Beoordelingen over Hotel Alt Montjoie Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Stadtstrasse 18, 52156 Monschau, Duitsland

#6 van de 14 hotels in Monschau

Fijne kamer heerlijk bed en douche.

Fijne kamer heerlijk bed en douche. Heerlijk ontbijt met verse broodjes . Wij waren met de moter deze konden we in de garage zetten. De mensen zijn erg vriendelijk en gastvrij.niks

Basisbehoefte en prima prijs kwaliteitsaanbieding!

De kamer was langs de achterzijde bereikbaar en een heel gesleur met de koffers. Badkamer was er niet en douchen ging maar zozo in de slaapkamer, Toilet op de gang,... Geen parking en geen WIFI zoals op de website aangegeven!

We kwamen na een rit van 130km aan en waren een beetje verkleumd en nat van de regen, ze wilden in eerste instantie de automaat niet aanzetten en geen koffie of thee geven,. maar na aandringen deden ze dit toch! :) Hun restaurant was gesloten maar ze reserveerden voor ons bij kennissen en dit beviel ons uitstekend! Douchen: Er was lekker warm water en alles wat we nodig hadden!

Prima lokatie voor een weekendje weg.

Minibar was verwijdert. ‘s avonds ging de keuken vroeg dicht. Dus of snel bestellen of ergens anders eten. ( 19 uur)

Prima hotel. Lekker ontbijt. Heerlijke douch. Alles schoon. Lokatie is perfekt. Aardige dame die de ontbijt verzorgde

Toplocatie en prima eenvoudig hotel

Parkeersysteem in Monschau is niet gastvrij voor een niet-Duitser. Overal parkeerpalen waarbij je alleen kunt betalen met munten die je altijd te weinig hebt voor dagtarief, geld wisselen in nabijgelegen winkel wordt geweigerd, bankpas en creditcard wordt geweigerd ondanks ec sticker ( is uit eurocheque tijdperk!). Badkamer is prima echter mag wel een uitgebreide schoonmaakbeurt verdienen waarbij de schimmelvlekken in de voegen verwijderd worden.

Midden in het oude centrum. Ontbijt is prima, vriendelijk personeel.

Prachtige stad, maar een ondermaats hotel.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De kamers zijn niet zoals getoond op de foto's hier op Booking.com. Ze zijn heel oud, niet proper en er is geen douchecabine, er is één toilet op de gang voor de hele verdieping. Je krijgt de kamer maar moeilijk warm en de douche is moeilijk toegankelijk omdat de weg wordt geblokkeerd door de lavabo. Ook was er niemand aanwezig wanneer wij arriveerden. We moesten bellen naar een nummer en dan aan het hotel zoeken naar een kluis om zo de sleutel te vinden. Doordat we geen inlichtingen kregen vonden we de volgende ochtend ook maar moeilijk onze weg naar het ontbijt. Het ontbijt onze eerste ochtend en de tweede waren helemaal verschillend en men was zeer zuinig op de producten. Het ontbijt werd amper tot niet aangevuld en als er dan al werd aangevuld was het ten hoogste met twee sneetjes hesp. Wij verbleven gelukkig slechts twee nachten in deze prachtige stad, en waren dan ook blij dat we naar huis konden vertrekken. Op de dag van vertrek werd aan andere gasten verteld dat je op de toeristeninformatie een goedkopere parkeerkaart kon kopen als toerist. Het is leuk dat dat wordt meegegeven, als was het voor ons eerder een zure appel, aangezien het niet aan ons werd verteld...

Het ontbijt was voldoende. Ondanks het hotel tegenviel is Monschou wel een aanrader, zeker voor wandelaars. Er zijn verschillende hikingroutes en vrije wandelpaden.

oke
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Voor ons viel er weinig tegen. andere zouden misschien tv op hun kamer willen. maar 2 sterren, wat wil je.

Ontbijt eenvoudig maar goed, bedden oke, iets gehorig. Midden in het centrum. Vriendelijke eigenaren,Voor ons weinig

Het was een zeer aangenaam verblijf in een schitterende omgeving.

Het diner is wat aan de dure kant voor hetgeen wat je krijgt.

