Beoordelingen over Hotel Alte Laterne Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Gernsbacher Strasse 10-12, 76530 Baden-Baden, Duitsland

#29 van de 51 hotels in Baden-Baden

• Beoordeeld op: 12 september 2018

zeer goed

De Kamer was prima en het ontbijt was super! midden in het centrum, mooie locatie en vriendelijk personeel. daarnaast was het diner ook lekker en niet duur.

een overnachting voor onze motor tocht - De B500

tja als je dat zo op de man af vraagt? : we hadden 5oo+ kilometer op de motor, in de stromende regen afgelegd, dus door en door nat. op mijn vraag of ik eerst even mocht douchen en dan inschrijven? werd een luid "NEIN " !!!!!!!! geroepen :-) waarop ik de papieren uiteindelijk door en door nat ingeleved heb. een rijbewijs was geen peroonlijk document? dus door de stromende regen eerst terug naar de motor voor een paspoort !!! blijkbaar de papieren niet correct ingevuld, dus een boze stem wierp mij een doordringende blik toe, niet te hebben voldaan aan de verwachtingen. ( sorry daarvoor ) nog letterlijk Druipend van de regen in onze motor kleding werden we naar boven geloodsd alwaar ik de beste man al snel uit het oog verloor, ik kon hem niet bijhouden met onze bagage. Werden we in de kamer achter gelaten met een vorm van excuus ( hij had zelf ook in de gaten dat het erg BOT was verlopen ?!) - het was voor 1 nacht en ik vond het niet erg om er kort te zijn. :-) succes en ik wens u goede zaken toe. een volgende keer proberen we het toch even ergens anders. Dan willen we 14 dagen blijven.

een leuk terras voor de deur, met terrasscherm. gezellige sfeer met gashaardjes.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Goed voor 1 nacht

's avonds erg veel lawaai op straat en het tegenover liggende terras. 's morgens vroeg veel herrie van vrachtwagens die lange tijd blijven staan met draaiende motor.

De ligging midden in het centrum

goede locatie
    • Deluxe Appartement met 3 Slaapkamers

Tv's werkten niet. Personeel was oost-europees en begreep zelfs geen duits. Ontbijt was niet zo uitgebreid

De locatie en de grootte van het appartement

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Hotel is heel centraal gelegen.

Hotel is heel centraal gelegen. Parkeren kan via het hotel €10 p/dag) op een parkeerplaats dat op ongeveer 5 minuten is, ze sturen iemand mee om de weg te wijzen. De kamers zijn ruim en schoon. Het personeel is enorm vriendelijk. Ook gegeten in het hotel wat erg goed bevallen is. Ontbijt buffet prima

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Hotel met centrale ligging.

Geen mogelijkheid tot parkeren in de onmiddellijke nabijheid. (betaalparking op enkele honderden meters van het hotel kost 30 euro per 24 uur). Prijzige dranken, zowel in het hotel als de omgeving.

Prima ontbijt. In het stadscentrum van Baden-Baden.

Een aanrader wie van een oud hotel houdt met moderne faciliteiten.

Er is geen lift en door de verschillende gangen en trappen wat lastig bereikbaar. Parkeergarage is behoorlijk eind lopen.

Ontbijt ok. Gemiddeld assortiment. Leuk oud hotel en binnen oude deel sfeervol restaurant.

Prima hotel met erg vriendelijk personeel op super centrale locatie

helemaal niets

Zeer vriendelijk personeel welke heel erg veel moeite doet het iedereen naar het zin te maken. Het hotel is zeer centraal in een voetgangersgebied gelegen. het is wel toegestaan met auto of motor de koffers in of uit te laden. Het hotel heeft een erg leuk terras en prima ontbijt maar vooral zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

- Goed ontbijt (good breakfast);

- Kamer was klein (small room); - Zeer kleine badkamer (very small bathroom); - Prijs/kwaliteitverhouden beneden maat (price/quality ratio not good)

- Goed ontbijt (good breakfast); - Vriendelijk personeel (friendly staff) - Fijn bed (nice bed) - Centrale ligging (good central location)

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Mooie locatie in centrum

Personeel spraken kort en bondig en waren niet echt vriendelijk. Je voelde je bijna bezwaard om iets te bestellen. Je moet wel goed ter been zijn. Veel kleine trappen en geen lift.

Ligging in het centrum

• Beoordeeld op: 23 september 2016

ons verblijf

uitzicht en prijs kwaliteit is minder komt omdat het een duur dorp is .

ontbijt normaal , bedden oke , ons uitzicht was geen , een leuk hans en grietje hotel met veel trapjes op en af , locatie is goed , je mag tot aan hotel doorrijden , omgeving is mooi , kuuroorden waren goed ,prima stek voor 3 dagen .

Nietsprima

Ontbijt was top even als de kamer

Prima tussenstop op weg naar Italië.

Prima ontbijt!

Aanrader maar niets speciaals

Ontbijt prijs kwaliteit ok

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Leuk, gezellig centraal gelegen hotelletje

Hele matige WiFi en voor slechts 1 apparaat tegelijk.

Heel centraal, oud hotelletje met moderne ruime kamers. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 februari 2015

Ligging in centrum

Bestaat uit twee naast elkaar gelegen panden. Oude pand (met de leuke voorgevel) is alleen via een wirwar aan trapjes via het nieuwere deel bereikbaar. Vraag mij sterk af of dit oude pand wel brandveilig is.

Ligging in centrum

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

de ligging van het hotel en de uitstraling

Jammer dat wij dit keer een kamer aan de achterkant van het hotel hadden.

de ligging van het hotel en de uitstraling

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Perfecte locatie, aardige mensen en lekker ontbijyt

Perfecte locatie, aardige mensen en lekker ontbijyt

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.