Beoordelingen over AltDüsseldorf Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Hunsrückenstr. 11, Altstadt, 40213 Düsseldorf, Duitsland

#172 van de 197 hotels in Düsseldorf

6,2

5,2

Plezierig

-Je mocht niet ontbijten als je geen schoenen aanhad:') -Het was best heet in onze kamer

-De locatie (veel bars en etensgelegenheden in de buurt) -Het personeel was aardig -Goedkope cocktails en een terras bij het hotel zelf

Jammer van de discotheek, waar het personeel niets aan kan doen.

Het ligt er aan welke kamer je hebt gekregen. In de badkamer zit je op het toilet met je knieën tegen de wastafel. En is de ruimte heel beperkt in de douche. Tweede verdieping in het hotel. Wel in lift. Dan het grootste punt dat ik hier nooit meer terug kom er zit een discotheek sinds maart 2018 aan de overkant van het hotel welke om 11 uur los gaat tot half 7 (en later) en het lawaai is geen doen. Met geen ventilator en 36 graden was het geen optie om de ramen dicht te houden. Ondanks de pogingen tot. Dan komt om 7 uur de schoonmaakploeg en worden alle flessen en glazen met een hamer (u leest het goed) kapot geslagen. En is er nog 2 uur kabaal door de schoonmaakploeg. Tijd voor het ontbijt (en veel koffie).. Het personeel dacht echt mee, we wilden dag twee annuleren maar dit was niet mogelijk. Aan de overkant van het hotel zijn extra kamers. Wij hebben een andere kamer aan de achterzijde gekregen deze was ruimer. En er is na veel moeite door het personeel einde van de dag een ventilator geregeld. Geen lift in deze ruimte en een klim naar de tweede verdieping, (als u slecht ter been bent, niet boeken) maar door het personeel gebleven. Extra verkoelde drankjes en waterflessen voor de kamer gekregen. En ze waren heel zorgzaam. Het personeel zal een 10+ verdienen, uitgangspunt van de locatie, ontbijt en garage (openbaar) ook. Maar de discotheek is geen doen, ik zal dan ook niet op donderdag, vrijdag of zaterdag boeken want je slaapt niet.

De kamer op zich is prima. Geen airco maar ook geen ventilator. Het ontbijt en personeel is geweldig en heel zorgzaam. Prijzen zijn heel goed met drankjes en diverse.

Degoutant & luidruchtig

Allereerst werden wij op een kamer geplaatst waar overduidelijk nog niet gepoetst werd. Er hing schimmel op het plafond. Toen we gebruik wouden maken van de douche, was de deur geklemd en kregen we die niet dicht. Alsof dat nog niet het enige was zagen we na het douchen, dat we geen verse handdoeken gekregen hadden. Er was namelijk stoelgang op te zien. Het personeel ging hier correct mee om, en bood ons meteen een nieuwe kamer aan. Veel nachtrust kregen we nadien niet door het vele nachtlawaai op de straat.

De bedden lagen heel goed.

Leuk kleinschalig hotel midden in Altstad

Is allemaal iets veroudered, maar persoonlijk had ik daar geen problem mee.

Midden in Centrum (Altstad). Veel restaurants in de buurt. Prima personeel. Eenvoudige kamer maar voldoet prima voor een nacht.

Het was een prima ontbijt buffet, er werd goed rekening...

Ontzettend warm op de kamer.

Het was een prima ontbijt buffet, er werd goed rekening gehouden met de allergieën van 1 van onze vriendinnen. Ze doen ontzettend hun best om het iedereen 100% naar de zin te maken. Kamers werden elke dag gepoetst en de ligging was fantastisch.

Aangenaam, zijn geld waard

Zaterdagnacht was er veel lawaai Maar ja; dat weet je op voorhand als je in een straat vol bars gaat logeren, dus...... Zondagavond was het er zeer rustig! Ik zou het mijn vrienden aanbevelen.

De kamer had alles wat nodig was en was prima in in orde. Zeer goed bed!Het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid voor zijn prijs! Gerookte zalm, vers fruit , olijven, soorten water,de traditionele soorten kaas en beleg ..... een aanrader !

• Beoordeeld op: 14 april 2018

volgens verwachting

Goed gevarieerd ontbijt. Goede bedden. Hoofdgebouw wel een lift. Bijgebouw rustiger. Ligging hotel heel goed. 80 meter van parkeergarage midden in Altstadt.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Naar tevredenheid, fijne kamer.

Cappuccino wordt volledig berekend bij het ontbijt. Niet geschikt voor minder validen.

Rustige locatie, grote en ruime kamer, schoon sanitair. Vriendelijk personeel, ontbijt naar tevredenheid.