De locatie is geweldig en ik mocht zelfs bij het hotel mijn auto laten staan voor 5euro per dag. Het ontbijt is zeer goed en vooral de vrouwelijke medewerkers zijn zeer vriendelijk.

Een heerlijk verblijf voor een paar dagen.

Er was geen WiFi . Dat kan echt niet meer. Een koelkast ontbrak, wel de kast aanwezig en geen doucheschuim in de badkamer .

Prima kamer, eenvoudig ontbijt maar voldoende. Hartelijk en gastvrij personeel. Zeer centraal gelegen. De auto mag je 30 minuten gratis voor de deur parkeren wat makkelijk is. Zet de auto daarna bij de parking van de glasblazerij en download de app van Easypark op je telefoon.

Monschau is een bezoek waard maar niet met de jaarwisseling.

De omschrijving was anders dan de werkelijkheid. Koelkastje op de kamer was niet aanwezig. Kluisje was er maar al langere tijd niet bruikbaar. De satelliet tv liet enkele Duitse zelders zien maar de overige 2000 waren versleuteld. De verwarming werd niet voldoende warm alleen de bovenste rand dus de douche werd nauwelijks warm. Na de nieuwjaarsnacht vroegen we om een andere kamer en die kregen we gelukkig echter zonder koelkast en werkende satelliet tv. Nieuwjaarsnacht waren alle restaurants tussen 16.00 en 18.00 uur gesloten en was de bar om 19.30 uur dicht. Gezellig ergens iets drinken om het nieuwe jaar in te luiden was er niet. Jammer dat dit niet aangegeven werd. Er was geen winkel open om zelf een hapje drankje te kopen.

Centraal gelegen

Prettig hotel, voor een weekend zeker aan te bevelen.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Het gedeelde toilet op de gang is sterk verouderd en daarom minder goed schoon te houden.

Prima ontvangst, schone kamer, boxspring ok, ontbijt ruim voor het geld.

Goede kamer, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel

Geen maaltijden verkrijgbaar op Kerstavond (niet op voorhand vermeld), enkel betaalparking (op weliswaar wandelafstand), weinig brandveiligheid (geen externe brandtrap, weinig brandblussers), pover uitgeruste badkamer

Goede kamer, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel

Leuk familie hotel in het centrum.

Parkeren was een beetje ver weg en ook betaald parkeren, maar heeft eigenlijk niets met hotel te maken. Het bed vond ik wat zacht ,maar is persoonlijk.

Gezellig familie hotel met vriendelijke eigenaren, Leuk restaurant met lekker eten. Ontbijt was ook goed. Kamers waren ook goed en schoon.

Dat er vooraf niet gezegt is dat er in hotel niks kon gebruiken ,geen drankje,geen avondeten,terwel dat het er wel bij stond, jammer !!!!!

Ontbijt goed,kamers schoon en netjes

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Ondanks goede locatie zou ik hier niet nog een keer willen verblijven.

Vieze badkamer met veel schimmel. Slecht werkende verwarming. Smoezelige kamer. Avondeten niet mogelijk zoals vermeld. Rommel op het terras van hotel. Ontvangst was gehaast. Net of we niet welkom waren.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Goede prijs/kwaliteit!
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Kamers waren pas laat klaar. De douche zou een antislipmat kunnen gebruiken. Een niet zo handige trap om naar de kamers te gaan. Spijtig van de missende tegel in de badkamer aan de buitenkant van de douche. Dat gaf een gapend gat met stof. Zou dichtgemaakt moeten worden!

Zeer goede prijs/kwaliteit. Kamer was eenvoudig, ruim genoeg, proper en rustig gelegen. Ligging in het centrum en op wandelafstand van een ruime parking. Het ontbijtbuffet was heel lekker.

We hadden een leuke week, prachtig stadje en omgeving. Helaas liet de zon verstek gaan.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De doucheruimte was wel heel klein en het toilet was op de gang. We wisten dit laatste vantevoren. We konden niet bij het hotel komen, maar kregen een korting voor de dichtstbijzijnde parking.

Het ontbijt was prima, de kamer was netjes en het personeel was zeer vriendelijk.

