Beoordelingen over DORMERO Hotel Altes Kaufhaus Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Kaufhausstr. 5, Altstadt, 21335 Lüneburg, Duitsland

#5 van de 15 hotels in Lüneburg

Vreselijk, vanwege het geluid in mijn hotelkamer (zoal stationair draaiende vrachtauto

Het geluid van machines of airco-afzuiging of ... Ik had een kamer in ongeveer het midden van het hotel op de hoogste verdieping. Ik had zelf mijn airco op de kamer voor het slapen gaan uitgezet. Echter, eenmaal in bed werd ik wakker gehouden door brommend geluid (alsof er een vrachtwagen in de gang stationair stond te draaien). Nauwelijks kunnen slapen! Ik heb dit ‘s ochtends gemeld bij de receptie die verklaarde dat het het straatlawaai moest zijn geweest, omdat hotel nu eenmaal in het centrum ligt. Maar van het lawaai op straat heb ikniets gemerkt omdat je met de ramen dicht hiervan niets meer hoort. De receptie luisterde dus niet naar mijn klacht. Erg spijtig. Zorg dat je geen kamer op de hoogste verdieping krijgt.

G

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Prima kamer top ontbijt voor diner niet aan te raden
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Diner a la carte

Ontbijt een dikke 9 Diner: een zeer beperkte kaart en 'n veel te hoge prijs Stoelen in Wintergarten geschikt om te loungen en ongeschikt om aan te eten.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Zakelijk hotel op een mooie plek ook voor stedentripje
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Rivierzicht

We vonden de sfeer niet echt relaxt. Beetje stijfjes. En er is geen gezellige lobby. Wel een bar, maar die hebben we niet gebruikt. Fitness en sauna hebben we ook niet gebruikt. We ergerden ons aan het borstklopperig infomapje over het 'Bergström concern' dat op de kamer lag.

Mooie grote kamer, luxe groot bed, boxspring maar wel vrij hard. Fijne stoelen. Zicht op riviertje en overkant waar gebouwd wordt. Voldoende kastruimte. Minibar goed, en wordt tijdig aangevuld. Ontbijt uitstekend maar wel wat rommelig buffet. Lekker brood en heel veel keus in beleg.

Heerlijk ontbijt, mooie ligging

We konden de fietsen niet stallen in het hotel

Heerlijk ontbijt, mooie ligging

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Ontbijt zeer goed

Ontbijt zeer goed

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Het hotel is gelegen nabij het centrum (ongeveer 200 meter...

Het hotel is gelegen nabij het centrum (ongeveer 200 meter lopen) van Lüneburg en aan de rivier Ilmenau. Onze kamer met uitzicht op deze rivier was groot en schoon. De badkamer was ruim en schoon. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk. Ik het weekend is er een soort brunch-ontbijt hetgeen fantastisch was. In de kelder van het hotel is een vrij toegankelijke ruimte waarin de kunstverzameling van de eigenaar van het hotel wordt tentoongesteld. Naast het hotel is een kleine openbare parkeergarage gelegen met een krappe in- en uitrit. Een bezoek aan Lüneburg is ontzettend leuk voor liefhebbers van de Duitse soapserie Rote Rosen die in deze plaats wordt opgenomen.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Fantastisch ontbijt