Beoordelingen over Altes Winzerhaus

Sehler Anlagen 15, 56812 Cochem, Duitsland

#4 van de 32 hotels in Cochem

Geslaagde vakantie.
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

Douche was netjes alleen jammer dat moderne kleine doucheruimte voorzien was van een gordijn wat de douche niet afsloot bij douchen. Hebben de eerste keer de badkamer zelf gedweild omdat die was onder gelopen. Aanrader om de douche te voorzien van schuifdeurtjes en gordijn te verwijderen,

Locatie. Kamer uitzicht Moezel. Ontbijt. 15 minuten van Centrum. Gratis parkeren, ijskast, safe. Vriendelijkheid.

Het uitzicht op de rivier van het balkon is prachtig.
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

Het uitzicht op de rivier van het balkon is prachtig. Ruim balkon en zeer ruime hedendaagse kamer. Uiteraard dient er rekening te worden gehouden met het voortdurende verkeer op de weg er voor. Voor een paar dagen echter niet hinderlijk. De kamer wordt iedere dag grondig gereinigd, gebruikte handdoeken vervangen en de bedden zijn weer opgemaakt. Alles prima voor elkaar.

heel goed ontbijt en zeer gastvrij ontvangen
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Bergen

In onze kamer moesten we heel voorzichtig douchen of heel de badkamer stond onderwater. Volledig nieuwe badkamer maar voorzien van een douchegordijn dat eigelijk niet meer van deze tijd is en bijgevolg stroomde het water over de bak ipv in de bak.

heel goed ontbijt en zeer gastvrij ontvangen

Aangename toevoeging van de vakantie
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

De douche zou nog fijner zijn wanneer er een glazen wandje omheen staat ipv het douchegordijn.

Zeer nette kamers, zeer goed onderhouden en helemaal up to date.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

De eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Bergen

Jammer dat je er niet kunt dineren..maar er is in de omgeving genoeg restaurants waar dat wel kan.

Kamers waren keurig en schoon.ontbijt was ruim voldoende.

heel goed hotel doch zonder bar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bar waar we 's avonds iets konden drinken was bij de vorige verblijven steeds open, nu was de bar gesloten en dat was heel vervelend

Mooie vernieuwde kamer - zeer proper - lekker ontbijt

Mooie propere kamers.

Zowel hinder met zicht op rivier als straat veel lawaai van de straat. Met warm weer is het verveeld om je ruit open te zetten wegens lawaai hinder. Het ontbijt was goed maar steeds het afruimen van de tafel is wat verveeld als je nog aan het ontbijten bent.

Mooie propere kamers. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Super leuk gehad

Je moet wel goed ter been zijn er is geen lift en wij moesten 4 trappen lopen voor naar de kamer te gaan. De douche bak bij ons was heel laag waar door het water de douche in liep en alles nat werd dus goed het gordijn in de bak hangen.Wat wij jammer vonden is dat je er niet s avonds kan eten maar natuurlijk genoeg restaurants in de buurt. Wel kan je buiten ontbijten.

Ontbijt was goed ,20 minuten lopen naar Cochem,het personeel heel vriendelijk,nette kamers en er zit een fietsenzaak vlak naast het hotel waar je fietsen kan huren.

Voortreffelijk.
    • Vierpersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Rivier

Overdag en s'avonds geen mogelijkheid om er koffie of een biertje te drinken. Jammer er zijn geen Nederlandse tv zenders op de tv in de kamer.

Gast vrij. Het ontbijt is voortreffelijk. Het is er zeer schoon ook op de kamer. Het bed ligt ook heel goed. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Alles aanwezig op de kamer en douche. Zelfs een haarfohn.

Super...

Niets!!!

Lekker en verzorgd ontbijt. Op hygiëne niets aan te merken, alles was echt proper. Maar vooral veel respect voor de man aan de balie. Nooit zo'n vriendelijke en behulpzame persoon ontmoet. Proficiat!!!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad....Zeker een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij misten op de badkamer een krukje waar je je kleren op kon leggen. Ook misten wij een make-upspiegel. De douchebak was erg klein...met het gevolg dat bij de eerste douchebeurt de badkamer blank stond!( ondanks de douchgordijn)

De kamer en de badkamer waren zeer schoon! De uitbaters waren zeer gastvrij en vriendelijk en behulpzaam. Ook het ontbijt was heel erg goed, met alles erop en eraan! Maar 10 minuten lopen naar het centrum van Cochem.