Goed, en super relax.

Van te voren aangeven waar er geparkeerd kan worden. Monschau is namelijk niet auto vriendelijk.

De lokatie was goed, vlakbij een groot parkeerterrein (kwamen we later achter) en naast de lokale VVV.

Zeer fijn hotel, in het centrum met vriendelijke eigenaars.

Niets viel tegen.

Zeer vriendelijke ontvangst. Eigenaresse vertelde ons hoe wij per fiets logisch uit Monschau weg konden komen. We wisten vooraf al dat ze op onze dag van aankomst Ruhetag hadden, en dat vonden wij geen enkel probleem. We hebben elders in Monschau gegeten. Hotel ligt in het centrum van Monschau wat logischerwijs wat meer lawaai geeft ivm drukte in de straten.

Voor 1 nacht was het te doen, maar zeker niet voor langer.

De inrichting van de kamer. Een comfortabeler bed.

De omgeving is en blijft mooi. Het hotel is matig. Ik betaalde € 78,50 en zelf hebben ze folders liggen met € 32,50. Groot verschil.

De locatie het hotel zit midden in het centrum

Hotel ging avonds al om 20.00 uur dicht dus geen drankje in het hotel. Bedden erg zacht, kamer zeer klein , douche niet meer van deze tijd. Ontbijt sober personeel in de middag jong meisje wist niet veel en kon weinig voor je doen. ( Handdoek te weinig op de kamer ze kon er geen één vinden. Sleutel lag nog in de auto ze wilde de kamer niet open maken. Al met al zouden wij niet meer naar dit hotel toe gaan.Monschou en leuk stadje voor twee nachten.

De locatie het hotel zit midden in het centrum

Tegenvallend bezoek.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

's Avonds rond 20.00 uur wilden we in het hotel nog een kop koffie drinken en toen was het apparaat al schoon gemaakt en konden we dus geen koffie meer bestellen. De douche-ruimte was erg klein en met een armoedig gordijn kon het afgesloten worden. In de ochtend na het ontbijt konden we het hotel met pin betalen. Toen wij de sleutel later kwamen inleveren werd er gezegd dat we nog het lunchpakket moesten afrekenen. We vonden het vreemd dat dit bedrag niet meteen bij de rekening was toegevoegd. Bovendien kon dit ineens niet met pin betaald worden.

Het hotel lag midden in het centrum van het stadje.

Klein maar fijn ontbijt, voldoende en vers.

Kamer gedateerd. Klein tweepersoons bed (1,40m). Geen koffie/thee op kamer.

Klein maar fijn ontbijt, voldoende en vers. Broodjes, vleeswaren, zoetwaren, yoghurt, ei, koffie/thee en jus d'orange. Motor konden we stallen in de (kleine) garage onder hotel. Locatie in Altstad super. Kamer (206) met eigen badkamer met douche en toilet. Grote kast met stevige hangers voor onze motorpakken.

Schoon en netjes hotel, prima service.

Parkeren is een beetje lastig juist omdat het in het centrum is. Je wordt verwezen naar een parkeerplaats aan de rand van de stad.

De kamer was ruim en schoon. Elke dag werden de handdoeken vervangen en werd de kamer schoongemaakt Het hotel ligt in het centrum van het stadje.

Wij hebben met ons gezin een week in Hotel Alt Montjoie...

Wij hebben met ons gezin een week in Hotel Alt Montjoie verbleven. Prima hotel, goede kamers, zeer vriendelijk personeel (uitbaters Marion en Wolfgang zijn allerhartelijkste mensen), en uitstekende ligging in de oude binnenstad dichtbij restaurants en cafe's. Aanrader.

Lekker ontbijt, goed gepoetst, vriendelijk personeel.

De badkamer kan een update gebruiken (wel goed gepoetst)

Lekker ontbijt, goed gepoetst, vriendelijk personeel. Onze fietsen stonden veilig. Goede prijs/kwaliteit

Prettig verblijf

Weinig opmerkingen. Verwacht geen luxe, maar een eenvoudig hotel met alles wat je nodig hebt en niets wat je niet nodig hebt.

