Beoordelingen over Hotel Knöpel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Dahlmannstr. 4, 23966 Wismar, Duitsland

#16 van de 18 hotels in Wismar

Horror Hotel

We hadden met 3 personen ieder een kamer geboekt op 12-12-2017 via booking.com. We moesten cash betalen en met betaalpas was niet mogelijk. We hadden een kamer op de bovenste verdieping en viel ons dat het steenkoud was en er geen mogelijkheid is om de verwarming hoger te krijgen. De kamers zijn voor het laatst gerenoveerd in het jaar 1975 en was smerig. Het ontbijt was pas om 8 uur en we moesten om half 8 vertrekken en hadden we aangegeven dat we dan geen gebruik konden maken van het ontbijt maar moesten hier wel voor betalen 7,00€ pp. Mij zien ze hier niet meer:-(

Dicht bij de stad

Het ontbijt was bijzonder goed.

Kamer (16) vloer is laminaat maar op diverse plekken serieus beschadigd. Veren in de matrassen zijn duidelijk voelbaar. Geheel doet zeer oud aan. Ze waren op dit moment wel bezig onderhoud te plegen aan de buitenzijde.

Het ontbijt was bijzonder goed. Op tijd alles bijgevuld en goed van kwaliteit. Aankomst voor mij was laat. Had ik aangegeven en prompt werd er contact opgenomen dat de receptie niet meer bezet zou zijn. Sleutel werd netjes klaargelegd in een sleutelbox. Papierwerk is de dag erna in orde gemaakt.

Oud, goed gelegen, statig pand met ouderwetse kamers.

Oude kamers, krakende vloeren, wifi werkte niet goed. Voor parkeren achter pand werd bij afrekening 2 € in rekening gebracht. Er moest cash betaald worden, ze accepteerden geen credit card.

Onze kamer lag aan de achterzijde, dus rustig. Grote kamer met keuken. Ligging bij het oude centrum. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Super omgeving, maar hotel beperkt

Kamers waren erg gehorig. s 'morgens weinig tot geen warm water tijdens het douchen wat erg vervelend was. Parkeerplaats was te klein. Er werd gerookt voor de ingang van het hotel, zodat je de rooklucht binnen in het hotel kon ruiken (rook steeg naar boven). Bij eerste binnenkomst was de ontvangst niet erg vriendelijk.

Ontbijt was goed. Hotel lag op loopafstand van het centrum. Kamers waren schoon en netjes.

Tevreden met dit Hotel .

Er lag geen informatie op de kamer zowel wat er te doen wasin Wismar en omgeving ( kwamen er bij toeval achter dat er prachtige sail was in Warnemunde . Ook geen noodnr. In geval van medische hulp .

Kamer prima , douche verouderd en klein .ontbijt goed . Heel vriendelijk personeel .

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Het geheel is een beetje gedateeerd

Het ontbijt was meer dan voldoende uitgebreid en lekker. De locatie ligt op ca. 500 m van het oude centrum, de gehele stad is goed te belopen.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Wij zullen dit hotel nooit meer boeken en het ook zeker niet aanbevelen.

De douche gaf alleen koud water. Dit ongemak ben ik al in diverse beoordelingen tegengekomen. Kennelijk is dit geen reden voor de eigenaar om maatregelen te treffen. Ons werd ook geen alternatief geboden. Jammer, maar met koud water dochen is toch echt geen optie. We kwalificeren dit mankement als onacceptabel. Prijs/kwaliteitsverhouding is slecht.

Ontbijt was goed, maar standaard, niets extra's

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Prijs-Kwaliteit-verhouding prima!

Douchecabine was aan de kleine kant en het hotel kan een opknapbeurt gebruiken.

Ontbijt was prima met meer dan voldoende keuze! Kamer en voorzieningen waren schoon en netjes. Locatie goed bereikbaar en prima ligging ten opzichte van centrum.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Het bed

Prima verblijf.

Goede lokatie t.o.v het centrum. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Goed voor doorreis

Douche geen warm water

Grote kamer

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

we hebben een fijne vakantie gehad.

voor ons eigenlijk niets.

het was prima in orde.als we in het Altstadt HotelWismar zijn hebben we een thuis gevoel.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

We hadden het naar onze zin!

Het weer! 😉

Ruime kamer, goed ontbijt en een gezellige bar.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Zijn maar 1 nacht gewees twegens sterfgeval. Te kort om goed te beoordelen.

Enige renovatie zou het hotel opwaarderen.

Grote kamer, voldoende kastruimte. Op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Ligging pal aan de rand van het oude centrum.

wifi deed het alleen bij de receptie. Hotel heeft dringend een opknapbeurt nodig, veel vergane glorie.

Ligging pal aan de rand van het oude centrum. Ruime kamer met keuken. Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

De locatie is perfekt (loopafstand oudstad),personeel...

De kamers zijn mooi ruim maar de verzorgdheid van de kamers, loshangende gordijnen en spinnerag kon beter.

De locatie is perfekt (loopafstand oudstad),personeel vriendelijk en een super uitgebreid en lekker ontbijt!

• Beoordeeld op: 16 juli 2015