Mooi en schoon hotel wat helaas een beetje gehorig kan zijn.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Bergen

De betere kamer die we kregen aangeboden lag aan de voorkant, waardoor er veel lawaai van langsrijdend verkeer was. Na een paar keer in een hotel met geluiddichte kamers te hebben verbleven, viel dit een beetje tegen. Ook hadden we gedurende twee nachten (!) veel last van onze Duitse 'buren', die om 2 uur 's nachts met veel kabaal thuiskwamen en daarna nog een poosje doorgingen met lallen en brallen. Het was redelijk gehorig in het hotel, wat voor lichte slapers erg irritant kan zijn.

Omdat de tv in onze kamer niet werkte, kregen we de volgende dag een andere kamer. Keurige oplossing, want deze kamer had een douche met douchecabine in plaats van een gordijn en er was een ruim balkon met daarop de zon aan het einde van de middag en een deel van de avond. Het uitzicht op de Moezel was fantastisch. De kamers waren zeer schoon en het ontbijt was goed. Wifi was er gelukkig ook; niet altijd even sterk signaal, maar het werkte verder redelijk goed. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamers netjes en up to date qua inrichting.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onduidelijk van de voren of er een balkon bij zat (booking.com) Douchegordijn valt uit de toon ten opzichte van de mooie design badkamer. Niet spatwater dicht en onprettig Op het mooie algemene balkon met super uitzicht helaas alleen ontbijt. Verder geen mogelijkheid voor een drankje in de middag of avond.

Kamers netjes en up to date qua inrichting. Ontbijt prima (€7,50) vrij te kiezen (koffie, sap, melk, verse broodjes, ei, beleg etc.) Douche klein maar netjes en lekker veel waterdruk Mooi locatie niet te ver van de winkels/ centrum Leuk, vriendelijk en prima voor de prijs in dit seizoen Zeer vriendelijk personeel Eigen parkeerplek met afstandsbediening t.p.v. "aparthotel" 150m verderop Supermarkt om de hoek Busstation recht tegenover

een zeer geslaagd vakantieverblijf
    • Vierpersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Rivier

heel goed ontbijt, heel goede en mooie locatie met zicht op de moezel dicht bij het centrum, naast het hotel ook een winkel waar men alles kan kopen, en zeer vriendelijke uitbaters ook dichtbij een fietsenhandel waar men fietsen kan huren, met andere woorden je komt niets tekort !!!

Het was een leuke ervaring, zeer wel mogelijk komen we hier nog eens terug
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Bergen

Waar je precies kon parkeren was wat onduidelijk. Maar uiteindelijk gratis parkeren, dat is dan wel weer prettig.

Prima ontbijt en prima kamer. Aardige eigenaar en best een leuk uitzicht aan de bergkant op de bovenste verdieping. Koelkast op de kamer is heel handig als je aan het doorreizen bent.

• Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

Bij de faciliteiten staat huisdieren NIET toegestaan. Maar in de kamer naast de onze waren 2 honden aanwezig. Aan een drukke weg gelegen.

Mooie, propere kamer. Goed ontbijt.

Goed schoon hotel zonder luxe .
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

Er was na 18:00 niemand meer aanwezig , en dus ook niets te drinken te krijgen . Uitzicht was minder door het gebouw ervoor.

Het ontbijt was prima voor die prijs . De kamer was keurig .

Ruime kamer met prachtig uitzicht!
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

De tv in de kamer is eigenlijk net iets te klein om comfortabel te kijken.

De kamer was zeer ruim met super bed! Ook een groot balkon met uitzicht op de Moezel. De man bij het inchecken was zeer vriendelijk en had ook een aantal tips voor eten en drinken

De kamer en doucheruimte werden perfect bijgehouden en zijn...
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Bergen

De doucheruimte was klein waardoor er een (overigens kraakhelder) douchegordijn toegepast is wat minder prettig is bij het douchen. Een waterkoker zou een welkome aanvulling zijn op de kamer. De buurman met de Heizöltank tegen de zijgevel van de accommodatie gaf een minder prettig gevoel.

De kamer en doucheruimte werden perfect bijgehouden en zijn prima van formaat. Het ontbijt was prima, en het personeel erg vriendelijk.

Zeer lekker ontbijt, vriendelijk onthaal.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hadden een kamer (via Booking) in het tweede gebouw, met uitzicht op de achterkant van het eerste gebouw. Jammer dat we van hieruit de Moesel niet konden zien. Uitzicht was dus niet top.