Zeer gastvrije medewerkers, fijne locatie.

Positieve beoordeling Hotel Alt Montjoie

Om 22.00 uur was alles dicht (dus na-borrelen kon nergens).

Het smaakvolle ontbijt was erg uitgebreid. Kamers e.d. netjes en verzorgd. Omgeving buiten prachtig!

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

goed, nadat we de andere kamer kregen. afgezien van de verkeersgeluidsoverlast.

Betere info over de kamer vooraf.

Bij aankomst bleken we op een soort zolderkamer te slapen, met een schuin dak wat meteen boven het hoofdkussen begon, dus rechtop in bed lezen/tv kijken was niet mogelijk. Mijn partner was hier niet tevreden mee, vervolgens kregen we een kamer aan de overkant van de straat. Comfortabel, maar de auto's reden 's nachts bijna over onze bedden heen, dat sliep voor mijn partner minder lekker.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

prima zeker voor een kort verblijf als citypripjes alles op loopafstand ,doen we zeker nog een keer.

eigenlijk voor ons niets ,was oke zo ,alleen jammer dat we niet wisten dat maandag een rustdag is voor `t hotel/terras,maar och genoeg in de omgeving te voet te bereiken .

het ontbijt was oke.de kamer netjes schoon en prima voor deze korte trip,bedden iets te zachte matras .vriendin last van rug,maar personeel vriendelijk en behulpzaam,

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prima hotel in hartje Monschau.

Prima hotel in hartje Monschau. Wij waren met een groep van 9 personen, waaronder 3x 1-persoonskamer, deze waren overboekt. Dit is opgelost doordat er ook een ferienwohnung in het hotel zit waar zij in konden verblijven. Tevens zijn er twee kamers gelegen aan de overkant in de dependance. De kamers zijn verschillend qua inrichting.

Gastvrij en vriendelijk
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Eerst uitladen en (betaald) parkeren even verderop.

Toen ze zag dat onze vader wat slecht ter been was kon ze ons iets aanbieden op de begane grond ipv 2e etage, tegen dezelfde prijs maar was ruimer.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Om 18 uur sluiten veel restaurants en terrassen.

Om 18 uur sluiten veel restaurants en terrassen. Wij konden helaas 's avonds geen gebruik maken van terras/restaurant/tv ruimte van het hotel.

De pistolets 's morgens waren niet vers, maar afgebakken.

De pistolets 's morgens waren niet vers, maar afgebakken. Het personeel liegt over de prijzen. Men betaalt in halfpension meer dan het dagmenu maar men krijgt wel het dagmenu in halfpension. En als men daar dan iets over zegt, beweert men dat het bord waarop het dagmenu staat al heel lang buitenstaat en dat de prijs daarop eigenlijk 18,90 moet zijn ipv. 14,90. In halfpension betaalt men 16,50 euro voor het dagmenu ! Hevige discussie !

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Eerste indruk was de kamer proper maar toen je goed rond keek was het niet echt goed gepoetst

Het ontbijt was goed maar gewoon , er liepen honden rond in de ontbijtruimte vond ik niet zo proper

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

geen aanrader, nog nooit zo'n slecht ontbijt gehad, personeel ongeïnteresseerd.

Nog nooit zo'n 'karig' ontbijt gehad. Enkel brood, cornflakes, beleg, yoghurt. Géén eitjes, spek, fruit, gebak, .....bovendien werd het beleg om 9u 's morgens al niet meer bijgevuld. De eigenaars zaten bij binnenkomst zelf te ontbijten en ....jaja....ze waren wel eitjes aan het eten. Personeel loopt er ongeïnteresseerd bij en kan met niks lachen. Schimmel in de douche ! Géén zeepjes, douchegeld in de badkamer !

Ligging heel goed.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

zeer leuk

Helaas heb je op tv enkel Duitse zenders. Maar dat is maar een klein nadeel, om toch maar iets op te noemen.

Het ontbijt was dik in orde, het hotel is gezellig, en goed gelegen. de badkamer was ook goed;

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

matig. niet voor herhaling vatbaar

Ontbijt was redelijk. Niet bijzonder. Te weinig informatie gekregen ivm parkeergelegeheid, slecht internet en wifi Hotel was rond dinertijd gesloten.

