Lekker ontbijt, ruime kamer met hoge plafonds.

Een klein beetje rooklucht in de kamer.

Lekker ontbijt, ruime kamer met hoge plafonds.

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

ligging en hygiene

ontbijt

ligging en hygiene

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Het personeel was behulpzaam en vriendelijk

De kamers zelf stellen niet veel voor

Het personeel was behulpzaam en vriendelijk