Zeer lekker ontbijt, vriendelijk onthaal. Mooie locatie om van hieruit de streek te verkennen.

Uitstekende accommodatie voor een.kort of iets langer verblijf.
    • Vierpersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Rivier

De 2 kledingkasten en de 2 stoelen zaten elkaar vanwege de beperkte ruimte een beetje in de weg.

Bijzonder vriendelijke mensen prima ontbijt en erg schoon.

wij hebben het enorm naar ons zin gehad.
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

Wat ons in het geheel opviel, was dat alles schoon was, waar je je ook bevond. Ontbijt was heerlijk en heel veel keus. Kamers zijn modern ingericht en zeer netjes allemaal!

om terug te gaan!een aangename b&b met een lekker ontbijt in een mooie omgeving!
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

Er is mij niks tegengevallen, maar opteer voor een schuifwand ipv een douchegordijn.

Het was een leuk verblijf ,alles was naar wens,mooie nette ingerichte kamer en badkamer en geen overbodige prullen.Er was een kluisje gratis .Het uitzicht op Cochem,de burcht en de Moezel ...top ! Je was er meer dan welkom zonder opdringerig te zijn. Het ontbijt was ook zeer goed.

Mooie, ruime kamer met prachtig uitzicht, op een uitstekende locatie
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

Een waterkoker of koffiezetapparaat op de kamer zou het helemaal af maken, mede omdat er in de accommodatie 's avonds niets te krijgen is.

Mooie kamer (nr. 26) aan de straatzijde, met prachtig uitzicht op de Moezel en Cochem. Goede geluidisolatie, want van het verkeer was binnen niets te merken. In 15-20 minuten loop je over de wandelpromenade naar hartje Cochem. Gratis parkeren. Wij konden om 12:30 uur al inchecken.

Fantastisch !!!!!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was geheel naar onze wens.

Het ontbijt was geweldig, de kamer was ook heel netje. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Namens ons onze hartelijk dank, we hebben er van genoten.

Heel schoon en netjes . De familie is heel vriendelijk en alert.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Bergen

De entree is niet geweldig, beetje gedateerd en aan een drukke weg. Eerste indruk viel tegen , maar bij nader inzien is het een mooi hotel . Het nieuwe gedeelte tenminste. Oude gedeelte is mij niet bekend.

Ontbijt uitstekend kamer uitstekend

Zeker een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

Wij zaten in het bijgebouw en hadden geen balkon. Hadden prachtig weer dus zou wel lekker geweest zijn. Verder alles prima in orde!

Mooie ruime kamer met uitzicht op de moezel

Super!!! Echte aanrader!

Later op de avond waren veel gelegenheden in Cochem gesloten, waardoor het moeilijk was om nog iets te gaan drinken in de stad.

Het ontbijt was super. De eigenaar waren heel vriendelijk. We moesten wegens omstandigheden een dag eerder naar huis. De eigenaar tipte zelf, om contact op te nemen met Booking.com. We kregen het geld voor de laatste nacht meteen retour. Dik compliment voor de eigenaars én voor Booking.com! Altes Winzerhaus... Een echte aanrader!!!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

we hebben het goed gehad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier - Gastenhuis

misschien de grootte van de kamer, iets meer zitcomfort

Ontbijt prima, locatie uitstekend, schitterend uitzicht, op goede loopafstand van centrum stad

• Beoordeeld op: 16 september 2017

goed logeer adres
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier - Gastenhuis

als het warm is is er geen airco je moet dan het raam open zetten waardoor het verkeerslawaai doordringt in de kamer.

vriendelijke beheerders, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

verbijf was prime
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Bergen

na het ontbijt was er geen gelegenheid voor een kopje koffie of iets te drinken halen was echter wel koelkast op de kamer voor als je zelf wat wilde koelen

het ontbijt de kamers waren prima mooie locatie met vriendelijke mensen

prima logies en ontbijt, jammer dat er na het ontbijt niets meer te doen of te krijgen is.
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

Na het ontbijt is het hotel "dood". Geen lobby/lounge, geen koffie/thee, terras gesloten. Vanaf 18.00 uur en vaak in de middaguren geen personeel meer aanwezig.

Prima contact, prettige sfeer en prima nakomen van afspraken.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Was goed voor een keer, maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Bergen - Gastenhuis

We konden in de accomodatie geen gebruik maken van het terras, behalve bij het ontbijt. Er was geen lift aanwezig en we zaten op de derde etage, mijn man is 71 en ik 67, viel tegen om elke keer al die trappen op te klimmen.