De omgeving is prima en hotel makkelijk bereikbaar

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prima, vriendelijke mensen en zeer net hotel!

Het ontbijtbuffet mag iets uitgebreider qua broodsoorten en beleg, maar gezien de prijs was het prima! De restaurants in Monschau mogen wel wat met de tijd meegaan. Kan aan de tijd van het jaar liggen, maar de keuken gaat om 9 uur dicht, en dan loopt het ook al snel leeg, daarna is er weinig te beleven in het stadje. Wat ons ook opviel is dat de meeste cafe's/restaurants in de avond overdreven veel licht aan hebben, erg ongezellig!

Het ontbijt was niet heel erg uitgebreid, maar wel goed. De kamers waren erg licht en schoon. Het bed sliep heerlijk maar de kussens waren erg zacht. De badkamer was erg modern en schoon, een heerlijke douche! Monschau is natuurlijk heel leuk om doorheen te slenteren. Het weer zat tegen en daardoor waren er weinig toeristen.

Heerlijk verblijf mooie omgeving

Savonds in deze periode weinig te beleven.

Ontbijt meer als genoeg van alles wat.eet thuis lang niet zoveel. Prima kamer met nette badkamer. Personeel zeer gastvrij. Gaan zeker een keer terug.wij kwamen voor wandelen en hebben dit heel veel gedaan ook ondanks het slechte weer. In de buurt zeer goede restaurants.🖒

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

uitstekende prijs/kwaliteit in prima familiehotel
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Douche is voor verbetering vatbaar, maar er komt voldoende (en warm,!) water uit

Prima bed en meubilair. Motor kon in de garage staan. Zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen. Delen WC in de gang geen enkel probleem

Gezellig persoonlijk hotel. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Bed mag iets breder. Dineren was alleen mogelijk tot 19 uur. Dat vonden wij een beetje vroeg en zijn daarom naar een ander restaurant gegaan.

Vriendelijke ontvangst. Aardige mensen. Kamers gedateerd, maar heel netjes en schoon. Prima bed (wel een beetje smal), nette badkamer en fijne douche. Extraatje: op de gang staat een waterkoeler waaruit je water kunt tappen voor op de kamer. Ontbijt goed, vers en met vriendelijke en persoonlijke bediening. Het hotel ligt in het oude centrum van Monschau waar voor bezoekers alleen kort parkeren mogelijk is. Je parkeert de auto ca 300 meter van het hotel op een grote parkeerplaats aan het begin van het dorp. Kosten 7 euro per 24 uur. Zorg wel voor muntgeld want Nederlandse betaalkaarten van MasterCard zijn daar ongeldig. Je kunt met de auto wel even naar het hotel rijden voor laden/lossen.

Zwaar tegen gevalen het geheel.

Dat het op de foto s wel goed zat .Maar in werkelijkheid heel erg tegenviel .Geen zitje op de kamer en er was geen T.V. op de kamer.Prijs kwaliteit verhouding groot zal dit hotel niet aanbevelen bij vrienden en familie

Ontbijt karig aanbod. Kamer heel anders als op foto s.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Plat gezegd: verschrikkelijk slecht en onwaardig als gastenverblijf.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Alles viel tegen; het ontbijt ging nog redelijk! De rest was er niet!! Onbegrijpelijk!

Eigenlijk was alleen het ontbijt redelijk! Er was amper personeel! Alle dagen waren RuheTagen!! Er was niets te doen, maar dan ook helemaal niets. Onbegrijpelijk dat zij gasten ontvangen!

Gezellig & net hotel op loopafstand van alle leuks in het stadje
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Toen wij er waren konden we 's avonds na 19.30u niet meer in het hotel eten (eerder tijdstip kon). Later in het seizoen kan dat wel.

Het ontbijt was heerlijk. De locatie van het hotel top (alles op loopafstand). Onze kamer was wel iets gedateerd maar gezien de prijs was het prima. Elke dag een keurige en zichtbare kamerschoonmaak en dat is fijn terugkomen. Echt een heerlijke douche wat goed van pas komt na een dag wandelen of fietsen/mountainbiken. Het stadje is leuk met allerlei bijzondere winkeltjes!!