Ideale ligging, dichtbij de kerstmarkt, veel in de buurt

Weinig plaats in de ontbijtruimte waardoor we niet rustig konden ontbijten, we werden gevraagd te vertrekken.

Ideale ligging, dichtbij de kerstmarkt, veel in de buurt

• Beoordeeld op: 24 december 2017

het ontbijt was goed verzorgd.

er was veel straat lawaai, ook in de gangen van andere feestende gasten. hier kan natuurlijk het hotel zelf niets aan doen maar vermeld dit er toch graag even bij.

het ontbijt was goed verzorgd. Hierdoor was de prijs kamer met ontbijt zeker fair, ook een goede locatie.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Wel weer maar in het hoofdgebouw dan ivm wel een lift

Alleen wij sliepen op een zolderkamer in een dependance. Hier geen lift en veel trappen. Laatste trap is eng met erg schuine tredens niet best voor mensen die slecht te been zijn. Vloeren lopen schuin af. Niet handig met koffers deze kamer. Is de familiekamer. Is niet handig met kleine kinderen zit geen traphekje.

Goeie service en goed ontbijt. Ligt precies in altstad overal dichtbij super voor de kerstmarkten. Parkeergarage is om de hoek.

Goed hotel in de buurt van de kerstmarkten

Ruime kamer, lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Ook de ligging is ideaal, de kerstmarkten om de hoek. Parkeertip: aan de Rijnoever, kleine 10 minuten lopen van het hotel. Maximaal 10 euro per dag i.p.v. 20 tot 25 euro per dag in de parkeergarages in de stad.

Prima ligging, maar gedateerd hotel

De kamers zijn zeer slecht onderhouden en waren niet goed school. Het ergste was dat de kamer erg gehorig is. Je hoorde alles van de bovenbuurman (die ‘s nachts 1,5uur zijn tas heeft ingepakt om naar het vliegveld te gaan)

Het ontbijt en de ligging was prima

wat lawaai(er was juist een voetbalmach geweest door de thuisploeg gewonnen,hierna rustig

centrum van de alt-stadt ontbijt was super zeer goede prijs kwaliteits verhouding lift beschikbaar s avonds veel sfeer in de omgeving,hierdoor wat lawaai(gezelligheid)

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Centraal gelegen hotel om de stad te verkennen

De kamer was op het derde verdieping zonder lift. De gordijnen waren los waardoor we ze niet konden dichtdoen. Veel straat lawaai

Centraal gelegen, goed ontbijt, vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Simpel en doelmatig.

Niets. We zouden het hotel de volgende keer weer boeken.

Midden in de stad, direct bij het uitgangsleven en de winkels. Ideaal voor ons doel. Kamers voldeden aan onze eisen en bedden waren goed. Aanrader. Ontbijt was prima en de prijs/kwaliteit verhouding was heel goed.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Ontbijt was prima.

Ontbijt was prima. Kamers waren basic. Wel schoon maar erg gehorig. Vooral als je Engelse buren hebt:)! Voor een goeie nachtrust zal ik het niet aanraden maar de locatie is wel perfect!

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Ideaal voor een kort verblijf als je niet teveel geld wil uitgeven en niet teveel luxe nodig hebt

De kamer was totaal niet gezellig, 2 aparte bedden hoewel we 1 dubbel gevraagd hadden. Stofnetten op de kamer (in tegenstelling tot de badkamer die wel proper was), het was ook ongezond warm als we binnen kwamen, de gordijnen waren stuk en er werkte met moeite 10 kanalen op de tv. Maar voor de prijs die we betaalden mag je niet teveel verwachten. En we waren ook niet gekomen om op de kamer te zitten.

Wij bleven 1 nacht slapen om de kerstmarkt te bezoeken. De locatie was ideaal, recht in het midden van het centrum. Natuurlijk een beetje (nacht) lawaai, hoewel dit volledig stilviel tegen 1u, dus we hebben een goede nachtrust gehad. Bedden waren ook zeer goed. Badkamer was basic maar wel proper. Het ontbijt was lekker, voldoende fruit, kaas, vlees, gerookte zalm een beetje komkommer en tomaat. Zeker in orde, rekening houdend met de prijs die we betaalden

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Geen lift waar wij 3-persoonskamer hadden (met iemand die slecht ter been is) terwijl ik daar expliciet om had gevraagd, kapotte douchecabine, gordijnen die niet helemaal dicht konden, geen brandblussers, totaal geen communicatie daarover.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Goed voor 1 nacht en voor de reden; shoppen, eten en drinken.

Warme kamer, geen extra's zoals föhn, koffie of thee

Het ontbijt was goed, de ligging ook super zo midden in de stad. Hierdoor moet je wel tegen herrie kunnen.

Locatie perfect, hotel aan opknapbeurt toe.