Het ontbijt was prima, genoeg keuze en alles lekker vers. De kamer was goed maar we misten een balkon.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima hotel voor een kort verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier - Gastenhuis

het hotel lag aan de doorgaande weg en als het warm is staat het raam open,en dan is dat vrij lawaaiig en dat is een minpuntje.Prima

het ontbijt was perfect .en de bedden waren uitstekend

Alles was wederom naar wens; helemaal niets te klagen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier - Gastenhuis

Niets over op te merken.

Zeer goede wifi-verbinding op de kamer en de parkeerplaats die is afgesloten met een slagboom welke de gasten zelf met een afstandsbediening kunnen openen. Ontbijt is ook naar wens.

het was een geslaagde vakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

airco op de kamer zou welkom zijn

ontbijt was zeer lekker ,de kamers waren proper maar de douche viel zeer klein uit. de parkeer gelegenheid was zeer goed

Echt een aanrader!

Toch 10 minuten stappen van de dorpskern

Kamers waren heel mooi en modern Super vriendelijk personeel Heel lekker ontbijt Je kan je auto/moto veilig parkeren onder het hotel

Aanrader hotel Cochem!

Het was erg warm en benauwd buiten op het moment dat wij er waren en het is dan moeilijk om de warmte uit de kamer te krijgen. Tip voor de eigenaar: een ventilator!

Schone kamer, goede bedden, prima douche , aardige behulpzame mensen, lekker ontbijt niets anders dan lof!!

goede prijs-kwaliteit verhouding in een prettige sfeer

de kamers zijn mooi en zeer efficient ingericht het ontbijt is buitengewoon lekker en veelzijdig, de ontbijtruimte is heel mooi en gezellig, mooie ligging met uitzicht op de moezel, ook gelegenheid om buiten te zitten. bediening kundig en zeer vriendelijk kortom een 10

top
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Bergen - Gastenhuis

Zeer nette kamers ontvangst zeer hartelijk ontbijt gewoon weg super keuze in overvloed en hygiene top en als er daar iemand niet tevreden is begrijp ik het niet zeker een aanrader

Uitstekend ontbijt, kamer voldeed verder.
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

Balkon wordt min-of meer gedeeld dus weinig privacy. Kamer lag niet aan de weg zoals verwacht. Wel goed uitzicht. Helaas erg warm in de kamer (hoge buitentemperaturen).

Heerlijk ontbijt. Mooi uitzicht.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier - Gastenhuis

Kamers aan de moezelzijde zijn erg gehorig door het verkeer. Je kan de balkondeur niet open laten

Kamer was niet al te groot, maar prima voor een weekend. Keurig voor elkaar

De kamer was mooi ruim.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Bergen

Parkeren is wel achter een slagboom maar wel klein stukje lopen van de accomodatie indien je in het hoofdgebouw zit.

De kamer was mooi ruim. Nog niet zo lang geleden gerenoveerd. We hadden 'bergzicht' wat als voordeel had dat we niet aan de doorgaande weg zaten. De afstand van hotel naar centrum is ongeveer een km maar prima lopend te doen via de boulevard. Ontbijt was goed, niet heel uitgebreid, maar alles was aanwezig wat je van een goed ontbijt mag verwachten. Heerlijk elke ochtend buiten in de zon kunnen ontbijten. Erg vriendelijke eigenaren.

Erg goed op het bovenstaande na.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat er geen gelegenheid was om in het huis in de avond te gaan zitten om een drankje te doen.

Ontbijt was zeer uitgebreid. Hotelhouder was erg behulpzaam. Kamer zeer netjes en schoon.

we hebben een leuk verblijf gehad, vriendelijkheid voorop
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

jammer dat de lift niet werkte, we hadden een kamer op de 3de verdieping, met bagage sleuren is niet zo leuk

ontbijt was top! niks ontbrak, alles héél vers, keuze genoeg, personeel attent om alles goed aangevuld te houden, kamers was zeker in orde, héél proper!!

Overdag prima, de avonden minder
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Als je een hotel boekt verwacht je niet dat alles om zes uur dicht is! Geen diner mogelijkheid en het terras (moezelzicht} gesloten! Men moet dus iets gaan zoeken in de omgeving! Wij vinden het leuk om s'avonds een kaartje te leggen maar dat was dus niet mogelijk! Heel jammer!