We waren zeer welkom met onze twee hondjes, gaan zeker nog ns terug!!

de kamer was pas beschikbaar na 15.00 uur.

ontvangst vriendelijk. honden zeeer welkom! ontbijt goed. nette beleefde baas/bazin fijne bedden. Zeer mooi uitzicht!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

we waren hier voor de tweede keer en het was wederom zeer goed we komen zeker nog eens terug

voor mij niks

de kamers met gedeeld toilet zijn heel goed te doen goed matras ruim bed douche groot genoeg om in te slapen het ontbijt is heel goed een pluspunt is als het hotel gesloten is kun je achterom binnen met je kamersleutel

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Centraal gelegen hotel met goed ontbijt en nette kamers

De wifi werkte niet.in de ontbijtruimte was het wat fris.geen vers fruit bij het ontbijt.

Nette kamer,goed bed,zeer rustig,geen lawaai,vriendelijk personeel,goed ontbijt

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Derest is meegevallen

Bij aankomst om 17u. was het Hotel volledig gesloten.Niemand aanwezig en geen licht. We zijn dan naar een ander Hotel geweest in de beurt(Hotel Horchem),waar ik ons probleem uitlegde,en het personeel heeft direct contact opgenomen met ons Hotel Montjoie waardoor we naar het Hotel mochten gaan en dat er iemand zou openen,zodat we daar toch konden verblijven. Een excuus hebben we niet gekregen wat absoluut niet klantvriendelijk is!!

Ontbijt was in orde en de kamers ook.(prijs-kwaliteit).

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Onvriendelijk personeel.

Onvriendelijk personeel. De man achter de toog keek nog niet op als je binnenkwam. Zei nooit iets tegen de personen. Als we vragen voor in het restaurant te willen eten, krijgen we als antwoord, dat ze niet weten of ze open zijn en als ze open zijn tot hoelaat. Had croque besteld: hier hadden ze tomaten tussen het beleg gedaan! Tomaten waren bevroren! Het ijs hing er nog op. Beleg was dus ijskoud. Wifi connectie was zeer slecht. Verouderd hotel. Onbijt was ok. Zou daar zo niet ontbijten als we daar extra voor moesten betalen.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Goede prijs / kwaliteitsverhouding!

Geen mogelijkheid tot dichtbij parkeren. Wifi werkte niet op de kamer.

De ligging was top. Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Ontbijt was oké, niet super uitgebreid maar wel lekker

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Klein, eenvoudig en sympathiek hotelletje, met een heel mooie ligging...

Het ontbijt liet toch wat te wensen over, in die zin dat het sinaasappelsap op was en niet meer aangevuld werd, ook na onze uitdrukkelijke vraag...men zei dat er geen meer was, toch wel vreemd, want er waren nog veel mensen na ons. De broodjes waren vers, gevarieerd en lekker alsook het beleg, er waren wel geen croissants of boterkoekjes, wat ik wel jammer vond. De verwarming op de kamer werkte niet naar behoren, we kregen een andere kamer, maar daar was het ook niet warm, er was duidelijk iets mis met de verwarming... Parkeergelegenheid is er niet, enkel voor even kan je de auto parkeren recht tov het hotel, daarna moet je die naar een parking brengen wat verderop, een dagticket kost ongeveer 7 euro. Al bij al toch een leuk weekendje gehad!

De mensen in het hotel waren heel vriendelijk, we mochten onze bagage op de kamer laten tot in de late namiddag, dat was heel handig!

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Eenvoudig familiehotel in schattig dorpje
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De douche was een beetje krap

Kamer was een beetje gedateerd, maar prima en een goed bed. Goed ontbijt, vriendelijke mensen. Mooi dorp, goed wandelgebied.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

mooie locatie maar de rest was sobertjes

kleine kamer en toen wij de koffer op het 3e bed hadden gezet, kregen wij commentaar. Als u de koffer daar laat dan betaalt u voor het 3e bed. Er was geen kofferstandaard en maar 1 stoel

de reservering was niet aangekomen volgens de receptioniste. Toch een kamer toegewezen.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Monschau is erg aangenaam voor een kort verblijf. Het vakantiegevoel is er direct

Lekker eten maar blijkbaar eten ze vroeg in Monschau. Wij zijn gestart om 19u, om 20 u vragen we de dessertkaart maar wij kregen het antwoord dat er geen dessert was omdat de keuken reeds gesloten was.