Dit hotel hebben we meerdere keren bezocht. Helaas werden we deze keer in een slechte, oude, gehorige kamer geplaatst. Het derde bed, een slaapbank, stond niet klaar. De bedden waren van slechte kwaliteit. Ons idee was dat dit een 'noodkamer' was. Erg jammer, want de andere kamers zijn van prima kwaliteit voor de prijs van de kamer.

Het hotel heeft een perfecte locatie! Midden in het centrum van Dusseldorf, dichtbij het uitgaansgedeelte. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt prima.

Voor niet al te kritische mensen een leuk hotel!

De kamer was niet bepaald schoon en ook de trappen waren klein en gevaarlijk (schuine traptredes). Wij hadden de zolderkamer.

De lokatie was perfect! Midden in Altstadt met veel horeca gelegenheden binnen handbereik. Vriendelijk personeel en ook het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Veel geluidsoverlast!!

Als je in de dependance aan de overkant van het hotel een kamer krijgt zit je recht boven een Ierse karaoke bar, zodat slapen in je kamer tot 04.00 uur 's nachts onmogelijk is door de herrie in de kamer.

De centrale ligging

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Ruime kamers op top locatie midden in de Altstad

Mooie ruime kamers en een perfecte locatie midden in de altstad. Ontbijt was redelijk uitgebreid met verse broodjes en fruit. Wij waren met ons voetbalteam naar Dusseldorf een weekend en dit hotel ligt perfect in het centrum dichtbij alle barren en restaurants. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Geen aanrader voor gezinnen , drukke lokatie ,veel nacht lawaai duiten en binnen het hotel

Het nacht lawaai , buiten en binnen het. Hotel , Het ontbijt was niet vers en onvoldoende , Geen Frigo geen haardroger op de kamer ,geen aanrader voor gezinnen

De verwarming

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Ons zien ze daar zeker niet meer.

Tot 7 uur 's morgens heel veel geluidshinder van de karaoke bar onder onze kamer. Zatte jongeren met veel lawaai op de gang. Oudbollig hotel, spinnewebben, geen vriendelijke mensen. Ontbijt was ondermaats. De klanten moesten opstappen omdat er andere mensen kwamen eten, omdat de eetzaal veel te klein was. Kamer 4,5 op 10 Ontbijt 5 op 10

Ligging 10 op 10 Hotel geschikt voor uitgaande jongeren, niet voor mensen die voor hun rust naar daar gaan.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

De ligging was uitstekend, midden in het oude centrum.
    • Studio Appartement op 300 Meter van Hotel

We zaten in 2 appartementen met kitchenette. In 1 appartement waren de bedden slecht en in het andere app. was de kitchenette zeer slecht ingericht. Niet eens een kookplaat.

De ligging was uitstekend, midden in het oude centrum. Het ontbijt was prima. Voor een kort stadsbezoek een uitstekende uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Sightseeing kerstmarkten Dusseldorf

Rumoerig door naastgelegen bars en hun muziek die in de kamer goed te horen was tot 3 uur in de nacht. Gordijnen in het hotel waren smoezelig.

Ontbijt was erg goed, hotel ligt midden in het centrum, kamer was op gordijnen na schoon en het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Goed gelegen kamer, jammer van het lawaai
    • Studio Appartement op 300 Meter van Hotel

Geluidsoverlast van een café waar we boven sliepen! Tot 's nachts lawaai daarvan, kamer niet super verzorgt, was ok.

Super accomodatie, midden in het centrum. Heerlijk ontbijt, veel keuze!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

De locatie is uitstekend

Erg veel lawaai in de straat to 4 uur en dat hoor je goed in de kamer. en om 6 uur komen ze goederen leveren in de straat. Dus echt slapen lukt niet echt

De locatie is uitstekend

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Alles op loopafstand bereikbaar.........
    • Studio Appartement op 300 Meter van Hotel

Er werd niet schoongemaakt, terwijl we er 3 nachten sliepen. Er was geen WiFi in deze appartement/ kamer

Het ontbijt was geweldig. De locatie lag tussen het oude en nieuwe gedeelte van de stad in. Perfect dus !!!!

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Vooral de locatie is geweldig, midden in de stad.

Ik had vooraf gevraagd wat de parkeergarage kostte. Mevrouw zei € 15,-- per dag. Dit stond ook op de site. Er wachtte ons een vervelende verrassing; we moesten € 73,-- afrekenen. We arriveerde maandag om 13.30 uur en vertrokken donderdag 10.00 uur.

Het ontbijt was goed wat beleg betreft; het brood was niet bijzonder. Er was maar 1 stoel in de kamer. De verlichting was te matig.

Dit hotel geven wij een 9

Wij hebben geen klachten.

