Beoordelingen over All In Hostel Berlin Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Grünberger Str. 54, Friedrichshain-Kreuzberg, 10245 Berlijn, Duitsland

#552 van de 579 hotels in Berlijn

Gebaseerd op 310 beoordelingen over dit hostel

• Betaald WiFi

3,2

De kamer. Ik had een tweepersoonskamer geboekt. Ik kreeg een kamer met 3 stapelbedden voor 6 personen maw er was amper ruimte om tussen de bedden te lopen.

All in zonder alles
    • Eenpersoonsbed in een Gemengde Slaapzaal met Gedeelde Badkamer

De naam all in hostel doet vermoeden dat je best wel wat gaat krijgen voor je prijs. Ik ben zelf een reiziger die zo basic mogelijk wilt normaal, dit keer was ik met mijn vriendin en wilde ietsjes meer dan dat. Maar het hostel bied niks anders dan een bed en grote sportdouche... opzich niks mis mee maar niet voor deze prijs. Betaald net te veel voor wat je krijgt, ze konden op zijn minst nog gratis wifi bieden aan de hotelgasten of meer huiselijke sfeer neerzetten zodat mensen ergens konden meeten in een huiskamer achtige plek

De locatie was wel een pluspuntje voor mij persoonlijk, east side gallery om de hoek

De locatie is prima, leuke buurt
    • Eenpersoonsbed in een Gemengde Slaapzaal met Gedeelde Badkamer

De verbinding van de wifi is beroerd en mag veel beter aangezien je er ook nog extra voor moet betalen

De locatie is prima, leuke buurt

Avonturier op avontuur in het All In Hostel

politieke sfeer

open communicatie en mogelijkheid tot constructieve feedback

• Beoordeeld op: 26 april 2016

De afstand tot diverse locaties was prettig.

"All in" Hostel wekte de suggestie dat alles bij de prijs inbegrepen was. Dit was echter niet zo. Handdoeken en shampoo allemaal los te kopen. Wifi ook. Deze was alleen toegankelijk bij de receptie en op de eerste etage en alleen in de kantine. Gordijnen konden niet geheel dicht: weinig privacy.

De afstand tot diverse locaties was prettig. Dichtbij de trams en U-bahn bij de Warschauerstraße. Schone kamers!

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Bedden en ontbijt goed

Er is geen zithoek of tv. Alleen een wankel krukje. Ik ben slecht ter been dus dat was lastig. Met kinderen is het fijn als je even samen kan zitten

Bedden en ontbijt goed

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Algehele indruk

• Beoordeeld op: 11 januari 2015

Locatie!

Geen beddengoed bij binnenkomst, geen bar-personeel

Locatie!, prima kamers, relax-ruimte aanwezig