Een prachtige uitvalsbasis. Midden in het stadje.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

ligging van het hotel

wifi; moeilijke of geen verbinding. kamer op 3de verdieping, met de valiezen toch vermoeiend. personeel vriendelijk maar spreekt alleen duits.

ligging van het hotel alles zeer netjes. ontbijt en avondmaal correct voor de prijs.

Prijs kwaliteit verhouding hotel prima,laat het klantgedeelte aan je personeel over.

De eigenaresse verwelkomde ons niet bij aankomst,ze gebaarde dat de kamers 'daar' waren.Ze was elke keer teveel met andere dingen bezig,niet met het welzijn van de gasten. Het personeel daarentegen was erg hartelijk en werkte hard. Daar mag ze wel heel dankbaar voor zijn,zij maken de zaak. Bij vertrek moesten we wel bij de eigenaresse afrekenen,maar pinnen was een probleem. Liever had ze cash (dat snappen wij ook wel...)maar wij wilden pinnen,alleen zat er geen rol papier in de pinautomaat! Paniek in de tent,we konden niet weg,ze wist niet of het geld op haar bank was gekomen dus moesten we wachten tot er papier was gehaald en ze via de telefoon had ontdekt of het geld er werkelijk was.Er werd niet gevraagd of we een leuk verblijf hadden gehad,wel werd opgemerkt dat we toch beter cash hadden kunnen doen. Waar is deze vrouw mee bezig? Neem op tijd rust voor jezelf zodat je geen stresskip wordt,ga met je tijd mee en neem een cursus klantvriendelijkheid.

Het ontbijt was prima,kamers eenvoudig,maar voor de prijs in orde.Mooi uitzicht,in centrum gelegen.In de avond nog gelegenheid borrel te drinken in restaurant terwijl in dorp dan al alles gesloten is.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Heerlijk weekend gehad !

Onze kamer bleek onder het dak, maar toen we na een nacht om een andere vroegen werd dat per direkt geregeld. De keuken sloot om 19.30; we konden eigenlijk geen dessert meer bestellen.

Ontbijt was prima, eigenaresse zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

terleurstellend verblijf in een hotel wat wel een mooie locatie heeft

avondeten was ronduit slecht, tot 2 x toe bevroren carpaccio serveren is niet zoals het hoort. Kamer was matig en zeker niet de euro 85 waard die we moesten betalen voor 1 overnachting.

ontbijt was prima, locatie van het hotel zeer centraal gelegen

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Leuk gezellig hotel

Veel schimmel in de douche vooral op de kit naden. Verdiend aandacht. Tv hangt bijna tegen plafond en is bijna niet te kijken.

Leuk familie hotel in Hartje Monschau. Kamer was prima en het bed ook. Ontbijt was eenvoudig maar voldoende. Lokatie is echt top van dit hotel. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Mooie locatie om Monschau, het Eifelnatuurgebied en Aachen te bezoeken. Gezellig en pittoresk!
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De "patron" heeft de drie dagen dat we er waren ons volledig genegeerd. Heel sympathiek......

Heel centraal gelegen in Monschau; gezellig en authentiek hotel met het nodige confort. Mooi en kwaliteitsvol ontbijtbuffet met een zeer vriendelijke bediening van Heidi en van de eigenares.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

prettige ontvangst, fietsen konden in garage, douche prima,...

wifi was erg traag en onbeveiligd, hotel is alleen via voetgangerszone bereikbaar met auto (parkeerkaart kan voor euro per dag gekocht worden bij toeristenburo en dan kun je in parkeergarage op ca. 500 meter afstand parkeren)

prettige ontvangst, fietsen konden in garage, douche prima, bedden goed, rustige straat ondanks toeristisch stadje

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Ietwat gedateerd hotel op een prachtige locatie
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Het bijbehorende café was om 20:30 al dicht. Het ontbijt was wat sober, maar gelukkig wel goed van kwaliteit.