De kamer was ruim en schoon ,ontbijt was zeer goed .

Wanneer je midden in het uitgaanscentrum wil zitten is dit...

Harde bedden, ontzettend veel lawaai.

Wanneer je midden in het uitgaanscentrum wil zitten is dit een prima plek. Het ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Zoals altijd een prettige overnachting na een mooie operavoorstelling.

Rustige kamer, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Vriendelijk personeel, goed bevallen voor 1 nacht

Badkamer toe aan renovatie

Fijn hotel voor 1 of 2 nachten. Prima ligging

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

bedden waren redelijk, ontbijt ruimte was te klein voor het...

bedden waren redelijk, ontbijt ruimte was te klein voor het aantal gasten.

Voor overnachten zonder poespas is dit super

Geluidsoverlast 1e nacht 3e bed slecht. 2e nacht andere kamer gekregen. Veel beter!

Lokatie Parkeergarage naast hotel

Ontbijt voldeet meer dan behoorlijk.

Ontbijt voldeet meer dan behoorlijk. Piepkleine kamer Toch voor 1 nacht prijs/kwaliteit in orde.

Lekker centraal, maar heel veel rumoer en weinig nachtrust

Lawaaioverlast in drukke straat in uitgaansgebied

Heerlijk ontbijt, goede bedden

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Kijken of alles wekt op de kamer

Was prima

Locatie en prijs

Gedateerd maar wel lekker geslapen

Locatie en prijs

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Goede locatie voor een bezoek aan de kerstmarkt in de nabijheid van restaurants

Prima ontbijt en goede bedden

• Beoordeeld op: 22 december 2017

De lokatie is fantastisch zo midden in het centrum

De lokatie is fantastisch zo midden in het centrum

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Voor 1 nacht was het prima te doen.

De vochtplekken in de kamer, De lekkage in de badkamer en op de gang stonk het naar de riolering.

Het ontbijt was erg goed!

Prijs - kwaliteit verhouding: super!

Voor de betaalde prijs was het uitstekend!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Hebben ervan genoten

de regen

de locatie

Het nachtlawaai

Ontbijt was goed en meer dan voldoende. De kamer was best oké

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Het ontbijt was goed.

Het ontbijt was goed. De kamer heel basic. De badkamer heel klein, je kon er net binnen.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Aangenaam verblijf.

Lokatie midden in de Altstadt. Goed ontbijt. Vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Het ontbijt is daar altijd erg goed

We sliepen voor het eerst aan de overkant op nr 16, daar hebben de kamers wel een opknapbeurt nodig

Het ontbijt is daar altijd erg goed

kerstmarkt

centrale ligging. Schone kamer, goed bed en vriendelijke mensen. Ontbijtbuffet echt voldoende. Prijs en kwaliteit verhouding is prima.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Prima lokatie om te overnachten...

kamer en badkamer erg klein, weinig stopcontacten

Centraal gelegen lokatie

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Super! Toplocatie! Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Kapot sanitair . Is echt aan vervanging toe.

Superlocatie. Kamer was zeer schoon.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Uitstekende ligging

Uitstekende ligging Goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Ontbijt is zeer goed, de locatie kan niet beter.

Ontbijt is zeer goed, de locatie kan niet beter. Prijs kwaliteitsverhouding kan niet beter.

prima verblijf wanneer je zelf gaat stappen!!

eigenlijk niets prijs /kwaliteitsverhouding prima

In het stadje zelf

In het stadje zelf

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Horror!

Personeel slecht. Hotel was krot vies

Wat gewoon te erg voor woorden!

Leuk hotel om vandaar uit te stappen

Prima ontbijt en na een avond stappen rol je zo je bed in.

Locatie, midden in het uitgaansgebied

Locatie, midden in het uitgaansgebied

Fantastisch verblijf om een nachtje te blijven en de oude binnenstad te verkennen.

Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Voor 1 nacht goed te doen. Niet langer. Ontbijt maakte veel goed

Geluid van de buurt

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Lokatie erg goed midden in het uitgaans gebied parkeergarage...

Lokatie erg goed midden in het uitgaans gebied parkeergarage 75mtr om de hoek.prijs kwaliteit goed.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Perfect hotel op dito locatie

Het hoofdkussen was echt te slap.

De aanspreekbaarheid van al het personeel.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Redelijk.Wel mooi in het centrum

Kleine kamer. Veel lawaai. Rioolrecht.

Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Had beter verwacht gezien de info op Booking

Kleine kamer Geen wifi op de kamer Zeer kleine badkamer

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Fijne accommodatie op top locatie!

Geluid van de straat

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Citytrip

Goede ligging, schone kamers, prima ontbijt en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Gezin

Heel veel nachtlawaai

Centraal gelegen

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van AltDüsseldorf