Beoordelingen over Hotel Alpenhof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Münchnerstr. 11, 82496 Oberau, Duitsland

#3 van de 3 hotels in Oberau

Gastvrij!

Op booking.com stond dat je tot 23.00 kon inchecken, door diverse onstandigheden haalden we dat niet en hebben we om 2100 uur het hotel gebeld. De hotelier gaf aan dat alles in orde was en heeft de sleutel verstopt op een afgesproken plek. Uiteindelijk waren we erom 01.00 uur. Zo konden wij met onze drie kleine kinderen (4,2 en 10 maanden) direct onze kamer in. Inchecken hebben we de volgende ochtend gedaan!

prima!

Het feit dat wij 's nachts de sleutel op een afgesproken plek konden vinden en zelf vanwege het late tijdstip de deur konden openen. De manier hoe dit gecommuniceerd werd straalde veel hospitality uit.

Drama, nooit meer

Personeel spreekt geen/slecht Engels. Ondanks ons verzoek per mail én via Booking.com voor een babybedje kregen wij op locatie pas te horen dat het bedje er niet was ("stuk") en dat de kleine maar tussen ons in moest slapen. Niet servicegericht en niet klantvriendelijk.

Er zat een restaurant onder het hotel

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Ontbijt top.

Ik voelde er me niet goed thuis, soms heb je dat. Personeel bijzonder, weet niet of ze hun werk echt leuk vonden. Wij zaten in het gebouw erachter, niet in het hoofdgebouw, kamer was groot maar was niet een prachtige kamer op de plaatjes. Beetje gehorig. Hoofdgerechten waren niet zo lekker. Drankprijzen lagen mijns inziens te hoog.

Ontbijt top. Grote kamer. Hapjes bij het avondeten. Mooie dining met verschillende thema's. Niet te ver van gletscherlift (je hebt wel een bus of auto nodig om er te komen, want lopend is te ver). Goed skiruim, mooi zwembad. Alles was schoon, vooral hoofdgebouw mooie sfeer. Prachtige wijnkamer.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Binnen komen lopen en meteen een kamer kunnen boeken voor...

Binnen komen lopen en meteen een kamer kunnen boeken voor diezelfde nacht

Mooie kamers

Geen lift.

Mooie kamers

Ruime kamer, goed bed.

Het eten bij de naastgelegen Italiaan is matig. Kamer aan de straat, gehorig.

Ruime kamer, goed bed.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

parkeer gelegenheid

Geen Internet op onze kamer , bereik niet voldoende met de Hotspot. heel vervelend Ik had twee namen opgegeven en een twin bed maar per abuis volgens het hotel had ik een persoon gemeld, tja hallo...heb dus bij moeten betalen voor ontbijt en extra een persoon €148 vindt ik wel wat overdreven.

parkeer gelegenheid

• Beoordeeld op: 7 september 2015

De eigenaar zat niet om een praatje verlegen.

De eigenaar zat niet om een praatje verlegen. Tips voor lekker eten waren volledig bewaarheid.