Prima locatie, midden in het centrum van Monschau. Overdekte, afgesloten stalling voor de motor.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Monschau is oud en nostalgisch en het hotel paste wel goed in dat beeld. Toch een gezellig weekend

Privacy badkamer. Vanuit het toilet kon men, schuin, naar de ramen aan de overkant kijken.

Centraal gelegen in het centrum. Ontbijt was goed. Bedden waren prima.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Het was goed om daar te zijn

Niet zo erg veel keus met het ontbijt,niet gevarieerd.

De kamer was wat krap,maar 1 lekkere stoel maar geen plaats voor een andere de lokatie perfekt.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Een erg gastvrij hotel
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

We werden zeer vriendelijk ontvangen ,hadden een mooie kamer met grote badkamer zeer schoon ook,het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker, het personeel was erg vriendelijk en ook s,avonds aten we er telkens weer want waarom ergens anders gaan als het er goed is, wij gaan er zeker nog eens terug groetjes Harrie en Marion

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Perfect verblijft

Parkeren t.o. het hotel mag maar max. 2 uur. Er is echter een goede, grote parkeerplaats op loopafstand 500 -800 mtr.

De ligging was perfect, in het pittoreske Monschau. Binnenstad op loopafstand met gezellige pleintjes & terrasjes. Personeel was vriendelijk en kwam tegemoet aan ons verzoek voor een ontbijtpakket. Het restaurant is goed, leuke kaart. (Er is ook een optie tot boeken HP, hier kwamen wij na ons bezoek achter) Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Fantastisch !!!!

Geen parking aan hotel zelf wel 5'' stappen enkel in WE gratis (aan school)

Ligging Vriendelijk personeel Bedcomfort Nieuwe (grooooootr)douchen Avondeten

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Goede locatie, veel te genieten van het plaatsje, gunstig op...
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

toilet op de gang, verder was het basic

Goede locatie, veel te genieten van het plaatsje, gunstig op route Eifelsteig. rustige plek, restaurant beneden oke, ontbijt goed

• Beoordeeld op: 11 september 2016

eenvoudig verblijf in mooi centraal gelegen hotel.

ons kamerraam was boven de keuken en afzuiginstallatie. tot 21.00 uur veel geluid en geuren. kleine tv, hoog tegen de wand. personeel was niet erg mededeelzaam. je moest alles zelf vragen en uitzoeken. 500 meter lopen met je koffers over de keitjes in de hoofdstraat.

mooi centraal gelegen, eenvoudig maar goed ontbijt.vriendelijk personeel bij het direct naast het hotel gelegen bureau voor toerisme. Je kunt bijvoorbeeld goedkoper parkeren met een dagkaart van de VVV, maar dat moet je wel weten.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Schoon en net hotel wat goed past bij het horen van de naam...

Er was in Monschau zelf het s avonds niet veel te doen. In ons hotel was nog in verhouding veel bedrijvigheid.

Schoon en net hotel wat goed past bij het horen van de naam Monschau.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Lekker verblijf in het centrum van Monschau

Er was 's avonds in het hotel niets te krijgen en ook geen minibar noch koffiezetter of waterkoker op de kamer.

Midden in het centrum van Monschau. Prima uitvalbasis om het Eifelstadje te verkennen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Fijn.

Had niet verwacht dat keuken 's avonds zo vroeg zou sluiten. Wilde net na 20 u. eten, maar was al te laat.

Rustig, dicht bij het centrum, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Genoten!

De toiletten bij het restaurant beneden roken een beetje naar urine.

Het personeel en de eigenaresse waren heel erg vriendelijk en de forel was overheerlijk.

• Beoordeeld op: 18 juli 2016

Gezellig en gastvrij.

We zijn met drie vrienden op de motor bij het hotel aangekomen. Vriendelijk ontvangst. De motoren konden we in de garage neerzetten. Fijn achter slot en grendel.

leuk verblijf ,,aardige hostes

gewoon goed