Het ontbijt was voortreffelijk! Kamers en bedden goed! Personeel vriendelijk en behulpzaam!

Uitzicht onbetaalbaar!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier - Gastenhuis

Wat viel tegen is een groot woord, misschien aandachtspunten of om rekening mee te houden. Vaste douchekop, misschien wat wegwerp douche mutsjes neerleggen. Er is een drukke weg voorlangs, dit kan storend zijn. Geen lift aanwezig dit kan vervelend zijn voor als u slecht ter been bent en u naar de derde etage moet traplopen .

Kamers in het nabij gelegen gästehaus waren zo mooi dat we nu weten hoe onze slaapkamer met badkamer er uit moet gaan zien. Super!

Heerlijk verblijf. Proper en comfortabel met prachtig uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier - Gastenhuis

Op de plaatjes ziet het gebouw er pitoresk uit. Dit betreft echter het hoofdgebouw. Wij werden ondergebracht in het gastenhuis, op de derde etage (zonder lift). Het gastenhuis is prima in orde maar niet zo schattig als het hoofdgebouw. Beide gebouwen liggen aan een drukke straat langs de rivier. Er is nogal wat verkeerslawaai.

De kamer was brandschoon en nieuw. De badkamer was tip top in orde. Het matras en het bed waren perfect. Het uitzicht over de Moezel is prachtig. Ontbijt was prima en de eigenaren zijn vriendelijk.

Super hotel.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Bergen

Jammer dat er in de avond geen mogelijkheid is om in de accommodatie iets te drinken.

Super hotel. Schone kamers, goede bedden. En een heerlijk ontbijt. Super gast vrij.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier - Gastenhuis

We zaten op de derde etage (op eigen verzoek) in het gastenverblijf en er was geen lift. (maar het uitzicht maakte heeeeel veel goed!)

Hierboven heb ik maar wat aangevinkt, volgens mij past dit allemaal niet bij de accommodatie. Het was vooral heel vriendelijk en gezellig. Het uitzicht was geweldig: vanuit het raam keken we zo op de druk bevaren rivier en omdat we 'hoog' zaten konden we ook nog eens ver kijken. Alleen de drukke autoweg voor het appartement stoorde mijn partner bij het slapen, maar het was warm en het raam dicht was geen optie. Gelijk naast het hotel zijn fietsen te huur, dan lijkt het - aan te lopen - centrum nog dichterbij.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Heerlijk en gezellig hotel met uitzicht op de Moesel!
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

Door de drukke weg hebben de kamers aan de voorzijde wel last van het lawaai van het verkeer. Voor rust 's nachts dus beter een kamer aan de achterzijde, al maakt het uitzicht aan de voorzijde wel veel goed.

Zeer fijn hotel op loopafstand van Cochem, via een wandelpad langs de Moesel. Mooie gerenoveerde kamer met moderne badkamer. Balkon met mooi uitzicht op de moesel en de burcht. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel en fijne sfeer.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier - Gastenhuis

geen airco / ventilatie. Met raam open kun je niet slapen vanwege verkeerslawaai hoewel de plaatjes anders doen vermoeden, het is alleen een "slaaphotel" geen keuken, geen gezellige bar /gemeenschappelijke ruimte

Mooie nieuw kamers, alles netjes en heel

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

mooie ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was nogal warm toen wij er verbleven. Dus een airco zou wel fijn geweest zijn.

Ontbijt was heerlijk en de de kamers waren heel netjes. Alles nieuw op de kamer. (gerenoveerd)

Niet echt aanrader, sorry
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

De badkamer was nieuw maar klein en super onhandig ingedeeld De olie opslag naast het hotel rook niet fijn Lift deed het na 18.00 uur niet

Bed was prima Uitzicht super Supermarkt naast hotel...handig

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

De uitbater is zeer vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De gordijnen zouden iets donkerder mogen zodat deze 's morgens meer licht tegenhouden. Reken op 15 minuutjes stappen richting het centrum van Cochem. Douche had een douchegordijn waardoor de badkamer gedeeltelijk nat is geworden bij het nemen van een douche.

De uitbater is zeer vriendelijk. Kamers zijn mooi gerenoveerd. Ontbijt heeft alles wat nodig is om de dag goed te starten. Parking vlak naast het hotel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Een goede kamer voor een kort verblijf; geen "thuisgevoel"
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Bergen - Gastenhuis

Er was helaas geen gezellige plek om te zitten buiten de eigen kamer! Tot onze teleurstelling mochten wij na het ontbijt ook geen gebruik maken van het balkon met uitzicht op de Moezel. Verder zou de eigenaar meer echte gastvrijheid kunnen uitstralen en minder "controle".

Kamer bed en badkamer waren goed, wij zaten in een ander gebouw dan de hoofdvestiging op 200 m afstand.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

• Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

Dat erin de middag en avond geen koffie thee of iets anders te drinken was

Het ontbijtbuffet wasmachine zeer goed en erg netjes en schoon de mensen erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Prachtige vakantie gehad op een 10 min wandelen van centrum met mooi decor.
    • Vierpersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Rivier

in hoofdgebouw is geen lift en wij lagen op bovenste etage. met zware valiezen of slecht te been wel eerst navragen. In andere gebouwen wel lift.

Ontbijt is uitstekend voor 7 euro met gerookte zalm verschillende eieren , personeel is uiterst behulpzaam en ook niet opdringerig. Grote kamer met ijskast en kluis (gratis).Terras en prachtig zicht (hoofdgebouw)

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Wandelvakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heel vriendelijk, heel mooie en heel propere kamers goede bedden en goed ontbijt, parking van de straat weg en goede uitvalsbasis om te wandelen langs de moezel tot in het stadje

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Mooi net hotel op mooie plek
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Bergen

Een 24/7 receptie en een plek om een drankje in het hotel te kunnen nuttigen nadat je in het dorpje uitgekeken was

Het ontbijt was goed verzorgt, veel keuze. Kamers zijn ruim opgezet en wordt goed schoon gehouden.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Een vriendelijk, proper, ideaal gelegen hotel met een goed ontbijt.
    • Vierpersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Rivier

Zeer goed ontbijt, super vriendelijke en behulpzame eigenaars, staan altijd klaar om te helpen en om advies te geven, ruime en propere kamer en vlakbij stadscentrum Cochem.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Het was een heel goede locatie niet te ver van het centrum alles goed te doen op wandelafstand.

het lawaai van de buren, zowel in het oude als nieuwe gedeelte zijn de muren blijkbaar erg dun of hadden we net de pech dat we heel luidruchtige buren haden die tot een stuk in de nacht lawaai maakten.

het ontbijt was heel goed, misschien een koffiekoekje of croissant erbij dan had het een extra plusje gekregen

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Altes Winzerhaus & Gästehaus
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer van het douchegordijn....

De kamer was erg comfortabel. Het ontbijtbuffet was goed.De ligging was uitstekend en op loopafstand van het centrum van Cochem.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Topverblijf !

Spijtig dat er geen gelegenheid was om 's avonds in het pension iets te kunnen eten of drinken.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt.Prachtige accommodatie.privaat parking met videobewaking

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Leuk gezellig hotel
    • Vierpersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Rivier

Kamer mocht iets groter zijn. Douche is heel klein wel proper. Bij ontbijt miste ik een croissant en eventueel gebakken spek

Propere kamer vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Zeer leuk verblijf voor enkele dagen.
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

Koffie/thee voorzieningen waren fijn geweest. Er is behalve het ontbijt, de rest van de dag niets verkrijgbaar.

Prachtige kamer met uitzicht op de moesel.Zeer uitgebreid ontbijt.Klein koelkastje aanwezig.

Zeer goed

Zeer goed

Alles was goed verzorgd
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hoofdkussen was erg dun

Het ontbijt was heerlijk en keurig verzorgd De kamers waren erg netjes en schoonh

• Beoordeeld op: 8 september 2018

De totale beleving was top !

Geen minpunt mogen ontdekken

De totale beleving was top !

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Ruime, propere kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ruime, propere kamer. Voldoende uitgebreid ontbijt.

Goede rustige omgeving met vriendelijk en gedienstige mensen !
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Bergen

Douche was klein ! Veel trappen !

Ontbijt was goed !

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

we gaan volgend jaar er weer naartoe

nietsssss

zeer vriendelijke en behulpzame gastheer

• Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

Savonds open zou nog gezelliger zijn

Schone kamers , goed ontbijt

Ca
    • Tweepersoonskamer met balkon en uitzicht op de rivier

Alles was perfect Kamer,Balkon,Ontbijt,Super schoon Eigenaar en Eigenaresse. Echt uitstekend. Wij gaan zeker terug.

Bedden

Bedden Ontbijt Fietsen kunnen stallen